Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק לכך כיוונתי. אני מכיר את ה-G היטב מסיבה פשוטה - רכשתי כזה בינואר ואני מרוצה ממנו מאד. מאכזב אותי לשמוע שאמאזון באירופה הפסיקו לשלוח ארצה, אבל כרגע הזמנה על הולד, כיון שאאשתי שונאת להחליף מכשירים. מבחינתה לעבור מאנדרואיד 4.1 ל-4.4 מצריך הדרכה.

 

לגבי ה-G2 mini - אכן הבדל בגודל המסך (לטובת ה-LG ביחס למוטו G המקורי), והרזולוציה (לטובת המוטורולה). מתחת למסך החומרה דומה. אין לי ניסיון בהפעלת ה-LG כך שאיני יכול להעיד על זריזותו או טיב המסך מעבר למפרט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הדור הראשון על 2 גרסאותיו של מוטו G עדיין נשלחים ארצה (הזמנתי בשישי 2 מכשירים בעלי תמיכת 4G).

 

הדור השני בהתחלה (בשבוע הראשון להשקתו לפחות) גם כן היה נשלח ארצה. כיום אני רואה שלא.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

צריך לבדוק מי הספק. ה-G המקורי מסופק על ידי אמאזון עצמה, יתכן שהספק של הדור החדש הוא אחר. כך שה לפחות בלינק שנתת לאמאזון צרפת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בעוד כחודש אני טס לאמסטרדם למספר חודשים. הלכתי קצת לאיבוד עם כל המסים והמכס, מאיפה הכי כדאי להזמין את המוטו ג'י? יש לי מישהו בקנדה אז אפשר לקנות גם שם

פורסם

בצע הזמנה - עד האישור הסופי, עם כתובת היעד בקנדה. כמובן עצור לפני שאתה משלם. לחליפין נסה את אמאזן קנדה, אבל שים לב שהמחיר בדולר קנדי, לא אמריקאי (הדולר האמריקאי שוה כ-1.1 דולר קנדי)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חברים הגיעו אליי ההזמנות של OPO

יש מעוניינים?

 

כמה יוצא המחיר שלו כולל משלוח לארץ (לא כולל מיסים בארץ)? הם שולחים דרך האתר הרשמי?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

המחיר הספי יוצא בסביבות 1800

באתר הרישמי תצתרך לשנות האייפי לכתובת של אחת הארצות שהם כן שולחים

לא הם לא שולחים לארץ דרך האתר הרישמי

אני אישית הזמנתי ושלחתי לדוד בארה"ב ואז הוא הביא לי אותו לארץ.

פורסם (נערך)

אשמח לקבל הזמנה. אני אנסה להזמין את המכשיר לצרפת.

במידה ואני לא אצליח, אני אודיע לך כדי שתוכל להעביר אותה למישהו אחר. תודה!

 

ואם על הדרך מישהו יכול לתת חו"ד על המכשיר - אני אשמח!

עריכה אחרונה על ידי MeDuZa

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

שלום לנוכחים,

 

מחפש להחליף את הגלקסי 2 עליו נאלצתי לוותר לאחרונה במכשיר צנוע יחסית בכיוון ובתקציב של moto g. מעבר למצלמה סבירה ו-RAM של 1Gb לפחות, רצוי מאד שתהיה לו סוללה נשלפת. שיטת בטר פלייס הוכיחה את עצמה עם הגלקסי (סוללה מקורית ועוד שתיים רזרביות ברוטציה) ואני מאד לא אוהב להסתובב עם PB's למיניהם או לחפש שקע למטען. הקניה תתבצע באנגליה. לעצתכם אודה.

פורסם

~

תודה על התשובות הממצות, נראה שפעם נוספת מצאתי את גבולות הגזרה של הידע בפורום. :mm_yeah:

 

המועמדים הרלוונטיים הם: Sony Xperia E3, HTC Desire 310, LG G2 Mini.

ההבדלים על הנייר אינם משמעותיים בעיניי, כמו גם ההפרש במחיר.

 

האם יש למי מהם פיצ'רים מיוחדים שהופכים אותם לקניה כדאית יותר מהאחרים או מה-Moto G?

הכוונה למשהו בחוויית השימוש, חיי סוללה או עמידות יוצאי דופן, איזשהן פונקציות מיוחדות וכיו"ב.

פורסם

מבין הרשימה ובהתאם לדרישות, הייתי בוחר ב-G2 Mini וגם ה-galaxy s3 יכול להתאים, המפרט שלו די דומה ל-moto g.

את ה-E3 וה-desire 310 אפשר לפסול על הסף בגלל זכרון פנימי קטן של 4GB, רוזולציה נמוכה והסוללה של ה-E3 לא נשלפת.

פורסם

אם ה-G2 mini הוא המעמעד עדיף המוטו G (כרסת 2013 או 2014 בהתאם לגודל המסך הנדרש) - חומרה זהה ומסך ברזולוציה יותר גבוהה במחיר כמה מאות ש"ח פחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

שים לב שלא הכול זה מפרט. יש הרבה מכשירים שמכיעים עם באגים כאלה ואחרים, ובביקורות פשוט לא מודעים אליהם או שמתעלמים מהם.

הlg g2 מיני הוא מכשיר חדש יחסית ואין רבים ממנו בשוק,ככה שמעט קשה לאסוף מידע, אבל בכול זאת,אני רואה שיש לו gps מחורבן שלוקח הרבה זמן לקלוט(אם בכלל),

 

לא יודע מה השימושים שלך, אבל מבחינתי העניין הזה פוסל מכשיר לחלוטין.

 

ובכלל, אחרי שימוש במכשיר מסויים שכול הביקורות הללו אותו,והוא עשה לי את המוות, אני הפסקתי לסמוך לגמרי על ביקורות, ורק פונה לפורומים שונים

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
×
×
  • תוכן חדש...