Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, garicho כתב:

כתבה מעניינת מהוול סטריט ג׳ורנל על הקשיים של עבודה מהבית פוסט ״ירח הדבש״ הראשוני...

 

https://www.wsj.com/articles/companies-start-to-think-remote-work-isnt-so-great-after-all-11595603397?mod=e2fb&fbclid=IwAR3VFgtuSK9QZGuZd4PjSwQPrKNSC4Sw3gfiDi0iTYZ6kSxGa1LDxLKjUPU


אף מודל עבודה לא מושלם. אני יכול לכתוב מגילות על חסרונות בעבודה במשרדים. בסופו של דבר כל ארגון צריך למצוא את האיזון המתאים לו תוך התחשבות בצרכי העובדים וצרכי העסק. משבר הקורונה גרם למעסיקים להבין שיש מודל עבודה חוץ מעבודה במשרד במרכז תל אביב ראשון עד חמישי מ-9 בבוקר עד 18 בערב ובעיני זה מבורך.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, yohai71 כתב:

דלגו הלאה, לא חייבים להגיב לכל הפלצה, בייחוד לאחר עשרות עמודים בהם כבר הבנתם את המטרייה. וכנ"ל לגבי ספריאל- אז נגיד שהוא היסטרי ויש לו דעות שאתם חושבים שהן ארכאיות, so what? איזה נזק הוא עושה בפרסום שלהן? 

שמע, שרשור של 940 עמודים? אין לו שום מטרה, הוא כמו שיחה שמתגלגלת.

לגבי נזק? לא יודע, אפשר להתווכח. 

לפני 24 דקות, garicho כתב:

כתבה מעניינת מהוול סטריט ג׳ורנל על הקשיים של עבודה מהבית פוסט ״ירח הדבש״ הראשוני...

 

הניחוש שלי: ברגע שיש חיסון לפחות בהייטק הרבה יחזרו למודל של עבודה מצומצת מהמשרד למרות הכל. מהניסיון שלי, הרבה אנשים מצאו את הקצב שלהם בתוך מסגרת העבודה מהבית. בהתחלה אולי זה היה מורכב יותר, כי אנשים התחילו לעבוד בשעות מאות שונות והיה קשה לייצר 7-8 שעות מקבילות ביום, אבל ברגע שלומדים טיפה לעשות התאמות - זה עובד לא רע. אני יכול להעיד על עצמי שזה מאפשר לי לחלק את היום שלי בצורה מעולה, מאפשר לי גמישות מבחינת שיט שאני צריך לעשות מסביב. ומבחינתי, בעולם מושלם בו אין יותר קורונה אבל עדיין יש מדיניות של work from anywhere - אני אורז את המזוודה וטס לעבוד מבתי קפה ברחבי אירופה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

שמע, שרשור של 940 עמודים? אין לו שום מטרה, הוא כמו שיחה שמתגלגלת.

לגבי נזק? לא יודע, אפשר להתווכח. 

הניחוש שלי: ברגע שיש חיסון לפחות בהייטק הרבה יחזרו למודל של עבודה מצומצת מהמשרד למרות הכל. מהניסיון שלי, הרבה אנשים מצאו את הקצב שלהם בתוך מסגרת העבודה מהבית. בהתחלה אולי זה היה מורכב יותר, כי אנשים התחילו לעבוד בשעות מאות שונות והיה קשה לייצר 7-8 שעות מקבילות ביום, אבל ברגע שלומדים טיפה לעשות התאמות - זה עובד לא רע. אני יכול להעיד על עצמי שזה מאפשר לי לחלק את היום שלי בצורה מעולה, מאפשר לי גמישות מבחינת שיט שאני צריך לעשות מסביב. ומבחינתי, בעולם מושלם בו אין יותר קורונה אבל עדיין יש מדיניות של work from anywhere - אני אורז את המזוודה וטס לעבוד מבתי קפה ברחבי אירופה.

 

 

אצלנו בחברה הודיעו שהשאיפה לתקופת הפוסט קורונה היא שרוב הזמן העובדים יעבדו מהבית, אבל עדיין יום-יומיים בשבוע לעבוד מהמשרד. במיוחד העבודה מהמשרד חשובה בתקופות לחוצות יותר, הרמה של פרויקטים גדולים חדשים, או הכנסה ולימוד של אנשי צוות חדשים. 

 

בכל מקרה, הרבה חבר׳ה אצלנו התחילו להגיע למשרד כבר עכשיו. עם כל המגבלות מסביב. ואף אחד לא מחייב אותם להגיע.

פורסם
לפני 30 דקות, Potato כתב:

@Pika007 הנה ה"שדרה" המפורסמת מירושלים.

 

IMG_20200801_211406.jpg

והנה מה שנקרא "שדרת הסטודנטים"

 

IMG_20200801_212140.jpg

 

אני תוהה אם אני מפספס משהו והגבת בטעות למישהו אחר, או שכבר אשכרה שכחתי את הקונטקסט של התגובה הזו למשהו שאכן אני אמרתי. השרשור הזה הוא רכבת הרים ב 20 העמודים האחרונים

פורסם
לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

...מאפשר לי גמישות מבחינת שיט שאני צריך לעשות מסביב. ומבחינתי, בעולם מושלם בו אין יותר קורונה אבל עדיין יש מדיניות של work from anywhere - אני אורז את המזוודה וטס לעבוד מבתי קפה ברחבי אירופה.

 

 

גם היום זה אפשרי בלא מעט מהחברות הגדולות.

ובכלל מנסיוני אם אתה בורג מרכזי ולא "עוד אחד" הגמישות גדולה מאוד בכמעט כל מקום שתגיע.

פורסם

לרווקים עדיף לצאת מהבית לעבודה במפעל/משרד גם בכדי להתאוורר גום בכדי למצוא בן/בת זוג תוך כדי תנועה.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, יבגניפ כתב:

. ומבחינתי, בעולם מושלם בו אין יותר קורונה אבל עדיין יש מדיניות של work from anywhere - אני אורז את המזוודה וטס לעבוד מבתי קפה ברחבי אירופה.

 

 

ברגע שינסו את המודל הזה מספיק כדי לראות איזה עובדים פרודקטיביים להדהים זה יוצר, לדעתי זה יתפוס. (כבר התחיל, אבל לא במגמה רחבה מספיק)

באמת שאין יותר win win מזה, זה רק דורש להשתחרר מצורת המחשבה הישנה של "אני צריך לראות את העובד פיזית מחרטש במחשב 9 שעות ביום או שלא אהיה מרוצה", עדיין יש מעסיקים ומנהלי דרג חשוב שחושבים ככה. לא משנה מה לעזאזל אתה עושה במחשב- רק תשב בכיסא שלך 9 שעות, במשרד ולא בשום מקום אחר.

 

*כמובן שזה לא מתאים לכולם, יש אנשים שינסו להשתמש בזה כדי להתעצל. אולי להעביר אנשים מבחן מוסר עבודה קצרצר לפני האישור...

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

גרי'צו ("חם"? או שאני לא קורא את זה נכון?), אצלנו מצב דומה. סגרו את המשרדים עכשיו אחרי ששני עובדים חלו. אבל בגדול מדברים גם על מודל כזה כמו שאתה מתאר.

אני מניח שקצת קשה גם להכליל לגבי הרצון של אנשים לעבוד מהבית. אבל אני מאוד בעד הגמישות.

לפני 5 דקות, stum כתב:

גם היום זה אפשרי בלא מעט מהחברות הגדולות.

 

כן אני גם מכיר את זה מכמה חברים.

מאוד מקווה שזה באמת יהיה הכיוון בכלליות.

 

לפני 4 דקות, מרק10 כתב:

לרווקים עדיף לצאת מהבית לעבודה במפעל/משרד גם בכדי להתאוורר גום בכדי למצוא בן/בת זוג תוך כדי תנועה.

יש אנשים שהבדידות בסגר עשתה להם מאוד רע, לגמרי. זה מאוד קשה לשבת חודשים בבית לבד לחלוטין כשאפילו אין את האופציה להפגש עם חברים (אני לא מדבר על בני 25 או אפילו בני 30, אלא חבר'ה שמתקרבים ל-40 כבר).

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 16 דקות, יבגניפ כתב:

שמע, שרשור של 940 עמודים? אין לו שום מטרה, הוא כמו שיחה שמתגלגלת.

זה בסדר, אבל גם לשיחה יש כמה כללים, לא? אין שום דבר מזה בדיונים שלכם מול טרנספורטר. להפך, אם זה היה מתקיים במציאות כבר היית עוקר לעצמך את הטוחנות ומאכיל מישהו בהן.

 

לפני 17 דקות, יבגניפ כתב:

לגבי נזק? לא יודע, אפשר להתווכח.

בחייך יבגני - שום נזק. מה כבר יקרה? מישהו ישמור את הסרוויס שקיבל לחתונתו עבור ילדיו העתידיים? יחסוך את כספו ולא יקנה רכב במימון ישיר? יטוס דרך ווארנה ולא דרך מילאנו? You get the picture.

 

במיוחד כשכולנו פחות או יותר מכירים את הנפשות הפועלות (לפחות ווירטואלית), ויודעים מי זה מי. אם כבר הזכרתי את צ'מגאי מקודם, הנה דוגמא הפוכה לקודמת; היות ואני "מכיר" אותו, אני יודע לקחת טיפים כשהוא כותב על ענייני חשבונאות ומיסוי, כי פה החוזק שלו. כנ"ל ספריאל בענייני טיסות והשכרות רכב בחו"ל (טוב, עכשיו זה לא בדיוק סחורה חמה). זה מה שעושה את האוף-טופיק מוצלח כל כך בקהילה הזו (בתנאי שאתה מכיר את הדמויות, אבל זה כבר ברור מאליו, כמו בכל "משפחה"- ואני חושב שרובנו כבר יודעים מי זה מי).

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 שעה, yohai71 כתב:

 אבל יש גבול, בייחוד מאחר והתגובות שלכם לטרנספורטר רק מתדלקות אותו לעוד "אתה חייב להבין" תוך חזרה על אותם דברים שאמר קודם לכן, אפילו באותו ניסוח

זה כל היופי, דרך נהדרת להעביר זמן בלי לקרוא על כל מיני שטויות מבאסות כמו מקדמי הדבקה, חתולים ונזק מוחי שמופיעים כמעט בכל מקום אחר. חוץ מזה הכל קשור לנושא השרשור - האם וירוס הקורונה ימתן את תרבות השופוני?

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 שעות, stum כתב:

"יש לי חבר אחד טוב שהוא קמצן ברמה מגעילה".

אומר הכל.

 

עלו פה על נקודה מעניינת אגב, מי הם אותם החברים ? חברי ילדות או חברים מהתעשייה / מהשנים האחרונות ?

האם מחר מחרתיים אם חס וחלילה, תיהיה למטה, הם יענו לטלפון ?

האם שבועיים אחרי, חודש אחריי, הם עדיין יענו לטלפון ?

או שאז הכבוד שנתת כבר איבד מערכו ? שואל ברצינות.

 

 

חברים מכל מיני מקומות

חלק מפה חלק משם

אני שומר על קשר עם הרבה אנשים ולא שוכח אנשים אחרי שעבר קצת זמן ולא דברנו

אני עוזר להרבה אנשים בהרבה דברים שאני יכול והם יעזרו לי בחזרה כשאני אצטרך

 

לפני 6 שעות, Blaz00r כתב:


עונה לך על השאלה? "חבר", שאם היה מביא פחות מהסטנדרט אליו "החבורה" מורגלת (למרות שזה מעבר ליכולות שלו כמו שמשתמע), היה מביך את עצמו (וככל הנראה אחרי כמה פעמים כבר היה מוקצה. זה לא אני אומר, זה שחר אמר במילים שלו - "עדיף שלא יבוא"). "חבר".

לגבי שאר הדברים זה ארוך מדיי ואשמח לענות כשאהיה בבית ליד מחשב (או שלא).

 

אין לי חברים כאלה

אף חבר שלי לא חושב שאני דופק אותו כשאני מזמין אותו אליי או לחתונה שלי

כמו שאני לא חושב ככה כשהוא מזמין אותי

זה מאוד פשוט

כשאתה גברי עם כולם הם יחזירו לך אותו דבר

 

פורסם
לפני 5 דקות, SlowRide כתב:

זה כל היופי, דרך נהדרת להעביר זמן בלי לקרוא על כל מיני שטויות מבאסות כמו מקדמי הדבקה, חתולים ונזק מוחי שמופיעים כמעט בכל מקום אחר. חוץ מזה הכל קשור לנושא השרשור - האם וירוס הקורונה ימתן את תרבות השופוני?

 

לא. קיבלנו מענק 750 שקלים בכדי לקנות מוצרים באיביי/אמזון בדיוק בשביל המטרה הזו.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 שעות, Gosser1860 כתב:

למה הכל צריך להיות בכזו קיצוניות? למה מצד אחד יש לנו סטייקים מעובדים ובצד השני יש לנו ואגיו? אין באמצע? 

השחור-לבן הזה לא כזה טוב. לא בעולם האמיתי ולא בעולם המנוהל על ידי "כבוד".

 

כל עוד אתה מביא בדיוק מה שאתה היית רוצה לקבל זה בסדר

ככה אני מתנהג כל החיים שלי

הזמנת אותי אלייך אמרת לי תביא משהו לשתות, אני אביא בדיוק מה שהייתי רוצה שאתה תביא אליי

זה הכי פשוט שיש

כשכל אחד מהצדדים מתנהג ככה אף אחד לא מרגיש פראייר, ההפך רק רוצים לתת יותר כדי לא להרגיש לא בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...