Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא הייתי מציע לך ללכת על הלומיה 930, המסך איכותי מאוד, המצלמה היא מהטופ שיש היום במכשירי סלולר, המערכת ווינדוספון קלה ונוחה בעברית מלאה, הסוללה סבירה כבר ראיתי טובות יותר.

אני הגעתי לאותה מסקנה אחרי 4 שנים עם מכשירי אנדרואיד שונים.

מה שכן תוודא שיש את האפליקציות שאתה צריך, בכל מקרה לרוב יש מקבילות..

מדובר במכשיר wp ולא אנדרואיד.

 

אני קניתי מאמזון ספרד עלה 1600 שקל כולל מיסים ומשלוח.

פורסם

אור - WP לא מתאימה לכל אחד. השמועות שאני שומע, או, יותר נכון, קורא, מחמיאות מאד, אבל מחסור באפליקציות חיוניות מונע ממני להתנסות במערכת זו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאלה למזמינים מאמזון צרפת

 

הזמנתי אתמול 2 סמארטפונים, ואני מקבל לאחר חצי שעה הודעה שבה הם מבקשים ממני מסמך כלשהו שמאמת את חשבון הבנק שלי והשיוך לכתובת שלי. בלי זה הם לא שולחים

 

מה זה לעזאזל? האם מישהו נתקל במשהו כזה?

פורסם
לא חשבתי שאני אגיע ליום הזה אבל כנראה שאין טאבו לאף אחד. ישבתי השבוע והשתעשעתי עם האייפון שש ואז נפל לי האסימון. אין שום הבדל בין השש ל5S שלי חוץ מגודל המסך. ולכן החלטתי לפזול (אחרי שש שנים עם אייפון) לעולם האנדרואיד. המבחר שם עצום אבל אציג את הדרישות. המסך חייב להיות ברמה של האייפון ואף יותר, חשוב שהמכשיר ירוץ חלק, בטריה סבירה ומצלמה איכותית. (בקיצור אייפון במחיר שפוי :-D). קראתי טיפה ברשת לגבי מכשירים ואשמח על המלצה. לגבי הG3 הבנתי שזה מכשיר מדהים לרוב הדעות , חסרונות שלו הם שיש מגוון סוגי אחריות (אחריות יצרן , אחריות מקבילה) , עברית בעייתית ומכשיר שנוטה להיסדק בצדדים. המחיר שלו בסביבות 1900 שקלים באילת.

מכשיר אחר הוא Meizu MX -נראה לפי המפרט ממש איכותי.

נקסוס שש , htc one M8. לא מעוניין בגלאקסי.

אם פספסתי משהו אתם מוזמנים להגיב . תודה רבה.

 

המייזו לפי הבנתי לא מי יודע מה, היה גם דיון כאן שהרבה מוכרים אותו אחרי שימוש של כמה ימים.

נקסוס 6 הכי חזק אבל המחיר בהתאם, בערך 3500 שקל המתחרים שלו יהיו ה-G4, M9 וגלקסי S6.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
שאלה למזמינים מאמזון צרפת

 

הזמנתי אתמול 2 סמארטפונים, ואני מקבל לאחר חצי שעה הודעה שבה הם מבקשים ממני מסמך כלשהו שמאמת את חשבון הבנק שלי והשיוך לכתובת שלי. בלי זה הם לא שולחים

 

מה זה לעזאזל? האם מישהו נתקל במשהו כזה?

באיזה אמצעי תשלום אתה משתמש? האם דאגת לבצע את כל הרישומים הדרושים.

אני נרשמתי לראשונה לאמאזון ארה"ב (הזמנתי טלפון דרך buy2) ולא זור לי שדרשו איזה מסמך אימות. גם לא רצו לדעת דבר על חשבון הבנק - אלא רק כטיס האשראי.

אולי כדאי לך לנסות להרשם דרך אמאזון ארה"ב, הפרטים שתכניס ישמשו אותך לכל אתרי אמאזון בעולם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נרשמתי והזמנתי כבר דברים דרך אמזון ארה"ב, ולא הייתה בעיה.

 

כאן אני חושב שהבעיה היא שבארה"ב הזמנתי לכתובת הוירטואלית ש-שיפיטו סיפקו לי, ובצרפת הזמנתי לכתובת האמיתית שלי.

 

אולי הם חושבים שזה סוג של הונאה.

 

בכול מקרה שלחתי להם מייל הבהרה בנושא(באנגלית) מקווה שיענו לי בהקדם.

פורסם
המייזו לפי הבנתי לא מי יודע מה, היה גם דיון כאן שהרבה מוכרים אותו אחרי שימוש של כמה ימים.

נקסוס 6 הכי חזק אבל המחיר בהתאם, בערך 3500 שקל המתחרים שלו יהיו ה-G4, M9 וגלקסי S6.

 

מתי יוצא G4? אני מניח שהמחיר של הG3 ירד משמעותית. הגודל מסך של הנקסוס גדול יותר משל הG3 ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לפי מיטב הבנתי אמור להיות מוכרז בתחילת אפריל, לא ידוע תאריך שיווק.

 

הנקסוס גדול יותר מה-G3 ובאופן כללי גדול.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נראה לך שהG3 יוזל משמעותית ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

כמובן שהמחיר שלו ייפול עוד כשיגיע לחנויות ה-G4, זו דרכו של עולם, ומשם ימשיך לרדת אח"כ עוד ועוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כמובן שהמחיר שלו ייפול עוד כשיגיע לחנויות ה-G4, זו דרכו של עולם, ומשם ימשיך לרדת אח"כ עוד ועוד.

 

חוץ מהכפתור של טביעת אצבע יש שינויים מרחיקי לכת ב4g?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לא יודע עדיין לא ראיתי אותו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...