Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה חבר שלי רוצה לקנות רדיו דיסק בסביבות ה 550 שקל

ההתלבטות בין

 

פיוניר 2950

http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=491825

המחיר לא עובר את התקציב כי אני יכול להביא את הפיוניר ב 550 ש"ח

 

jvc kdg 270

http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=YHar2700

 

אין לי ניסיון עם ה jvc לכן אני שואל איזה מהם יותר איכותי ונותן יותר תמורה למחיר לפני שאני ינעל על הפיוניר

שעם החברה היה לי ניסיון ברדיו דיסקים

 

מחכה לתשובה

בתודה

 

כפיר

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אם תפרטו במה אתם חושבים שאחד מהם יותר טוב מהשני זה יעזור לי יותר אני חושב

 

8)

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

פיוניר יותר אמין! צליל לדעתי יותר טוב ויותר אפשרויות כיוון צלילים.

בפיוניר יש גם כניסת AUX שתוכל דרכה לחבר נגן MP3 וכ"ו.

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

חבר שלי קיבל את 2950 ליפני כמה ימים והוא מכשיר סבבה לגמרי +כניסת aux חיצונית (בקדמת המכשיר) שזה גם יתרון.

 

לגבי הjvc לא ראיתי ולא שמעתי אבל על הפיוניר לא תשמע מילה אחת רעה ממני.

פורסם

זה נראה כמו דגמי 2007 של פיוניר ובאופן כללי נראה איכותי יותר.



מה גם שאם אתה קונה אותו עם אחריות ל3 שנים של "עוזי רדיו" זה שווה יותר מהJVC שלא בדיוק רשום שם מהיכן האחריות .

 

אז פיוניר לדעתי.

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

סבבה חברים כמו שחשבתי

אני יאמר לחבר שלי לקנות את הפיוניר

תודה רבה

:-o

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

ראשית,הפיוניר יקר יותר ומגיע אל מעל 700 ש"ח כולל משלוחה..

 

ואתעלק גם אני על השרשור,לי דוקא חשובה מאד קליטת הרדיו,האם מישהו יודע לאיזה מהמכשירים טיונר טוב יותר או איזה מכשירים מקבילים מצויידים בטיונר חזק ואיכותי

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

רשמתי למעלה שאת הפיוניר אני משיג לחבר שלי בסביבות ה 550 ועם אחריות לשנה לא אכפת לו עם האחריות שנה של חנות או 3 של עוזי רדיו

ותכלס אני מבין אותו כי יש הבדל משמעותי בגלל זה

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם
רשמתי למעלה שאת הפיוניר אני משיג לחבר שלי בסביבות ה 550 ועם אחריות לשנה לא אכפת לו עם האחריות שנה של חנות או 3 של עוזי רדיו

ותכלס אני מבין אותו כי יש הבדל משמעותי בגלל זה

 

אז אם לא אכפת לו של מי האחריות ולכמה זמן , אני מאחל לחבר שלך שימות לו המכשיר אחרי חודשיים וחצי .

לא כי אני מגעיל - רק לשם למידת הלקח .

 

יש ת'רד בפורום על ענייני אחריות של HU של אלפיין 9855 -

אחד הת'רדים הארוכים , תקרא אותו בבקשה בעיון ואז תחשוב שוב לגבי ההמלצה בנוגע לאחריות .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אלפין . זה לא קשור , של מי האחריות .

זה קשור למי הבנאדם .

לרב כולם חראות אין מה לעשות אפילו יבואנים רשמיים מאניוקים אין מה לעשות . כולם רוצים להרוויח אבל לתת שירות זה קצת בעיה עבורם .

פורסם
אלפין . זה לא קשור , של מי האחריות .

זה קשור למי הבנאדם .

לרב כולם חראות אין מה לעשות אפילו יבואנים רשמיים מאניוקים אין מה לעשות . כולם רוצים להרוויח אבל לתת שירות זה קצת בעיה עבורם .

 

זה נכון שלא כל יבואן אוהב לתת שירות ,

יחד עם זאת עדיפה לך אחריות של יבואן רשמי שעל פי חוק מחוייב להחזיק חלקים מקוריים לתקופה של בין 5ל-7 שנים עבור המוצרים שהוא מייבא.

בטח ובטח שעדיפה לך אחריות של 3 שנים במקום שנה .

אז גם שלוש שנים שזה נותן לך רשת בטחון ענקית לגבי הכסף ששילמת עבור המוצר ותקינותו וגם יבואן רישמי שלא יכניס לך לפאנל של פיוניר למשל, חלקים של SUPERSOUND מאוזבקיסטן או שטות אחרת .

 

האם עכשיו זה יותר הגיוני בעיניך ?

אני מוכן לשלם גם עוד 300-400 שקלים עבור אחריות של יבואן רישמי שייתן לי שלוש שנים ולא מוצר פרללי עם אחריות של אלוהים יודע מי לשנה אחת בלבד.

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

jvc

יש לי את הדגם המדובר.

תוכל לקנות אותו ברשת מחסני חשמל במחיר 490 ש"ח שזה בלי משלוח כמו מה שנתת קישור.

יש אחריות לשנה .

אני מאוד מאוד מרוצה.

מכשיר יפה נותן צליל איכותי לא כמו מכשירים אחרים במחירו (או 2 מאיות למעלה) . מאוד נוח

 

ואגב סתם שאלה מישהו כאן ציין שלפיוניר יש כניסת AUX ושאפשר לחבר נגן לשם.

 

מישהו חשב על זה שזה HU mp3 למה אז צריך לחבר נגן ... :)

 

גיא

...you can hear me coming

 

למכירה HU JVC kd-s6060 במצב מעולה במחיר קטן.

×
×
  • תוכן חדש...