Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מוטורולה מוטו g או e. את הg אני יודעת שמוכרים בארץ, את ה e צריך לבדוק. זה טלפון שנוצר בשביל הדרישות שלך (וקצת יותר מזה אפילו).

תודה תודנ. נראה בול לשימוש שאני צריך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
קח בחשבון שיש כתבות על כך שהS6 סובל מאותה חולשה לכיפוף כמו האייפון 6 בזמנו.

 

מי שינסה לכופף כל מכשיר, ככל הנראה שגם יצליח ואף יחולל נזק.

בסרטון שמשמיד את המכשיר מופעל כח של מעל ל 60 ק"ג על מרכז המכשיר (לא סביר שדבר כזה יקרה בשימוש יומיומי). סמסונג יצאו עם סרטון משלהם שאמור להרגיע את כולם. מה גם שיצא לי לשחק עם ה S6 הרגיל וה Edge בדוכן של סקיילאקס ואיכות הבניה שלהם מרשימה למדי.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

פראייר מי שקונה עכשיו s6.

א. תמיד המכשירים הראשונים בשוק מגיעים עם כל מיני פאקים.

ב. המחיר שלו הזוי ביותר, אדיוט מי שמשלם.

אחרי 3 מכשירים של סמסונג אני יכול להגיד בביטחון מלא שהs4 יהיה הסמסונג האחרון שלי, הם מוציאים עדכונים בקצב של צב, בעוד שלהמון מכשירים יש כבר 5.01 או 5.1 הרבה מכשירים שלהם עוד תקועים עם 4.4

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בחיי שאני לא מבין, מה תופסים מעניין העדכונים?

 

מאז שיצאה גרסא 4.1 אני לא באמת ראיתי הבדל ממשי עד לגרסא 4.4 כולל. שזה כמה ? כמעט 3 שנים?

 

וגם גרסא 5, מלבד מכשירי גוגל נקיים, אין הבדלים משמועתיים מגרסת 4.4( וכן, אני גם לא רואה הבדל במעבר מDALVIK ל- ART)

 

אני מעדיף מכשיר שעובד טוב ויציב ולא מעודכן מאשר מכשיר שדוחף עדכון כול יומיים וביחד עם שיפור של 0.1 % , דוחף 1000 באגים.

פורסם

אז יאללה תשנמך ל2.3.

כמו בכל דבר יש התפתחות ושיפור של המוצר, 5.1 מהיר משמעותית על הs4 מאשר 4.4.

הבעיה שגם הרומים של סמסונג לא הכי יציבים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ועל נקסוס 7, אנדרואיד 5 הפך את המכשיר ליפה אבל לאיטי וזולל בטריה.

מכשיר עם 4 ליבות ו-2 גיגה זיכרון מזכיר את הסמארטפון הראשון שלי (ליבה בודדת במהירות 600 מגהרץ).

אז לא תמיד עידכונים זה טוב.

בנושא העידכונים, גוגל מתחילים להזכיר חברות שלא ממש בודקות כמו שצריך את התוכנה לפני השיחרור.

הודאה מוחלטת בנושא - מאז אנדרואיד 5, יצא 5.0.1 ואז 5.0.2 ועכשיו 5.1.

וכבר מדברים על 5.2.

 

מה קרה לגוגל?

עידכונים אין סופיים בגלל באגים ובעיות ומחירי המכשירים הכפילו את עצמם.

אנדרואיד כבר לא כ"כ אטרקטיבי...

פורסם
נחכה לדגם הפשוט מצרפת (שאני מופתע שעוד לא נשלח למרות 24 שעות שעברו מאז שהזמנתי)

 

עדכון:

הגיע אתמול עד הדלת.

UPS שלמו יותר מסים ממה ששילמתי לאמאזון.

 

סה"כ מאוד מרוצה מהשירות וממליץ לכולם להזמין מ-AMAZON.FR.

משכנתא זה קל

פורסם
ועל נקסוס 7, אנדרואיד 5 הפך את המכשיר ליפה אבל לאיטי וזולל בטריה.

מכשיר עם 4 ליבות ו-2 גיגה זיכרון מזכיר את הסמארטפון הראשון שלי (ליבה בודדת במהירות 600 מגהרץ).

אז לא תמיד עידכונים זה טוב.

בנושא העידכונים, גוגל מתחילים להזכיר חברות שלא ממש בודקות כמו שצריך את התוכנה לפני השיחרור.

הודאה מוחלטת בנושא - מאז אנדרואיד 5, יצא 5.0.1 ואז 5.0.2 ועכשיו 5.1.

וכבר מדברים על 5.2.

 

מה קרה לגוגל?

עידכונים אין סופיים בגלל באגים ובעיות ומחירי המכשירים הכפילו את עצמם.

אנדרואיד כבר לא כ"כ אטרקטיבי...

אין מה לעשות, יש מכשירים שזה משפיע לטובה ויש מכשירים שלא.

גם הios לא חף מבעיות בכלל וגם הוא מלא באגים, אבל כל הזמן יש שיפורים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הזמינותי HTC One M9, אחלו לי נא בהצלחה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בחיי שאני לא מבין, מה תופסים מעניין העדכונים?

 

אחד השיפורים הכי קריטיים בסוכריה הוא ה runtime. מתחילת דרכה של אנדרואיד, היתה לה את הנטיה הטבעית לסבול מאיטיות וקרטועים ככל שעובר הזמן, עד לביצוע איפוס מלא של המכשיר או אתחול. עם המעבר ל runtime החדש התופעה אמורה להיות לא רלוונטית. נכון ל 5.1 יש בעיה אחרת, שקשורה לזליגת זכרון שבסופו של דבר גוררת לאפקט דומה, אבל הוא לפחות נפתר עם ביצוע אתחול למכשיר.

 

בשורה התחתונה, לכל אנדרואידיסט צריך להיות האינטרס לעבור לסוכריה. זה נכון שלא כל עדכון הוא דבר טוב, אבל העניינים כל הזמן משתפרים.

פורסם
ועל נקסוס 7, אנדרואיד 5 הפך את המכשיר ליפה אבל לאיטי וזולל בטריה.

מכשיר עם 4 ליבות ו-2 גיגה זיכרון מזכיר את הסמארטפון הראשון שלי (ליבה בודדת במהירות 600 מגהרץ).

אז לא תמיד עידכונים זה טוב.

בנושא העידכונים, גוגל מתחילים להזכיר חברות שלא ממש בודקות כמו שצריך את התוכנה לפני השיחרור.

הודאה מוחלטת בנושא - מאז אנדרואיד 5, יצא 5.0.1 ואז 5.0.2 ועכשיו 5.1.

וכבר מדברים על 5.2.

 

מה קרה לגוגל?

עידכונים אין סופיים בגלל באגים ובעיות ומחירי המכשירים הכפילו את עצמם.

אנדרואיד כבר לא כ"כ אטרקטיבי...

 

אני כבר 4 שנים עם מכשירי אנדרואיד שונים (אחרי הS2 הבטחתי לעצמי שבחיים אני לא אקנה מכשיר של סמסונג, אגב עזבו עדכונים שאין ואם יש זה רק אחרי שיצאה כבר גרסה חדשה, החלפתי לו רומים, קרנלים, דואל-בוט.. מיציתי את העניין של המשחקים האלה) כשהאחרון הוא נקסוס4, כביכול מכשיר נקי של גוגל, מצחיק לראות איך מכשיר שהוא סטוק נקי נהיה עם לאגים ומזכיר את אחרון הגלקסי של סמסונג.

אישית די מיציתי את המערכת הזאת, לא ממש מחדש משהו ואם כבר יש לי מכשיר נקי (שונא את כל הממשקים שכל חברה דוחפת ומעמיסה ומכערת במכשירים שלהם) אז איזה סיבה יש לי לקנות מכשיר חדש שיעשה את אותו הדבר רק עם 'רום' קצת שונה?

גם די נמאס לי שגוגל דוחפת את האף שלה לכל דבר עם הרשאות מפה ועד השטן, אני אמנם לא סומך על אף אחד אבל יותר סומך על מייקרוסופט מאשר גוגל.

 

הזמינותי HTC One M9, אחלו לי נא בהצלחה.

שיגיע במהרה!

מאיפה הזמנת ובכמה?

היה לי בזמנו (עדיין יש למען האמת, שמור במגירה) את הנקסוס ONE של HTC "וגוגל", יש להם מכשירים פנטסטיים אבל מה שאישית די הרחיק אותי מהם היה המחיר היחסית גבוה לעומת המתחרים ונושא פירוק המכשיר - לא רלוונטי כנראה לרוב המשתמשים, אבל אני מעדיף מכשיר שאפשר לפתוח אותו ולהחליף לו רכיבים בלי בעיות מיוחדות.

בכל מכשיר שנתקלתי העסק מאוד פשוט, חוץ מהמכשירים של HTC...כשאפילו מהנדסים החברה מודים (על הM7 בזמנו) שכמעט בלתי אפשרי לפתוח את המכשיר בלי לגרום לנזק כלשהו (ובכלל החלפת מסך, שזאת לרוב הפרוצדורה ה'רגילה' שבד"כ צריך להיתקל בה, ולרוב גם הכי "מורכבת" כי יש צורך לפרק כמעט הכל כדי להגיע למסך)

אבל מאמין שתשמור עליו כמו שצריך ותזכה בהטבה שלהם לרכישת הM10 (;

פורסם
הזמינותי HTC One M9, אחלו לי נא בהצלחה.

 

למה בהצלחה?

תתחדש. אלא אם כן זה צריך להגיע בעזרת דואר ישראל ואז באמת בהצלחה.

בכל מקרה, לאחר חיכוכים רבים בדעתי החלטתי להשאר עם ה m8 הדור הזה.

פורסם (נערך)

אחרי 3 מכשירים של סמסונג אני יכול להגיד בביטחון מלא שהs4 יהיה הסמסונג האחרון שלי, הם מוציאים עדכונים בקצב של צב, בעוד שלהמון מכשירים יש כבר 5.01 או 5.1 הרבה מכשירים שלהם עוד תקועים עם 4.4

 

למה אין עדכונים AREC,?

 

אני עם S4, אומנם LTE I9505 , אבל הם כבר נתנו לי לעדכן ל 5.0.1, מלפני שבועייים או יותר (אגב גרסה טובה בניגוד לזאת שהורדתי לבד מאתר SAMMOBILE). גם לדגם הישראלי I9500 יש כבר 5.0.1 מתחילת מרץ.

אתה פשוט לא מעודכן!!

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

omar87, אריק צודק. סמסונג ככל הנראה היצרן הכי גרוע כשמדובר בשחרור עדכוני גירסה למכשירים, יותר מ LG ו HTC. מרבית בעלי הנוט 4, שהוא מכשיר הדגל האמיתי של סמסונג נכון להיום, עדיין ממתינים (וככל הנראה גם ימשיכו להמתין) ללוליפעופ.

פורסם
omar87, מרבית בעלי הנוט 4, שהוא מכשיר הדגל האמיתי של סמסונג נכון להיום, עדיין ממתינים (וככל הנראה גם ימשיכו להמתין) ללוליפעופ.

 

אני מאמין לך, אבל זה קצת לא הגיוני שעדכנו את ה S4 וגם את ה S5 (בן דוד שלי) והנוט 4 שהוא יותר חדיש עוד לא!! אולי אתה פיספסת את זה, תנסה לכנס לעידכונים ולחפש באופן ידני!!

 

עריכה: מה שנחמד בסמסונג, תמיד ניתן להוריד את הגרסה העדכנית ביותר ולהתקין דרך KIES או ODIN בשתי דקות!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...