Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לקחתי בחשבון את המיסים, רק לא לקחתי בחשבון שהם ייצאו מעל חצי מהעלות.

ההזמנה דרך הנדטק יותר ידידותית ואפשר לשלם דרך פייפל. אבל כן, בדיעבד היה עדיף "להתפשר" על זה.

תהליך ההזמנה באמאזון פשוט מאד, מבחינת אבטחת מידע אני סומך עליהם כמו על פייפאל (בסופו של דבר מדובר בחברת ענק, לא באיזה סוחר קקיקיוני), והחשוב ביותר - אין הפתעות. לפחות לא בצד החיוב, לעתים יש, אבל בצד הזיכוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עדיף לנסות קודם לנקות לוגים ושאר יצורים.

 

ניתן לנסות לבצע גם Factory Reset.

 

 

???

כשמתקינים גירסת אנדרואיד חדשה מוחקים הכל...

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

לא בהכרח.

 

לא פעם ולא פעמיים קיבלתי קושחות שאינן כוללות את המחיצה data והן למעשה מהוות שדרוג רק של מערכת ההפעלה.

לעתים זה אפילו לא מוחק אנשי קשר, הודעות ושאר בסיסי נתונים של המכשיר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לשקול להסיר גם את האפליקציות של פנגו ורכבת ישראל, אם מותקנות.

תוכנת רכבת ישראל "טוחנת" את הסוללה. היה מותקן אצלי והסרתי.

פורסם

תמליצו לי בבקשה על טאבלט 8-9 אינץ", לא צריך 3g, אבל מחברה מוכרת ועם עדכוני גירסאות אנדרואיד (מה שאין לרוב בטאבלטים סיניים), עד 1000 ש"ח,

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חברים יקרים,

 

אבקש לדעת מהי המלצתכם מבין האופציות הבאות:

 

1. Sony Xperia Z3

2. HTC One M8

3. LG G3

 

כמובן שאשמח לדעת מדוע תבחרו דווקא באופציה זו או אחרת.

פורסם

עניין אינדיווידואלי לכול אחד.

מי שחשוב לו עמידות במים, ילך על ה-Z3

מי שחשוב לו מסך סופר חד ילך על ה-G3

ומי שחשוב לו איכות רמקולים אז ילך על ה-M8.

 

לי באופן אישי, עמידות במים לא עושה את זה,אני לא יכול להבדיל בין מסך 1080P ו-2K, ואני אוהב לשמוע מוזיקה בספיקר בזמן העבודה.

אני הייתי בוחר ב-M8.

פורסם (נערך)

אחרי שבחיים לא היה לי סמארטפון, חבר שגר בסינגפור מביא לי LG G3 32 ג'יגה. הוא מגיע עוד פחות משבועיים. האמת? אני כבר לא יכול לחכות.

הוא הביא אחד לאביו לפני כמה חודשים, ואחרי ששיחקתי איתו קצת, אני לא מצליח להתחבר לסמארטפון אחר. תענוג.

למרבה ההפתעה, המחיר יצא כמו בארה"ב [1900 שקלים]. אחלה מדינה סינגפור.

 

בגלל שבחיים לא היה לי סמארטפון, אין לי מושג מה לעשות איתו. לדפוק איתו את הראש? להדליק איתו אש? אנא עזרו לי. מה הן האפליקציות שחובה בכל סמארטפון? עד עכשיו אני יודע שזה וואטס אפ, פייסבוק, יוטיוב, וויז והאפליקציה הכי מגניבה בייקום, שבה אתם עושים דאב לציטוטים מפורסים מסרטים ואז שולחים לחבר.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

פנגו+ לחנייה, חדשות לפי תחום העניין שלך (Ynet, ישראל היום - יש להם חדשות סטייל האתר שלהם ואפליקציה של העיתון, רוטר, וואלה, נענע, מאקו), חברת אשראי (ישראכרט וכא"ל, אמריקן אקספרס), בנקאות (בנק הפועלים וכו'), דואר ישראל למעקב משלוחים, קופת חולים, דפדפן (Chrome, FireFox לפי העדפתך), eBay, מקליט שיחות, File Explorer (של ES או File Expert), גוגל Keep לרשימות, SoundHound/Shazam לזיהוי שירים, Super Backup לגיבויים של אנשי קשר הודעות וכו', Swiss Army Knife לכל מיני דברים שימושיים, Shift Logger לרישום שעות עבודה, aWallet לשמירת מלא סיסמאות (התוכנה עצמה מוגנת ומבקשת סיסמה בכניסה ובשמירה הכל מקודד באלגוריתם לבחירתך).

Widgetים לבחירתך לפי השימוש שלך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תוכנה של סייר קבצים שתעזור לך לחטט במערכת הקבצים של הטלפון אם תצטרך.

לזו של ES File Explorer יש גם אופציה נחמדה שנקראת SD Card Analyst שמדווחת לך כמה כל תיקייה תופסת מהנפח של המכשיר, ככה אם "נעלם" לך נפח ואתה לא יודע מה גונב לך, התוכנה הזאת תעזור לך לברר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
עניין אינדיווידואלי לכול אחד.

מי שחשוב לו עמידות במים, ילך על ה-Z3

מי שחשוב לו מסך סופר חד ילך על ה-G3

ומי שחשוב לו איכות רמקולים אז ילך על ה-M8.

 

לי באופן אישי, עמידות במים לא עושה את זה,אני לא יכול להבדיל בין מסך 1080P ו-2K, ואני אוהב לשמוע מוזיקה בספיקר בזמן העבודה.

אני הייתי בוחר ב-M8.

 

תודה.

 

מוסיקה פחות מעניינת אותי מהנייד,

עמידות נשמע לי אחלה, אבל זה אומר שהמסך של הZ3 לא סופר חד?

פורסם

חד, אבל מסך 1920x1080 יתקשה להתמודד מול 2560x1440.

כדאי גם להוסיף שלסוני יש מצלמה עדיפה למיטב ראייתי.

 

ויש גם את השוני בממשק.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...