Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה השימוש שלך במכשיר מעבר לזה? אתה מרגיש שמשהו חסר לך או איטי לך חוץ מהסוללה בניווט (שאפשר לפתור ע"י מטען פשוט בכמה דולרים) - הרי אתה גם ככה ברכב, יש לך שקע מצת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ברכב הוא נטען דרך שקע המצת כפי שציינת,אז אין בעיה (חביב הקטע של מצב טיסה+חסכון בסוללה,רואים את האחוזים טסים כלפי מעלה :p )

מה גם שכבר כמה ימים אני מתלבט אם לקנות את זה

http://www.ebay.com/itm/Anker-4400mAh-Li-ion-Battery-Galaxy-S3-GT-I9300-White-Back-Door-NFC-/330896919972?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item4d0afe4da4

 

לצערי המגן האחורי הינו לבן (והמכשיר שחור..קצת מכוער)

 

שימושים בסיסיים (שיטבוק\שיחות וסמסים,וייז כאמור וכל מיני שטויות,שום דבר כבד ומאסיבי)

 

הסוללה עצמה נטחנת די מהר אם תפעיל ברקע שיטבוק + גלישה באתרים..2100 זה די מעט לשימושים שכאלה אני מניח

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אז לא הבנתי מה הבעיה עם הסוללה, באיזה שימושים היא לא מחזיקה לך מעמד? באמצע היום אתה נשאר בלי סוללה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפני כשבוע וחצי התחדשתי בסוני אקספיריה Z2.

 

ממליצה עליו בחום, הוא הרבה יותר טוב ממה שחשבתי שיהיה.

 

הסוללה מחזיקה לי מ6:30 בבוקר עד 23:30 בלילה בשימוש דיי אינטנסיבי , ב23:30 נשאר משהו כמו 13-15%.

שימוש אינטנסיבי: לפחות שעתיים של מוסיקה {פנימית ורדיו} אסמסים כל היום רואה הרבה סירטונים בפייסבוק ויוטיוב, משתמשת הרבה במצלמה (מצלמה מעולה!!!).

 

הכל זורם חלק בצורה מאוד מאוד מפתיעה (לפניו היה לי את האסון הסלולרי גלקסי S3 ולפני זה עוד מפגע- HTC ONE-X שפעל טוב כשלא היה ביוון, בתיקון)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

הבעיה יותר הדילמה אם בכלל לשדרג\למכור..

בהנחה שזה לא ייצא לפועל ענייני הסוללה ייפתרו ע"י רכישת הסוללה שבקישור

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הדילמה אם לשדרג / למכור היא ביחס ישר לצרכים שלך.

אם אתה לא צריך מעבר ל-S3 ולא ממש מפריע לך האיטיות (ובכל מקרה תנסה לנקות אותו משטויות כמו Logs וכו'), ויכול להיות שהבטריה כבר סיימה את חייה (ואז חדשה עולה איזה 30 שקל באיביי), אז אין טעם לשדרג.

אבל על זה רק אתה יכול לענות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בטריה בת שנתיים כאמור,אז יש מצב שעשתה את שלה (למרות שבדקתי כבר,אין נפיחות או כל סימן פיזי המעיד על עייפות)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יכול להיות שהיא מאבדת Capacity בלי להתנפח וזה פשוט עייפות החומר.

 

בכל מקרה אם זה "רק" סוללה אז זה שווה בדיקה לפני החלפה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רציתי לציין שקיבלתי השבוע את ה- Z2 שלי,

אני מאוד מרוצה וממליץ - עברתי אליו מה- galaxy nexus ששירת אותי במשך שנתיים וחצי.

עלה לי 330$ באיביי, תוספת עושק מכס של 600 שקל יצא 1900 שקל.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

שלומות,

 

אני רוצה לרכוש סמארטפון מסויים (בלקברי קלאסיק).

 

בארה"ב, הוא נמכר עם תמיכה מלאה בדור 3.5 שיש בארץ.

בתדרי דור 4 העתיד לבוא- הוא תומך בתדר 2600 בלבד (בארץ יופעלו התדרים 1800 ו-2600, תקנו אותי אם אני טועה).

 

הפלוס- יש מי שיביא לי אותו מארה"ב.

 

אפשרות 2- רכישה מאנגליה.

התמיכה במכשיר האנגלי בתדרים שיהיו בארץ היא מלאה הן בדור 3.5 והן בדור 4. זה גם הדגם שישווק באופן רשמי בארץ (בעוד זמן לא ידוע).

הרכישה מאנגליה- משמעה שליחה בדואר, וסיכוי לא קטן לעצירה במכס (אך לא ברור אם אחוייב במיסים אם לאו).

 

השאלה היא האם נושא התדרים של דור 4 מהווה שיקול קריטי לדעתכם? שווה להשקיע ולרכוש מאנגליה או שאפשר לישון בשקט ללא הדור 4?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

תלוי כמה אתה מוריד הרבה דברים,סך הכול לגלישה רגילה הדור הנוכחי מספק בהחלט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כיום - כן, כיון שעד כה נפרשו רשתות (מוגבלות) בפס ה-1800 בלבד (הסתייגות - לא ברור לי באיזה פס נמצאים התדרים ש"הושאלו" לפלאפון עד מכרז התדרים. לכן אם אינך רוצה להמתין לפרישת רשתות ה-2600 מה"צ קנה מאנגליה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יוליאן,

 

השימוש בDATA אצלי מסתכם פה בפורום, WhatsApp, פייסבוק וגלישה מזדמנת באינטרנט.

אני גם רואה קליפים ביוטיוב, לפעמים, אך מעולם לא נתקלתי בבעיות ברשת הנוכחית של פלאפון- דור 3.5.

 

ספריאל,

השאלה היא האם תדר 2600 יעבוד במקביל לתדר 1800, או שהוא "ישלים" אותו מבחינת אזורי הכיסוי?

אשאל אחרת- מה השיקול לעבוד בתדר כזה או אחר, או מה יהיה התדר העיקרי בפועל (כמו שהיו תדר 2100 הוא העיקרי בדור 3.5, גם ברשת פלאפון).

 

ומה בעצם היתרונות בדור 4 (חוץ ממהירות תעבורת הנתונים)?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אף אחד לא פרסם זאת, מסוג המידע שמשום מה החברות שומרות קרוב לחזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מבין.

 

אתה היית מוכן לשלם את תוספת המס של כ37% בתמורה לתמיכה מלאה בדור 4? מדובר במס של כ-650 ש"ח (+עמילות מכס) ובמכשיר שישמש ככל הנראה עד שנתיים- שלוש (אם לא ישודרג עוד קודם).

 

ממה שהבנתי, תדר 1800 יתרונו בטווח כיסוי גדול לכל אנטנה ובשטחים פתוחים, וחסרונו במהירות התעבורה שלו.

תדר 2600 מיועד לאזורים מאוכלסים ובעל תעבורת נתונים גבוהה יותר. חסרונו מתבטא בטווח קליטה מוגבל יותר.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...