Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איבדתי קצת את הכיוון

 

שרשור על הקורונה בארצנו או דיון סוער סביב טיב האננסים בארץ

 

@Potatoאהה ו... מה קרה למותג הלפרין? :( 

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

זה לא נכון

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

לא יודע איך הטעם בקוסטה ריקה


אתה אנין טעם, אבל לא כל דבר אתה יודע.
הרגילו אותך שמה שיש פה זה אננס. אני אומר לך שזה זבל. תאמין לי, אני לא מפעיל לובי לייבוא אנננסים מהגויים ומנסה להרוויח נקודות זכות ממשתמשים בקארספורום.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

כי הקורונה לא מעניינת כבר

מי שבסיכון צריך לשמור על עצמו. יש הנחיות מאוד ברורות איך להשמר

לא שמר, שידאג לפנות מהר את המיטה במיון שנוכל להמשיך בלי הגבלות

לפני 2 דקות, farkash7 כתב:
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 


אתה אנין טעם, אבל לא כל דבר אתה יודע.
הרגילו אותך שמה שיש פה זה אננס. אני אומר לך שזה זבל. תאמין לי, אני לא מפעיל לובי לייבוא אנננסים מהגויים ומנסה להרוויח נקודות זכות ממשתמשים בקארספורום.

 

לא הבנתי מה אתה מצפה ממני להכיר טעמים מכל מקום בעולם?

אני חוץ  מכמה מקומות מאוד ספציפים בכלל לא מטייל בעולם, לא מושך אותי

 

לא יודע מה הטעם של האננס בקוסטה ריקה..אומר שיש בארץ כאלה שטעימים לי וזה לא נכון להגיד שהכל זבל.

לא אמרתי מי יותר טוב

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

האמת שאתה מתנהג בדיוק כמו שציפיתי ממך.
לא מצפה ממך להכיר טעמים מכל העולם ממש לא. גם לא מצפה שתקשיב לכאלה שטעמו ואומרים לך מה דעתם על ההיצע בארץ כי אז הייתי אומר לך ללכת להיבדק, אולי אתה חולה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

@khalil

https://thepointsguy.com/news/covid-outbreak-hurtigruten-norway/

ציטוט

Hurtigruten had implemented a wide range of new health and safety measures on Roald Amundsen and the other ships it brought back into operation, including enhanced cleaning, added medical screenings for passengers and crew and an end to buffets. All the vessels were operating at a sharply reduced capacity, below 50% of normal, to ensure social distancing.

 

ועדיין לפחות 4 אנשי צוות נדבקו וחלו.

 

--------------------

לפני 6 דקות, farkash7 כתב:

אתה אנין טעם, אבל לא כל דבר אתה יודע.

חבל על המאמץ. לי זכור אננס מטורף שעלה 20 או 40 רופי. היה מדהים. =לא מצאתי אננס עם טעם כזה.

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 7 דקות, farkash7 כתב:

האמת שאתה מתנהג בדיוק כמו שציפיתי ממך.
לא מצפה ממך להכיר טעמים מכל העולם ממש לא. גם לא מצפה שתקשיב לכאלה שטעמו ואומרים לך מה דעתם על ההיצע בארץ כי אז הייתי אומר לך ללכת להיבדק, אולי אתה חולה.

 

לי נראה שאתה חולה

אתה לא מקבל את זה שיש אנשים שמה שיש כאן טעים להם ולא מעניין אותם מה יש בקוסטה ריקה

זה לא שאם יש שם אננס טעים אני אסע לשם כל סופש לקנות קצת ולחזור

 

פורסם (נערך)

עשיתי בדיקה לפני שלושה שבועות, יצאתי שלילי, אבל אחרי שבועיים של בידוד יש מצב שמשהו בקופסה נדפק, בטח אחרי שאני מסתכל שוב על התמונות האלה מלפני שנה...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, Ragnar כתב:

 

@Potatoאהה ו... מה קרה למותג הלפרין? :( 

החלטתי שאני מעדיף להיות עם כינוי שלא מאפשר לחפש אותי ברשת.

 

בעיקר בגלל באוף טופיק שזה ויכוחים עם דעות ולא "בחירת נוזל שמשות לפורד פוקוס 2015"

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אתה מפחד שטרנספורטר יעשה לך Wedding Crash?
יגיע למקום האירוע בסתר, יקים במות, יתקין לייזרים, יזמין את איל ואז יגיש לך את החשבון, וכל זה בלי שאתה יודע?

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, farkash7 כתב:

אתה מפחד שטרנספורטר יעשה לך Wedding Crash?
יגיע למקום האירוע בסתר, יקים במות, יתקין לייזרים, יזמין את איל ואז יגיש לך את החשבון, וכל זה בלי שאתה יודע?

אני אשתמש טריק שהוא לימד אותי ואשלח אותו להגיש את החשבון ישר לאבא.

בעצם...אם יהיה אייל אז לא יהיה אבא באירוע,אני אצטרך לבחור באחד מהם 😂

 

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 אין סיבה להזמין מי שלא חשוב  לך

 

רוב האנשים לא חושבים ככה.

החתונות מתפנחות לא כי לאנשים יש 300 חברים.

ובבקשה, בבקשה, בבקשה, אל תספר לי שלך יש ולכל מי שאתה מכיר יש.

בחייאת.

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

רוב האנשים לא חושבים ככה.

החתונות מתפנחות לא כי לאנשים יש 300 חברים.

ובבקשה, בבקשה, בבקשה, אל תספר לי שלך יש ולכל מי שאתה מכיר יש.

בחייאת.

 

 

יש  חברים,כאלה שהזמינו אותך ואתה מזמין חזרה,אלה שלא נעים לא להזמין(קולגות,בוסים),חברים של ההורים ושל האחים.

 

אין לאף אחד 300 חברים,גם לא 150.

ומי שאומר שיש לו שקרן או לא מודע למשמעות המושג חברים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...