Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר כמה ניסיונות כושלים לפתוח את הפולי מנוע ללא הצלחה הוחלט להרכיב שרשרת טיימיינג על ידי הוצאת רצועת אלטרנטור ורצועת מזגן..

עכשיו הסימון על הקרנקשאפט לא ניראה.. רק ברצוני לדעת מה מצב הבוכנות שהקראנקשאפט מאופס על הסימון שלו..?

והאם יש דרכים אחרות לכוון את שתי הפולים..

 

תודה דודי..

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דודי, תשיג דחוף ספר טיפולים לפני שאתה זורק את המנוע הזה לפח!

 

כל מה שאתה מחפש מופיע שם, בתמונות.

 

יש להורדה באינטרנט בחינם, נדמה לי שכבר נתנו לך לינק באחד השרשורים הקודמים שפתחת.

 

תקן את דרכיך, כי אם לא את הולך להפסיד הרבה כסף, ראה הוזהרת!

 

אלכס.

 

נ.ב.

 

אל תבין מדברי שאני לא בעד עבודה עצמית, בניגוד לרוב החברים בפורום אני לא אשלח אותך למוסך על כל שטות קטנה (או גדולה, כמו ראש מנוע) ואעודד אותך לבצע עבודה עצמית. אבל אם תמשיך לעבוד בצורה חאפרית כמו שאתה עושה, ובלי שום אפשרות לצבור נסיון נכון (כמו העובדה שלא סגרת את ראש המנוע עם מפתח מומנט) אתה תגרום לעצמך נזק גדול ותוציא לעצמך שם של אהבל בפורום.

פורסם

dudielad, באונו 89 1300 אין שרשרת טיימינג יש רצועה.אפשר לכוון טיימינג ללא הסימונים.לא מזמן עשיתי טיימינג לרובר 216 לא מצאתי שם סימונים.

פרק את הפלג הרביעי,הרם גלגל אחד קידמי,שלב למהלך הכניס מברג דק וארוך לחור הפלג.

סובב את הגלגל המורם ביד בעדינות קדימה אחורה עד שתרגיש שהבוכנה בנמ"ע.השסתומים של צילינדר זה צריכים להיות חופפים.

חופפים = שסתום פליטה נסגר,שסתום יניקה מתחיל להיפתח.

בהצלחה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

קודם כל לעונים.. הראש מנוע הורד והוחללף אטם וניסגר עם מפתח מומנט..

 

מה זה בנמ"ע?

 

ולדויד איזה מהשתיים שסתום פליטה ויניקה הלפי שמאל ימין? תודה..

 

ניסיתי לכוון כך: צילינדר 1ו-4 למעלה עד הסוף הבוכנות והגל זיזים של הצילינידר בהתאמה למעלה..

ניסיתי לסובב קראנק.. הסתובב 6 סיבובים בערך וניתקע(התנגש בשסתום) במהירות איטית כמובן שלא יגרם כל נזק..

 

שבת שלום דודי..

פורסם

אם אתה עומד מול האוטו, השסתום שקרוב אליך הוא פליטה.

 

חוץ מיזה מה איכפת לך איזה יניקה ופליטה. אם תסובב את הפולי עם כיוון השעון,תמיד תגיע למצב ששסתום

פליטה נסגר ויניקה מתחיל להפתח.רק בכיוון שסתומים חשוב לדעת, מי יניקה ומי פליטה.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

"ניסיתי לכוון כך: צילינדר 1ו-4 למעלה עד הסוף הבוכנות והגל זיזים של הצילינידר בהתאמה למעלה..

ניסיתי לסובב קראנק.. הסתובב 6 סיבובים בערך וניתקע(התנגש בשסתום) במהירות איטית כמובן שלא יגרם כל נזק.."

 

אל תבלבל את עצמך,עזוב את צילינדר מס' 1.

מה זה "בהתאמה למעלה.." האם בחפיפה ?.

איך היגעת ל-6 סיבובים ?

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
"ניסיתי לכוון כך: צילינדר 1ו-4 למעלה עד הסוף הבוכנות והגל זיזים של הצילינידר בהתאמה למעלה..

ניסיתי לסובב קראנק.. הסתובב 6 סיבובים בערך וניתקע(התנגש בשסתום) במהירות איטית כמובן שלא יגרם כל נזק.."

 

אל תבלבל את עצמך,עזוב את צילינדר מס' 1.

מה זה "בהתאמה למעלה.." האם בחפיפה ?.

איך היגעת ל-6 סיבובים ?

דוד

אז רגע אחד דויד אני מבולבל..

מה צריך להיות מצב הבוכנות שאני בודק עם מברג לתוך החור של הפלאג? הכי למעלה?

והמכסה קאמשאפט פתוח מולי מה צריך להיות מצב גל הזיזים מהעל הבוכנות שלמעלה.. שכנראה יהיו 1ו-4..

 

תודה.. דודי

פורסם

"מצב הבוכנה הכי למעלה?" כן.

שוב אתה מספר על בוכנה מס' 1, אמרתי לך עזוב אותה.תתייחס רק לבוכנה מס 4'.

לא מבין מה הבעיה, אמרתי שסתומים בחפיפה.או הסימון של הגלגל העליון לפי הסימון.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
"מצב הבוכנה הכי למעלה?" כן.

שוב אתה מספר על בוכנה מס' 1, אמרתי לך עזוב אותה.תתייחס רק לבוכנה מס 4'.

לא מבין מה הבעיה, אמרתי שסתומים בחפיפה.או הסימון של הגלגל העליון לפי הסימון.

בברכה

דוד

הבנתי תודה.. ואיך אני יכול לכוון בידיוק על השן? כיוון מדוייק? עדיף אחרי ההתנעה לנסוע למכונאי?
פורסם
אם אתה עומד מול האוטו, השסתום שקרוב אליך הוא פליטה.

איך הרי המנוע רוחבי אז איך קדימה?

חוץ מיזה מה איכפת לך איזה יניקה ופליטה. אם תסובב את הפולי עם כיוון השעון,תמיד תגיע למצב ששסתום

פליטה נסגר ויניקה מתחיל להפתח.רק בכיוון שסתומים חשוב לדעת, מי יניקה ומי פליטה.

דוד

לתשומת לבך הוא לא יכול להגיע לחפיפה כי הכול עומד באלכסון ול ניתן לזהות את החפיפה!!!

בנוסך אם לא אכפת לך ואתה לא מיתעקש אז חפיפה לא מבצעים כמו שכתבתה כי בטוח יתפס המנוע בשסטום. אז איך עושים? א] מורדים את הבוכנות לאמצע ב] עושים חפיפה [אבל סיכמנו שלא ניתן

והכוונה היא בכללי] אחרי שעושים חפיפה מתחלים לסובב את גל-הארכובה לאט ובעדינות עד לנקודה מתה עליונה בבוכנה מיספר אחד.

אגב בפיאט יש סימנים פשוטים וברורום האחד יש חלון בבית המצמד בחלק העליון ומחפשים חריץ על גלגל התנופה ומכונים לסיפרה 0 בחלון. לגל זיזים יש סימן ויש חלונית מפלסטיק שנימשך ויש עלו פיטמת סימון.

ואז מחפשים על גל- הזיזים את הסימן והרי יש לך טימינג במקום .

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני לוי ערב טוב !

יש לך טעות ידידי,בפיאט אונו 1300 מודל 89 הסימונים כפי שמופיע בקובץ המצורף.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
בני לוי ערב טוב !

יש לך טעות ידידי,בפיאט אונו 1300 מודל 89 הסימונים כפי שמופיע בקובץ המצורף.

בברכה

דוד

 

שלום ידידי אין לי טעות.

באוטו דאטה הרבה פעמים הם טועים וכותבים שטויות כמו הדוגמא שהראתה. שים לב!!!

בכול הפיאטים יש חלון אים סקלה של מעלות הצתה בבית המצמד ועל גלגל התנופה יש סימן.

אני חוזר בכול הפיאטים בלי יוצע מהכלל וזה לא מופיעה באוטו דאתה כי הם מעתקים את החומר ואים יש טעת הם מעתקים כמו גדולים את הטעות. אגב אל תיתערב כי תפסיד אני יכול להוכיך שהם משרטטים וכותבים הרבה פעמים שטויות.

כמו כן לא ניתן לכון את הטימינ טוב לפי ההוראות האלה ורק בשיטה שאני צינתי נכונים את התיזמון.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לפותח השירשור כתבתי לך כבר בשירשור קודם שאתה יכול להיתקשר ולקבל ,הסבר בטלפון.

 

לבני ידידי במנועי ה-1300 אין במיכסה הטיימינג פלסטיק הרמה לכיוון(למעשה הכוונה לידית פלסטיק נייחת)גם אם תיזכר מכסי הטיימינג לדגם הנ"ל היה מכסה צהוב .למה שאתה רשמת לגבי נקודת הציון במיכסה הטיימיג נכון למנועי ה-1400 סמ"ק(מכסה טיימיג שחור)

לגבי הנקודות ,זה נכון שיש חלון לסימון גלגל התנופה מעל ת.ההילוכים כמו שכתבתה הסימן על -0

אלא מה , ב-1300 סמ"ק לא תמיד הקפידו לאחר פירוק גלגל התנופה ,להחזיר אותו לפי הסטנדרט.

לעומת ב-מנועי ה1400 חייבים בגלל החיישן נמ"ע.

גם יש חשיבות לכוון ב1300 את גלגל גל הזיזים ,ע"י פתיחת מיכסה המפלג והרוטור על מס' 4.

אני לא ממשיך לגבי הכיוון כי חוסר ההבנה של פותח השירשור לא תועיל :twisted: גש או תיתיעץ בבעל מיקצוע.

נתי קובלנץ

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

הרכבתי טיימינג על פי התגובות.. על גלגל התנופה לא היה כל סימון אחרי כמה סיבובים שניסיתי לחפש לא נימצא כל סימון..

 

עכשיו לפני שאני ממניע.. סיבבתי את הפולים והם מסתובבים ביחד.. עשיתי בסיביבות 12 סיבובים..

 

 

מה שנותר רק להניע?


×
×
  • תוכן חדש...