Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אגב, המכשיר שלך סטוק אני מניח? ואין לך כוח להתעסק עם רוט ושיפור חיי הסוללה בצורה ידנית, נכון?

 

אכן סטוק אבל לא מפחיד אותי רוט אם זה לא סיפור רציני לבצע ואם אכן ניתן לשפר משמעותית את חיי הסוללה.

המוטורולה נשמע טוב.

פורסם

הMI 4C נכנס לרשימה אצלי, הוא 5 אינץ וזה גודל טוב עבורי.

בעיתון של באג ראיתי את ה מיזו MX5 והמפרט לא רע, מה אתם אומרים עליו?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
יש את הדגם הזה באמזון איטליה ב 1300 שח עד הבית. הייתה יכול לחסוך לא מעט.

 

מעוניין לרכוש עוד מכשיר. אשמח לקישור.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם (נערך)

למי שעלתה בדעתו בטעות המחשבה לקנות מכשיר WINDOWS PHONE, לאחר כמה חודשי שימוש עם הLUMIA 930 (כתום בוהק שעלה 1650 כולל משלוח ומיסים) - אל תתקרבו למערכת הרקובה הזאת.

הייתי 5 שנים עם אנדרואיד, נתתי הזדמנות לWP, זה לא יחזור על עצמו.

חוץ ממצלמה מדהימה (אף מכשיר אנדרואיד שהיה לי, והיו לי לא מעט) לא מתקרב לאיכות שלה, סוף סוף תמונות אמיתיות ולא זבל שדרוש עריכה, אין בה שום דבר.

לקחתי בחשבון שהאפליקציות דלות יחסית לאנדרואיד\אייפון אבל גם לפני 5 שנים כשקניתי אנדרואיד זה היה פחות או יותר המצב.

חסרות המון אפליקציות ליום יום, אין דפדפן נורמלי (חשבתם שהאקספלורר במחשב זוועה? חכו שתראו איזה זבל זה בסמארטפון) כמה שהמערכת מהירה ויציבה אפילו שם הוא קורס, ושלא לדבר על האיטיות גלישה, מרגיש כמו ימי המודם 28.8, יש למכשיר הזה או למערכת הזאת בעיה עם ראוטרים, גם בגלישה בסלולר כבר ראיתי תוצאות יותר מרשימות באנדרואיד.

מבחינת טלפון כמו כל מכשיר הוא יכול לעשות את העבודה, המצלמה מדהימה, אבל חוץ מזה פשוט נורא.

ניתן הזדמנות לWP10 אם לא יהיה שיפור דרמטי, גם מבחינת אפליקציות (90 אחוז מהאפליקציות בחנות הן 'מועתקות' מאנדרואיד\אייפון, ז"א - רפליקה של המקור, לא נעשו על ידי המפתח המקורי אלא על ידי איזה משועמם כלשהו, כמובן שהן גם לא מתקרבות למקור באיכות שלהן) אני אאלץ לאפסן אותו.

שורה תחתונה - מצלמה חכמה.

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

לאבא שלי יש את ה ATIV S של סמסונג שגם מריץ WINDOWS,האמת מערכת רצה מאוד חלק,אין שום קריסות,לגבי נוחות לי אישית לא נוח אבא שלי מאוד מרוצה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היה לי HTC 8X למשך שנה, החלפתי רק בגלל המסך הזעיר. לפני שרכשתי את הטלפון הנוכחי שקלתי ברצינות נוקיה 1520, נפל רק בגלל מחיר הזוי ומסך קטן יחסית למקבילה האנדרואידית שנרכשה.

אני מאוד אוהב את המערכת. אני לא נוטה להתקין הרבה אפליקציות, בעיקר כי לרובן ניתן למצוא תחליפים מבוססי דפדפן שלא מחסלים את הסוללה ומשדרים פרסומות ללא הפסקה. מלבד נושא האפליקציות - המערכת טובה בהרבה מאנדרואיד. בטח שיותר מהגרסאות המעוותות שלה מבית סמסונג וLG.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

למערכת יש פוטנציאל רציני, לא מקרטעת לרגע.

אבל נושא הדפדפן הוא כאוב מאוד, שום דבר שם לא מתקרב לכרום או לפיירפוקס (במחשב).

לא משנה איזה דפדפן הורדתי, תמיד היו בו ים פרסומות, הודעות קופצות ("אולי תנסה גם את האפליקציית חרא האחרת שלנו??") והתאימות למובייל באף אחד מהן לא היתה מושלמת (אין דפדפן אגב בWP שמציג את הפורום הזה כמובייל, באקספלורר אפילו אי אפשר לפתוח נושא או להגיב, זה גדול עליו).

גם באתרים שאתה כן בתאימות מובייל הוא תמיד יזהה אותך כאנדרואיד ויציע לך להוריד אפליקציה מהGOOGLE PLAY, די מעליב הייתי אומר.

גם מבחינת מיילים, זה עדיין לא מתקרב לג'ימייל החדש, שם אתה דוחף את כל המיילים למקום אחד ומסנכרן מה שבא לך במקום להיכנס לכל מייל בנפרד.

מערכת קלילה, מהירה, נחמדה, אבל לא למי שהגיע מאנדרואיד, מרגישים את ההגבלות, הגלישה זוועתית (שוב, לא רק דפדפן, היא איטית להחריד ברוב הזמן) וזה אמולד מסריח שצפויות לו צריבות בעתיד הלא רחוק.

אפשר להסתדר, אבל למה צריך לסבול?

פורסם

דווקא המערכת כן מהירה,גם לעומת אנדרואיד סטוק כמו הנקסוס,אולי המכשיר שלך היה לא מוצלח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דווקא הלומיה 930 זה ספינת הדגל של מיקרוסופט (עד שתצא היורשת), לא אמרתי שהמערכת לא מהירה, להיפך.

רק טענתי שהדפדפן המחורבן ובכלל כל חווית הגלישה מקרטעת.

WP זאת מערכת נקייה סך הכל וסגורה אז מן הסתם שהיא תהיה מהירה מאוד.

 

הנקסוס עוד מכשיר מחורבן, יש לנו את 4 ו-5, מלבד המחיר שלהם (שנקנו דרך הפליי באנגליה) הם לא שווים כלום.

פורסם

לנקסוס סוללה חלשה יחסית,אבל מכשיר מהיר מאוד,מה לא אהבת בו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאוד מזכיר מה שהיה לי עם הלומיה 925.

 

הדפדפן איום ונורא. איטי להחריד, מתרסק, ולא תמיד חלק.

 

בניגוד אליך, אצלי המצלמה הייתה גם גרועה. מסתבר שאחד העדכונים של מייקרוסופט דפק את המצלמה ועד היום לא עושה רושם שלמישהו שם אכפת.

 

המכשיר עצמו היה מעולה. מסך אמולד שפשוט ניראה טוב. איכות בניה מעולה, סאונד פשוט מעולה, וקליטה טובה מאוד.

 

רק חבל שמייקרוסופט לקחו את המכשיר הזה ויצרו ממנו פיסת זבל שקשה לי להאמין שאני אתן לה יותר סיכוי.

פורסם

לא נתקלתי בבעיות שאתם מתארים.

להיפך, חווית הגלישה ב8X הייתה טובה בהרבה מהזבל האנדרואידי שהחליף אותו (Huawei Ascend Mate), שלמרות חומרה חזקה יותר על הנייר פעל בצורה הרבה יותר איטית ומתסכלת מהHTC, במיוחד בגזרת הדפדפן.

כאמור, חוץ מהמסך הקטנטן הכל היה נהדר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
לנקסוס סוללה חלשה יחסית,אבל מכשיר מהיר מאוד,מה לא אהבת בו?

חסר מה לא לאהוב?

 

מסך דהוי, סוללה חלשה, מערכת הפעלה מלאת באגים ולא יציבה (סמסונג עושים עבודת קודש עם טאצ'וויז), מקשים תופסים חלק מהמסך, סוללה לא נשלפת, אין SD, מסך קטן (למי שרגיל לגלקסי נוט), מצלמה מפסיקה לעבוד לסירוגין, צריך להתקין אפליקציה חיצונית בשביל כמעט כל דבר (כי רוב ממה שיש באנדרואיד סטוק פשוט עלוב, סמסונג עושים עבודת קודש עם טאצ'וויז כבר אמרתי?).

 

הנ"ל מתייחס לנקסוס 5 הנבלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...