Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בדקתי לפני מספר חודשים וה-LG היה יקר משמעותית מהמוטו. לאור הפרש המחירים והתחומרה המקבילה - לך על ה-G. חד משמעית.

 

ספריאל, התעלמת מזה שכתבתי שאין הפרש מחיר. את שניהם אפשר לקנות בכ-850 ש"ח (את הLG אפילו באילת עם אחריות לא של היבואן הרשמי). האם גם במחיר זהה היית מעדיף את המוטו? ולמה?

פורסם

הG 2014 עם מסך יותר גדול וסוכריה על מקל.

לא מספיק?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני קניתי את המוטו במחיר סופי 750 ש"ח (אמאזון צרפת, זיכוי מס), ומאז האירו ירד. אני מניח שבאותם תנאים הוא היה מגיע היום לסביבות 700 ש"ח.

לא בדקתי את ה-LG באמאזון.

מכל מקום, קניתי בשנה האחרונה שלושה מוט (G דור ראשון, G דור שני ו-E) ושלושתם מפגינים עמידות וחיי סוללה מצויינים. מקוה שמכירת מוטורולה ללנובו לא תקלקל את מסורת האיכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למה כול כך קשה למצוא סמרטפון שפשוט יהיה סביר בכול תחום ? לא מפלצת מטורפת, לא נתונים מפלצתיים, רק שיהיה סביר.

 

אני כרגע משתמש בסמארטפון סיני שבגדול הוא בסדר גמור לצרכים שלי(באמת שבשימוש יומיומי הוא לא בהרבה גרוע מהLG G3. השוואתי בניהם בצורה ישירה)

מעבד כפול ליבה- סבבה מבחינתי

1 ג'יגה ראם -בסדר מבחינתי

מסך 720P - אחלה

 

מה הבעיה? סוללה חרא. מחזיקה גג שעתיים זמן מסך. לאג מקלדת מחריד שמקשה מאוד על כתיבה מהירה, ובאגים מטופשים מדי פעם.

 

אז עכשיו אני מחפש מכשיר חדש, שיענה לי על הצרכים(הלא גבוהים שלי) ,הבעיה שאני פשוט לא מוצא. יש לי נסיון עם הרבה מכשירים, חלקם עברתי מנסיון אישי ופשוט לצערי יש בכול אחד משהו שפוסל.

 

עקב ההשוואה הבילתי פוסקת בין ה-G3 לבין המכשיר הסיני(ששווה היום בלחץ 400 שקל), אני לא רוצה להשקיע את הסכומים האלה(סביבות ה-2000 שקל) כי אני באמת שלא רואה הבדל שמצריך השקעה כזאת. בוא נגיד שהתקציב המקסימלי יהיה 1500 שקל(עדיף שפחות)

 

G2- מועמד טוב, רק שהוא יקר ועם קליטה גרועה של GPS.

ONEPLUS ONE- גם מועמד טוב אבל יקר, ולצערי לא ראיתי אותו בלייב

גלקסי לכול סוגיו- לא מתקרב

G2 MINI- שמעתי עליו לא מעט תלונות ברשת, כמו כן המסך לא מרשים. אם כי, לא ראיתי אותו בלייב

נקסוס 4- סוללה איומה

מוטו G- טאצ' בעייתי, סגירת אפליקציות אגרסיבית מאוד.

 

האם אתם מכירים טלפון שיענה לי על הצרכים ושלא יהיו בו דברים מטופשים, אלא שפשוט יעבוד?

פורסם

איזה בעיה יש לך עם הטאצ' ש להמוטו G? איזה אפליקיות נסגרות לך? לא יודע, כאמור, יש לי שני G ואחד E וכולם פועלים כשורה, בלי שום בעיות. הבעיה היחידה שהיתה לי היתה התרוקנות סוללה לא סבירה שפסקה אחרי הסרת שתי אפליקציות בעייתיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
למה כול כך קשה למצוא סמרטפון שפשוט יהיה סביר בכול תחום ? לא מפלצת מטורפת, לא נתונים מפלצתיים, רק שיהיה סביר.

 

אני כרגע משתמש בסמארטפון סיני שבגדול הוא בסדר גמור לצרכים שלי(באמת שבשימוש יומיומי הוא לא בהרבה גרוע מהLG G3. השוואתי בניהם בצורה ישירה)

מעבד כפול ליבה- סבבה מבחינתי

1 ג'יגה ראם -בסדר מבחינתי

מסך 720P - אחלה

 

מה הבעיה? סוללה חרא. מחזיקה גג שעתיים זמן מסך. לאג מקלדת מחריד שמקשה מאוד על כתיבה מהירה, ובאגים מטופשים מדי פעם.

 

אז עכשיו אני מחפש מכשיר חדש, שיענה לי על הצרכים(הלא גבוהים שלי) ,הבעיה שאני פשוט לא מוצא. יש לי נסיון עם הרבה מכשירים, חלקם עברתי מנסיון אישי ופשוט לצערי יש בכול אחד משהו שפוסל.

 

עקב ההשוואה הבילתי פוסקת בין ה-G3 לבין המכשיר הסיני(ששווה היום בלחץ 400 שקל), אני לא רוצה להשקיע את הסכומים האלה(סביבות ה-2000 שקל) כי אני באמת שלא רואה הבדל שמצריך השקעה כזאת. בוא נגיד שהתקציב המקסימלי יהיה 1500 שקל(עדיף שפחות)

 

G2- מועמד טוב, רק שהוא יקר ועם קליטה גרועה של GPS.

ONEPLUS ONE- גם מועמד טוב אבל יקר, ולצערי לא ראיתי אותו בלייב

גלקסי לכול סוגיו- לא מתקרב

G2 MINI- שמעתי עליו לא מעט תלונות ברשת, כמו כן המסך לא מרשים. אם כי, לא ראיתי אותו בלייב

נקסוס 4- סוללה איומה

מוטו G- טאצ' בעייתי, סגירת אפליקציות אגרסיבית מאוד.

 

האם אתם מכירים טלפון שיענה לי על הצרכים ושלא יהיו בו דברים מטופשים, אלא שפשוט יעבוד?

 

בתקציב של 1500 שקל כדאי לך לבדוק את אמאזון ספרד\צרפת\גרמניה למכשירי הONEPLUS ONE והG2, ראיתי אותם שם בפחות ואלה מכשירים חזקים מאוד (יצא לי לראות את שניהם)

גם הנקסוס 5 יכול להיכנס אבל לא מבחינת סוללה (בטח לא בגרסה החדשה).

פורסם

אולי שווה לך לחכות לMEIZU M1 NOTE? באג אמרו שישיקו ליקראת פסח והמחיר שלו בחו"ל הוא כ50% פחות מהMX4.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
איזה בעיה יש לך עם הטאצ' ש להמוטו G? איזה אפליקיות נסגרות לך? לא יודע, כאמור, יש לי שני G ואחד E וכולם פועלים כשורה, בלי שום בעיות. הבעיה היחידה שהיתה לי היתה התרוקנות סוללה לא סבירה שפסקה אחרי הסרת שתי אפליקציות בעייתיות.

 

יש לחבר.

הטאץ לא תמיד מגיב כשמנסים להוריד את וילון הנוטיפיקציות.

כמו כן המולטיטסקינג לא באמת מולטיטסקינג. המכשיר סוגר כמעט כול אפליקציה כאשר אתה יוצא ממנה. לא ברור למה, הרי למכשיר יש 1 גיגה זיכרון. זה לא משהו נקודתי אצל החבר. זו תופעה שאתה קורא עליה הרבה באינטרנט.

פורסם

אז יש לו בעיה ספציפית בדיגיטייזר במכשיר שלו.

יש לו במקרה גרסה 5/5.01?

אם כן זה מסביר את ה'אכילת' זיכרון של המכשיר, קורה בכל המכשירים עם הגרסה הנל

פורסם

אני מתלבט, יש לי סמארטפון, ויש לי כרטיס סים נוסף שיש בו רק אינטרנט, אני מחפש מכשיר סלולרי, או איזשהו מודם 3G, שאוכל ליצור נקודת גישה ניידת למחשב הנייד מבלי להחליף סים, יש לי נקסוס 5 כרגע.

יש למישהו המלצה?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

יש מודמים 3G סיניים ב-$7. אני כרגע מחכה לכזה.

אפשרות שניה - טלפון עם שני סימים, לדוגמא ה-moto G 2014, אבל התכונה נפוצה מאד בטלפונים סיניים. לשים לב ששני הקוים תומרי 3G כיון שבחלקם אחד הקוים תומך רק 2G, וכן לשים לב שהתמיכה היא ב-3G מערבי ולא ב-3G הסיני בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגיעה הלומיה 930 הכתומה הסקסית (1650₪ כולל מיסים, כמה שעות אחר כך הקפיצו את המחיר שלה ב80 יורו)

החבילה נשלחה עם i-parcel משלוח מהיר, מעדכנים באתר (לפי המס' מעקב) על כל שלב ברגע נתון, היה איזה דיליי בטיסה של כמה שעות וישר קיבלתי מייל מאמזון ספרד שהם מתנצלים ואם אני מעוניין לבטל את העסקה אז הם יזכו אותי (כולה דיליי של יום, מה אתם בלחץ..מצידי שהיה לוקח עוד שבוע)

ראיתי באחד השלבים שזה הגיע למכס וכעבור שעתיים וחצי שעות המשיך הלאה (לא היתה איזה הודעה על עיכוב או משהו)

כשהחבילה הגיעה לא היה עליה שום איזכור, קבלה או סימן שהיא עברה בדיקה של מכס (היה רשום עליה שזה מכשיר סלולרי ואת הסכום המקורי)

איך אני יודע אם היא באמת לא עברה ביקורת ואז אני זכאי להחזר של המס שאמזון חייבה אותי?

או לפחות שיביאו חשבונית מס שאני אגיש עליה מעמ..ממי צריך לבקש את זה?

 

אגב צריך ננו-סים למכשיר, אז עד שאני אמצא זמן לקצוץ אותו אני אשאר עם הנוכחי.

פורסם

אני מחפש טלפון ממש בסיסי עד 75$ בשביל להימנע מהמכס.

בגדול המכשיר ישמש לשיחות מן הסתם הודעות וואטסאפ ואולי ynet בקטנה.

מצאתי את המכשיר הבא: [h=1]DG310 MTK6582[/h]http://www.aliexpress.com/item/Doogee-Voyager2-DG310-5-Inch-IPS-Mtk6582-Quad-Core-Android-4-4-Mobile-Cell-Original-Phone/32221468551.html

 

הוא עולה 78$ אבל המוכר אמר לי שהוא יצהיר מחיר נמוך יותר...

מה דעתכם על המכשיר? יש המלצה למכשיר אחר אולי?

 

עדיף מתחת ל-75 אבל אם אני כבר עובר אז לא אכפת לי להשקיע עוד כמה שקלים.

פורסם

רוצה לצמצם סיכונים - קנה מוטורולה E מאמאזון צרפת. אמנם עולה 90 אירו + משלוח, אבל סיכוי סביר שתזוכה במסים, מה שביא את המחיר לסביבות 400 ש"ח (אחרי הזיכוי, שלוקח כמה שבועות). אמנם קצת מעל התקציב המוצהר שלך, אבל מצד שני מכשיר מבית מוכר עם מעבד קואלקום ואנדרואיד נקי (צפויה גם הסוכריה), שיגיע לדלת ביתך תוך 7-10 ימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אתה מזמין מאליבבה גם טלפון של 300$ יהיה כתוב על החבילה $75

יש פה שרשור ארוך במיוחד על טלפונים זולים.

לא נראה לי שתמצא משהו שבאמת עובד מתחת ל100$

אייל

×
×
  • תוכן חדש...