Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע עוד לא עשו מכרז על תדרים אז אף אחד לא יודע מה ומי, אבל כלל אצבע אומר לקנות רק מכשירים מאירופה ולא ארה"ב/המזרח הרחוק.

בכל מקרה, "דור 4" הבדיחתי שקיים כרגע, מתאים לתקני אירופה ומכשיר מארה"ב (ATT וכו) לא עובד כאן.

פורסם

ceyal,

 

כלל אצבע? תוכל להסביר למה?

כי במקרה הזה ההבדל מתבטא באמת רק בתדר 1800 שבדור הרביעי בלבד. או שיש עוד דברים מעבר לכך?

 

אם אני לא טועה, אתה עובד בחברה סלולרית. תוכל לומר מה באמת ייתן לי המעבר לדור 4 חוץ מנושא תעבורת נתונים?

 

אציין שאני גולש על דור 4 ברגעים אלו (סוני אקספריה). ולא חש הבדלים כשאני מבטל את הדור הרביעי, ובשיחות אוטומטית המכשיר עובר לדור 3.5.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

למי שמתעניין, שיחקתי עם סוני אקספריה Z3:

 

1. מסך לא מרשים במיוחד ביחס ל-S4 שלי (סופר אמולד עושה את ההבדל).

2. בטריה מטורפת. מחזיק המון זמן.

3. רץ חלק, מאוד מהיר.

4. לא עמיד בשיט בנפילות (מניסיון כואב) ויותר גרוע - האחיזה בו מאוד לא בטוחה, הוא מחליק ביד והגב שלו מאוד מאוד חלק. כמה חלק? הנה דוגמאות:

אני יודע, זה הקומפקט, אבל הרגיל בדיוק אותו הדבר.

 

בלי קשר: מישהו יכול להמליץ על סמארטפון mid-level טוב? משהו עם מסך לא גדול מדי, מקסימום 4.7, ואנדרואיד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אמרת mid-level, אמרת מסך 4.7 במקסימום - אמרת Moto G דור ראשון ;)

(אם המצלמה חשובה לך - ראה המלצה זו כמבוטלת)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תקן אותי אם אני טועה אבל moto X יותר טוב מ-Moto G, נכון? אפשר להשיג פה את ה-X הקודם (לא החדש) ב-260 יורו. לא עדיף? הגלקסי אלפא, למשל, עולה 425 יורו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה לבחורה האמת. הדרישות המקוריות הן:

1. שהמכשיר יהיה יפה.

2. שהוא יפעיל פייסבוק.

3. שהוא יאפשר שיחות.

 

לא חשוב שהוא יהיה עדכני, אבל המחיר כן משמעותי. נשמע שב-260 יורו המוטו X הקודם הוא עסקה לא רעה, לא?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אחרי שיצא לי לשחק די הרבה זמן עם הMX4 אני בהתלבטות לגבי החלפת מכשיר

היום יש לי את הנוט 2 והגיע הזמן להשתדרג

ישנם את ה 3 אופציות האלה

mx4 pro/note 4/nexus 6

המייזו צריך בקרוב להגיע לארץ. מה לגבי הנקסוס יש הערכה מתי הוא יגיע לארץ?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
אמרת mid-level, אמרת מסך 4.7 במקסימום - אמרת Moto G דור ראשון ;)

(אם המצלמה חשובה לך - ראה המלצה זו כמבוטלת)

ייצורו של המוטו G דור ראשון הופסק לפני מספר חודשים, אם כי יש עוד סטוקים. בתוספת קטנה אפשר לרכוש את גרסת ה-4G שלו, שעדיין מיוצרת. יש לה עוד יתרון קטן - מקבלת כרטיס זכרון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ייצורו של המוטו G דור ראשון הופסק לפני מספר חודשים, אם כי יש עוד סטוקים. בתוספת קטנה אפשר לרכוש את גרסת ה-4G שלו, שעדיין מיוצרת. יש לה עוד יתרון קטן - מקבלת כרטיס זכרון.

 

הכוונה שלי כמובן הייתה עבור דור ראשון בגרסת ה-4G.

תודה על החידוד.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
הדרישות המקוריות הן:

 

2. שהוא יפעיל פייסבוק.

3. שהוא יאפשר שיחות.

 

לא חשוב שהוא יהיה עדכני,

 

99% מהמכשירים יעשו את הנ"ל,אלא אם כן תקנה נוקיה עייף בכמה עשרות יורו (או כל חברה\סיני\מותג אחר)

 

לגבי מכשיר יפה - קח אותה לחנות\רשת עם תצוגה,ותן לה להתרשם מה יפה יותר או פחות,כשיהיו כמה מתמודדים - תבחן נתונים טכנים ותדע אם יעמוד בדרישות.

 

כמובן במגבלת התקציב שציינת

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
תקן אותי אם אני טועה אבל moto X יותר טוב מ-Moto G, נכון? אפשר להשיג פה את ה-X הקודם (לא החדש) ב-260 יורו. לא עדיף? הגלקסי אלפא, למשל, עולה 425 יורו.

ה-X הוא מכשיר high end. הדגם שאתה מציין ישן (לאחרונה הושק ה-X+1), ועולה פי 1.5 מה-G.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...