Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין איך עלה ב-20 אירו עד הבוקר, כיון שאני מדבר על השלב בו אני מאשר את התשלום (שכמובן לא אישרתי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצטרף לhwgeek, הביקורות על המייזו לא רעות.

איציק, האמת שדווקא הייתי לוקח את ה16, אם כבר לחסוך אז עד הסוף.

שירותי הענן היום עובדים מעולה, כך שכל מה שאתה לא חייב זמין תמיד, אפשר לשמור שם בקלות, כולל העלאת תמונות אוטומטית וכו.

אגב אני יש לי 32gb g3. ואני משתמש בפחות מ7 גיגה על הנייד, וממש לא מתקמצן.

פורסם (נערך)

שאלה לגבי המוטו G דור 2.

 

הבנתי שאפשר להשיג רק עם 8 ג"ב אחסון פנימי. (ויש גם כרטיס SD).

 

האם 8 זה לא מעט מדיי?

 

היו לי מכשירים שרק מערכת ההפעלה לקחה איזה 9 ג'יגה...

 

 

נ.ב.

 

חסמו אותי בפורום צרפתית.

האם זה המכשיר הנכון לרכישה?

(שחור 4G עם 5 אינטש מסך)

http://www.amazon.fr/Motorola-Moto-4G-g%C3%A9n%C3%A9ration-Smartphone/dp/B00UAOHAY0/ref=sr_1_14?s=electronics&ie=UTF8&qid=1429181091&sr=1-14&keywords=moto+G

עריכה אחרונה על ידי train
פורסם (נערך)

1. לא, כיון שמקבל Micro SD עד 32 ג"ב ויש אפליקציות שניתן להעביר לכרטיס.

2. כן. האמת היא שאין לי מושג בצרפתית, בהזמנות נעזרתי באזתי שדוברת את השפה, אבל כיון שאני יודע מה לחפש למדתי ש-GO הם גיגאבייטים ו-pouces הם אינצ'ים. אם יש מישהו שיודע את השפה וחושב שאני טועה ומטעה, בבקשה לתקן אותי.

 

ד"א - יש שם הודעה באדום, כנראה שהמוכר הספציפי לא שולח לישראל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתם חלשים, תשתמשו בchrome ותדליקו תרגום אוטומטי מצרפתית לאנגלית...

 

@רכבת

http://www.amazon.fr/gp/product/B00UAOHAY0/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A1X6FK5RDHNB96

זה לינק למכשיר שאני הזמנתי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

איך המשלוח מאמאזון באמת? מהיר\בלדרות? EMS? או דואר רגיל של המדינה ממנה הזמנתם?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שלשום שמתי תזכורת בcamelcamelcamel שישלח לי ברגע שירד המחיר מתחת ל190Euro, כי רציתי לקנות אחד.

יום אחרי אני מקבל תזכורת שירד ל- 183.57, הזמנתי.אני מתעורר בבוקר ורואה שהמחיר כבר 178.46, אז ביטלתי והזמנתי שוב.

 

עכשיו המחיר כבר 177.48 ואני שוקל אם לבטל ולהזמין שוב :lol:

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
איך המשלוח מאמאזון באמת? מהיר\בלדרות? EMS? או דואר רגיל של המדינה ממנה הזמנתם?

דרך i-parcel, תוך 10 ימים +/- מגיע עד הבית עם שליח

הם נוטים פשוט להגיע בלי לתאם, ממה שאני זוכר, ואז מתקשרים ושואלים למה לא היה אף אחד בבית

 

שלשום שמתי תזכורת בcamelcamelcamel שישלח לי ברגע שירד המחיר מתחת ל190Euro, כי רציתי לקנות אחד.

יום אחרי אני מקבל תזכורת שירד ל- 183.57, הזמנתי.אני מתעורר בבוקר ורואה שהמחיר כבר 178.46, אז ביטלתי והזמנתי שוב.

 

עכשיו המחיר כבר 177.48 ואני שוקל אם לבטל ולהזמין שוב :lol:

 

אתה יודע שאתה לא צריך את המשחקים האלה בכלל? אם בפרק זמן סביר מההזמנה המחיר יורד אתה יכול לשלוח הודעה לשירות לקוחות שלהם ותקבל את ההפרש בזיכוי לאשראי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מצטרף לhwgeek, הביקורות על המייזו לא רעות.

איציק, האמת שדווקא הייתי לוקח את ה16, אם כבר לחסוך אז עד הסוף.

שירותי הענן היום עובדים מעולה, כך שכל מה שאתה לא חייב זמין תמיד, אפשר לשמור שם בקלות, כולל העלאת תמונות אוטומטית וכו.

אגב אני יש לי 32gb g3. ואני משתמש בפחות מ7 גיגה על הנייד, וממש לא מתקמצן.

 

צ'מע, עברתי על המפרט ו 5.5" למסך זה פאקינג ענק. אני חושש שזה אולי יותר מידי...

הדגם הרגיל (לא M1 NOTE אלא ה M1 בלבד) עם מסך 5" (לאישתי יש S5 והוא 5.1") וזה נראה לי הרבה יותר שפוי... או שאני סתם מגזים ועוד 0.5" לא יהיה הבדל משמעותי...

עכשיו שאני מסתכל על המידות, ההבדל הוא 1 ס"מ באורך ועוד 3 מ"מ ברוחב. לא שיא הקריטיות אבל עדיין...

 

בנוגע לנפח - יכול להיות שאתה צודק, אולי ה 16 עדיף עם ענן פעיל.

 

יתרון נוסף ל M1 NOTE, יש לו זיכרון RAM של 2GB.

 

למרות הגודל, האם לדעתך ה M1 NOTE עדיף על ה M1 הרגיל ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלשום שמתי תזכורת בcamelcamelcamel שישלח לי ברגע שירד המחיר מתחת ל190Euro, כי רציתי לקנות אחד.

יום אחרי אני מקבל תזכורת שירד ל- 183.57, הזמנתי.אני מתעורר בבוקר ורואה שהמחיר כבר 178.46, אז ביטלתי והזמנתי שוב.

 

עכשיו המחיר כבר 177.48 ואני שוקל אם לבטל ולהזמין שוב :lol:

באמזון אירופה (במיוחד ספרד) לפעמים המחיר משתנה פעמיים ביום.

קניתי מכשיר, למחרת המחיר שלו קפץ ב80 יורו

פורסם
צ'מע, עברתי על המפרט ו 5.5" למסך זה פאקינג ענק. אני חושש שזה אולי יותר מידי...

הדגם הרגיל (לא M1 NOTE אלא ה M1 בלבד) עם מסך 5" (לאישתי יש S5 והוא 5.1") וזה נראה לי הרבה יותר שפוי... או שאני סתם מגזים ועוד 0.5" לא יהיה הבדל משמעותי...

עכשיו שאני מסתכל על המידות, ההבדל הוא 1 ס"מ באורך ועוד 3 מ"מ ברוחב. לא שיא הקריטיות אבל עדיין...

 

בנוגע לנפח - יכול להיות שאתה צודק, אולי ה 16 עדיף עם ענן פעיל.

 

יתרון נוסף ל M1 NOTE, יש לו זיכרון RAM של 2GB.

 

למרות הגודל, האם לדעתך ה M1 NOTE עדיף על ה M1 הרגיל ?

 

איציק

M1 הרגיל כרגע זמין רק בגירסה סינית לסין, יקח עוד מס' חודשים עד שישחררו גירסה בינלאומית עם תמיכה בתדרים שלנו אז בינתיים הNOTE מאוד מרשים.

ואם אתה לא מיתכוון לצלם כל היום סירטוני FHD ועשרות תמונות סלפי אז ה16GB יספיק לך ותמיד אתה יכול ליקנות את הכרטיסי זיכרון פלאש שיש להם חיבור מיקרו USB ולהכניס למכשיר ולגבות מה שאתה רוצה- מהיר יותר מענן :-).

999 שקל למכשיר שנותן אותם הביצועים של מכשירי הדגל העכשווים זה לא צחוק- וכאן לא מדובר בצעצוע סיני חסר שם שמחר המסך שלו יתפרק (עיין ערך INEW V3) :-).

הכי טוב תיגש לחנות ותשחק איתו- הם רשמו בפייס שהוא זמין בסניפים- תעשה טלפון לסניף הקרוב ותוודא שיש בתצוגה ותיגש ליבחון אותו ולהרגיש איך הוא יד ואיך האיכות שלו וחווית השימוש בפועל.

 

בהצלחה ואל תישכח לפנק אותנו בחוות הדעת שלך :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני הייתי בטוח שרשמתי תגובה אבל היא נעלמה.

איציק כמו hwgeek מציע לך לגשת לסניף באג הקרוב ולהתרשם.

לגביי הגודל ה0.5 אינץ לא משמעותי כלל, ביומיים כראשונים זה יראה לך מעט גדול לאחר מכן לא תבין איך הסתדרת לפני זה.

תראה, אגיד זאת כך, גם אם היה לי תקציב של 4000 שקל לרכישת סמארטפון, הייתי רוכש אותו, התמורה למחיר יותר מפנטסטית.

 

נ.ב. שים לב לעניין הוייז שאני בטוח שיפתר בהמשך.

×
×
  • תוכן חדש...