Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

"יש לי חבר אחד טוב שהוא קמצן ברמה מגעילה".

אומר הכל.

 

עלו פה על נקודה מעניינת אגב, מי הם אותם החברים ? חברי ילדות או חברים מהתעשייה / מהשנים האחרונות ?

האם מחר מחרתיים אם חס וחלילה, תיהיה למטה, הם יענו לטלפון ?

האם שבועיים אחרי, חודש אחריי, הם עדיין יענו לטלפון ?

או שאז הכבוד שנתת כבר איבד מערכו ? שואל ברצינות.

 

  • מעניין 1
פורסם
עלו פה על נקודה מעניינת אגב, מי הם אותם החברים ? חברי ילדות או חברים מהתעשייה / מהשנים האחרונות ?
האם מחר מחרתיים אם חס וחלילה, תיהיה למטה, הם יענו לטלפון ?
האם שבועיים אחרי, חודש אחריי, הם עדיין יענו לטלפון ?
או שאז הכבוד שנתת כבר איבד מערכו ? שואל ברצינות.


יש  לי חבר אחד טוב שהוא מאוד קמצן ברמה מגעילה, הבנאדם שכיר וקנה פנטאוז ברעננה  רק בגלל שכבר 40 שנה הוא לא חי ולא מבזבז שקל
אבל כשהוא  בא אליי הוא  פותח את הכיס כי הוא יודע איך אני מארח ולא רוצה לבייש  את עצמו 


עונה לך על השאלה? "חבר", שאם היה מביא פחות מהסטנדרט אליו "החבורה" מורגלת (למרות שזה מעבר ליכולות שלו כמו שמשתמע), היה מביך את עצמו (וככל הנראה אחרי כמה פעמים כבר היה מוקצה. זה לא אני אומר, זה שחר אמר במילים שלו - "עדיף שלא יבוא"). "חבר".

לגבי שאר הדברים זה ארוך מדיי ואשמח לענות כשאהיה בבית ליד מחשב (או שלא).
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

אבל זה מראה מי  אתה

 

...

לפני 15 דקות, Transporter כתב:

ש  לי חבר אחד טוב שהוא מאוד קמצן ברמה מגעילה, הבנאדם שכיר וקנה פנטאוז ברעננה  רק בגלל שכבר 40 שנה הוא לא חי ולא מבזבז שקל

אבל כשהוא  בא אליי הוא  פותח את הכיס כי הוא יודע איך אני מארח ולא רוצה לבייש  את עצמו 

...

לפני 58 דקות, Transporter כתב:

אבל כן אם בנאדם יבוא ויביא לי בקבוק יין של המבצעים ליד הקופה ב AMPM עדיף שלא יביא כלום. זה לבזות אותי

אני מכיר את חברים שלי ויודע מי יכול להביא מה.

אני זה לא דוגמא כי באמת שחברים שלי מפרגנים בדיוק כמוני ואני לא צריך לחשוב בכלל מה כל אחד יביא.

אתה באמת לא רואה את הדיסוננס אה?

 

אתה לא צריך לחשוב מה כל אחד יביא, אבל אתה יודע להסביר שאף אחד לא יביא יין מהמבצעים מapmp כי זה מבזה אותך. והחבר הקמצן חייב לפתוח את הכיס כשהוא בא אליך.

למה? החברות נמדדת בזה? ואם אתה מימלא לארג - מה איכפת לך מה הוא מביא?

....

גם ב"חוסר מחשבה" וה"פרגון" הזה יש אינסוף מחשבה. 

גם להשאיר 15-20% טיפ זה סמל סטטוס. וגם לשלוח צק בלי שהגעת לאירוע.

כמו בגדים. כמו רכב. כמו מגורים.

וזה מאוד חשוב לך. וזה גם בסדר. אבל לפחות למד להכיר בזה שהפוזה חשובה לך. 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 27 דקות, Transporter כתב:

מצד שני אני יכול לטחון בשר כמו שאני טוחן לבית שלי וכמו שאני הייתי  מגיש לאורחים שלי, או להביא סטייק ממקום שאני קונה לעצמי, ולא לקנות חבילה של  סטייקים מעובדים קפואים כי זה הכי זול שמצאתי

למה הכל צריך להיות בכזו קיצוניות? למה מצד אחד יש לנו סטייקים מעובדים ובצד השני יש לנו ואגיו? אין באמצע? 

השחור-לבן הזה לא כזה טוב. לא בעולם האמיתי ולא בעולם המנוהל על ידי "כבוד".

 

בתאריך 31.7.2020 בשעה 01:16, EliC25 כתב:

אמאלה איך כל כך הרבה עמודים אנחנו מדברים על אירועים ובמות... יש גם אופניים בעולם, הלו! דברו גם על זה.

או! תודה לך. אחלה נושא.

 

בתאריך 31.7.2020 בשעה 02:21, Pika007 כתב:

אם כבר אנחנו על אופניים, לא כזה מזמן ניסיתי להתרגל לזה בתור commuter איזורי, כי דבילי להתניע רכב לכל דבר כמו איסוף דואר וכו'. ברחתי מהרעיון כמו מאש ברגע שהטמפרטורות עלו קצת, אולי לאירופה זה מתאים, בטח לא לישראל של בין מאי לנובמבר בכל איזור שדרומי לגליל העליון (חוץ מירושלים)

דוד, חלוק איתנו תובנות לגבי איך מתנהלים על אופניים בישראל. נראה לך הגיוני בעמק?

 

על הדרך, מאז אני מתגלגל להנאתי על משהו חשמלי, מתחרט שלא השכלתי לעשות את זה קודם. עולם שלם של אפשרויות נפתח.

אני מתנהל על אופניים עבור בית-עבודה-בית. כרגע אין מקלחות, אבל כשהיו סה"כ זה לא נורא ולא מאוד משנה כמה חם.

בלי מקלחת, לא הייתי שוקל לעלות על אופניים ללא תגבור חשמלי.

 

בתאריך 31.7.2020 בשעה 14:13, Pika007 כתב:

אני לא חושב שהפריצות והבלאגן ביבוא הרס את התדמית, אלא בעיקר מדיניות מוזרה ולא סגורה על עצמה, אנשים חארות, ומחסור בתשתיות. 

אם היו מספיק שבילי אופניים מסודרים- אנשים היו נוסעים שם.

אם לא הייתה ההגבלה המפגרת על המהירות והספק המנוע- אנשים לא היו פורצים את הבקרים, ולנסוע על הכביש בערים הייתה אפשרות פחות התאבדותית.

אם הייתה קצת מודעות ועידוד- היו פחות כלי רכב על הכביש ללא ספק. חלק נכבד מהנסיעות ברכב אפשר לחסוך בעזרת שימוש בכלי חשמלי נורמלי.

ללא חינוך\אכיפה, הסרת ההגבלה לא תעזור יותר מידי. מודעות אולי כן. אבל כל עוד נהגים לא מבינים מה מקומם ואיך להתייחס לכלים האלה, נסיעה על הכביש (ולפעמים צריך לרדת לכביש כדי להחליף בין מסלולי אופניים), תמיד תיהיה לא נעימה\בטוחה יותר מידי. מצד שני גם הרוכבים על הכלים האלה צריכים להכיר את חוקי הפורמט מה שנקרא אם הם מחליטים לרכב בכביש. על רכיבה ב-20 קמ"ש על המדרכה אין הרבה מה לפרט בכל מקרה.

 

לפני 21 שעות, Pika007 כתב:

אני יודע בדיוק מי נוסעים, איך נוסעים, איך מזגזגים, חותכים צמתים, מתעלמים מאדום, וכל מה שתרצה. איך זה רלוונטי לדיון? זה לא. אתה שוב מכניס לכאן את הקריז האישי שלך נגד כל התחום הזה, וזה לא הופך שום דבר מכל מה שכתבתי פה עד עכשיו ללא נכון.

אי אפשר (כלומר אפשר, אבל מה הטעם) להשאיר את הדיון במובן הטכני בלבד של הכלים עצמם. הכלים לא מתקיימים בוואקום.

 

לפני 20 שעות, Pika007 כתב:

ה "אידיאל" מבחינתי הוא שרוכבים לא יצטרכו בשום מצב לנסוע על מדרכה ולסכן הולכי רגל, אבל לא יצטרכו לנסוע קילומטרים שלמים על כביש שהנהגים בו לא רואים אותם ממטר. ברגע שהמקטעים שהם כן נוסעים על כביש יהיו קצרים יותר, כנראה שגם הנהגים יחטפו הרבה פחות קריז.

ואני אוסיף, שברכיבה עירונית (עד 50 קמ"ש), נהגים יהיו קצת יותר אדיבים וסבלניים. בלי לעקוף, לפעמים בסיכון הרוכב, בלחץ ובצפיפות רק כדי לנסוע 3 קמ"ש יותר מהר. 

 

לפני 20 שעות, Pika007 כתב:

אני רוצה לציין בנפרד מהכל- הבעייתיות בישראל והסכנות כתוצאה מכך הן לא סיבה לזלזל/לשים פס על חוקי התנועה, אני לא עושה את זה בעצמי ולא תומך בזה בשום מצב.

צריך שיהיו יותר רוכבים כמוך (לא אמרת עדיין על מה אתה רוכב).

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 2 שעות, stum כתב:

אגב, יכול להיות שאתה מבלי ידיעתך, על אף הטויוטה 2008 שבבעלותך, נמצא או מאמין שאתה נמצא, במעמד גבוה יותר.

הייתה סופרב ב270 אלף,אחרי זה סופרב מ2015 ועכשו טויוטה 2008.

המצב בתעשיה באמת קשה...

  • מעניין 3

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, pl7410 כתב:

זה הכל עניין של כבוד.

בתרבות של טרנספורטר הכל נמדד בכבוד -
גודל האירוע
סוג האוכל
הזמר שהבאת
המתנה שהבאת
הבגדים שלבשת
עם מי אתה מסתובב ובמה הוא נוהג ואיפה הוא גר ואת מי הוא מכיר ומה הם עושים בשירותים
 

הבעיה לא נובעת מכבוד אלא מרדיפת כבוד שמתבטאת בכל הדברים שכתבת. נותנים כבוד למי שמתהדר בכל מיני חפצים יקרים וארועים גרנדיוזיים במקום לכבד תכונות אנושיות חיוביות, כמו לדוגמא עבודה קשה, התמדה, נאמנות, עזרה לחלשים. את זה אי אפשר לקנות בכסף, והרבה יותר קל להיות סתם דושבאג עם מכונית חדשה ושעון זהב מאשר בן אדם שיש לו תכונות ראויות להערצה. על אנשים כאלה  בדרך כלל שומעים רק אחרי שהם מתים, כי הם לא מתעסקים בלדרוש מכל העולם את הכבוד הראוי להם.

זה עניין בסיסי של חינוך.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הפכתם את האשכול לאשכול חינוך מחדש של טרנספורטר לערכים אחרים.

 

די, זה נהפך להיות משעמם לנבור בעיסוקיו ובמחשבותיו של טרנספורטר.

 

אפשר להמשיך לדבר על קורונה בבקשה.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 שעות, Gosser1860 כתב:

סופרקאליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס

בוא נמשיך בשרשור היעודי שפתחתי לתחבורה חשמלית ומיועד בדיוק לזה, אצטט אותך גם שם ואגיב, למרות שהיה כיף, עשינו פה מספיק דיריילינג.

 

לפני 21 דקות, מרק10 כתב:

אפשר להמשיך לדבר על קורונה בבקשה.

 

בעיקרון קצת מיצינו, אבל כרגע מעניינת אותי אסטרטגיית היציאה של ישראל מגל 2 בשביל לוודא שלא יהיה גל 3. ברגע זה אנחנו עדיין בשלב "התמודדות", אבל אם ההתמודדות תעלה יפה בכל מדינה מסודרת מן הראוי שכבר בעוד מספר ימים תוצג תשתית לאסטרטגיית יציאה והמשך ניהול (כלומר, החזרת כמה שיותר דברים למסלול תוך כדי שליטה בהתפשטות)

אם הכל יעלה יפה מבחינת החיסון נצטרך לגרור את הדרעק הזה רק תקופה של מספר חודשים.

פורסם
לפני 40 דקות, Nemesis כתב:

הבעיה היא שהוא דוחף את עצמו ואת עיסוקיו בצורה כזו בוטה שאנשים כל כך בהלם שהם מרגישים צורך להגיב.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

 

פה בדיוק הבעיה. עד כדי כך אי אפשר להתאפק?

 

דלגו הלאה, לא חייבים להגיב לכל הפלצה, בייחוד לאחר עשרות עמודים בהם כבר הבנתם את המטרייה. וכנ"ל לגבי ספריאל- אז נגיד שהוא היסטרי ויש לו דעות שאתם חושבים שהן ארכאיות, so what? איזה נזק הוא עושה בפרסום שלהן? 

 

וזה תופס לכולם כאן, כמו צ'מגאי שציטט אותי וכתב משהו על גברים מוכים. אני בכלל צריך להתייחס לזה כשהיכולות שלו לנתח זוגיות זהות ליכולות שלי לנתח דו"חות מס? זכותו להביע את דעתו (שמבחינתי היא מוטעית), וזכותי להתעלם ולהתקדם הלאה. 

 

כאילו, אני מבין את הכיף שבחפירה ופורום הוא אחלה פלטפורמה בשביל זה, אבל יש גבול, בייחוד מאחר והתגובות שלכם לטרנספורטר רק מתדלקות אותו לעוד "אתה חייב להבין" תוך חזרה על אותם דברים שאמר קודם לכן, אפילו באותו ניסוח. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3
×
×
  • תוכן חדש...