Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

~

אני מנצל את מלוא הפוטנציאל ומשתמש בשני סימים באופן קבוע, לפעמים גם מחליף בין הסלוטים כשאני בחו"ל. המוטו G תת-דגם XT1068 הוא נכון להיום הבחירה הכי חכמה בתקציב, לא רק בשל המוניטין הטובים אלא גם בשל כך שהוא נפוץ בארץ וכנראה יהיה קל יותר לקבל בשבילו שרות בעת הצורך, לעומת מכשיר סיני.

פורסם

אני משתמש במגיני מסך 9H של Nillkin

מגן או נרתיק הוא כל כך עניין של טעם עד שאני ממליץ לך לחפש בעצמת באיביי\אמאזון\כל מקור אחר החביב עליך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שוב שלום,

אני חוזר לבקשה המקורית שלי אחרי שהצעתם את הZ3 compact חפרתי קצת בתגובות עליו ויש הרבה תלונות על זה שהמכשיר בנוי בצורה לא טובה- נכבה ומת באופן לא מוסבר, נתקע ומאתחל את עצמו ושביר באופן כללי.

 

להבהיר- מחפש טלפון אנדרואיד היי-אנד מודרני עם גודל מסך נורמלי

 

אני עם הM8 מאוד מרוצה. חכה קצת יגיע הM9 ואז יהיו לך 2 אופציות- או לקנות את הM8 במחיר טוב, או לקנות את הM9 בתקציב ללא הגבלה שלך :)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

יש לי המלצה על הסמסונג גרנד פריים דיוס. כם זול ובתקציב וגם גרסת סמסונג ל DUAL SIM

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

שמתי לב שחישוב המס באמזון לסמארטפון (אחרי זיכוי המס המקומי) הוא 18%.

האם הם מחשבים רק את המעמ או לחילופין מס קנייה של המוצר (בתוספת עמלות) ואני אצטרך להשלים את המעמ כשהמוצר יגיע לארץ (למכס)?

מצד שני אם אני מקבל הודעת תשלום נוסף מהמכס, אמזון אמורה לזכות אותי על התוספת מס המחושבת מהרכישה, לא?

בסיכום הסופי המס אמור להיות 35.7%, אז איפה "נעלמו" עוד 17.7%-18% מס/מעמ מהחישוב שלהם?

הרי הם טוענים שזה תשלום סופי כולל הכל.

פורסם

מפחיתים לך מס מקומי במדינה שממנה אתה מזמין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

הפחיתו את המס המקומי, הסעיף הזה מצוין שם, המס+מעמ בארץ זה 37.5% בעוד שהחישוב מס שלהם למדינה שאליה אתה שולח - ישראל (תוספת למחיר+משלוח ןאחרי הורדת המס המקומי שלהם) היא סך הכל 18%~.

 

נמסיס - אז במקרה כזה המכס ידרוש תשלום נוסף?

ומה קורה מבחינת אמזון במקרה כזה?

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

אתה לא צד בעניין בכלל, דרישת התשלום של המכס מופנית כלפי אמאזון ולא כלפיך.

הם כנראה נאלצים לשלם את ההפרש מכיסם.

זו אמנם ממש לא בעיה שלך, אבל זה קצת לא נעים להזמין כך טלפון כאשר די ברור שהם משלמים מכיסם את הפרש המס.

פורסם

קרה לי עם מוטו e שנשלח מאמזון צרפת שנבדק במכס, המכשיר חויב במיסים מלאים 37.5% אבל אני לא שילמתי שקל אקסטרה, הכל היה על חשבון אמאזון, למרות ששילמתי רק 18% מס מלכתחילה. באופן הזוי לחלוטין אחרי חודשיים קיבלתי מהם זיכוי גם על ה-18% ששילמתי, למרות שעם המכשיר קיבלתי חשבונית בחבילה מהמכס בארץ על תשלום מלא של המיסים בארץ (בסביבות 300 ש''ח), בקיצור עניין של מזל אבל מעבר ל-18% אחוז מע''מ שאתה משלם מההתחלה לא תשלם שקל יותר.

פורסם

המוטו E הפך מציאה אמיתית למי שמחפש טלפון פשוט, כיון שמחירו ירד ל-91 אירו (אמאזון צרפת). מתחיל להתחרותבטלפוני הבסיס הסיניים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בהחלט. זה מה שכתבתי לפני חודש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי האירו לקראת עלייה (כרגע 4.37), היום אין מסחר אבל המגמה היא עלייה אחרי שנרגעו הרוחות עם היוונים.

בכלל שמתי לב שאמזון ספרד זול משמעותית מצרפת גרמניה ובטח מבריטניה.

יש לא מעט מכשירי סלולר שבספרד זולים בכמה עשרות יורו מהאחרים, כדאי לשים לב!

לדוג' המוטו e עולה שם 79 יורו לעומות 91.

×
×
  • תוכן חדש...