Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אז היום יצא לי לשחק קצת עם גירסאות Pre Production של שניים מהטלפונים המעניינים שיהיו ב-2015: הסמסונג אייפון 6, אה סליחה גלקסי S6 וה-HTC M9.

 

הטאצ' וויז סופסוף נראה בכיוון הנכון, ה-Sense כהרגלו נוח ונעים לשימוש.

מבחינת מכשיר עצמו ה-S6 מרגיש טוב יותר ביד אבל הגב זכוכית נראה מועד לפורענות (עניין שהתאמת בעבר עם אייפונים, נקסוסים ואקספריות שבאו עם גב כזה.

גירסת האדג' מאוד מעניינת ומעניין גם המחיר שיהיה לה, אבל גם שם יש חשש נוסף לגבי המסך הבולט שבטח יהיה הדבר הראשון שיחטוף מכות בנפילות.

 

מקווה שייצא לי מחר קצת יותר לשחק איתם...

 

למה אתה לא ממשיך? :)

 

האם הגרסאות שיצא לך להתעסק איתם, אלו הגרסראות הסופיות שימכרו?

האם הטאצ' ויז השתפר בצורה ניכרת?

האם יצא לך לראות את המצלמה של ה-M9? האם זאת ה-20 מגה פיקסל בשמועות? האם היא מצלמת טוב יותר?

האם השתנה העיצוב של ה-M9 לעומת ה-M7,M8?

פורסם (נערך)

כי זה מה שהיה לי לכתוב על החוויה הקצרה :)

 

הגירסאות הן כנראה הגירסאות הסופיות שיימכרו, התוכנה כמובן ייתכן שתשתנה אבל כנראה לא באופן משמעותי.

 

הטאצ' וויז השתפר בצורה מאוד ניכרת.

 

לא בדקתי את המצלמות של אף אחד מהדגמים ובכל מקרה אסור לי לחשוף פרטים ספציפיים ;) (לפי GSMArena לשניהם 20MP).

 

העיצוב של ה-M9 לא השתנה ומאוד דומה, אבל ייתכן שזה M9 במעטפת של M8 על מנת למנוע הדלפות של איך נראה המכשיר.

ככה נראה ה-M9, לפחות בגירסה שאני מכיר

 

לגבי ה-S6 יש לי קצת יותר מידע מאשר מה שמופיע פה, וכתבתי גם למעלה יותר.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כי זה מה שהיה לי לכתוב על החוויה הקצרה :)

 

הגירסאות הן כנראה הגירסאות הסופיות שיימכרו, התוכנה כמובן ייתכן שתשתנה אבל כנראה לא באופן משמעותי.

 

הטאצ' וויז השתפר בצורה מאוד ניכרת.

 

לא בדקתי את המצלמות של אף אחד מהדגמים ובכל מקרה אסור לי לחשוף פרטים ספציפיים ;) (לפי GSMArena לשניהם 20MP).

 

העיצוב של ה-M9 לא השתנה ומאוד דומה, אבל ייתכן שזה M9 במעטפת של M8 על מנת למנוע הדלפות של איך נראה המכשיר.

ככה נראה ה-M9, לפחות בגירסה שאני מכיר

 

לגבי ה-S6 יש לי קצת יותר מידע מאשר מה שמופיע פה, וכתבתי גם למעלה יותר.

 

ותמונות של הS6 בטח אסור לך לעלות..

פורסם (נערך)

חס וחלילה.

 

אבל אני בדקתי את ה-S6 יותר לעומק, ואני שמח לבשר שהתפטרנו כמעט מכל הזבל הסמסונגי שנאגר לאורך השנים.

נשאר עוד ממש קצת, יש עדיין את ה-Samsung Galaxy Apps, S Voice ואולי עוד כמה דברים קטנים.

 

לגבי העיצוב של ה-S6 קרא שוב את הציטוט שלי: "סמסונג אייפון 6, אה סליחה גלקסי S6", זה לא בטעות ולא במקרה ;)

 

אגב בסיבוב הזה שמתי לב לעוד דבר או שניים שונים ממה שיש ב-GSMArena, אין כרטיס הרחבה ל-SD, ובניגוד למה שמשתמע מהתמונה נראה שהגב לא נפתח ואין גישה לסוללה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
יש לנו מוטו g (לא החדש) הגוגל פליי אדישן.

מכשיר מעולה. GPS עובד מצוין, והסוללה חזקה מאוד (אפילו מפתיעה לטובה)

החיסרון היחיד שלו - מצלמה. אבל אני מאמין שאפילו זה יספק אותו.

 

מכשיר מומלץ, לא הייתי הולך על משהו אחר בתקציב ובמפרט ובכלל בתמורה.

קודם כל תודה על התגובה. את המוטו G אני מכיר קצת (יש למישהו בעבודה) והוא אכן מכשיר טוב. אבל על פניו נראה שגם הG2 מיני לא רע והייתי שמח אם מישהו שהתנסה איתו יתרום מידע. בעקרון, על סמך המידע באינטרנט, יש לו סוללה אפילו גדולה יותר, מסך גדול יותר אך ברזולוציה נמוכה יותר(מה ההשלכות?), סוללה ניתנת להחלפה, ומצלמה טובה יותר.

ושוב הם באותו מחיר ואת הLG אפשר אפילו לקנות באילת במחיר של הזמנה מאמזון (כלומר לקבל איזושהי אחריות).

פורסם

אני איתך בכל מילה דייב

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לכמה מכם יצא להחליף סוללה בחיי המכשיר (לפני ששבק לחלוטין, נזקק לתיקון או סתם עלה ליד2), או סתם להסחב בתיק עם סוללה אקסטרה לגיבוי? הצורך בכרטיס זכרון גם כבר הולך ונהיה לא רלוונטי בעידן הענן, כך שאם אתה לא בן טיפשעשרה מתלהב שחייב שכל העולם ואחותו יישבו לך על המכשיר, אינני מוצא צורך ביותר מ 32 ג'יגה מובנים. אפילו 16 מספיקים.

פורסם

ל-S6 יש 32 ג'יגה פנימיים, ואצלי השימוש לסוללה נשלפת היא בעיקר להכריח כיבוי מכשיר והדלקה מחדש.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
שלום לכולם.

אבי סוף סוף הבשיל למעבר לסמארטפון והוטלה עלי המשימה לקנות אותו. הדרישות פשוטות: שלא יהיה גדול (מסך פחות מ-5 אינץ'), בעל GPS טוב, סוללה חזקה.

לאחר בדיקה קצרה באינטרנט המועמדים המובילים אצלי הם: moto G (לא החדש, אבל גרסת הדור רביעי - מסך 4.5 אינץ') ו-LG G2 mini.

המחיר בערך אותו מחיר (אפשר להזמין מאמזון בקצת מעל 800 ש"ח).

את ה-moto G אני מכיר קצת. על ה-LG לא שמעתי כלום.

מה אתם אומרים? מה עדיף?

בדקתי לפני מספר חודשים וה-LG היה יקר משמעותית מהמוטו. לאור הפרש המחירים והתחומרה המקבילה - לך על ה-G. חד משמעית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא שמעתי שום תלונמות מהאשה. וכטכנופובית כל שטות היתה מקפיצה את כל האורות האדומים.

ככל הנראה חיי הסוללה השתפרו פלאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לכמה מכם יצא להחליף סוללה בחיי המכשיר (לפני ששבק לחלוטין, נזקק לתיקון או סתם עלה ליד2), או סתם להסחב בתיק עם סוללה אקסטרה לגיבוי? הצורך בכרטיס זכרון גם כבר הולך ונהיה לא רלוונטי בעידן הענן, כך שאם אתה לא בן טיפשעשרה מתלהב שחייב שכל העולם ואחותו יישבו לך על המכשיר, אינני מוצא צורך ביותר מ 32 ג'יגה מובנים. אפילו 16 מספיקים.

 

דווקא אני, ועוד אנשים שאני מכיר, היינו מסתובבים עם סוללות ספייר. זה הרבה יותר טוב ונוח ממטענים ניידים מעצבנים.

והכרטיס הזיכרון זאת אחלה אופציה בשבילי לא בהכרח לקנות את מכשיר במחיר מופקע רק בגלל אקסטרה זיכרון(עיין ערך "אפל" שחושבת ש-112 גיגה שווים 200 דולר)

פורסם
לכמה מכם יצא להחליף סוללה בחיי המכשיר (לפני ששבק לחלוטין, נזקק לתיקון או סתם עלה ליד2), או סתם להסחב בתיק עם סוללה אקסטרה לגיבוי? הצורך בכרטיס זכרון גם כבר הולך ונהיה לא רלוונטי בעידן הענן, כך שאם אתה לא בן טיפשעשרה מתלהב שחייב שכל העולם ואחותו יישבו לך על המכשיר, אינני מוצא צורך ביותר מ 32 ג'יגה מובנים. אפילו 16 מספיקים.

 

לא מסכים. זיכרון גדול שימושי בשביל להחזיק מוזיקה על המכשיר (למקרים שהאינטרנט לא מהיר או לא קיים) ובשביל לשמור את כל התמונות והסרטונים שלך על המכשיר. עדיף גם שיהיה מספיק מקום על הזיכרון הפנימי של המכשיר כי עליו אפשר לצלם באיכות ובמהירות המקסימלית.

 

בלי קשר, ראיתי את המבחן של כלכליסט על המכשיר הטוב בישראל ותסלחו לי, אבל זה פשוט מבחן עלוב.

 

נעזוב את העובדה שהם נתנו ציון זהה בכוחו לסעיפים כמו צילום יום מול צילום סלפי, או סוללה בשימוש סביר מול סעיף לא מהותי כמו הפעלה קולית, אבל בשביל אנשים שמתיימרים לבדוק את המכשירים במשך 7 חודשים, הם כתבו כמה דברים פשוט הזויים.

 

יצא לי להתנסות בלומיה 930, ב-LG G3, באקספריה Z3 ומעט גם באייפון 6 (לא חובב אפל...), וזה מה שיש לי להגיד:

 

1. ל-Z3 בפירוש אין מסך מרשים בתאורה ישירה (ומבחן הוידאו הטיפשי שהם עשו, שבו לא רואים פשוט כלום, גם לא שווה כלום).

2. ל-LG G3 אין מסך איכותי יותר מללומיה או ל-S5.

3. המצלמה של ה-Z3, בניגוד למצופה (כי סוני מעולה בחיישנים), פשוט לא מרשימה ביחס לזו של האייפון, ה-LG או הלומיה. בכלל, למעט איכות הצילום חשוב גם כמה מהר המצלמה יכולה לצלם (בצילום ראשוני ובצילום מתמשך) - ופה האייפון פשוט הכי טוב.

4. הסוללה של ה-Z3 באמת מעולה.

5. עיצוב למניעת החלקה ועמידות בנפילה - ה-Z3 קיבל ציונים טובים למדי בשני הסעיפים ולצערי, מניסיון כואב, זה פשוט לא נכון.

א. זה המכשיר הכי חלקלק שפגשתי. הוא מחליק מכל משטח. הנה הוכחה:

(ויש עוד סרטונים כאלה מסתובבים ברשת). בנוסף, הוא ממש לא נוח לאחיזה והפרופורציות שלו מעצבנות (יותר מדי בזבוז בחלק העליון והתחתון).

ב. הוא נפל לי מגובה של פחות מ-50 ס"מ והמסך נשבר. ה-S4 שהיה לי נפל המון פעמים ולמעט שריטות, שום שבר.

 

רוני

 

 

 

titanim.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כתבה מטומטמת, אבל זאת רמת הכתבות בארץ אין מה לצפות.

עלק הz3 והs5 מצלמות טובות יותר מהלומיה..לא רואה אותם ממטר.

 

כתבה שטחית וחצי מהקטגוריות שם מטומטמות שמבדיקה חד פעמית הוא לא יכול לבדוק שום דבר. אבל שיהיה לו לבריאות, כל מי שאני מכיר עם הz3 מתבאס ממנו.

×
×
  • תוכן חדש...