Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמקולים מאוד חזקים במוטו,ועושים בית ספר לרמקולים של הנקסוס.

איכות הדיבור והשמיעה טובה.

לדעתי איני רואה הבדלים בחוסר צפיפות של הפיקסלים,ההפך המוטו מציג צבעים חמים יותר ולדעתי יפים יותר מהנקסוס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המכשיר גם בלעדי לרשת verizon, אז סביר להניח שלא יעבוד בישראל גם אם מישהו יביא אותו באופן פרטי (ורייזון היא רשת CDMA, כמו פלאפון עד לפני כמה שנים, התקן הזה משום מה פופולארי בחלק מהמדינות).

ה-turbo מושק גם בדרום אמריקה לא רק בצפון אמריקה. אין בעיה מבחינת רשתות רק אין מי שיביא.

8)
פורסם
מתפקד :smile:

הוזמן ב22.10, כרגע עדיין על "Processing". כולל ביטוח מכס, משלוח דרך דואר סין. מבטיח לעדכן כשהמכשיר יגיע (בתקווה שזה יהיה בהקדם האפשרי, הS2 שלי החליט להתחיל בתהליכי גסיסה מתקדמים בדיוק כשמתחילים הלימודים :evil:)

 

הבטחתי עדכון:

 

אז המכשיר הגיע שבוע שעבר, לקח 16 יום. הגיע ישר לדואר, בלי שום מכס :-D יצא סה"כ 1550 ש"ח.

 

המכשיר עצמו מצויין, לא יכולתי לבקש יותר, ובמיוחד במחיר כזה!

פורסם

חבר מחפש מכשיר. הוא מתלבט בין note3. 9005. לבין one+one 64G.

 

הnote יהיה משומש.

ה one+ יהיה חדש

שניהם ללא אחריות.

הוא החזיק את שניהם. לי יש one. ולחבר יש note.

 

הוא רוצה לשמוע דעה נוספת.

 

תודה רבה

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הone נקי יותר, מהיר יותר ובעייני חווית השימוש שלו טובה יותר, לנוט יש עט ועוד 2 אינצ' למסך.

אני בזמנו הלכתי על הone כשתלבטתי בינו לבין הנוט 3 והl.g g3.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
מה עם סקירה?! ;-)

מבטיח לעשות סקירה קצרה בהמשך, כרגע אני מנסה להיתרגל לקפיצת המדרגה מהF1 החמוד :-).

המסך של שארפ פשוט מדהים, צבעים עשירים, אפשרות לכיוון טמפרטורת המסך וצבע, זוויות הצפייה מעולות- אין שום שינוי במבט מהצדדים כולל הפינות- אפילו לא האפקש האפור הזה שראיתי בהרבה מכשירים עם IPS, פשוט תענוד לעיניים.

 

בנוסף איכות הסאונד באפרכסת צלולה ואיכותית מאוד- ממש שומעים כמו HD וזה לדעתי לא פחות חשוב כי זה קודם כל טלפון.

בהמשך אוכל להשוות את המכשיר למוטו G 2014, וOPPO FIND 7A שמכיל את אותו החיישן מצלמה.

לדעתי המכשיר הזה+OPO+מייזו MX4 מבאג נותנים את התמורה הכי טובה למחיר שלהם, לא רואה סיבה מספיק טובה לשלם מעל 3000 שקל על מכשירים מקבילים מבית סמסונג וLG.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אז מה אומרים?

MX4 (שנתיים אחריות) או OPO (מביא פיזית מחו"ל, ללא מיסים)?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

האמת שהפסקתי להתייחס להצהרות על אחריות ארוכה, כי בסופו של דבר, יש סיכוי גבוה שיבעטו אותך ממדרגות עם זעקת "קורוזיה", או פתאום יתגלה שאחריות לא כוללת מטען וסוללה, או יסרבו להחליף לך כפתור שנשחק והפסיק להגיב, בגלל שעשית רוט

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תתחדשו

עם איזו גרסה הטלפון הגיע? 4.0.3?

אשמח אם תתן חוות דעת על הסוללה לאחר שימוש של כמה ימים, כמה זמן מסך אפשר להוציא מ100 עד 20 אחוז?

 

flyme os 4.0.3i

 

android 4.4.2

לגבי נתוני הסוללה, היא מחזיקה יותר מ ה4S iphone

יום וחצי של פייסבוק,וואטסאפ, וקישקושים של בנות. על בהירות מלאה.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

שלום, אשמח לעזרה בהזמנת MOTO G מאנגליה למי שהזמין משם.

 

בחיפושיי אחרי סלולרי חדש לאימי, מצאתי באמזון אנגליה את המכשיר הנ"ל (הגרסא האחרונה של ה MOTO G):

 

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00NBSZ56C/ref=noref?ie=UTF8&psc=1&s=electronics

 

וסכומו הסופי אחרי המיסים שאמזון לוקחים בשבילי יוצא: (Order Total: GBP 155.27)

 

לי נראה המחיר הסופי נמוך מדיי, סכום המיסים פחות מ 36% שיש על סלולריים.

 

האם זה המחיר הסופי? או שבארץ בעת האיסוף של הטלפון מהדואר אצטרך להוסיף עוד?

 

מודה מראש על העזרה.

 

בברכה

 

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

רכשתי אותו דגם מאמאזון צרפת לפני כחודש, הסכום הסופי בו חוייבתי היה פחות מ-890 ש"ח. כמובן שמאז היו קצת שינויים בשערי המטבעות.

המחיר של אותו מוטו G, וכן של מוטו E שהזמנתי לפני 5 חודשים מאנגליה היו סופיים, למעשה אפילו קיבלתי החזר של פאונד אחד. אם תסתכל בתנאים של אמאזון תמצא התחייבות לכך. לגבי המוכר שצינת - כיון שמדובר במוכר שאינו אמאזון (אלא חנות המוכרת באמצעות הפלטפורמה, בדומה לאיביי), יתכן שאין התחייבות כזו, ועליך לחפור בתנאי העסקה, או לחפש את המוצר במכירה ישירה על ידי אמאזון, וכמובן לבדוק גם שם אם אין שינוי בתנאים.

 

עריכה: ראיתי ששינית את הקישור, למה שאני המלצתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אהלן ותודה על התשובה

 

דווקא המוכר שהצגתי הוא אמזון עצמם בדיוק כמו בלינק ששמת אתה...

 

אני אזמין. זה יוצא לי כ 950 שקל. נראה לי שזה יהיה דיי והותר לאימי.

 

שוב תודה רבה!

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

מכשיר מצויין למי שלא זקוק ממש ל-high end.

רק ממליץ לך לבדוק באמאזון צרפת - אולי תחסוך כמה שקלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

2 שאלות.

1. סוני Z3 קומפקט. איך הוא. ביקורות טובות אבל מחיר 2700+ +

 

2. מי שקונה מכשיר כמו ONE PLUS (או כל מכשיר אחר מחו"ל) . ורוצה להזדכות על הקניה מטעם עבודה. איך זה הולך?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...