Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש נוט 3, שכמובן עדיין לא קיבל את לוליפעופ, למעט מס' מאוד מצומצם של מדינות.

כנ"ל לגבי הנוט 4, שגם זכה לעדכון במס' מאוד מצומצם של מדינות (לא כולל ישראל, כמובן).

אפשר בקלות לדעת אם המכשיר שלך כבר קיבל את העדכון או לא, באמצעות sammobile.com.

 

מכשירי סמסונג שנמכרו דרך היבואן הרשמי בישראל (סקאיילקס/סאני), ממותגים תחת ILO.

פורסם

 

מכשירי סמסונג שנמכרו דרך היבואן הרשמי בישראל (סקאיילקס/סאני), ממותגים תחת ILO.

 

אני לא יודע למה קיבלתי עידכון רשמי מהמע' , אולי בגלל שהטלפון נקנה מחול!

 

בשבילך, גם מאוד פשוט, אתה נכנס לSAMMOBILE, מוריד רום מאנגליה ראיתי כרגע שיש לך רום לוליפופ מאוד טרי מתאריך 1.4.15 של O2, אתה מוריד אותו, מחבר תטלפון ל KIES ומעדכן באופן ידני. זהו. אם אתה לא עושה WIPE, אז כל התוכנות, ההודעות ואנשי הקשר יישארו בטלפון שלך וגם השפה (עברית) תהיה ברום החדש!

 

עריכה: התכוונתי לדגם [h=1]SM-N9005[/h]

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אכן קיבלת עדכון כי המכשיר מחו"ל.

הבעיה שצריבה מורידה אחריות ואי אפשר לעבור מלוליפופ ל4.4 אחורה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

מאז ה S4 צריבת רומים מקוריים של סמסונג, גם באמצעות ODIN, לא אמורה לשנות את ה Knox flag ל 0x1 (שזה במילים פשוטות אומר - אין אחריות, לא משנה מה). אחרי שנים של התעסקויות וצריבות וקיסטום מכשירים, כיום אני מחפש מכשיר שפשוט עובד (ועובד מצויין) - ואת זה סדרת הנוט מספקת ללא כל פשרות, עם כל הכבוד ל One+Oneים למיניהם. אין עצבים לרדוף אחרי עדכונים, אלא מעדיף לקבל את הכל OTAית. חבל רק שעם סמסונג זה לוקח יובלות.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

צודק.

עם s1 הייתי מחליף רום כל יומיים ועם הs4 קיוויתי לקבל מכשיר שעובד חלק ועם עדכונים שוטפים ומינימום התעסקות.

רק בזמן האחרון הוא התחיל לזייף, עד עכשיו היה בסדר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)
אכן קיבלת עדכון כי המכשיר מחו"ל.

הבעיה שצריבה מורידה אחריות ואי אפשר לעבור מלוליפופ ל4.4 אחורה.

 

אני עשיתי את זה,

גם לא מורידה אחריות כי אתה שם רום סטוק של סמסונג (למרות שזה ממדינה אחרת).

 

וכן. אתה יכול לרדת מ 5.0.1 ל 4.4.2 בחזרה , עשיתי את זה ממש כשעלתה הלוליפופ ואז התחרטתי וחיכיתי עד שסמסונג שחררו את הלוליפופ הרשמי!! (אבל פה אתה חייב WIPE, ולכן גם גיבויים, אחרת אתה מאבד את הכל!)

 

אין לך מה לדאוג. במקומך הייתי משדרג ולא מחכה ליצרן!

 

הערה: אנוכי לקוח של סמסונג והיה לו מכשירים S2 S3 ועכשיו S4 ובין היתר גם סוני אקספיריה וגם HTC SENSATION. אני יכול שהגמישות במערכות וברומים והנגישות להם, אין לה מתחרה בשאר החברות! ואני לא עובד בסמסונג!

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

את הM9 הזמנתי דרך מקום העבודה (בחו"ל) והוא עלה לחברה כ2400 ש"ח ללא מע"מ. היום הרכש הוציאו את ההזמנה, הוא יגיע מחר בבוקר עם שליח.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
omar87, אריק צודק. סמסונג ככל הנראה היצרן הכי גרוע כשמדובר בשחרור עדכוני גירסה למכשירים, יותר מ LG ו HTC. מרבית בעלי הנוט 4, שהוא מכשיר הדגל האמיתי של סמסונג נכון להיום, עדיין ממתינים (וככל הנראה גם ימשיכו להמתין) ללוליפעופ.

 

בפעם האלף, HTC (כל עוד המכשיר אמריקאי / אסיאתי) משחררים עדכונים מאוד מהר. ה-M8 שלי מקבל במידי כל עדכון שיוצא.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
את הM9 הזמנתי דרך מקום העבודה (בחו"ל) והוא עלה לחברה כ2400 ש"ח ללא מע"מ. היום הרכש הוציאו את ההזמנה, הוא יגיע מחר בבוקר עם שליח.

 

תתחדש. אני ממתין לקבל אישור מ-HTC US על הזמנת M9 זהוב (אין עוד במלאי. יש אפור גאנמטל וזהוב עם כסוף).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

שלי הוגדר כאפור קורפורייט, נשבע.

 

בפעם האלף, HTC (כל עוד המכשיר אמריקאי / אסיאתי) משחררים עדכונים מאוד מהר. ה-M8 שלי מקבל במידי כל עדכון שיוצא.

מה קורה עם מכשירים אברופאים?

עריכה אחרונה על ידי nitch

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
שלי הוגדר כאפור קורפורייט, נשבע.

 

תן דיווח איך הוא. אחרי 7 חודשים עם ה-M8, זה ללא ספק המכשיר הטוב ביותר שהיה לי עד כה. ימשיך במשפחה ויעבור אל אימי (במקום הנקסוס 5).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בשמחה. מה שצריך לקחת בחשבון זה שתהיינה עליו הצפנות למכביר מטעם החברה שלי, בטח יעיק עליו קצת.

ערכתי אחרי שהגבת אז לא יודע אם תראה, לכן אשאל שוב. הגרסאות האירופאיות מתעדכנות פחות?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מניסיוני עם ה-E8 האירופאי של אבי ו-M8 אירופאי של חברה מהעבודה, בהחלט כן.

 

המכשירים האמריקאים (ה-Unlcoked / Google Edition / Developer. לא הוורסיות של חברות הסלולר השונות - הן לרב מתעדכנות לבסוף) מקבלים עדכונים סופר מהירים. שלי נרכש עם 4.4.2 כמובן. כשבוע לאחר מכן הם הודיעו על עדכון 4.4.3 וכמה שעות לאחר מכן שלי עודכן. כנ"ל עם גרסאות ה-4.4.4 וה-5.0.1.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טוב, הוא חינם וזה. לא מתלונן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...