Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז גם אני אקנה את המוטו ג'י.

עדיף לי לקנות אותו כשאני באנגליה\הולנד מאשר להזמין לארץ, נכון?

באתר של מיקה היה רשום שאם המשלוח הוא אל מחוץ לאירופה אז אין מע"מ. אם אני קונה שם אז זה בתוספת מע"מ?

אני צריך את הדור הרביעי? (סקייפ, וויבר, ניווט, גלישה ו-ווטסאפ)

פורסם

1. אם אתה קונה בחו"ל אתה משלם מיסים מקומיים, כולל מע"מ. נסה לקנות בחנות עם tax refund ולקבל החזר בנמה"ת. יארזו לך את המכשיר באריזה אטומה שאותה אסור לך לפתוח עד יציאתך מהמדינה\איחוד אירופי, בליווי טופס החזר מס. את שני הפריטים צריך להציג בעמדת tax refund בנמה"ת - בדרך כלל, אך לא תמיד, אחרי בקורת הדרכונים.

2. מכשיר ה-moto G 4G כולל תדרי 4G אמריקאיים ויפעל בישראל רק בדורות 2 ו-3. מבחינתך יתרונו היחיד על פני הדגמים הקודמים הוא חריץ micro SD. אם אינך זקק לנפח הגדול קנה את דגם ה-16G שיעלה כמה עשרות אירו פחות. אני כלל לא בטוח שתמצא את דגם ה-4G בחנויות באירופה, שכן מדובר דגם המיועד לשוק האמריקאי.

3. אם תזמין את המכשיר מאמזון יגו ממך מיסים ישראליים, אבל יפטרו אותך מהמס בארץ המוצא, כך שזה פחות או יותר מתקזז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

טרם נתקלתי בגרסה האירופית. קישור בבקשה?

בכל מקרה - בארץ צריך תדרי 1800 ו-2600. לא יודע אם סלקום ממחזרת משהו בתדרי 800/850 שנלקחו מימי ה-TDMA, אבל אני חוב שהם משתמשים בתדר 1800 שנלקח מה-GSM.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

חברים אני מתלבט בין 3 מכשירי אנדרואיד, ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בבחירה.

המכשירים הם:

1.LG G2

2.LG OPTIMUS PRO

3.SAMSUNG NOTE 3 NEO

כל המכשירים באותו טווח מחירים פחות או יותר, אין בעיה של מתיחת תקציב מעט צפונה לטובת משהו אחר.

חשוב לי שלמכשיר תהיה סוללה חזקה מאוד! , (כרגע אני עם אייפון 4 אס, הסוללה מספיקה ל4 שעות בשימוש מנהלי, אני נורא סובל מזה) שלא יסבול מתקיעות, ושירוץ כמה שיותר חלק, הנקסוס מצויין ונכנס בתקציב יופי, אבל הסוללה והמצלמה הורידו אותו מהפרק. חשובה לי גם מצלמה באיכות סבירה פלוס (לטובת העלאות תמונות איכותיות לפייס ולפורום שלנו ).

תצוגת צבעים ואיכות המסך גם חשובה לי, להורים של החברה יש את הנוט 3 נאו שציינתי, והתצוגה סבבה לגמרי, כך שאין צורך דווקא על 440 PPI וצפונה.

ראיתי שחלק מהמכשירים כוללים גם סוללה נשלפת וחריצי הרחבה, זה כמובן יתרון, אבל שוב, בשביל מכשיר באמת טוב אני מוכן להתפשר על התוספות האלה (לדעתי מכשיר בקיבולת 32 יספק אותי)

אני כבר תקופה ארוכה מתלבט עם עצמי ולא מצליח להינעל.

אשמח מבעלי הניסיון שיוכלו לעזור ולהכריע את הכף!

תודה מראש! אגב המכשיר ירכש ככל הנראה בדיוטי פרי.

עריכה אחרונה על ידי NiNi

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

תתחדש, מקווה עבורך שלא יעשה בעיות של הכיבוי.

אם חשובה לך המצלמה היית צריך לבחור בZ2 או בS5.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לאחרונה קניתי SAMSUNG S3 16 GB מרובע המעבדים הידוע של סמסונג ב- 800 ש"ח (מחודש). אני לא מוצא שום סיבה לקנות המוטו G שהוא נחות מהסמסונג ביותר כסף (עם המיסים והמשלוח)??

פיספסתי משהו?

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

קודם כל - השוה תפוחים לתפוחים - מכשיר מחודש למכשיר מחודש, או חדש לחדש. את ההבדל בין חדש למחודש אתה עלול לגלות מוקדם. וכחדש ה-S3 יקר מה-G המקביל ב-200-300 ש"ח.

אישית לא החזקתי S3 כך שאיני יכול להשוותו למוטורולה, אבל שים לב שה-S3 ממוצב כמכשיר דגל (כמובן שכבר אבד את מעמדו) בעוד שהמוטורולה הוא מכשיר mid-range. בהשוואה יבשה של הנתונים הם די דומים, עם יתרונות קלים לכאן ולכאן, אולי מישהו שהחזיק בשניהם יוכל לספר את התרשמותו.

בכל מקרה, אני מעדיף לרכוש מכשיר חדש, ורצוי גם יותר חדיש, אשר יזכה לתמיכה לתקופה יותר ארוכה בעתיד (ה-S3 נתמך עד JB, ל-G יש KK והשמועה אומרת שייתמך גם ב-L).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לאחרונה קניתי SAMSUNG S3 16 GB מרובע המעבדים הידוע של סמסונג ב- 800 ש"ח (מחודש). אני לא מוצא שום סיבה לקנות המוטו G שהוא נחות מהסמסונג ביותר כסף (עם המיסים והמשלוח)??

פיספסתי משהו?

לי יצא 850 ש"ח לגרסת ה 4g (של ה-moto g). חדש כמובן...

פורסם

אני מתלבט בין מספר מכשירים:

1.LG G2

2.LG OPTIMUS PRO

3.SAMSUNG NOTE 3 NEO

כל המכשירים באותו טווח מחירים פחות או יותר, אין בעיה של מתיחת תקציב מעט צפונה לטובת משהו אחר.

חשוב לי שלמכשיר תהיה סוללה חזקה מאוד! , (כרגע אני עם אייפון 4 אס, הסוללה מספיקה ל4 שעות בשימוש מנהלי, אני נורא סובל מזה) שלא יסבול מתקיעות, ושירוץ כמה שיותר חלק, הנקסוס מצויין ונכנס בתקציב יופי, אבל הסוללה והמצלמה הורידו אותו מהפרק. חשובה לי גם מצלמה באיכות סבירה פלוס (לטובת העלאות תמונות איכותיות לפייס ולפורום שלנו ).

תצוגת צבעים ואיכות המסך גם חשובה לי, להורים של החברה יש את הנוט 3 נאו שציינתי, והתצוגה סבבה לגמרי, כך שאין צורך דווקא על 440 PPI וצפונה.

ראיתי שחלק מהמכשירים כוללים גם סוללה נשלפת וחריצי הרחבה, זה כמובן יתרון, אבל שוב, בשביל מכשיר באמת טוב אני מוכן להתפשר על התוספות האלה (לדעתי מכשיר בקיבולת 32 יספק אותי)

אני כבר תקופה ארוכה מתלבט עם עצמי ולא מצליח להינעל.

אשמח מבעלי הניסיון שיוכלו לעזור ולהכריע את הכף!

תודה מראש! אגב המכשיר ירכש ככל הנראה בדיוטי פרי.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

הזמנתי לאמא מוטו e בהמלצת חבר פורום, מאמזון צרפת, אחרי שבוע וחצי ומינוס 570 שקל הוא הגיע.

מכשיר מעולה פרט למצלמה.

המהירות שלו הפתיעה אותי, עובד חלק וגולש בלי תקיעות למרות נתונים חלשים.

מתאים מאוד למשתמש המתחיל בסמארטפון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לאחרונה קניתי SAMSUNG S3 16 GB מרובע המעבדים הידוע של סמסונג ב- 800 ש"ח (מחודש). אני לא מוצא שום סיבה לקנות המוטו G שהוא נחות מהסמסונג ביותר כסף (עם המיסים והמשלוח)??

פיספסתי משהו?

 

S3 הוא קניה גרועה למדיי, המכשיר איטי ביותר לעומת מכשירים חדשים, בגלל הממשק הגרוע של סמסונג, והוא כבר יפסיק\הפסיק לקבל עדכוני אנדרואיד מרוב שהוא ישן. הMOTO הזולים גם אם מבחינת מספרים הם נראים דומה לS3, זה מכשיר חדש יותר בהרבה, הטכנולוגיה התקדמה, האנדרואיד הרבה יותר נקי וטוב, אין מה להשוות בכלל. המוטורולה יקבל את האנדרואיד 5 מהר מאוד, הS3 בחיים לא.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...