Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ועם טיפה מזל עוד תקבל עודף. רק תביא בחשבון המצלמה סבירה ולא יותר מזה.

שים לב שיש שני דגמים:

דגם "4.5 עם תמיכה ב-LTE.

דגם "5 ללא LTE, מעט יותר זול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב המכשיר שלי הגיעה מאילת והוא בידי.

בהשוואה לאייפון שהיה לי הוא פשוט מטוס,אני די בור במה שקשור לפלאפונים אז לא אוכל לפרט לכם מה טוב ומה לא,לי אישית הכל מושלם. רק בשבוע הבא חבר יעדכן לי את המכשיר לגרסה החדשה ואז זה יהיה בכלל מעולה.

KSP אגב עושים עוד קצת הנחה,בסוף יצא לי 1758.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לאנשים ה MX4 יצא לכם לראות כיסויים שבאמת מגינים על המכשיר ולא רק כאלה שנסגרים על המסך?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

בבאג יש מבחר די דל...

 

חיפשתי באינטרנט וראיתי כיסויים שעולים כמה דולרים בודדים, שעשויים מסיליקון.

 

לא יצא לי לראות כיסויים יקרים/ יוקרתיים ( חיפשתי ולא מצאתי ).

 

אם בכל זאת תמצא משהו, אשמח אם תשתף.

פורסם

שאלה למבינים:

 

עברתי מסמסונג S4 ל-LG G3.

ישבתי איזה שעה על ה-LG לפני שהכנסתי את הסים וסידרתי לעצמי את ההום פייג' איך שאני אוהב.

הכנסתי סים ופתאום ההום פייג' חזר לסטוק.

שאלתי היא: WTF?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תשובתי: אין לי מושג. לי זה לא קרה.

אני עשיתי בדיוק כמוך. הורדתי המון אפליקציות, הכנתי את הטלפון לשימוש, ביצעתי עדכונים והעפתי את השיט של LG.

אחותי חזרה מהאוניברסיטה, הבאתי לה את הטלפון החדש שלה, העבירה את הסים והכל נשאר זהה. מאושרת עד הגג, מכשיר פצצה למרבים לקרוא בסמארטפון.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אהלן חברים, אפשר הסבר קצר על מכשיר מחודשים?

בחברה שהזמנתי ממנה את המוטו ג׳י טוענים שאי אפשר לתקן את המכשיר שלי אז הם שולחים לי מכשיר אחר במקום. כשדיברתי איתם הם אמרו שהם שולחים לי מכשיר ״כמעט חדש״, ביקשתי הסבר אז בהתחלה הם טענו שזה מכשיר שהקופסא שלו נפתחה והם לא יכולים למכור אותו בתור חדש, נשמע לי מוזר אז הם הוסיפו ואמרו שאולי מכשיר שנפתח והלקוח התחרט במסגרת 14 ימי ביטול. אין לי כל כך ברירה כי אני בלי טלפון, ולא בארץ אז אמרתי להם שישלחו לי ובמקביל אבדוק פה אופציות של הגנת הצרכן וכדומה.

בקיצור אם יש פה מישהו שיכול לשפוך אור מעבר ל״מכשיר שתיקנו והחזירו לשוק״ זה יהיה מעולה.

ואם חשבתם שהשירות בארץ לא טוב חכו שתפגשו את ההולנדים.

פורסם
תשובתי: אין לי מושג. לי זה לא קרה.

אני עשיתי בדיוק כמוך. הורדתי המון אפליקציות, הכנתי את הטלפון לשימוש, ביצעתי עדכונים והעפתי את השיט של LG.

אחותי חזרה מהאוניברסיטה, הבאתי לה את הטלפון החדש שלה, העבירה את הסים והכל נשאר זהה. מאושרת עד הגג, מכשיר פצצה למרבים לקרוא בסמארטפון.

בLG אפשר להוריד אפליקציות שבאות עם המכשיר?

בHTC שלי לא הצלחתי לעשות את זה. הבנתי שרק אם אני שם תוכנת הפעלה חיצונית (רוט? פורץ את המכשיר? וואו מזמן לא התעסקתי עם זה) אני יכול להעיף דברים של החברה.

כמו השטויות שאנשים לקבלים כשקונים מכשיר מחברת סלולר כלשהי (ורייזן וכו')

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אני לא יודע על אילו אפליקציות בדיוק אתה מדבר, אבל עוד לא נתקלתי באפליקציה שלא ניתנת למחיקה. אולי יש כאלה ולא ניסיתי להסיר אותן פשוט.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

tunein radio לדוגמא. רק מציק לי עם עדכונים כל הזמן, ואני לא מצליח להסיר אותו. יש עוד כמה אפליקציות כאלה

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...