Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן שמתי לב שיש אותו ועוד דגמים במחירים דיי זולים במחסני חשמל

אבל כנראה שחבר שלי ילך עך הפיוניר שנשמע קצת יותר רציני מבחינת פונקציות

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם
כן שמתי לב שיש אותו ועוד דגמים במחירים דיי זולים במחסני חשמל

אבל כנראה שחבר שלי ילך עך הפיוניר שנשמע קצת יותר רציני מבחינת פונקציות

 

אני לא מבין איזה פונקציות יש לפיוניר ואין לJVC ?

קראתי את המפרט ולא ראיתי שום דבר שונה

...you can hear me coming

 

למכירה HU JVC kd-s6060 במצב מעולה במחיר קטן.

פורסם
jvc

יש לי את הדגם המדובר.

תוכל לקנות אותו ברשת מחסני חשמל במחיר 490 ש"ח שזה בלי משלוח כמו מה שנתת קישור.

יש אחריות לשנה .

אני מאוד מאוד מרוצה.

מכשיר יפה נותן צליל איכותי לא כמו מכשירים אחרים במחירו (או 2 מאיות למעלה) . מאוד נוח

 

ואגב סתם שאלה מישהו כאן ציין שלפיוניר יש כניסת AUX ושאפשר לחבר נגן לשם.

 

מישהו חשב על זה שזה HU mp3 למה אז צריך לחבר נגן ... :)

 

גיא

 

אם יש לך אם פי 3 ואתה מתעסק איתו יותר אז למה לא?

יותר נוח מנגן לפי דעתי להעביר שירים עם הנגן מלהעביר בHU עצמו

כמות של אם פי 3 1 היא גדולה פי כמה מהקיבולת של דיסק (ואני לא מדבר על הנגנים במאתיים שקל הסיניים)

 

אבל עדיין הכל תלוי במה הבנאדם מחפש יכול להיות שמה שחשוב לפי דעתי הוא לדעתו ממש חסר משמעות.

פורסם

אחי בשביל לדעת איזה דגם הכי טוב עצה ממני תסתכל לפי היציאות למגבר יציאות לסאב יציאות ארסיאל ותבדוק את האיקולייזר צריך ניתונים אחי וכיוונים של המערכת עצמה עצה ממני עם יש לך כסף והשקעה וזה לתמיד זה רק אלפין בלי לחשוב לאחור אבל הכל תלוי בתקציב

--> מערכות / שיפורים <--

פורסם

אחי אם הוא אחיך למה אתה לא מדבר איתו בבית ? בשביל לדעת איזה דגם הכי טוב עצה ממני תסתכל לפי היציאות למגבר, יציאות לסאב, יציאות ארסיאל ותבדוק את האיקולייזר. צריך ניתונים אחי וכיוונים של המערכת עצמה עצה ? ממני עם יש לך כסף והשקעה וזה לתמיד זה רק אלפין בלי לחשוב לאחור אבל הכל תלוי בתקציב צר לי לבאס אותך, אבל המשווקים של קלריון,פאנאסוניק,פיוניר,JVC,קנווד,אקליפס,סוני מאוד נעלבו מההצהרה הזאת, מה גם שהיא טיפשית.

אלפיין חברה מעולה. אני לא מפקפק במוצרים שלה אבל יש לה מתחרים, כמו לכל חברה בשוק ותתפלא לשמוע - חלקם לא נופלים ממנה.

 

יציאות למגבר זה סוג של מדד. איקולייזר גם. בסדר, מה הלאה ? מה עם קרוסאובר פסיבי/אקטיבי, עוצמת יציאות ? וכו' וכו', שווה לך לבדוק גם את הנתונים האלה.

מושיק.

פורסם

חברה תודה על העזרה

בסוף חבר שלי לקח את המכשיר של jvc ב 520 שקל ממחסני חשמל , המכשיר

נשמע מצוין לפי דעתי ושווה כל שקל

מכשיר נחמד ביותר

ולגבי הפיוניר וה aux שיש לו

לפי דעתי זה דבר מיותר כמו שנאמר פה בתר'ד

מי צריך את זה אם יש mp3 במכשיר אני לא רואה את עצמי באופן אישי שם שירים מנגן

והמכשיר עם אחריות של עוזי רדיו נמכר בהפרש גבוהה ובגלל שמדובר במכשיר לא יוקרתי וברמה גבוהה אז לפי דעתי מוגזם לשלם עוד 300 שקל לאחריות של עוזי רדיו

למרות שאם זה היה רדיו דיסק של 1500 שקל עם פאנל נופל שיש לו סיכוי יותר גבוהה להתקלקל וכאלה

הייתי לוקח עם אחריות ל 3 שנים ומשלם עוד 400 שקל לאחריות מסודרת

למרות שהיום אי אפשר להאמין לאף אחד מבחינת תיקונים וחלקים חלופיים

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם
חברה תודה על העזרה

בסוף חבר שלי לקח את המכשיר של jvc ב 520 שקל ממחסני חשמל , המכשיר

נשמע מצוין לפי דעתי ושווה כל שקל

מכשיר נחמד ביותר

ולגבי הפיוניר וה aux שיש לו

לפי דעתי זה דבר מיותר כמו שנאמר פה בתר'ד

מי צריך את זה אם יש mp3 במכשיר אני לא רואה את עצמי באופן אישי שם שירים מנגן

והמכשיר עם אחריות של עוזי רדיו נמכר בהפרש גבוהה ובגלל שמדובר במכשיר לא יוקרתי וברמה גבוהה אז לפי דעתי מוגזם לשלם עוד 300 שקל לאחריות של עוזי רדיו

למרות שאם זה היה רדיו דיסק של 1500 שקל עם פאנל נופל שיש לו סיכוי יותר גבוהה להתקלקל וכאלה

הייתי לוקח עם אחריות ל 3 שנים ומשלם עוד 400 שקל לאחריות מסודרת

למרות שהיום אי אפשר להאמין לאף אחד מבחינת תיקונים וחלקים חלופיים

 

אחלה מכשיר!

מאוד נהנה איתו תגיד לחבר שלך מזל טוב!

אגב לקחתם תזמן יותר מדי המחיר היה 490 שאני כתבתי לך את ההודעה.

 

גיא.

...you can hear me coming

 

למכירה HU JVC kd-s6060 במצב מעולה במחיר קטן.

×
×
  • תוכן חדש...