Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הם שולחים ארצה? אצמם הזמנה שלי מאמאזון אקליה נשלחה מספרד, אבל זה לא אומר דבר לגבי נכונות האתר הספרדילשלוח ארצה.

ועניין נוסף הוא ההימור על החזר מיסים שיכול לשמות את התמונה לטובת צרפת. נו, מילא. ההפרש יכול להיות עד 18 אירו, כבר באמת זניח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

החזר מיסים הכוונה הפחתת מס מקומי וחישוב מס/מעמ ישראלי?

כי ככה זה באמזון ספרד, והם שולחים לארץ.

האיטלקים היחידים שלא שולחים לארץ.

פורסם

מה שקורה הוא שאם החבילה מגיעה ארצה ולא נגבים מסים המקדמה על חשבון המסים מוחזרת לך. קרה לכמה חברי פורום, כולל לי, עד כמה שראיתי בהשמנות מצרפת. אין לי נסיון בהזמנה מספרד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבל יתכן שחברות השילוח שונות והתיחסות הרשויות משתנה. הכל בסימן שאלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הטלפון האחרון שהזמנתי (מצרפת) אכן הגיע עם i-Parcel. מכשיר שהזמנתי כמה חודשים קודם מאנגליה הגיע עם UPS.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

שאלה לבעלי MOTO G 2014:

יש למכשיר של אימי בעיה בטאצ' במסך, הבעיה היא שהטאצ' פזיז מידי ומשגע כי בעת רצון ליגלול מעלה או מטה אז בעת הנגיעה במסך הוא פשוט ישר מחליט שכאילו לחצתי על האיזור (כפתור/כניסה לתפריט/חיוג לאותו איש קשר וכו') וביגלל זה פשוט מוצאים אתם עצמכם מחייגים ללא רצון לאנשים, ניכנסים ויוצאים מתפריטים ועוד ועוד...

 

יש לציין שגם השידרוג ללוליפוט (:lol:)לא פתר את הבעיה, מנגד יש את אותו המכשיר שקניתי לאבי חודשיים אחרי והוא בעל פאנל מסך שונה והוא עובד נהדר כמו שכל מסכי המגע צריכים לעבוד.

 

מה לדעתכם לעשות- האם עוד מישהו ניתגל בטאצ' רגיש ומעצבן שכזה והאם חובה לישלוח למימוש אחריות ?

 

תודה מראש!

 

עריכה: מצאתי בעיה דומה:

http://forum.xda-developers.com/moto-g-2014/help/touchscreen-issues-t2875959

 

אני רואה שפשוט מוטורולה עשו חגיגה עם המסכים ויש הרבה סוגי מסכים והם ממש לא זהים, בין שתי המכשירים של הורי יש הבדל גדול ומורגש באיכות המסכים והטאצ'... לא ממש מבסוט מזה כי כניראה אאלץ לממש אחריות באנגליה :-(.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נסה להכנס להגדרות שפה וקלט ולהקטין את מהירות המצביע

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תתקין אפליקציית נוטפאד כלשהי שמאפשרת לך לצייר בחופשיות על המסך ונסה באיטיות לצייר קווים ישרים לאורך ולרוחב המסך ותשווה מול המכשיר התקין. אם יש jitter ותוך כדי השרטוט הקו מקפץ לצדדים, טאץ' דפוק.

פורסם

בדקתי בצייר והטאצ' רציף ותקין.

נסה להכנס להגדרות שפה וקלט ולהקטין את מהירות המצביע

 

אכן ניראה שיש שיפור כרגע, אשאל את אמא שלי עוד יום~יומיים האם הבעיה חוזרת, תודה רבה לכם על העזרה :-).

 

בנוגע למכשירים זולים- ראיתי שמוכרים בCLOVE את הHONOR 3C בכ90 ליש"ט שזה ניראה גם טוב יחסית ל120 של הMOTO G.

בנוסך יש את הHolly ב75 ליש"ט, אם זה היה ניכמר ככה באמאזון במישלוח לישראל היה אחלה מציאה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא בהכרח דפוק במובן של "מקולקל", אבל בהחלט דפוק במובן של "טיפשי". גם אצלי זה ככה (מכשיר אנגלי שנרכש ב-handtec). בהתחלה עצבן מאד, אולם קיבלתי החלטה להתייחס לזה כתרגיל במשמעת עצמית ותוך כמה שבועות התרגלתי להיפר-רגישות הזאת.

 

לא יודע עד כמה זה רלוונטי לאימך, אך מסתבר שהשליטה המוגברת בקצות האצבעות שיפרה במידה רבה את כישורי הגירוי הקליטורלי שלי. נחמה פורתא אבל לפחות מישהו נהנה מזה... [emoji57]

פורסם

אז היום יצא לי לשחק קצת עם גירסאות Pre Production של שניים מהטלפונים המעניינים שיהיו ב-2015: הסמסונג אייפון 6, אה סליחה גלקסי S6 וה-HTC M9.

 

הטאצ' וויז סופסוף נראה בכיוון הנכון, ה-Sense כהרגלו נוח ונעים לשימוש.

מבחינת מכשיר עצמו ה-S6 מרגיש טוב יותר ביד אבל הגב זכוכית נראה מועד לפורענות (עניין שהתאמת בעבר עם אייפונים, נקסוסים ואקספריות שבאו עם גב כזה.

גירסת האדג' מאוד מעניינת ומעניין גם המחיר שיהיה לה, אבל גם שם יש חשש נוסף לגבי המסך הבולט שבטח יהיה הדבר הראשון שיחטוף מכות בנפילות.

 

מקווה שייצא לי מחר קצת יותר לשחק איתם...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שלום לכולם.

אבי סוף סוף הבשיל למעבר לסמארטפון והוטלה עלי המשימה לקנות אותו. הדרישות פשוטות: שלא יהיה גדול (מסך פחות מ-5 אינץ'), בעל GPS טוב, סוללה חזקה.

לאחר בדיקה קצרה באינטרנט המועמדים המובילים אצלי הם: moto G (לא החדש, אבל גרסת הדור רביעי - מסך 4.5 אינץ') ו-LG G2 mini.

המחיר בערך אותו מחיר (אפשר להזמין מאמזון בקצת מעל 800 ש"ח).

את ה-moto G אני מכיר קצת. על ה-LG לא שמעתי כלום.

מה אתם אומרים? מה עדיף?

פורסם

יש לנו מוטו g (לא החדש) הגוגל פליי אדישן.

מכשיר מעולה. GPS עובד מצוין, והסוללה חזקה מאוד (אפילו מפתיעה לטובה)

החיסרון היחיד שלו - מצלמה. אבל אני מאמין שאפילו זה יספק אותו.

 

מכשיר מומלץ, לא הייתי הולך על משהו אחר בתקציב ובמפרט ובכלל בתמורה.

×
×
  • תוכן חדש...