Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תאורטית אתה צודק. מעשית לא הייתי עושה זאת אלא אם מדובר בעסקה זולה במיוחד, כיון שאין לדעת מה האפליקציה הבאה שלה אזקק.

 

אם זקן כמוני מחזיק קרוב ל-100 אפליקציות על הטלפון, ועושה שימוש בלפחות 20 מתוכן בכל שבוע, אני מניח שצעירים יותר יזקקו ליותר אפליקציות ולכן יהנו ממכשיר פחות מוגבל מבחינה זו, ובמיוחד כאשר כיום אין קושי למצוא מכשיר אנדרואיד סביר פלוס במחיר ביניים (נניח סביב 1000-1500 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סבבה, תודה.

 

אחחחח, אם רק נוקיה לא הייתה לוקחת את העזרה ממיקרוסופט ולא חותמת על גזר דין מוות על עצמה עם הכבילה למכשירי WP... היום היו לנו את המכשירים הכי טובים שמריצים אנדרואיד ולנוקיה היה נתח שוק לא קטן... איזה מהלך מטומטם הם עשו.. בהתחלה ניתקעו עם סימביאן ובהמשך עם WP.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

שכחת את הדור הבא - אנדרואיד בנוסח פיני.

 

ד"א - אני חולק עליך לגבי הסימביאן. היתה מערכת מצויינת לתקופתה, אבל נוקיה לא הגיבה בזריזות הנדרשת לשינויים בשוק ובטכנולוגיה שחולל האייפון. אצלי במשפחה היו ארבעה מכשירי סימביאן ששירותו אותי ואת בני נאמנה אי אילו שנים (ושלושה מתוכם קיימים ושמישים עד היום, אם כי מונחים במגירה חשוכה).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא טענתי שסימביאן הייתה גרועה, להיפך היא באמת ניצלה היטב את החומרה ועבדה טוב, הביקורת שלי היא שפעמיים בחייה נוקיה עשתה טעות טרגית בנושא מערכת ההפעלה שלה, הראשונה כמו שציינת היא שהיא לא קראה נכון את תמונת המצב וניתקעה יותר מידי עם הסימביאן בזמן שIOS ואנדרואיד התחילו לשגש ובפעם השניה עשתה בחירה גרוע שמבחרה בWP כמערת הבאה שלה ובכך הביאה להיעלמותה, כעת זה לומיה מבית מיקרוסופט- עצוב.

 

נ.ב- הבנתי שהמוטו G החדש אמור לקבל ממש בקרוב את הלוליפופ- איזה כיף, מיתרגש ליראות מה תיהיה חווית השימוש :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

גם אני ממתין ל-5 (כידוע לך יש לי G 2013 לאשתי, G 2014 ולאחד הבנים E, לשני בנים אחרים יש נקסוס 4). לא מתרגש, אבל בהחלט סקרן

 

לגבי ה-WP (אני עדיין תקוע בימי ה-WM :-D ) - דומני שנוקיה די נאנסה, לאור ההפסדים העצומים נאלצה לקבל את הצעת הרכש של $M ומכאן המחויבות ל-WP. העיקר שהשם נוקיה הוסר מהלומיה החדשה. ועדיין - אם מישהו יזקק לטמבלפון אמליץ על נוקיה. לסמארטפון - אנדרואיד או תפוח, בהתאם לצרכים ולתקציב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ל1064 יש כבר עדכון דרך מוטורולה SOAK, ל1068 טרם יצא לצערי..

 

הנקסוס 5 של אבי כבר קיבל את העדכון, אחלה של דבר הלוליפופ הזה.

 

מצפה לו בקוצר רוח עם הG GPE שלי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בדקתי היום את שלושת המוטו'אים, שלושתם מסתפקים בינתיים ב-4.4.4.

עכשיו צריך לעבור את יום א' שבו לא צפוי עדכון, ואז להתחיל לנג'ס שוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הנקסוס 5 של אבי כבר קיבל את העדכון, אחלה של דבר הלוליפופ הזה.

 

מה ההבדלים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עידכון לגבי הmx4 שנרכש מבאג.

הסמרטפון מיועד לחברה שלי. את ההודעה הזאת אני מקליד ממנו.

הטלפון מהיר, מסך מעולה. עוד לא למדתי את כל השטיקים,אני חסיד של אייפון

 

מה שכן היה חריג, שהייתי צריך לבד (בעזרת אפליקציה) להגדיר את ה apn

 

אם יש למישהו שאלות, אשמח לענות.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
שאלה מאחד שלא יצא לו להשתמש במכשיר WP:

 

מה החיסרון המשמעותי שביגללו פוסלים מכשיר WP8.1?

 

אפשר להיתעלם מנושא האפליקציות כי כל מה שדרוש במיקרה הזה קיים גם בWP, בנוסף לפי מה שהבנתי מדובר במערכת יציבה ובטוחה + איכות מכשירי הלומיה של נוקיה לא נופלים ממכשירי האונדרויד לדעתי במיוחד בנושא הצילום + איכות הוידאו עם סאונד איכותי גם בסצינה עם עוצמה גבוהה(אולם אירועים/הופעה).

 

למי שמגיע מעולם הIOS- האם המעבר יהיה קשה יותר לעומת מי שמגיע מעולם האנדאויד?

 

תודה מראש :-).

 

החיסרון שבגינו אני פסלתי את ווינדואס פון, זה חווית גלישה באינטרנט מהגרועות שראיתי.

 

דברים שם לא מותאמים למובייל בשיט- אם אתה אוהב ספורט, אז תשכח מלראות תקצירים בכול אתר ספורט ישראלי.

אם אתה בבנק לאומי- תשכח מהלכנס לאתר של הבנק(אין אפליקציה) כי הוא פשוט יזרוק אותך בכול פעם שתירצה להזין סיסמא(נבדק ב-3 מכשירי WP8 שונים)

ואלה הדברים שאני אישית מכיר, אני בטוח שיש עוד שטויות שלא הספקתי להכיר(העפתי את המכשיר לקיבינימאט אחרי שבוע)

 

ובעיקרון אתה כבול לאינטרנט אקספלורר, כי אין דפדפן נורמלי להורדה.

 

מערכת הפעלה שרצה חלק, אבל היא פשוט מעיקה במוגבלויות שלה.

פורסם

לאישתי היא מחזיקה ליום בשימוש ממוצע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
החיסרון שבגינו אני פסלתי את ווינדואס פון, זה חווית גלישה באינטרנט מהגרועות שראיתי.

 

דברים שם לא מותאמים למובייל בשיט- אם אתה אוהב ספורט, אז תשכח מלראות תקצירים בכול אתר ספורט ישראלי. באותה התקופה שאתה התנסית (אני זוכר את ההודעה שלך) אכן היתה בעיה. נכון להיום הבעיה נפתרה ואין כל בעיה לראות ווידאו ב-ONE. בספורט 5 עדין יש בעיה. היתה בעיה דומה באפליקציה של YNET אך היא נפתרה.

אם אתה בבנק לאומי- תשכח מהלכנס לאתר של הבנק(אין אפליקציה) כי הוא פשוט יזרוק אותך בכול פעם שתירצה להזין סיסמא(נבדק ב-3 מכשירי WP8 שונים) צודק. יש את הבעיה הזאת כבר הרבה זמן אך משום שאף חברה רצינית בארץ לא מתייחסת למערכת ההפעלה הנ"ל, הם גם לא מתייחסים לבעיות ולא פועלים לפתרון שלהן. בבעלות הגיס של אשתי חברה שבין היתר מפתחת אפליקציות ל-WP (בין היתר פיתחו את WAZE ואת אפליקצית YNET) והוא אומר שחברות בארץ פשוט לא רואות בפלטפורמה הזאת משהו ששווה להתעסק איתו מכיוון שכיום בארץ יש כ-60,000 משתמשים ב-WP בסך הכל לעומת מיליונים באנדרואיד וIOS.

ואלה הדברים שאני אישית מכיר, אני בטוח שיש עוד שטויות שלא הספקתי להכיר(העפתי את המכשיר לקיבינימאט אחרי שבוע)

 

ובעיקרון אתה כבול לאינטרנט אקספלורר, כי אין דפדפן נורמלי להורדה. יש את OPERA MINI שהוא דפדפן מצויין ואני באופן אישי לא מצאתי שום בעיה בתפעול האקספלורר.

 

מערכת הפעלה שרצה חלק, אבל היא פשוט מעיקה במוגבלויות שלה.

 

באדום.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
×
×
  • תוכן חדש...