Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ככל הנראה בעוד חודשיים תצא גרסת לוליפופ 5 מסודרת של היצרן. כרגע ניתן לשדרג ללוליפופ 5 דרך קבצים שניתן למצוא ברשת, כולל מדריכים.

 

איציק

אל תשדרג ללוליפופ ! הגרסה הזו דפוקה לגמרי למרות שאתמול קיבלתי עדכון 5.1 באופן רשמי עדיין הגרסה סובלת מבעיות רבות לעומת קיטקט.

איזה כייף לי :)

פורסם

תפרט...

אצל אישתי ב S5 אין בעיות אחרי שידרוג ללוליפופ, אולי זה משהו שקשור באפליקציות מסויימות שאתה רואה בהן בעיות ?

ה"בעיה" עם הגרסה הנוכחית (ב M1 note הכוונה) היא שהלבישו עליה את ה flyme 4.0 - והגרסאות האלו של ה flyme הן גרסאות מאוד דלות בפיצ'רים.

אם היה אפשר להעיף את זה ולהשאיר גרסה רגילה של אנדרואיד 4.4.4 זה סבבה. עם קצת חפירה בפורומים שלהם (ויש המון) אני מאמין שזה אפשרי בלי הרבה בעיות, צריך רק לחפש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לדעתי קיטקט הרבה יותר נוחה למשתמש.

 

הבעיות אשר בהם ניתקלתי בנקסוס 4 עם לוליפופ הם:

 

1. איטיות בפתיחת מסכים כולל החייגן.

2. התרוקנות הסוללה בקצב מהיר יותר.

3. חסרה האפשרות של העברת הטלפון למצב השתק ללא רטט בלחיצה על מקש הווליום עד הסוף.

4. גוגל מפות לא נפתח ישירות מתמונה שצילמת כאשר לוחצים על מאפייני התמונה בכדי לראות את המיקום שבו צולמה התמונה בצורה ברורה כפי שהיה בקיטקט.

5. הגלריה הוסרה ובמקומה יש את האפליקציה תמונות אשר לא נוחה לשימוש מכיוון שברירת המחדל היא התמונות בגוגל פלוס ולא במכשיר עצמו.

 

את השאר תגלה כבר לבד.

איזה כייף לי :)

פורסם
לדעתי קיטקט הרבה יותר נוחה למשתמש.

 

הבעיות אשר בהם ניתקלתי בנקסוס 4 עם לוליפופ הם:

 

 

5. הגלריה הוסרה ובמקומה יש את האפליקציה תמונות אשר לא נוחה לשימוש מכיוון שברירת המחדל היא התמונות בגוגל פלוס ולא במכשיר עצמו.

 

את השאר תגלה כבר לבד.

האם ניסית במקום הגלריה את האפליקציה quick pic? היא מאד דומה לגלריה, אבל מאפשרת תכונות נוספות.

פורסם

גוגל פישלה בכל הנוגע ללוליפופ.

על הרבה מאוד מכשירים הגרסא הזו גרמה להאטה ולריקון סוללה.

גם בגירסת 5.1 זה כמעט ולא השתפר.

אני עם נקסוס 7 2013 וחזרתי מהר לקיט-קט (אמנם לא טלפון, אבל לא משנה).

ניסיתי את כל הלוליפופ שיצאו עד עכשיו וזה ממש מאכזב כי הממשק הרבה הרבה יותר יפה ומגיב הרבה יותר טוב.

פורסם (נערך)

 

אגב, אם מישהו צריך עזרה במייזו, הוא מוזמן לפנות אליי. אני לא מומחה, אבל בהחלט יכול לעזור.

 

אהלן ;)

 

1) איך מגיעים למנהל משימות כמו בגלקסי? (לוחץ על כפתור הבית,שמראה מה פתוח,ויש גם סמן עגול משמאל שנותן גישה לזכרון ו"להרוג" יישומים פעילים וכו')

2) איך מקפיאים מסך לתמונה? יעני PRINT SCREEN

3) אמנם שום דבר לא מותקן על המכשיר אך איך זה שיש רק מסך ורבע של אייקונים? ממשק הFLYME הזה ידוע כמערכת רזה במיוחד..? - עריכה אני רואה שאיציק הגיב בנושא.. :)

 

זה מה שעולה לי לראש לבינתיים..חן חן ;)

 

נ.ב - קטע מצחיק,אולי רק במכשיר שלנו,אבל השקע הטענה בדיוק כמו של סמסונג גלקסי וכו',רק הפוך..(או שככה זה?)

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מנהל משימות זה החלקה כלפי מעלה מימין לכפתור הבית אאל"ט, או משמאל.

החלקה כלפי מעלה מכפתור הבית עושה חזור אחורה, יש הרבה טריקים במערכת שכדאי לילמוד, צריך לחפש ברשת כי לי לא ממש יצא לשחק איתה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

outnex

גם אצלי הכל "בסדר".

אבל מכשיר עם 4 ליבות של 1.5 ו-2 ג'יגה זיכרון שעם מערכת חדשה עובד יותר לאט וזולל יותר בטריה,

זה לא נקרא שיפור אלא הדרדרות.

תחזרו ל-4 תמדדו ביצועים, תחזרו ל-5 ותמדדו שוב.

אם המכשיר עובד יותר לאט והבטריה נזללת יותר מהר - גם אצלכם יש הדרדרות ולא "שיפור".

אני מעריך את גוגל אבל לא אחסוך ביקורת איפה שצריך ובטוח שאני לא אהפך לפאן-בוי רק כי אני שונא את אפל או סיבה טיפשית אחרת.

פורסם

ביגפוט, אתה צודק לגבי הביקורת.

 

אבל בנקסוס 10 שלי יש שיפור, בכל. ביצועים, סוללה, הכל.

 

בנקסוס 5, לעומת זאת... לאגים שלא היו, סוללה חלשה יותר, מה שתיארת.

פורסם
ביגפוט, אתה צודק לגבי הביקורת.

 

אבל בנקסוס 10 שלי יש שיפור, בכל. ביצועים, סוללה, הכל.

 

בנקסוס 5, לעומת זאת... לאגים שלא היו, סוללה חלשה יותר, מה שתיארת.

 

אז זה בדיוק מה ששנינו אומרים:

חבל מאוד שגוגל הדרדרו בצורה כזו שרק חלק מהמכשירים נהנים משיפור.

אין סיבה שבעולם שנקסוס 5 (אצלך) ונקסוס 7 (אצלי) יסבלו מתופעות כמו שאתה ואני מתארים.

ויותר גרוע העניין שללוליפופ בגרסת 5.1 לקח שבועות להגיע לנקסוס 7 אחרי שאר המכשירים, ז"א שהיה יותר זמן.

מה בדיוק גוגל עשו בזמן הזה?

לא שיפרו? לא בדקו?

עדיך כבר לוותר על הגרסה ולהצהיר שיש להם בעיות למכשירים האלו (וכבר יש חברות שעשו זאת).

פורסם
אז זה בדיוק מה ששנינו אומרים:

חבל מאוד שגוגל הדרדרו בצורה כזו שרק חלק מהמכשירים נהנים משיפור.

אין סיבה שבעולם שנקסוס 5 (אצלך) ונקסוס 7 (אצלי) יסבלו מתופעות כמו שאתה ואני מתארים.

ויותר גרוע העניין שללוליפופ בגרסת 5.1 לקח שבועות להגיע לנקסוס 7 אחרי שאר המכשירים, ז"א שהיה יותר זמן.

מה בדיוק גוגל עשו בזמן הזה?

לא שיפרו? לא בדקו?

עדיך כבר לוותר על הגרסה ולהצהיר שיש להם בעיות למכשירים האלו (וכבר יש חברות שעשו זאת).

 

צודק במאה אחוז, וחבל מאד.

×
×
  • תוכן חדש...