Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במי שמזמין דרך buy2usa (הודעה 1770). בדרך זו תמיד משלמים מסים ישראליים, זה מובנה במערכת השילוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי המוטו G החדש - לאיזה מכשיר ניתן להשוות אותו?

אם אני משווה את המעבד שלו, הוא חלש מעט מזה של הסמסונג S3:

Quad-core 1.2 GHz Cortex-A7 מול Quad-core 1.4 GHz Cortex-A9.

ה-S3 של חברתי כבר מתחיל להראות סימני התעייפות (נקנה ישירות מסאני, בלי לעבור בחברות הסלולריות).

 

האם אורך חיי המוטורולה לא יהיה קצוב ביותר?

איזה עוד פרמטרים צריך להשוות אליהם (ROM קל יותר נניח)?

פורסם

מה ז"א "מראה סימני עייפות"?

יש לי מכשיר עם מעבד 600 מגה הרץ שעובד יפה (לא משחקים).

לפני שמתלוננים שהמכשיר "עייף", אם לא מתוכנן עכשיו להחליף מכשיר, תאפסו אותו ותבדקו שהוא באמת "עייף".

רוב המכשירים פשוט עמוסים בהרבה שטויות שהצטברו עליו ולכן עובדים לאט.

גיבוי, איפוס, שיחזור ופתאום המכשיר "טס".

פורסם

Romer,

 

לגבי Moto G, אמנם ע"פ המפרט הוא ממוקם טיפה נמוך יותר מהגלקסי 3.

 

אבל אין מה להשוות ביניהם מבחינת חווית המשתמש (גם ביחס לגלקסי 4!):

 

הרבה יותר מהיר, עובד חלק משמעותית, סוללה עדיפה בהרבה, ותכלס- רק יתרונות (אם מזניחים את עניין המצלמה).

 

ככה זה שהמכשיר נקי מהשטויות של סמסונג.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מה ז"א "מראה סימני עייפות"?

יש לי מכשיר עם מעבד 600 מגה הרץ שעובד יפה (לא משחקים).

לפני שמתלוננים שהמכשיר "עייף", אם לא מתוכנן עכשיו להחליף מכשיר, תאפסו אותו ותבדקו שהוא באמת "עייף".

רוב המכשירים פשוט עמוסים בהרבה שטויות שהצטברו עליו ולכן עובדים לאט.

גיבוי, איפוס, שיחזור ופתאום המכשיר "טס".

 

אולי יש לך רעיון איך להאיץ מכשיר?

לאשתי יש Samsung Galaxy S Advance - מכשיר שביסודו הוא באיז מקום בין S ל-S2. נקרכש לפני כ-16 חודשים ושרת אותה נאמנה - מדברת הרבה, מתכתבת במייל ובמהנשמע. יש קצת אפליקציות, ממש לא רבות והיחידה שמשמשת אותה מפעם לפעם היא איזה מסחק סוליטייר. לאור האיטיות בוצעו Factory Reset + שדרוג מ-2.3.6 ל-4.1.2 - ואין שום שיפור.

לפני שאני משקיע בהחלפה (והמעמד הוא מוטו G, אבל יהיה צורך לקבוע אם "4.5 או "5, לפי ההעפות של הגברת), האם יש לך רעיון איך להאיץ את המכשיר העייף?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כן.

 

המס (מע"מ) בניו ג'רסי עומד על 7%.

 

אבל לא עדיף לך לקנות מאמזון צרפת? שם זה יוצא 189 אירו כולל תשלום מיסים ושליחות עד אליך (נכון להיום, זה 900 ש"ח). יותר זול מאשר אתר מוטורולה בארה"ב.

 

אפשר קישור לרכישה דרך אמאזון צרפת?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

http://www.amazon.fr/Motorola-4G-Smartphone-d%C3%A9bloqu%C3%A9-Ecran/dp/B00KGA1PEO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1411234123&sr=8-1&keywords=motorola+moto+g+4g

 

 

Articles

EUR 148,33

 

Frais de livraison estimés

EUR 13,69

 

 

Acompte sur les frais d'importation

EUR 27,54

 

 

Montant total estimé

EUR 189,56

 

Total TTC Voir les détails.

 

190יורו,כאמור

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תודה, אבל הקישור שהבאת מוביל למכשיר מהדור הראשון ולא השני (החדש).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אתה מדבר על ה5 אינץ'?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

Sorry, this item can not be shipped to the address you selected.

נראה לי שהם לא שולחים לארץ. זה מה שכתוב לי ברגע שאני מנסה לבצע הזמנה עם כתובת מישראל.

 

אתה מדבר על ה5 אינץ'?

 

כן. הדגם החדש.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
מה ז"א "מראה סימני עייפות"?

יש לי מכשיר עם מעבד 600 מגה הרץ שעובד יפה (לא משחקים).

לפני שמתלוננים שהמכשיר "עייף", אם לא מתוכנן עכשיו להחליף מכשיר, תאפסו אותו ותבדקו שהוא באמת "עייף".

רוב המכשירים פשוט עמוסים בהרבה שטויות שהצטברו עליו ולכן עובדים לאט.

גיבוי, איפוס, שיחזור ופתאום המכשיר "טס".

 

כמו ש-sperial אמר - מחיקה להגדרות יצרן לא פועל יפה.

אמנם ניסיתי על הגלקסי NOTE1 שהיה לי וולא על ה-S3 אבל אני מניח שהתוצאו יהיו דומות.

ברגע שרואים איך נקסוס עובד, מבינים שמשהו לא תקין כאן.

 

ya_pl - אז המוטו G זה נקסוס משונמך למעשה?

הוא קרוב לתכונות של הנקסוס 4 (מלמטה).

פורסם

המוטו G הוא מכשיר מרמת הביניים שיצא לשוק בנובמבר 2013, בודאי לא להשואה עם S4. מצד שני - מערכת ההפעלה היא אנדרואיד נקי כמעט לגמרי (יש 3 אפליקציות של מוטורולה, ושתיים מהן מופעלות לפי צורך בלבד, השלישית רצה ברקע ושימושית ביותר), כך שהמכשיר מהיר וחיי הסוללה טובים. ניתן להשוותו ל-LG-G2mini העושה שימוש בחומרה דומה, למעט מסך יותר גדול אבל עם רזולוציה פחותה. ה-G החדש הוא למעשה הגדלה של ה-G הקודם (ובדרך היה גם דגם ביניים - ה-4G עם חריץ הרחבה, שאר התכונות של כל הדורות זהות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
המוטו G הוא מכשיר מרמת הביניים שיצא לשוק בנובמבר 2013, בודאי לא להשואה עם S4. מצד שני - מערכת ההפעלה היא אנדרואיד נקי כמעט לגמרי (יש 3 אפליקציות של מוטורולה, ושתיים מהן מופעלות לפי צורך בלבד, השלישית רצה ברקע ושימושית ביותר), כך שהמכשיר מהיר וחיי הסוללה טובים. ניתן להשוותו ל-LG-G2mini העושה שימוש בחומרה דומה, למעט מסך יותר גדול אבל עם רזולוציה פחותה. ה-G החדש הוא למעשה הגדלה של ה-G הקודם (ובדרך היה גם דגם ביניים - ה-4G עם חריץ הרחבה, שאר התכונות של כל הדורות זהות).

 

תיקון קטן: בדור החדש החליפו גם את המצלמה (8MP במקום 5MP. לא יודע איך האיכות בפועל).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם (נערך)

מדוזה,

 

בעבר אמאזון UK כן שלחו את הדור השני של מוטו G לארץ. משום מה עכשיו זה לא מאופשר.

 

נסה לבדוק בשאר אתרי אמאזון, כגון אמאזון גרמניה (אמאזון US לא שולח ארצה).

 

אם לא תמצא, יש לך את האפשרויות הבאות:

http://www.clove.co.uk/motorola-moto-g

 

http://www.handtec.co.uk/motorola-moto-g-5-inch-2nd-gen-dual-sim-8gb-black.html

 

תוסיף למחיר (ללא VAT), את דמי המשלוח בסך 17 פאונד. כבר הזמנתי מCLOVE לא מעט מכשירים, כולם עם הצהרת ערך אמיתי על החבילה, וכולם עברו במכס ללא חיוב (למרות שאחת החבילות נפתחה ע"י המכס אך לא חוייבה).

 

אל תיקח את הדברים שלי כהתחייבות שכן כן היו מקרי חיוב לפי הרשת, אך לרוב המכשירים עוברים חלק. אבל אם כן יחוייב, תכין 37% תוספת תשלום (בדואר).

 

romer,

 

+1 לספריאל.

 

זה בעצם נקסוס 4 מוחלש, אך משום מה, מנסיוני האישי (החזקתי בגלקסי 4, מוטו G וכיום מחזיק בסוני Z1 compact), המוטו G נותן חוויה טובה בהרבה מהגלקסי 4 (אנשי קשר וחייגן נפתחים ללא השהייה, וכל העסק עובד חלק ומהר משמעותית כיאה לנקסוס טיפוסי, ועל הדרך נהנה מסוללה מעולה).

מה שכן, הסמסונג גלקסי 4 היה עדיף במצבי מאמץ (משחקים כבדים), ומבחינת הנדסת אנוש- כגון חיישן שמזהה שאתה מסתכל עליו ולכן המסך נשאר דולק, מצלמה טובה יותר ועוד מס' פיצ'רים נחמדים. אבל במשימה הבסיסית הוא נכשל ובגדול- מלא לאגים.

 

ספריאל, הדברים שלך קצת מבלבלים (מבחינת ההשוואה לLG G2 mini), אך הרשה לי להבהיר:

המוטו G כולל רזולוציית מסך גבוהה יותר ודי משמעותית (בכל הגרסאות).

הLG G2 כולל מסך גדול יותר ב0.2" אך בעל רזולוציה פחותה.

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...