Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, Potato כתב:

 

נשמע כמו חבר חרא,

במקום לעזור לו לצמצם עלויות הוא בא משכנע אותו לשים עוד כסף על שיט שהוא כנראה לא צריך רק כי להוא היה.

 

אתה רואה את זה ככה

הוא רואה את זה שחבר שלו בא ורוצה שיהיה לו יפה לפחות כמו שלו

ודואג לו גם למחיר שהוא קיבל.

עזבו אנחנו לא באותה גישה

בכל תגובה שלך אתה מראה כמה אתה מרגיש שדופקים אותך, מנצלים אותך, עושים כסף על  חשבונך

אתה צריך להצטרף לחבר שלנו שחושב שהכל צריך להיות סגור כי שום דבר שפתוח ועולה כסף  לא  רלוונטי אליו

 

כמעט ואין לי לקוחות כמוך, ואין לי חברים כמוך 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

אתה רואה את זה ככה

הוא רואה את זה שחבר שלו בא ורוצה שיהיה לו יפה לפחות כמו שלו

ודואג לו גם למחיר שהוא קיבל.

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אין לי דרך אחרת להגיב לזה

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Potato כתב:

היית מלצר/ברמן באירוע הזה?

או שסתם אתה עומד מאחורי בר משקאות

 

מז"א ? אני האחראי נקיון באולם הזה

בדיוק העברתי סמרטוט מאחורי הבר 

 

לפני 1 דקה, Potato כתב:

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אין לי דרך אחרת להגיב לזה

 

זה בסדר

זה רק מוכיח שיש כאלה ויש כאלה.

לי אין חברים כמוך

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

כמעט ואין לי לקוחות כמוך, ואין לי חברים כמוך 

 

גם לי לא,

וגם החברים שמגיעים מבתים עשירים(שלידם אתה מקרה דיי קשה של ביטוח לאומי) לא מתנהגים בצורה כזו ומנסים לדחוף בכל חור את העובדה שיש להם כסף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Potato כתב:

 

גם לי לא,

וגם החברים שמגיעים מבתים עשירים(שלידם אתה מקרה דיי קשה של ביטוח לאומי) לא מתנהגים בצורה כזו ומנסים לדחוף בכל חור את העובדה שיש להם כסף.

 

לא ניסיתי לדחוף שום דבר, ניסיתי להסביר לך שזה שלא כל מי שסביבך מנצל אותך וחי על חשבונך

זה בסדר יש גם אנשים עשירים קמצנים. יש כאלה שדווקא בגלל שהם קמצנים הם עשירים, זה לא חדש

יש אנשים שלא מזמינים אליהם כדי שחס וחלילה לא יעלה  להם כסף

 

בגיל 20 היו ימים שלא היו צריכים אותי בבסיס והלכתי  לעבוד במסעדה

אני לא אשכח בעלי חברות שהיו שומעים שסלט ערבי זה עוד 5 שקל ומזהירים את חברים שלהם לפני ש"נופלים בפח ומגדילים"

אנשים מכובדים שמתלבשים יפה , מרוויחים טוב פלוס פלוס פלוס, עשו חשבון אם להוציא את ה 5 שקל האלה על סלט או לקבל רק מה שמגיע עם הדיל

כי חס וחלילה 5 שקל כפול 20 ימים בחודש זה הפסד לא נורמלי למי שמרוויח רק 50-60 אלף

יש אנשים כאלה. לצערי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

למה לצערך?

בן אדם לא חושב שהתוספת שווה לו 5 שקל אז הוא לא ישים אותה.

 

אתה לחלוטין פספסת אותי,אם אני מזמין חברים אלי אני אדאג שיהיה לי מה להציע להם ולא ארגיש פראייר.

כשאני חושב על זה,כמעט תמיד שעשינו "ישיבות" של חברים שמתי משמעותית יותר מהשאר וברוב המקרים גם לא החזירו לי את הכסף,גם בלי שביקשתי אמרו שיחזירו ו"שכחו" או שבאמת שכחו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

אני  בכל הגל הראשון הייתי מארח 3-4 פעמים בשבוע אנשים שהיו מארחים אותי בדיוק באותה צורה ובהכי שפע שיש

שח מט עצמי.

 

Oh Brother Reaction GIF by reactionseditor

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Potato כתב:

למה לצערך?

בן אדם לא חושב שהתוספת שווה לו 5 שקל אז הוא לא ישים אותה.

 

אתה לחלוטין פספסת אותי,אם אני מזמין חברים אלי אני אדאג שיהיה לי מה להציע להם ולא ארגיש פראייר.

כשאני חושב על זה,כמעט תמיד שעשינו "ישיבות" של חברים שמתי משמעותית יותר מהשאר וברוב המקרים גם לא החזירו לי את הכסף,גם בלי שביקשתי אמרו שיחזירו ו"שכחו" או שבאמת שכחו.

 

אתה צודק

בנאדם שהזמין ואז שומע שזה 5 שח ואומר אה זה תוספת? לא תוריד תוריד

זה לא בנאדם קמצן, זה בנאדם מחושב

בדיוק כמו זה שנותן 250 שקל לחתונה...הוא לא קמצן חלילה הוא מחושב

פעם הכרתי בנאדם שלא היה מדליק מזגן באוטו כי ככה הוא אוכל יותר דלק

אל תגיד קמצן תגיד  מחושב

זה בדיוק אותם אנשים

 

כשאני הולך להתארח ומביא את הכי טוב שאני יכול

זה בדיוק כמו שאני הולך לחתונה ונותן מתנה יפה

זה לא קשור ללכסות לבנאדם את ההוצאות ולא קשור ללנצל אותי ולא שום דבר

זה נימוס

אם בנאדם ממוצע יבוא אליי כשאני מארח ויביא לי יין של 19.90 פשוט כי  הגישה שלו היא שמנצלים אותו, אני אתבייש בשבילו

וסתם שתדע

לפחות מהאנשים שסביבי דווקא אלה שעשו איזה השקעה גדולה ונפלו, או נמצאים בתקופה לא טובה, הם אלה שמביאים הכי הרבה, כדי שאף אחד לא ירחם עליהם

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, Transporter כתב:

כשאומרים לבנאדם להביא פלטת פירות הוא יכול לשים  שם מלון ותפוח, אבל הוא ישים אננס כי הוא יודע שזה  הפרי שהכי אוהבים.


האננס בארץ חרא, באמת. עזוב את המחיר, חרא. לא יכול לקנות אותו, ושוב זה לא רק כי זה יקר, זה בגלל שזה חרא.

שסק לוקח בלי בעיה. קיווי לוקח בלי בעיה (לא לוקח שסק בגלל שיש לו פרווה).

תמונות של אננס מקוסטה ריקה, עזוב שזה עולה גרוש וחצי (פחות משני $ לאננס במרכול), הוא פשוט מדהים! מכירים את האמצע באננס שאף אחד לא רוצה לאכול? האמצע שם יותר טעים מהאננס הכי טוב שתמצאו פה.
יש תמונה ליד הראש שלי לקבלת קנה מידה. הראש שלי לא פיצי, לא ענק אבל גם לא פיצי, ממוצע.

לא מאמין? יש עוד תמונה עם אננסים גדולים ליד אבטיח. כן האננס שם בגודל של אבטיח.

 

WhatsApp Image 2020-08-01 at 11.27.07.jpeg

WhatsApp Image 2020-08-01 at 11.27.07 (1).jpeg

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, farkash7 כתב:


האננס בארץ חרא, באמת. עזוב את המחיר, חרא. לא יכול לקנות אותו, ושוב זה לא רק כי זה יקר, זה בגלל שזה חרא.

שסק לוקח בלי בעיה. קיווי לוקח בלי בעיה (לא לוקח שסק בגלל שיש לו פרווה).

תמונות של אננס מקוסטה ריקה, עזוב שזה עולה גרוש וחצי (פחות משני $ לאננס במרכול), הוא פשוט מדהים! מכירים את האמצע באננס שאף אחד לא רוצה לאכול? האמצע שם יותר טעים מהאננס הכי טוב שתמצאו פה.
יש תמונה ליד הראש שלי לקבלת קנה מידה. הראש שלי לא פיצי, לא ענק אבל גם לא פיצי, ממוצע לא מאמין? יש עוד תמונה עם אננס ליד אבטיח. כן האננס שם בגודל של אבטיח.

 

 

 

 

יש זבל ויש טוב

אני לא  מתפתה לכל מיני מבצעים של אננס ב 20 שקל

אל תשווה אותנו לחול נו באמת.

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 שעות, סלע כתב:

רבותיי בקר טוב

אתם מתווכחים וזה הולך ומשתפר ככל שהשרשור מתרחב.

אבל,,, ויש אבל גדול.

האיש שיודע הכל, המנטור האולטימטיבי טרם אמר את דברו.

חכו בסבלנות, אולי זה עוד יגיע...

הוא מנגב אבק מהסירים במחסן,

זו פעילות הפנאי שלו בשבת בבוקר.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

  

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

יש זבל ויש טוב

אני לא  מתפתה לכל מיני מבצעים של אננס ב 20 שקל

 

תקנה אננס ב60 שקל לקילו בארץ. עדיין זבל. אותו מגדל מאזור ים המלח דפק לכולנו את הילדות. אכלנו אננס וחשבנו שזה אננס.
אני אומר לך, זה זבל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 דקה, farkash7 כתב:

  

 

תקנה אננס ב60 שקל לקילו בארץ. עדיין זבל. אותו מגדל מאזור ים המלח דפק לכולנו את הילדות. אכלנו אננס וחשבנו שזה אננס.
אני אומר לך, זה זבל.

 

זה לא נכון

אכלתי אננסים טובים בארץ

לא יודע איך הטעם בקוסטה ריקה אבל אכלתי לא מעט שהיו טובים

 

יש אננס זבל בטעם לימון אבל רואים את זה ישר  לפי המחיר

×
×
  • תוכן חדש...