Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות סמארטפון ראשון לאמא שלי שמדברת כרגע מנוקיה מקשים שעולה 70 שקל. אין כל כך הרבה דרישות, רק שאוכל לתקשר איתה בנוחות בשיחות בסקייפ ובווטסאפ. יש לי כרגע מוטו ג'י 2 ואני מתלבט אם לקנות לה את המוטו ג'י הדור הראשון, או השני. יש הבדלים פנימיים בין הדגמים או שההבדל הוא רק במצלמה ובגודל מסך?

פורסם

מוטו ג'י - אין חריץ הרחבה, מסך 4.5 אינץ', מצלמה אחורית 5MP, דור שלישי.

מוטו ג'י 4G - יש חריץ הרחבה, מסך 4.5 אינץ', מצלמה אחורית 5MP, תומך דור רביעי...

מוטו ג'י "2nd generation" - יש חריץ הרחבה, מסך 5 אינץ', מצלמה אחורית 8MP, דור שלישי, אפשרות לסים כפול.

 

בקיצור אם אתה קונה תקח את השני או את השלישי, אם גם בא לך לחסוך 400 שקל תזמין מאמזון/handtec.

פורסם (נערך)

מוטו G מדור ראשון אינו מיוצר עוד - אם כי יש כנראה עדיין מלאים באמאזון. גרסת ה-4G כנראה עדיין בייצור.

ההבדלים בין הדור הראשון לשני הם גודל המסך, גודל הזכרון, חריץ לכרטיס הרחבת זכרון, חיישן ג'יירו בדגם ה-XT1068 אפשרות להכניס כרטיס SIM שני. מבחינת המעבד, כרטיס המסך וכו' - המכשירים זהים. המצלמה בדגם ה-"5 משופרת ביחס למצלמה הלא מוצלחת של הדור הראשון.

אם אמך אינה זקוקה לגלישה מהירה בדור הרביעי אני ממליץ על ה-G 2014 (הקרוי גם דור שני של המוטו G), במיוחד אם לאמך מגבלות ראיה. אפילו רוחק הראיה הרגיל מעל גיל 40 הוא סיבה טובה לרכוש דגם זה, וכמי שמחזיק בשני הדגמים וכנראה די קרוב בגיל לאמך - ממליץ עליו.

ודבר אחרון - האם אמך פתוחה לחידושים? למרות שבקהל לקוחותי מבוגרים רבים (כולל בני 80 ומעלה) שמסתדרים יופי עם מסכי מגע ושאר תכונות מכשיר חכם, נתקלתי גם באנשים שאחרי חודש עם מכשיר כזה עדיין לא יודעים לענות לשיחה ב-swipe.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שלום לכולם

כרגע ברשותי אייפון 5

ואני מתעניין בזמן האחרון על g2

 

יש למישהו ניסיון עם המכשיר הזה ?

מהם החסרונות והיתרונות של המכשיר?

 

והאים כדאי בכלל לעשות את המעבר הזה בין האייפון לg2?

תודה לכולם!

imprza new age

פורסם

אם כבר, אז לדעתי עדיף נקסוס 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי כמעט שנה את המכשיר, מכשיר מצויין! סוללה מאוד חזקה, אחרי למעלה מ3 שנים עם אייפונים, אתה פתאום מבין מה זה לא להיות מחובר לשקע כל היום.

מכשיר מאוד מהיר, לא נתקע או הופך לאיטי בצורה לא סבירה פתאום.

 

מעט מתחמם כשמשחקים משחקים כבדים לאורך זמן.

הרמקול שלו מעט חלש (ספיקר)

 

אישית הייתח עובר בלי להסס, הייתי עם אייפונים שנים, זה עולם אחר.

אם אתה יכול אז תשקיע קצת יותר ותיקח G3, שווה את ההפרש לדעתי, יש לאח שלי, מכשיר מצויין! ופשוט g2 משופר.

פורסם

מה חוות הדעת של המומחים על MX4? נשמע מאוד וורד מביקורות ברשת והמחיר מצוין..

פורסם

כן, תקין לחלוטין, נוסע באופן כמעט יומי עם waze. למה? יש סיבה שלא יהיה תקין?

לי יש g2, קניתי גם לאבא שלי g2. ולאח שלי יש g3. מכשירים מעולים. ולשאלתך, בכולם הgps עובד ללא דופי.

פורסם
שלום לכולם

כרגע ברשותי אייפון 5

ואני מתעניין בזמן האחרון על g2

 

יש למישהו ניסיון עם המכשיר הזה ?

מהם החסרונות והיתרונות של המכשיר?

 

והאים כדאי בכלל לעשות את המעבר הזה בין האייפון לg2?

תודה לכולם!

אם האייפון 5 עובד לך כמו שצריך אני לא רואה שום סיבה להחליף לאנדרואיד היום.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אני עברתי מאייפון 4 ל-G2 והייתי מעדיף להיות היום עם אייפון 5 (אם הוא עובד מהר יותר מ-4) ולא G2.

 

האייפון נטול באגים וגליצ'קים שיכולים לשגע.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אני שוקל להזמין oneplus one 16GB מ-geekbuying במחיר 340$.

אני מפספס פה משהו? למה אנשים מחכים להזמנות?

באתר החברה המחיר הוא 299 או 349 16/64,

תבדוק גם איזה מערכת הפעלה כי הטלפונים שמיועדים לסין עם מערכת פחות טובה.

חוץ מזה שהיום אפשר להזמין בלי הזמנות.

הבעיה שבאתר החברה אי אפשר להזמין לארץ.

 

מי שירצה הזמנות שבוע הבא אז בפורום של אתר החברה מחלקים הזמנות כול הזמן

אייל

×
×
  • תוכן חדש...