Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 36 דקות, Potato כתב:

 

כן זה דיי "טרנד" בחתונות של צעירים עשירים.

למה חשבת שהוא דיבר על זה שכולם הולכים לשירותים?


קוק? בטוח שזה קוק? חשבתי ששמעתי קקי. לא הבנתי למה אנשים מסביבי כל פעם אומרים אחד לשני "אתה בא לעשות קקי?" כאילו הם חברים באיזה כת של סוטים שמצמידים ישבנים ומחרבנים לאותה אסלה.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
Just now, David32 כתב:

מי? ומה הם התחילו לאסור בדיוק?

 

ניו-יורק אסרה לחלוטין על אופניים/קורקינטיים חשמליים. למיטב זכרוני ערים רבות באירופה התחילו לבצע "חישוב מסלול מחדש" אחרי שהמצב התחיל לצאת מכלל שליטה. 

פורסם
לפני 3 דקות, farkash7 כתב:


קוק? בטוח שזה קוק? חשבתי ששמעתי קקי. לא הבנתי למה אנשים מסביבי כל פעם אומרים אחד לשני "אתה בא לעשות קקי?" כאילו הם חברים באיזה כת של סוטים שמצמידים ישבנים ומחרבנים לאותה אסלה.

הם יושבים כל אחד על אסלה ומחזיקים ידיים דרך הפתח מלמטה.

מאוד רומנטי!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, David32 כתב:

פה אני לא מסכים איתך. כשיש תשתית נוח ואפשר לנסוע בסבבה, מגיעים מהר, אם בצמתים גם שמים רמזורים לאופניים אז בכלל המצב סוכר. ואפשר לרכב ברגוע עם הילד לגן, ואחר כך למשרד, ומשם חזרה הביתה דרך הסופר (תודה שהמציאו תיקים/סלים על אופניים).

על רוטשילד יש שביל מחורבן. לפני הקורונה הייתי עובר שם כל יום. לחצות אותו לקנות קפה זה מכת אדרנלין שמייתרת את הקפה בתכלס. 

לפני הרמזורים שם, הרוכבים עוצרים אך ורק אם יש תנועה רציפה שלא מאפשרת להמשיך לרכב. אם הם כבר עוצרים - הם מסתדרים בשורה כאילו זה פול פוזישן בפורמולה 1 והיציאה מהמקום תקבע מי מביא גביע הביתה.

על אבן גבירול יש גם שבילים מחרובנים (ואני מעריץ רוכבים שמעדיפים להיות על הכביש שם). סימנו בשביל המתקשים שבצד אחד של הרחוב השביל הוא לכיוון הירקון ובצד השני הוא לכיוון מרכז העיר. רוכב ממוצע בעיר לא מסוגל אפילו להכריח את עצמו לחצות את הכביש כדי לא לרכב נגד הסימון בשביל.

לפני 14 דקות, Pika007 כתב:

בתור מי שנמצא משני צדי המתרס, גם חשמלי וגם רכב, אין לי שום חלומות בהקיץ על עולם מושלם. אני מנסה לגבש את הדעה סביב מה שיפתור כמה שיותר בעיות לשני הצדדים, תוך כדי סיכון כמה שפחות אנשים.

סבבה, אני איתך.

חייב לציין שאני לא רוכב כי כרגע זה לא אפשרי בלי לסכן הולכי רגל, או להסתכן ולריב עם נהגים כל היום.

אני לגמרי בעד השקעה בשבילים ותשתיות לרכיבה. לחלוטין (רק שלא יחסמו אותי) גם על חשבון נתיבים וחניות.

בוינה אולי הייתי מוותר על רכב בכלל.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

ניו-יורק אסרה לחלוטין על אופניים/קורקינטיים חשמליים.

https://dmv.ny.gov/registration/electric-scooters-and-bicycles-and-other-unregistered-vehicles

 

אז אתה טועה.

תביא קצת מקורות נראה איפה אוסרים על אופניים חשמליים.

 

(אני אעזור לך קצת. חפש על הולנד וקורקינטים/שיקוצים אחרים)

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הדיון על כמה כסף בממוצע מביאים לחתונה נפתר בצורה פשוטה מאוד- לפי האתר "כמה כסף", לחבר קרוב שבאים אליו לבד, כשאתם שכירים והמקום הוא גן/אולם ארועים האתר ממליץ על 400 ש"ח. להגדרה של סטודנט במקום שכיר 350. טרנספורטר, המדגם שלך מאוד לא מייצג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

כי הוא מוסיף את העלות של הקוק לכל אורח, עכשיו הכל ברור.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 5
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם אתה צריך לקנות קוק ל-300 צעירים דלוקים גם הצ'ק של טרנספורטר לא יציל אותך וזה לא משנה אם אתה עושה אירוע בחוות רונית או עושה אירוע במדיין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, David32 כתב:

https://dmv.ny.gov/registration/electric-scooters-and-bicycles-and-other-unregistered-vehicles

 

אז אתה טועה.

תביא קצת מקורות נראה איפה אוסרים על אופניים חשמליים.

 

(אני אעזור לך קצת. חפש על הולנד וקורקינטים/שיקוצים אחרים)

 

 

אתה מדבר על ה-state אני מדבר על העיר. 

 

https://www.theverge.com/2019/12/26/21038257/electric-bikes-scooters-veto-illegal-new-york-andrew-cuomo-ban

 

אה אוקי אני רואה שהיו שינויים בנושא 

 

https://nyc.streetsblog.org/2020/06/25/city-council-passes-e-bike-legislation-but-more-work-remains-advocates-say/

 

כפי שניתן לראות גם שם יש מגבלות ברורות לגבי מהירות 

 

  • Class 1 (pedal-assist bikes, such as Citi Bike e-bikes, that max out at 20 miles per hour. Such bikes had been legal in New York City already)
  • Class 2 (throttle-powered bikes that max out at 20 miles per hour)
  • Class 3 e-bikes (throttle-powered bikes that max out at 25 miles per hour) in cities of one million people or more. These are the bikes preferred by delivery workers.
עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 15 דקות, BarryG כתב:

הדיון על כמה כסף בממוצע מביאים לחתונה נפתר בצורה פשוטה מאוד- לפי האתר "כמה כסף", לחבר קרוב שבאים אליו לבד, כשאתם שכירים והמקום הוא גן/אולם ארועים האתר ממליץ על 400 ש"ח. להגדרה של סטודנט במקום שכיר 350. טרנספורטר, המדגם שלך מאוד לא מייצג.

 

וואלה? מזמן לא הייתי באירועים. אם זו הנורמה ב-2020 אני לא הייתי מגיע אלא אם מדובר בחבר או קרוב משפחה. הגזימו. ממש הגזימו. 

פורסם (נערך)

*למעט מנהטן.

* אופניים מוגבלים למהירות של 32 קמ"ש

* קורקינטים מוגבלים ל-25 קמ"ש 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

וואלה? מזמן לא הייתי באירועים. אם זו הנורמה ב-2020 אני לא הייתי מגיע אלא אם מדובר בחבר או קרוב משפחה. הגזימו. ממש הגזימו. 

ההמלצות הנ"ל הן עבור חבר קרוב. חבר רחוק 350 (300 אם אתה סטודנט).

×
×
  • תוכן חדש...