Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אפרופו moto g (כי היה כבר עמוד שלם שלא דיברו על המכשיר הזה, לא לעניין)

FYI, למזמינים בעתיד

הגיעו היום שני מכשירים, אחד הוזמן מאמאזון FR ואחד מUK.

מFR הגיע עם אזניות ומטען קיר מקוריים, (0.5A, לא הכי מהיר, אבל מטען). מUK הגיע עם כבל למחשב בלבד.

 

אותו המחיר אז.. כרגיל - עדיף להזמין מFR.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

zenfone 5 עולה 950 ש"ח. לדעתי, אין טעם בכלל להזמין את המוטו. גם מבחינת נתונים וגם מבחינת אחריות ( ועוד לא דיברנו על הכאב ראש שכרוך בהזמנה מחו"ל ).

פורסם (נערך)

רוצה לדבר על אחריות? סבבה

 

לחברה שלי נוצר סדק השד-יודע-איך במסך בG 2014 שלה.

שלחתי מייל לאמאזון ושאלתי לאן לשלוח לתיקון, הם שאלו למה.

אז הסברתי שהיא בטעות כנראה התיישבה עליו או משהו.

אתמול הגיע מכשיר חדש מהם, ללא שום תשלום, במקום המכשיר שהיא הרסה, רק ביקשו להחזיר את התקול אליהם לצרפת.

אהה, והם גם ביקשו לצרף חשבונית עם עלות המשלוח אליהם, כי הם רוצים להחזיר לי את זה, אפילו שזה 10 שקלים.

 

שירות? אחריות?

תראה לי יבואן אחד בארץ שהיה יורק לכיוון שלך אם היית מגיע אליו עם נזק פיזי.

 

כאב ראש שכרוך בהזמנה מחו"ל?

לא מכיר.

מוצג מחיר סופי באתר של אמאזון, אפילו בשקלים. כולל מע"מ, מכס, עמלות יבוא, שוחד לפקיד וכו'.

המכשיר תוך 10 ימים אצלי בבית עם שליח.

והם אפילו מספיק נחמדים לתת refund על מכס אם המכשיר עבר ללא בדיקה. (₪156 שהוחזרו לי אחרי חודשיים, לא ציפיתי לזה אפילו)

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

חותם על כל מילה של NINJMNKY. גם אני הזמנתי דרכם וגם אחרי כמה חודשים קיבלתי החזר.

אם לא מדובר בSOS. אני לא רואה בעיה להמתין גג 10 ימים למכשיר.

פורסם

זה לא שהשירות בארץ מזוויע ביחס לעולם. גם בעולם לא חסר שירות רע, וגם בארץ יש שירות נפלא במקומות מסוימים. השירות באמאזון הוא פשוט פנטסטי. אחת הסיבות לכך היא שאמאזון חברת אינטרנט. היא תלויה בשירות שהיא נותנת ובתגובות שאנשים מפרסמים עליה יותר מכל דבר אחר, ולכן הם שמים דגש מיוחד על השירות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שמח לעדכן שהרכש החדש הוא נוט 4 דגם f

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

לי יש g2, 32gb.

לאחי הקטן יש g3 32gb

אישית הייתי לוקח g3, מסך טוב יותר, מצלמה טובה יותר, ובגירסא של 32gbיש עוד 1gb ram

פורסם

עבודה חדשה, M8, S5 או אייפון 6. אני נוטה לHTC כי עוד לא בשל לחזור לאפל. דעות בעד ונגד?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...