Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גרסאות 5, 5.0.1 הם ביזיון של גוגל.

קיבלנו לנקסוסים כבר גרסה 5.1 (סמסונג יכולה לדחוף את ה5.0.1 שלה, נראה כמה חודשים ייקח לה לעבוד על 5.1) שגם היא לא בטוח יציבה.

אני אומר - אם לקנות מכשיר, שיהיה גוגל אדישן.

למי שבאמת איכפת מעדכונים (לאחרונה הם נהיו די קריטיים באנדרואיד), הייתי שנה עם גרסה 4.2.2 לפני שעדכנתי ל4.4.4 (כשבדרך היו כמה וכמה גרסאות) מאז המכשיר רק נהיה יותר סמרטוט והסוללה על הפנים.

לא צריך לרוץ ולהתקין כל עדכון שיוצא, תנו לו חודש, תשמעו חוות דעת - רלוונטי לכל מכשיר של כל חברה.

אני לא סובל את כל הזבל שסמסונג דוחפת למכשירים שלה (הדבר הראשון שעשיתי כשהיה לי S2 זה להחליף קרנל, רום ולהעיף את הזבל של סמסונג כולל הקי(א)-ס), גם המשחקים המטופשים של הנעילות והמכשירים המתאבדים של סמסונג (יש לסמסונג פטנט שהיא דוחפת לכל מכשיר שלה, מן מנגנון השמדה עצמית)

אחריות גם ככה אין בארץ (אם קונים מגוגל אז לפחות יש עם מי לדבר, גם אם הוא בחו"ל) וה'מעבדות' פה זה בדיחה שלא ברא השטן (יש כמה בודדות שהם באמת אנשי מקצוע ומביני עניין, כל השאר זה סוג של ילדי כאפות שסיימו תיכון, במקרה הטוב, ומחליטים "לפתוח מעבדה"), הרי מי ששולח מכשיר ל'מעבדה' לא באמת יפתח את המכשיר ויראה כמה ברגים חסרים שם או איזה הדבקות נהרסו ושלל ממצאים.

אבל סך הכל את המשתמש, אפילו שרובו שכח שמדובר קודם כל במכשיר טלפון (או אולי נהפך לאחד שצורך יותר תכנים אחרים כמו אינטרנט וכו' מאשר טלפון), מעניין הממשק ואיך הטלפון נראה.

בגלל זה יש עדר שלם שמוכן לשלם בארץ 5000 שקל על אותו מכשיר חרא (רק בגלל התמחור והפלצנות הוא חרא) כשמכשיר סיני עולה עליו בביצועים ואפילו לרוב נראה די זהה (יש לסינים משהו עם העיצוב המעפן הזה).

הנוט 4 מכשיר מצוין, הHTC ONE למיניהם (כל השלישייה האחרונה) מעולה, הG3 מעולה

כל אחד בממשק \ רום שונה אבל עושה את אותו הדבר.. גם מכשירים שיצאו לפני 3 שנים.

הלוואי והיו יותר מפתחים לWP, אם מיקרוסופט תקבל קצת שכל ותשווק את המכשירים שלה כמו שצריך עם תמחור נכון, שתפתה מפתחים לעבור לממשק שלה..

אצל כל אחד זה משהו אחר - אחד מחפש מסך גדול, האחר מחפש את הטופ של החומרה, עוד אחד מחפש ים אפליקציות ומשחקים, אחר מחפש איכות שמע ושיחה, אחרים מחפשים משהו שיקנה להם איזה סמל סטטוס 'יש לי את המכשיר הכי יקר ו(עלק) הכי יפה' (יש לא מעט כאלה)..כל אחד והצרכים שלו.

בסוף כולם עושים את אותו דבר ואנחנו כמו זונות משדרגים כל שנה וחצי שנתיים...

פורסם

אני מאוד חששתי מה-5.0.1 ב-M8, והופתעתי. מורגש שיפור בביצועים (גם בחיי הסוללה) בהשוואה ל-4.4.4, ובניגוד מוחלט לנקסוס 5 על אותה וורסיה (גועל נפש. היה הרבה יותר נעים, קליל ויעיל עם ה-4.4.4 לטעמי).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש\היו מכשירי Google Play Edition;

Galaxy S4

HTC One M7+M8

Sony Z Ultra

Moto G

 

הMoto G GPE ד"א היה המכשיר הראשון שקיבל 5.1 אחרי הנקסוסים למיניהם.

 

 

יש גם את תכנית ה Android ONE שנועדה לעולם השלישי בעיקרון והמכשירים משווקים כמעט בלעדית שם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בפעם האלף, HTC (כל עוד המכשיר אמריקאי / אסיאתי) משחררים עדכונים מאוד מהר. ה-M8 שלי מקבל במידי כל עדכון שיוצא.

 

זו מדיניות טריה יחסית. עד מלפני שנה~ לא היית אומר את זה.

פורסם
זו מדיניות טריה יחסית. עד מלפני שנה~ לא היית אומר את זה.

 

לחבר יש M7 והוא טוען שהעדכונים די מהירים.

 

בכל מקרה, אני בעד המדיניות העכשוית - עדכונים מהירים. רק שסמסונג / LG (בעיקר סמסונג...) יפנימו והכל יהיה טוב יותר. זאת אחת מהסיבות שבגללן שמחתי לברוח מסמסונג אחרי 3 מכשירים, העדכונים המוגבלים והזמן הארוך עד להוצאת העדכונים עצמם למכשירים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

MOTO G2 בן כמה חודשים הושבת \: אשמח לעצה.

זה התחיל עם בעיה בטעינה דרך שקע חשמל, לאחר מכן הוא חובר למטען ברכב, היה ריח של שרוף והמכשיר נכבה. מישהו יכול להעריך מה הנזק?

פורסם

מאיפה הזמנת אותו?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני רוצה לרכוש MOTO G 4G מהדור הראשון (כלומר- מסך 4.5"), באמאזון ראיתי רק בצבע לבן שנמכר ע"י אמאזון עצמה ושנשלח ארצה.

 

יש בכלל סיכוי לצבע שחור? כי אני לא מוצא שחור.

 

אם לא תהיה ברירה, אזמין לבן, אך לפני כן אשאל מהנסיון פה- ניתן לדעת האם יהיה מלאי חדש של שחור?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תודה! הזמנתי (העדפתי מצרפת/ גרמניה ולא מאנגליה (גם שם יש, ללא הבאנדל וב20 ש"ח פחות) בגלל שהצרפתי מגיע עם מטען שתואם לשקע הישראלי.

 

אגב, מה לא הבנתי מה מגיע בבאנדל? ספיקר?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אגב, מה לא הבנתי מה מגיע בבאנדל? ספיקר?

אודיו-סטרימר שעובד על שן כחולה, תכל'ס מגניב, אבל לא מצליח לחשוב על שימוש לזה

 

Clove

 

חבל, אם זה היה של אמאזון היו מחליפים לך בחדש

שלח מייל לClove ותשאל מה עושים במקרה כזה, איך אתה מנצל את האחריות מולם

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אהלן חברס , אני רוצה לברר עבור גיסי , הוא הזמין טלפון סיני בשם INEW בעלות 600 ש"ח. הוא עשה קצת שיעורי בית וזה הטלפון שנתן לו כנראה את המענה מול התקציב שברשותו. הוא שילם תוספת עבור שילוח DHL .

אתמול זה היה שבועיים שעברו מההזמנה והוא חייג ל DHL לברר מה עם המשלוח, שם נאמר לו שזה הגיע אך עבר בידוק וכעת עליו לשלם עוד סביב ה 600 ש"ח כניראה עבור מס ובידוק. זה נורמאלי?

מבירורים שעשה , היבואן מוכר את המכשיר בארץ בכ 1100 ש"ח וכעת שלו עומד על כ 1300 ש"ח לאחר כל התוספות שעליו לשלם.

יש מה לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...