Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אינטואיטיבי ? תלוי למי.

 

יצא לי לחזור לאייפון 4S לא מזמן, ובקרוב מאוד הוא יצא למכירה.

 

אייטיונס? מאוד לא אינטואיטיבי.

דפדפן מוגבל? מאוד לא אינטואיטיבי.

חייגן בלי T9? מאוד לא אינטואיטיבי.

לפרוץ בשביל קסטומיזציה מינימלית? מאוד לא אינטואיטיבי.

פורסם

זה מכשיר עסקי שיעבוד קשה. מצד אחד לאפל יש את היתרון של יציבות ועבודה חלקה, מאידך אני מפחד לזרוק את המכשיר על הקיר מעצבים אם הוא יגביל אותי מלעשות דברים שהתרגלתי אליהם באנדרואיד.

איך המצלמה של הM8? מערכת ההפעלה טובה יותר מהמזעזעת של סמסונג? אני מגיע מנקסוס, אז לא רוצה הדרדרות משמעותית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שמע, אני כבר שנים עם אפל ולא הרגשתי שום הגבלה.

 

ומעולם לא הייתי צריך לקנפג או להתעסק עם כלום..

 

האיטיונס משמש אותי לגיבויים וזה נוח - ב2 לחיצות כפתור הכל נשמר.

 

דפדפן? מה חסר? באמת שלא הרגשתי אף פעם הגבלה

 

חיוג בלי t9? אתה מתכוון למקלדת מקוצרת?

פורסם
זה מכשיר עסקי שיעבוד קשה. מצד אחד לאפל יש את היתרון של יציבות ועבודה חלקה, מאידך אני מפחד לזרוק את המכשיר על הקיר מעצבים אם הוא יגביל אותי מלעשות דברים שהתרגלתי אליהם באנדרואיד.

איך המצלמה של הM8? מערכת ההפעלה טובה יותר מהמזעזעת של סמסונג? אני מגיע מנקסוס, אז לא רוצה הדרדרות משמעותית.

 

לדעתי הממשק של HTC הוא הטוב ביותר בעולם האנדרואיד.

המצלמה קצת מההה.

היא עושה עבודה סבירה בתנאי תאורה פחות טובים, והיא מהירה. אבל 4 מגה פיקסל פשוט לא מספיק.

פורסם
שמע, אני כבר שנים עם אפל ולא הרגשתי שום הגבלה.

 

ומעולם לא הייתי צריך לקנפג או להתעסק עם כלום..

 

האיטיונס משמש אותי לגיבויים וזה נוח - ב2 לחיצות כפתור הכל נשמר.

 

דפדפן? מה חסר? באמת שלא הרגשתי אף פעם הגבלה

 

חיוג בלי t9? אתה מתכוון למקלדת מקוצרת?

 

אני אוהב להוסיף ולמחוק מוזיקה,אני אוהב לפעמים לשמוע דרך פלייליסט ולפעמים דרך תיקיות, ובאייטיונס זה מחורבן לגמרי. יש תוכנות כמו ITOOLS שהם נוחות הרבה יותר, אבל גם איתה יש לא מעט בעיות.

 

אישית, אני אוהב להכנס לפורומים(קארספורום בניהם) בתצוגת הדסקטופ שלהם, ולא בגרסא ניידת או טפטוק וכאלה. באנדרואיד הכרום יודע לכווץ את הטקסט שיתאים לגודל המסך, באייפון אין שום דפדפן שעושה את זה.

 

T9 נותן אפשרות למצוא אנשים על פי שילוב של אותיות/מספרים ע"פ לוח ההקשה. אני מתקשר הרבה מאוד במהלך העבודה ולהרבה אנשים. לעבוד בלי ה"פיצ'ר" הזה, זאת לא אופציה מבחינתי.

 

ובכלל קצת קסטומיזציה- אם אני רוצה חייגן אחר לפעמים, רוצה לשנות טיפה את מראה מערכת ההפעלה(באמצעות לאנצ'ר), אתה לא יכול לעשות כלום באייפון. המציאות היא שמכשיר בן 5 שנים(אייפון 4) ניראה מבחינת מערכת הפעלה, בדיוק כמו מכשיר שרק עכשיו יצא(אייפון 6). זה טיפה משעמם.

פורסם
עבודה חדשה, M8, S5 או אייפון 6.

עבודה חדשה! בלי שום ספק.

 

יש פה בעלי לומיות בקהל?

אני די חם כבר הרבה זמן על הלומיה 930 (נמכר בעליאקספרס בסביבות ה360$)

הדבר היחיד שמרתיע אותי מהמעבר מאנדרואיד לwp זה החנות אפליקציות.. מה המצב שם?

אני זוכר שלפני יותר מ5 שנים גם האנדרואיד היתה דלה אבל נהיה שם הכל, איך זה אצל מייקרוסופט?

פורסם
שמע, אני כבר שנים עם אפל ולא הרגשתי שום הגבלה.

היית עם אנדרואיד לפני זה?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
עבודה חדשה, M8, S5 או אייפון 6. אני נוטה לHTC כי עוד לא בשל לחזור לאפל. דעות בעד ונגד?

 

S5 צריך להיפסל על הסף.

אייפון זה עניין של העדפות.

 

ה-M8 טוב (יש לי פה אחד לידי שהוא T-Mobile Branded וגם עם ה-Bloatware שלהם הוא נחמד מאוד).

ה-Sense טוב בהרבה מה-TouchWiz, ואם תרצה דוגמית של תמונה מה-M8 תגיד.

 

עבודה חדשה! בלי שום ספק.

 

יש פה בעלי לומיות בקהל?

אני די חם כבר הרבה זמן על הלומיה 930 (נמכר בעליאקספרס בסביבות ה360$)

הדבר היחיד שמרתיע אותי מהמעבר מאנדרואיד לwp זה החנות אפליקציות.. מה המצב שם?

אני זוכר שלפני יותר מ5 שנים גם האנדרואיד היתה דלה אבל נהיה שם הכל, איך זה אצל מייקרוסופט?

 

עבדתי לא מעט עם הלומיות, יש שיפור מתמיד בחנות אפליקציות, אתה יכול להיכנס לחנות ולעשות חיפושים לראות אם יש משהו שחסר לך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מערכת ההפעלה טובה יותר מהמזעזעת של סמסונג? אני מגיע מנקסוס, אז לא רוצה הדרדרות משמעותית.

 

אם ניקח את הAOSP בתור בסיס, אז שום דבר לא משתווה אליו (למעט מכשירים שמריצים CM מהקופסה, כמו oneplus) מבחינת מהירות.

TouchWiz זה פשוט זוועה, ל Sense של HTC לפחות יש תירוץ - הוא ממשק מדהים, מושקע הרבה יותר מכל הזבל של הOEMים האחרים, אבל בדיוק כמו כל השאר הוא הגורם מספר 1 לאיטיות של המכשיר בהשוואה למשהו שמריץ OS נקי כמו הנקסוסים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

איפה אפשר למצוא מטען (מקורי!) של גריפין (

Griffin) לרכב במחיר טוב?



 

כזה עם 2.1A לא משנה לי ממש עם כמה יציאות USB.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
אם ניקח את הAOSP בתור בסיס, אז שום דבר לא משתווה אליו (למעט מכשירים שמריצים CM מהקופסה, כמו oneplus) מבחינת מהירות.

TouchWiz זה פשוט זוועה, ל Sense של HTC לפחות יש תירוץ - הוא ממשק מדהים, מושקע הרבה יותר מכל הזבל של הOEMים האחרים, אבל בדיוק כמו כל השאר הוא הגורם מספר 1 לאיטיות של המכשיר בהשוואה למשהו שמריץ OS נקי כמו הנקסוסים.

 

שהיה לי את ה- M7, התקנתי פעם אחת גרסת GPE נקייה לחלוטין כדי להשוות מול הסנס, ה-AOSP היה קצת יותר מהיר, אבל לא בצורה מאוד דרמטית לטעמי. חזרתי ל- Sense.

ה- Touchwiz לעומת זאת זבל מגמגם.

פורסם

בימים אלה, עם צניחת ערך האירו, רכישה באתרים האירופיים הופכת כדאית במיוחד. בדגימה הקטנה שלי - amazon.fr.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם ניקח את הAOSP בתור בסיס, אז שום דבר לא משתווה אליו (למעט מכשירים שמריצים CM מהקופסה, כמו oneplus) מבחינת מהירות.

TouchWiz זה פשוט זוועה, ל Sense של HTC לפחות יש תירוץ - הוא ממשק מדהים, מושקע הרבה יותר מכל הזבל של הOEMים האחרים, אבל בדיוק כמו כל השאר הוא הגורם מספר 1 לאיטיות של המכשיר בהשוואה למשהו שמריץ OS נקי כמו הנקסוסים.

 

דווקא להיפך, ה SENSE הוא ממשק מדהים נכון, מהיר ונוח שימושי ונראה הרבה יותר טוב מכל שאר הממשקים שניסיתי, אבל זה מה שעושה את המכשיר שלהם למהיר יותר מכל השאר, ניסיתי LG G2/G3 / SAMSUNG S5 ואקספריה - כולם היו איטיים במיוחד הסמסונג לעומת ה HTC, לא משנה איזה ציון הם מוציאים בשטות שנקראת ANTUTU / QUADRANT.

אני מכוון ל HTC M9 - הבעיה שהמחיר יהיה הזוי ככל הנראה 4000 ש"ח בקירוב, לכן בסופו של דבר אבחר בטח ב 1+1 ודומיו בחצי מחיר ועם חומרה לא רעה בכלל

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
בימים אלה, עם צניחת ערך האירו, רכישה באתרים האירופיים הופכת כדאית במיוחד. בדגימה הקטנה שלי - amazon.fr.

המחירים של המכשירי סלולר שם זה כולל מכס?

אם כן אז זה מחירים מטורפים!

יש שם דברים שיותר זולים מעליאקספרס (ואצל הסינים זה מוצר 'מחודש').

 

גם אמזון גרמניה שווה

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם (נערך)

אתה רואה את המחיר בארץ המקור. אמאזון מורידה את המע"מ המקומי ומוסיפה ישראלי, בד"כ מדובר בסכומים די דומים. צריך להוסיף דמי משלוח (לוקח בין 1-2 שבועות). אם יש ממש הרבה מזל בארץ לא גובים מסים ואז אתה מזוכה על מקדמ, vnx. בכל מקרה - לא תשלם יותר מהמחיר שאישרת בעת ביצוע הזמנה (כמובן בכפוף לעמלות חברת האשראי).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...