Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

התבצעה החלטה רגשית (אשה, לא?) ונקנה המוטו X. הוא עולה פה במבצע 260 יורו, בעוד המוטו G החדש עולה 200.

עושה רושם טוב מאוד בהתרשמות זריזה - מסך טוב, רץ חלק ומהר, מגיע עם אנדרואיד די ערום ככה שאין הרבה שטויות עליו. עודכן ל-4.4.4 ברגע שהודלק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

אני צריך בבקשה המלצה לסמארטפון זול עד 600 ש"ח שיתן את התמורה הטובה ביותר. בעיקרון השימוש הוא דוא"ל, קצת אפליקציות ו GPS.

בינתיים אני בכיוון של הלומיה 520 כי יש לי נסיון טוב עם ה windows phone מבחינת היציבות של המערכת אבל אני פתוח לשמוע הצעות נוספות.

 

תודה רבה,

איתמר.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

Moto e / g 2013 מאמזון

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תעבור על שרשור "מכשיר סיני איכותי ב50$"

 

יעבור לך התיאבון די מהר, מבטיח

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
התבצעה החלטה רגשית (אשה, לא?) ונקנה המוטו X. הוא עולה פה במבצע 260 יורו, בעוד המוטו G החדש עולה 200.

עושה רושם טוב מאוד בהתרשמות זריזה - מסך טוב, רץ חלק ומהר, מגיע עם אנדרואיד די ערום ככה שאין הרבה שטויות עליו. עודכן ל-4.4.4 ברגע שהודלק.

 

מחיר יקר מאד למוטו G. באמאזון עולה עשרות אירו פחות. בכל מקרה ה-X אמור להיות מכשיר טוב, ואני מניח שאם הייתי מחפש מכשיר פרימיום הייתי קונה X+1. אבל אני מסתפק ב-mid range שמספקים את כל צרכי.

שלום לכולם,

 

אני צריך בבקשה המלצה לסמארטפון זול עד 600 ש"ח שיתן את התמורה הטובה ביותר. בעיקרון השימוש הוא דוא"ל, קצת אפליקציות ו GPS.

בינתיים אני בכיוון של הלומיה 520 כי יש לי נסיון טוב עם ה windows phone מבחינת היציבות של המערכת אבל אני פתוח לשמוע הצעות נוספות.

 

תודה רבה,

איתמר.

 

חד משמעית מוטו E מאמאזון צרפת, בפעם האחרונה שבדקתי, לפני כשבועיים, עלה 100 אירו, הגיע ל-560 ש"ח כולל משלוח (ולאור מה שנכתב לפני כמה דפים - סיכוי טוב לזיכוי על המיסים הישראליים). אפילו ה-G 2014 שעולה עליו משמעותית עולה כ-900 ש"ח, אבל אם יש מזל מקבלים החזר על המסים זה יורד לסביבות 750 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צודק. תיקון: מוטו G עולה פה 179 יורו. גרסת הדואל-סים עולה 199.

 

אגב, גם פה אפל נפלו על השכל. בחיפוש בחנויות אינטרנטיות באירופה כשעושים פילטר על המחיר מהגבוה לנמוך, לרוב לפחות עשרת המכשירים הראשונים הם של אפל: 1000 יורו לאייפון 6 128ג'יגה. הפאקינג 5אס 64 ג'יגה עולה 800 יורו והאייפון 6 הכי זול עולה 700 יורו. 5אס 16 ג'יגה עולה 560 יורו!

לשם השוואה, נוט4 הכי יקר ב-700 יורו, אקספריה Z3 ב-560, סמסונג S5 ב-460, נוקיה 1520 ב-430 ו-LG G3 ב-385.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הייתי מעדיף G3 על X+1.

רזולוציה יותר טובה, סלוט לכרטיס זיכרון ועוד 1GB של RAM בגירסת ה-32GB וסוללה טובה בהרבה (2300 מול 3000mAh).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
אפילו ה-G 2014 שעולה עליו משמעותית עולה כ-900 ש"ח, אבל אם יש מזל מקבלים החזר על המסים זה יורד לסביבות 750 ש"ח.

 

דקות אחרי שקראתי את ההודעה שלך. קיבלתי מייל מאמזון צרפת שהם מזכים אותי ב131 ש"ח. כך שעלות הסופית של המוטו G 2014 היא 770 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם
1000 יורו לאייפון 6 128ג'יגה.

 

כמעט כמו בארץ (4950ש"ח לפי זאפ)

 

אלא אם כן התכוונת לאייפון 6 פלוס..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מה בנוגע למכשיר הבא:

http://www.e-buy.co.il/Product.asp?aff_a=1&Pid=i803wa&Cat2Cat1ID=5074&Cat2ID=4862&aff=Zap&lang=he

 

תודה רבה,

איתמר.

 

אל תשחק עם אש.

אני כול פעם מביא הזדמנויות לסינים האלה והם מאכזבים אותי בענק.

קיבלתי מכשיר HAIER או שקר כלשהו אחר. לכאורה על הנייר המכשיר סבבה לגמרי- מסך חד, מעבד כפול ליבה של קוואלקום(לא מדיהטק), 1 ג'גיה זיכרון. והכול סבבה. אפילו הוא עובד חלק בלי לאגים או דברים מוזרים.

אבל מה? הוא סובל מבעיה אחת- הפידבק מהמקלדת איום ונורא. הוא מפספס אותיות על ימין ועל שמאל. וזה לא משנה באיזה מקלדת אני משתמש.

אתה יודע איזה כיף לעבוד עם מכשיר שאתה צריך להקליד עליו כמו צב? זה גורם לך לקחת את המסך החד של המכשיר, את המעבד שלו, את הזיכרון שלו, לזרוק לפח הזבל, ולחזור לגלקסי 3 מיני שלך. הוא לפחות טלפון שלא מיועד לאידיוטים.

 

ותבין, זה פאק במכשיר שבחיים לא תדע משום מפרט או משום ביקורת, אלא רק תחווה אותו על בשרך.

 

אל תתקרב לפחי אשפה האלה. רק לטלפונים שאשכרה הייתה בקרת איכות לבדוק שהם אכן שמישים.

פורסם

לא שהצעצועים הקוריאניים עוברים q.c קפדני יותר.. אילו נוקיה היו מייצרים מכשירי פרימיום לאנדרואיד, המצב היה הרבה יותר טוב.

בסמסונג המצב קצת השתפר מאז ימי ה SGS1, ב L.G קטסטרופה.

פורסם
שלום לכולם,

 

אני צריך בבקשה המלצה לסמארטפון זול עד 600 ש"ח שיתן את התמורה הטובה ביותר. בעיקרון השימוש הוא דוא"ל, קצת אפליקציות ו GPS.

בינתיים אני בכיוון של הלומיה 520 כי יש לי נסיון טוב עם ה windows phone מבחינת היציבות של המערכת אבל אני פתוח לשמוע הצעות נוספות.

 

תודה רבה,

איתמר.

 

בבאג יש את הזנפון 4 של אסוס ב 650 ש"ח. לא יודע עד כמה הוא שווה.

VW Golf GTI 2006 Manual

×
×
  • תוכן חדש...