Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הגרסא שיש לך עכשיו?

לא קיבלת OTA ל 4.4.2?

לפי מיטב ידיעתי אין אפשרות להפליש רום מקורי של סמסונג דרך רקוברי Philz או teamwin אלא רק דרך ODIN

חוץ מזה מה הפואנטה לשים רום מקורי של סמסונג? זה לא מה שיש לך עכשיו?

פורסם

תנסה לבדוק את ה-CSC ע"י הפעלת החייגן המקורי ואז:

*#1234#

ואז לחיצה על כפתור ה-Back.

 

ואז את ה-CSC תנסה לחפש באותו אתר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

m3x7r3m3, זה מה שקיבלתי - I9505OXXAMDB , עדיין הוא מוצא לי גרסאות שהשדה version שלהם ריק, חוץ מאחד שהוא 4.2.2. אתה יכול להסביר בקצרה מה זה? אני קצת לא מבין מה אני עושה.

 

היי, אאל״ט יצאה גירסה מיוחדת לגלקסי 4 בזמנו שנקראת גוגל אדישן , זאת גירסה נקיה כמו הנקסוסים ושות׳ מומלצת מאוד .

 

זה יכול להיות מעניין. איפה משיגים? :-D

 

מה הגרסא שיש לך עכשיו?

לא קיבלת OTA ל 4.4.2?

לפי מיטב ידיעתי אין אפשרות להפליש רום מקורי של סמסונג דרך רקוברי Philz או teamwin אלא רק דרך ODIN

חוץ מזה מה הפואנטה לשים רום מקורי של סמסונג? זה לא מה שיש לך עכשיו?

 

מה שיש לי עכשיו זה 4.2.2. לא קיבלתי אותה ב OTA בגלל שהיבואן תומך רק בגרסת ה-9500, ואצלי זה 9505. ה-4.2.2 היה כבר מהקופסה, ומאז לא קיבלתי שום עדכון.

 

מה שנעשה עד עכשיו: רוט לפי מדריך הזה, ורקברי של philz לפי מדריך הזה.

התקנתי את הרקברי הזה כי זה המדריך היחידי שהיה שם :oops:

 

אני כבר מתחיל להסתבך קצת מרוב המושגים, כן תומך, לא תומך... הצילו! איך אני ממשיך מכאן הלאה?

פורסם

אני לא כל כך מתעסק בענייני להתאים firmware אחר, ולכן אני הצעתי לחפש לפי ה-PDA/CSC שמתאימים לך.

אבל זה לא נראה שיצא חדש יותר, ככה שפה בערך מסתיימת היכולת שלי לנסות ולעזור :(

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני בטוח שהחבר'ה ב-iandroid מבינים מאוד בנושא , תשאל שם , בכל אופן כדאי מאוד לבדוק את הנושא . הגוגל אדישן של סמסונג היו גירסאות יציבות הרבה יותר ,ללא הטאצ' וויז המעצבן והמסורבל .

פורסם

אחרי פשפוש בפורומים שלהם, אכן ניתן להתקין רומים של כל מדינה אחרת, זה לא משנה.

 

התוכנית היא כזו:

1. להוריד רום 4.4.2 ולהתפלל בזמן ההתקנה.

2. אחרי ההתקנה למחוק את כל האפלקציות המיותרות (כבר עשיתי את זה אתמול במכשיר שלי ונראה שיש שיפור לטובה).

3. לראות לאן הרוח נושבת. אם הכל יעבור חלק והמכשיר יעבוד טוב - אשאר עם הרום המקורי עד שיצא עדכון הבא. אם לא יהיה שום שיפור, אזרום על רום אחר.

 

תודה לכולם על העזרה!

פורסם

המצב היום הוא שיש לי גלקסי אס 3 מיני מהעבודה , והבאגים שלו וה gps הגרוע פשוט נמאסו עליי.

 

אז רציתי לקנות מכשיר זול יחסית שאני אוכל למכור אותו אחרי שנה בהפסד יחסית מינמלי (סביבות ה 300-400 שקל)

 

אז בשיטוטים בזאפ וביד 2 נתקלתי בלומיה 920 בסביבות ה 800 שקל.

 

למנ המכשיר הזה נסחר יחסית בזול ביד 2?

האם יש לו איזה באגים ובעיות?

האם הגיע אליו עדכון 8.1?

האם בטווח המחיר הזה יש עוד אופציות מלבדו והמוטו ג'י?

 

חשוב לי מאוד שהכול יעבוד טוב והרכיבים יהיו איכותיים(שבעתי מאיכות שיחה בינונית,באגים,וחרא gps)

פורסם

לי יש 920 מזה כחצי שנה.

אני מאוד מרוצה ממנו וממערכת ההפעלה היציבה. שמע מצוין, אפליקציות של נוקיה מצויינות כמו TRANSIT, MAPS שעובדת אופליין וכו'.

החסרון העיקרי הוא כמובן החוסר באפליקציות למרות שהפער נסגר במהירות אך עדין ישנן אפליקציות (בעיקר ישראליות) שעדין חסרות כמו בנק לאומי, מכבי (למרות שיש אפליקציה של הכללית) וכו'.

לי הגיע השבוע העדכון של 8.1 והוא נפלא בעיניי (קורטנה עובדת מצוין והמסך הראשי נראה מעולה).

בעדכון תוקנו כמה דברים שעצבנו אותי ב- 8.0 כמו העובדה שהיה מאוד מסובך להוסיף שירים לרשימות השמעה וכו'.

הלומיה 920 נסחר בזול מכיוון שבכל זאת מדובר במכשיר שיצא בשנת 2012 והישראלים לא אוהבים כל כך את מערכת ההפעלה הנ"ל משום מה ומעדיפים ללכת אחרי העדר.

אני לא רואה שום סיבה ללכת על אנדרואיד או IOS מלבד אפליקציות רבות. למי שזה פחות מפריע (ויש ב-WP את כל האפליקציות הגדולות והרציניות) כדאי ללכת על WP.

שים לב שהעדכון ל-8.1 עדין לא הגיע לכל מכשירי ה-920. המכשיר שלי נקנה בארה"ב אך ככל הנראה הוא מדובאי (כי ברירת המחדל בטלפון היתה דובאי והשפה היתה ערבית) וקיבלתי את העדכון. אמא של אשתי שהמכשיר שלה גם מארה"ב משום מה לא קיבלה את העדכון עדין.

בכל מקרה העדכון מתגלגל ברחבי העולם וכולם יעודכנו בימים הקרובים.

פורסם

איל - האפליקציות הן הסיבה העיקרית לרכוש סמארטפון, כך שההתיחסות שלך קצת מטעה.

אני משתמש באפליקציות מקצועיות, מרביתן אמריקאיות, ולמיטב ידיעתי אף אחת מהן לא נתמכת ב-WP. יותר מזה - חלקן נתמכו עד לאחרונה ב-BB ותמיכה זו הוסרה, וכיום הן קיימות רק בגרסאות iOS ואנדרואיד.

פות"ש - אם אתה מעוניין במכשיר אנדרואיד זול ויציב נסה Moto G (סביב 900-1000 ש"ח, יש 3 גרסאות) או Moto E (סביב 600 ש"ח) - המחירים למכשיר חדש דרך אתרי אמאזון אירופיים במשלוח ישיר לביתך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האם יש לו איזה חסרונות מהותיים ששמת לב אליהם?

 

כמו כן, אמנם זה ישמע שולי, אבל האם האינטרנט אקספלורר יודע לכווץ טקסטים בפורומים על מנת שזה יהיה קריא בסמארטפון בהתאם לגודל המסך? (בפורומים כמו קארספורום למשל) ? הכוונה שאני לא אצטרך לגלול לצדדים על מנת לקרוא את כול הטקסט.

מקווה שהבנת למה התכוונתי

פורסם (נערך)

תשמע, זה כבר ענין אישי.

רוב האנשים לא משתמשים באפליקציות מקצועיות ורוב רובם של האנשים יסתפקו באפליקציות שיש ל-WP להציע.

לילדים למשל לא הייתי מציע לקחת את ה-WP מכיוון שחשוב להם שיהיה להם את המשחק שכל הכיתה מדברת עליו.

למבוגר שאין לו דרישות לאפליקציות מיוחדות שאין ל-WP, אני לא רואה שום סיבה להסתובב עם אנדרואיד ובטח ובטח עם IOS.

 

אני סתם מסתכל עכשיו על האפליקציות שמותקנות אצלי ב-920 ורואה שבאמת אין כאן אפליקציה רצינית שחסרה (וגם במשחקים לא חסר שום דבר):

מותקנות אצלי אפליקציות של אל על, גלובס, YNET, וואלה, דומינוס, כלכליסט, צבע אדום, רכבת ישראל, Accuweather, adobe reader, bing traslator, ebay, Endomondo, Facebook, Instegram, ג'דגטי, ישראכרט, מאקו, אופיס מלא, PayPal, Shazam, Tapatalk, Tripadvisor, Truecaller, Waze, Whatsapp, Youtube וכמובן כל האפליקציות המצויינות של נוקיה.

באמת שקשה לי להבין כשאומרים שב-WP אין אפליקציות.

 

דייב, אין בעיה לאקספלורר (או לאופרה מיני) לעשות את מה שאתה מבקש ואני משתמש בזה הרבה, פשוט לוחצים דאבל קליק על הטקסט שאתה רוצה והוא מתמרכז אליו.

דרך אגב לשימוש בפורומים אני ממליץ להשתמש באפליקציית TAPATALK (לכל מערכות ההפעלה) שבה הרבה יותר נחמד להשתמש בפורומים תומכים.

חסרונות מהותיים - מלבד החוסר השולי באפליקציות גם קצת מפריעה לי הסוללה (2,000 מיליאמפר) שלא תמיד מחזיקה בשימוש אינטנסיבי יום שלם. לי זה פחות מפריע מכיוון שתמיד יש לי מטען זמין.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

אני כרגע עם גלקסי 1 פלוס, משתמש בעיקר בגלישה, ווטסאפ, סקייפ, וויבר, וויז ו-moovit וזה מספיק לי. לאחרונה השימוש בסקייפ ובוויבר החל לקרטע בדקה הראשונה של השיחה. גם ה-GPS לא ממש טוב, אבל הוא הספיק לשימושים המועטים שלי. בשלושה חודשים האחרונים הייתי צריך לאפס פעמיים את המכשיר ולמחוק הכל.

בעוד כחודש וחצי אני טס לחול לתקופה לא קצרה, ורציתי מכשיר יציב יותר, השימוש בסקייפ, וויבר והGPS יגדל קצת. יש לי אפשרות לרכוש דרך חבר את הגלקסי 2 ב-400 שקל, יספיק לדרישות שלי? אולי עדיף בכלל לקנות באירופה? טס להולנד למספר לילות ומשם ממשיך לאנגליה. אני מעדיף לקנות מכשיר יד שנייה טוב בארץ, אין לי כוונה לשלם על הדבר אלפי שקלים

פורסם

Get Taxi חסרה, וזו רק דוגמאונת.

 

היעדר האפליקציות ל WP מהווה את הסיבה העיקרית לכך שאני עדיין עם אנדרואיד. WP מצויינת ורצה חלק עד לכדי גיחוך על חומרה בינונית וחלשה. נוסף על כך אני מאוד מסמפט ממשקים כהים "ומדכאים" - הם יותר קונטרסטיים ונעימים בעין, מה שלא ממש קיים באנדרואיד (סטוק) ובטח שלא ב iOS.

×
×
  • תוכן חדש...