Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, David32 כתב:

נופ. מדובר על כלים שאמורים להחליף לך נסיעות קצרות. אין סיבה אחת שאני אתניע אוטו בשביל נסיעה של 3 ק"מ. שום סיבה. 

זה שכדי לאסוף חבילה מהדואר אני מניע את האוטו ונוסע 3 ק"מ, כשאפשר לעשות הליכה/רכיבה של קילומטר וחצי (כי אפשר לקצר) זה ביזבוז מיותר של הכול בערך, דלק, רעש, זיהום אוויר.

עם אופניים/קורקינט חשמלי הנסיעה הזאת נעשת בקלות מטורפת, אתה אפילו לא תשים לב שאתה כבר שם.

 

 

סבבה. זורם איתך. הבעיה היא שישראלים הפכו את הקורקינטים/אופניים לתחליף רכב/אופנוע. תבוא לישראל תראה את המפגרים שעולים עם אופניים חשמליים לנתיבי איילון.

פורסם (נערך)

  

לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אתה טועה. המגבלות האלה לא הומצאו בישראל. מדובר בתקינה אירופאית.

לא דיברתי על הגבלת המהירות, אלא על רישוי.

 

 

די והותר לסביבה אורבנית. לא מדובר באופנוע. לא מדובר בכלי שנועד להחליף לך את הצורך להחזיק רכב/אופנוע. מדובר בכלי שנועד לפתור לך את בעית הק"מ הראשון והאחרון. 

כפי שדוד אמר לך- לא נכון. בנוסף, זה ממש לא די והותר, כל עוד אתה מחויב לרכב על הכביש- 25 קמ"ש זו הפרעה לתנועה. 35 כבר לא.

זה שיש דבילים שעולים עם הדברים האלו לדרך מנועית מהירה- זה סיפור אחר, שיחטפו קנס כבד.

 

תלמד להסתדר עם זה או תוותר על הכלי או תעלה על אופנוע. 

עבור נסיעות עירוניות? אוותר, תודה.

 

גם מי שקנה קורקינט ב-20,000 שקל רוכב על כלי שלא תוכנן לנסוע במהירויות האלה לא מבחינת בלמים, לא מבחינת יכולת תמרון, לא מבחינת יציבות, לא מבחינת יכולת לתקשר עם הסביבה (איתות, מראות). 

כן מבחינת בלמים, כן מבחינת יכולת תמרון, כן מבחינת מערכות בטיחות (ABS למשל), לפעמים גם מבחינת מראות ואיתות. האם עלית פעם על קורקינט יקר?

 

רוצה יותר מהיר וחזק תוציא רישיון עד 125 סמ"ק ותעלה על כלי שתוכנן לכביש. 

חסר היגיון לחלוטין גם בחדר מה שהחוק מאפשר. התרה קטנה במגבלה הנוכחית תוכל להפוך את הכלים החשמליים להגיוניים לסביבה עירונית, כך שלא יהוו הפרעה לתנועה. ברגע שזה יקרה- אתה תראה שקרקס הפריצות פה יצומצם משמעותית.

 

חמישה ת.ו.י.ם.

כלים חשמליים הם אחד הפתרונות הטובים ביותר לסביבה עירונית עמוסה. אנחנו עסוקים בלהילחם בזה במקום להפוך את האופציה להגיונית ובטוחה. אם פתאום יופיעו שבילי אופניים בכל גוש דן- גם לא תצטרך להעלות את מגבלת הכח/מהירות, מכיוון שאתה כ"כ נגד.

עד שזה יקרה- מדובר בצעד די הגיוני.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, Pika007 כתב:

מספר הקורקינטים מגמד את מספר האופניים, אז לדעתי אתה לא ממש עוסק בעיקר. גם אופני כביש ללא מנוע עזר יכולים להגיע למהירות של 30-40 קמ"ש ומקום הרכיבה המוגדר עבורם הוא בכביש, מה תגיד במקרה זה?

 

נכון, אבל אין לך סיכוי לשמור על המהירות הזאת לאורך זמן. 

 

ציטוט

הכלים האלו כן מתוכננים למהירות הנ"ל.

 

הם לא. ABS יש לך? צמיגי כביש (14/15 אינץ')? בלמי כביש? שלדת כביש? יכולת לבצע תמרון התחמקות בלי להתרסק על הכביש? (מרכז כובד וכל זה)

 

ציטוט

איפה תגיד להם לרכב? החוק במדינת ישראל אומר "תרכבו בכביש" אם אין שביל אופניים".

 

בעיה. מסכים. 

 

ציטוט

 אם ההגבלה המטומטמת הזו לא הייתה במקום, היו מגיעים לפה כלים שמהמפעל מתוכננים למהירות הנסיעה הנכונה שלהם, עם היגוי ובלימה מתאימים.

 

כבר יש כלים כאלה זה נקרא אופנוע. 

 

ציטוט

כפי שכתבתי. הגבלה נמוכה בנקודה מוזרה (מהיר מדי בשביל המדרכה ונמוך מדי בשביל הכביש) בשילוב עם מחסור בתשתיות מובילה לשלל בעיות, כמו אנשים שרוכבים על המדרכה כי לרכב על כבישים מסוימים זו התאבדות- ואז אכן פוגעים באנשים. 

 

עזוב זה חרטא. תירוצים מצוצים מהאצבע. אנשים האלה רוכבים על המדרכה כי הם רוצים לקמבן לעצמם כלי תחבורה ללא עלויות, אבל מפחדים לקחת את הסיכון על הכביש אז הם החליטו להעביר את הסיכון לאנשים חלשים. (הולכי רגל) זו התנהגות של זבלים פחדנים. 

 

ציטוט

האחריות על פגיעה באדם והפקרתו היא אישית, האדם הפוגע הוא פושע לכל דבר ועניין.

 

נכון, אבל אין דרך לאתר אותם ואין לך גוף שאפשר לתבוע במקרה של תאונה. אפשר ללכת לכיון של תביעה אישית, אבל מה תיקח ממנו? את ה-1,000 שקל שיש לו בחשבון? מי יפצה אותך על הוצאות רפואיות, אובדן ימי עבודה, עוגמת נפש ואפילו נכות? 

לפני 13 דקות, Pika007 כתב:

כן מבחינת בלמים, כן מבחינת יכולת תמרון, כן מבחינת מערכות בטיחות (ABS למשל), לפעמים גם מבחינת מראות ואיתות. האם עלית פעם על קורקינט יקר?

 

לא על כל הסעיפים שלך כי אין שום טעם להשקיע סכומים כאלה כי ברמות מחירים שכאלה כי כבר אפשר לקנות אופנוע/קטנוע. כל הפואנטה של קורקינט זה כלי תחבורה עירוני זול שאפשר לנייד בקלות. אף אדם שפוי לא ישקיע סכומים כאלה בקורקינט שבקושי יהיה אפשר להרים אותו. אין פה שום היגיון למעט איזשהי פריצה בחוק שמאפשרת לקמבן סוג של אופנוע רק ללא עלויות ביטוח ורישוי של אופנוע. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 6 שעות, hwgeek כתב:

אני רואה שמדיון קורונה עברנו לדיון אולמי שמחות וחתונות- דווקא בעד חחח :-).

מניסיון מועט שלי בתור מוזמן לארועים בעדה הגרוזינית, אצלינו כמעט תמיד זה ארועים גדולים+, הרבה פעמים גם באווניו, 300 שקל לאדם לא יכסו את העלות.

הבעיה שלי עם ארועים כאלה היא איכות הסאונד, לא משנה כמה מפואר האירוע וכמה כסף הושקע בו לרוב מקבלים סאונד זוועה וכאילו המדד של האיכות הסאונד זה הווליום המקסימלי שהם מגיעים, ככה לרוב אני בורח מאירועים מהר מידי עם פגיע בשמיעה וכאב ראש נורא.

אני כן מכיר מניסיון מהו סאונד טוב והייתי בארועים כאלה שזה היה פשוט תענוג, אבל לרוב אני רואה שבארועים יקרים שכאלה המיקצועיות של איש הסאונד\הגברה מתחת לכל ביקורת שמבחינתו איכות הסאונד נימדדת ברמת הווליום שהוא מצליח להוציא, פשוט מבאס!.

ולא- ציוד יקר לא בהכרח שווה לאיכות סאונד מעולה, זה נותן פוטנציאל אבל שאיש המיקצוע שמכוון\מתפעל לא מבין כלום מהחיים שלו התוצאה בהתאם.

 

בע"ה שאני אתחתן אני אבחר במקום לא יקר יחסית, עם חניה נורמאלית(לא מיגרש חצץ-מקווה), 

 

 

 

אבניו מקום שאני מאוד אוהב, אבי וטוני חברים ותמיד ע וזרים במה שיכולים.

מי שהסאונד מפריע  לו יכול להביא הגברה  חיצונית בסכומים לא גבוהים של 4000-6000 שח למערכת מדהימה

אצרף תכף סרטון מהפקה שלי  באבניו

רוב הגרוזינים ממילא מביאים להקות והרכבים כאלה או אחרים אז אמורים להגיע עם הגברה...

 

מי שמשלם 4000-6000 על הגברה לא יקבל איש סאונד חובבן, זה אני יכול להבטיח לך

במחירים האלה אתה מביא מותגי על מקוריים ולא חיקוי סיני.

 

כשתתחתן תדבר איתי, נוכל לדאוג לך למערכת שעומר אדם עובד עליה, זו שמופעלת ברוב ההופעות בלייב פארק ומקומות בסדר  גודל הזה, 

רק להתאים אותה ל 300 איש במקום ל 15,000

לא תאהב את הסאונד אל תשלם :)

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

עברנו ממסיבות לחתונות להתנהלות כלכלית בסופר ולאופניים חשמליים.

 

@korola אנחנו זקוקים לגרף,

או אולי @Transporter יפרגן בתמונה של מלצרית בלי מסיכה.

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

אבניו מקום שאני מאוד אוהב, אבי וטוני חברים ותמיד ע וזרים במה שיכולים.

מי שהסאונד מפריע  לו יכול להביא הגברה  חיצונית בסכומים לא גבוהים של 4000-6000 שח למערכת מדהימה

אצרף תכף סרטון מהפקה שלי  באבניו

רוב הגרוזינים ממילא מביאים להקות והרכבים כאלה או אחרים אז אמורים להגיע עם הגברה...

אתה עושה לי חשק להתחתן ואני בכלל לא גרוזיני 😂

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 36 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

נכון, אבל אין לך סיכוי לשמור על המהירות הזאת לאורך זמן. 

תלוי מי אתה.

 

הם לא. ABS יש לך? צמיגי כביש (14/15 אינץ')? בלמי כביש? שלדת כביש? יכולת לבצע תמרון התחמקות בלי להתרסק על הכביש? (מרכז כובד וכל זה)

ABS יש. צמיגי כביש? מה זה צמיגי כביש? גודל לא קובע מה זה "צמיג כביש". יכולת לבצע תמרון התחמקות יש. מרכז הכובד שלך בקורקינט נמוך מזה של אופנוע. תתכופף- והוא נהיה נמוך עוד יותר.

 

 

עזוב זה חרטא. תירוצים מצוצים מהאצבע. אנשים האלה רוכבים על המדרכה כי הם רוצים לקמבן לעצמם כלי תחבורה ללא עלויות, אבל מפחדים לקחת את הסיכון על הכביש אז הם החליטו להעביר את הסיכון לאנשים חלשים. (הולכי רגל) זו התנהגות של זבלים פחדנים. 

האנשים האלה רוכבים על המדרכה כי זו התאבדות לרכב על הכביש. אתה איטי מדי בשביל לא להוות הפרעה לתנועה, כולם יעקפו אותך מימין ומשמאל בלי לראות בעיניים. זו בעיה אצל הנהג הישראלי- אבל גם הנהג צודק, למה מרשים לכלי שנוסע חצי מהמהירות המותרת (במקרה הטוב) לעכב את כולם?

 

נכון, אבל אין דרך לאתר אותם ואין לך גוף שאפשר לתבוע במקרה של תאונה. אפשר ללכת לכיון של תביעה אישית, אבל מה תיקח ממנו? את ה-1,000 שקל שיש לו בחשבון? מי יפצה אותך על הוצאות רפואיות, אובדן ימי עבודה, עוגמת נפש ואפילו נכות? 

מי שרוכב על המדרכה, שיקח אחריות על מה שהוא עושה. זה שאין דרך לאתר אותם זה משהו אחר. ומצד שני, גם אין דרך לאתר את מי שהרביץ למישהו ברחוב.

 

לא על כל הסעיפים שלך כי אין שום טעם להשקיע סכומים כאלה כי ברמות מחירים שכאלה כי כבר אפשר לקנות אופנוע/קטנוע. כל הפואנטה של קורקינט זה כלי תחבורה עירוני זול שאפשר לנייד בקלות. אף אדם שפוי לא ישקיע סכומים כאלה בקורקינט שבקושי יהיה אפשר להרים אותו. אין פה שום היגיון למעט איזשהי פריצה בחוק שמאפשרת לקמבן סוג של אופנוע רק ללא עלויות ביטוח ורישוי של אופנוע. 

בקיצור, בחיים לא בדקת מה נותן קורקינט חשמלי בכל רמת מחיר או מה הדברים האלו נותנים בכלל.

 

לידיעת הקורא כמגיא:

ABS יש בכל שאומי מעאפן של 1200 שקל. מראות תוכל לקבל אם תרצה (לא בקומבינה- כאביזר עם מאונט נורמלי) בסביבות ה 3000. איתות תוכל לקבל ב 5000 ומעלה, למרות שרוב הדגמים בארצנו לא כוללים או מציעים את האופציה הזו. כל הדגמים היקרים יותר מציעים גם מתלים, ככה שלא כל בור או שיבוש בכביש יעיפו אותך לעזאזאל.

הכלי הזה צריך לנייד אותך, לא אתה אותו. אז קונים מה שמתאים לצרכים שלך. אם אתה גר במקום עם גישה לקרקע ו/או מעלית, משקל שהוא לא הזוי לחלוטין לא יפריע לך יותר מדי. היתרונות מגמדים את החסרונות.

 

אדם שהשימושים שלו הם ליד הבית לא יקנע אופנוע ואין לו סיבה לקנות. דלק, טיפולים וכל הסיפור, זה הופך מכלי תחבורה פשוט ונגיש לסיפור מתמשך.בדיוק מהסיבה הזו אנשים כן משקיעים סכומים גבוהים יחסית על הכלים האלו.

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 54 דקות, ChemGuy85 כתב:

כי הם רוצים לקמבן לעצמם כלי תחבורה ללא עלויות, אבל מפחדים לקחת את הסיכון על הכביש

אוי ווי העבריינות. רוצים כלי תחבורה ללא עלויות כדי להתנייד. נורא.

אה כן, ועוד המדינה עדיין לא דאגה להם לתשתית נורמלית ותביא להם מקום מסודר לרכב בו. 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 6 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

ויש הורים שנותנים 100 אש"ח לחתונה ועוד 300 אש"ח לדירה וזה בקושי מגרד את החסכונות שלהם. בחיי אתה פשוט לא מסוגל להבין שיש אנשים בעולם הזה שהם *לא אתה*. 

 

+1

ולא רק

יש הורים שחסכו כל החיים בדיוק בשביל הרגע הזה

אתה בן 70 80

מה תעשה עם החצי מליון שחסכת ? תקח לקבר?

הבן שלך מתחתן, תן לו 100 לשם ו 300-400 לדירה

 

ולא לשכוח שבחתונה  יש  שני צדדים...מספיק שכל אחד נותן  50-100 זה אחלה עזרה

הסברתי כבר שבאירועים האלה  יש המון צעירים, קהל שבד"כ נותן מתנות לא פחות מ 800 לראש

אז זה עוזר לכסות

לפני 6 שעות, Potato כתב:

והמצד השני יש פה מישהו שאם אתה לא מנפנף בכסף שלך ובכמה הזין שלך ענק אז אתה ביטוח לאומי ולא מסוגל לקבל שיש אנשים שלא חיים כמוהו ועדיין נהנים מהחיים.

 

אפשר להגיד שהשרשור דיי מאוזן.

 

לא בקשתי מאף אחד לחיות כמוני

אמרתי שבאירועים הגדולים יש יותר אווירה ויותר חוויה

לא זכור לי שאמרתי שצריך להרוג את מי שאין לו כסף לאירוע כזה

ההפך אמרתי שיש 10% מהלקוחות שנכנסים אליי ואני בכלל לא מציע להם שום דבר מעבר לסטנדרט

פורסם

הייתי בחתונה של חבר מהלימודים שנה שעברה,

שמתי לו 600 שקל ומסתבר שהממוצע של החברים מהלימודים(הצעירים) היה סביב ה350.

 

800 שקל זה סכומים דיי גבוהים לחתונה סטנדרטית,אולי מחברים קרובים.

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

אני לא יכול לתייג את כל מי שאני רוצה - אז בתשובה לכולם 

 

ברור לי שיש אנשים שקונים לילדים שלהם וילות בהרצליה פיתוח בלי למצמץ, ויש כאלה שסתם נותנים להם כמה מאות אלפים בשביל הדירה במחיר למשתכן בלי לפגוע יותר מדי בחסכונות שלהם. לאלה אני ממש לא דואג. מי שמדאיג אותי הם אותם אנשים שמממנים את החתונה מהלואות פחות או יותר יקרות, ושהחשבונות שלהם לא מכילים מספיק כסף לפרישה. 

 

מצאתי את המחשבון הזה שנותן איזה סדרי גודל. אפשר לשחק בו עם ההוצאה החודשית כדי לראות כמה צריך לצמצם אותה כדי לקבל קצבה לפי תוחלת החיים. כיוון שתוחלת החיים של גבר יהודי בגיל 65 היא קרוב ל-20 שנה  הרי שבפרמטרים של חסכון של מיליון ש"ח ורבית של 3% לשנה, ועם קצבת זקנה של 1500 ש"ח חסכון של מיליון ש"ח מאפשר משיכה של 7000 ש"ח לחודש. תחשבו לבד למי זה מספיק.

 

טרנספורטר מסתכל על הוצאה נוספת של 50 או 100 אש"ח על החתונה כעל תוספת קטנה מאד. זה נכון לאוכלוסיות מסויימות, שממש אינן רוב מדינת ישראל. אצל מרבית האוכלוסיה ההוצאה הזו תבוא על חשבון משהו אחר, לעתים קרובות הרבה יותר משמעותי. 

 

כימאי - מי שרגיל לרמת חיים שתואמת להכנסות של 25 אש"ח בחודש יתקשה להתקיים מ-4000 ש"ח וגם מכפול מזה.  אני כבר לא מדבר על מישהו שהופך סיעודי ועלות הטיפול שלו 15,000 ש"ח ומעלה לחודש אם הוא מתנהל בקפדנות.

 

אתה חייב להפסיק  להכליל את כל האזרחים במדינה לתוך דוגמא אחת של משפחה במצוקה שהשוק האפור רודף אחריה וההורים לוקחים עוד הלוואות כדי לתת לילדים כסף

דיי תשחרר

לא צריך לגור בסביון כדי שתוכל לתת לילדים שלך 100 200 300 לחתונה ולדירה

יש הורים שחיו חיים יחסית צנועים, יש גם אנשים סליחה על המילה הגסה קמצנים שבמשך 60 70 שנה לא חיו בכלל, וכשהילדים שלהם מתחתנים הם שופכים את החסכונות

לצערי יש גם אנשים שמתים עם 800 אלף בעו"ש כי הם פחדו לבזבז את זה עד היום האחרון שלהם ונתנו לילדים להסתדר לבד

יש הכל מהכל, לא כתבתי בשום מקום שאני עושה אירועים לאנשים שכל חודש דופקים להם הוצאה לפועל בדלת

צא מהסרט הזה שחייב להיות מיליארדר כדי לעזור לילדים    

לפני 3 דקות, Potato כתב:

הייתי בחתונה של חבר מהלימודים שנה שעברה,

שמתי לו 600 שקל ומסתבר שהממוצע של החברים מהלימודים(הצעירים) היה סביב ה350.

 

800 שקל זה סכומים דיי גבוהים לחתונה סטנדרטית,אולי מחברים קרובים.

 

זה קהל פח, תסלח  לי

או שאני הולך לאירוע או שאני  לא הולך.

אם החלטתי שהבנאדם לא קרוב אליי אני פשוט לא הולך

ואם הוא קרוב אליי אני הולך ושם במינימום 800-1000 ויותר

 

יש אנשים שלא מתביישים משום דבר והולכים לאירוע זוג ושמים 400-500 שקל. זה בושה, החבר שהזמין אותם היה מעדיף שהם לא יגיעו בכלל

יש גם אנשים ששמים מעטפה ריקה ומספרים סיפורים, או פשוט לא שמים ואומרים לזוג שזה בטח נאבד. יש המון סיפורים הזויים

 

אבל שוב, באותם אירועים שיש קהל כל כך מגובש שנשאר עד הבוקר, האנשים הם מאוד קרובים ומכבדים את הזוג ולא נותנים סכומים מביישים

זה גם סוג מסויים של קהל, חבר'ה כאלה

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

זה קהל פח, תסלח  לי

או שאני הולך לאירוע או שאני  לא הולך.

אם החלטתי שהבנאדם לא קרוב אליי אני פשוט לא הולך

ואם הוא קרוב אליי אני הולך ושם במינימום 800-1000 ויותר

 

הקהל יכול להיות סבבה,אבל אין לאנשים את היכולת או הרצון לשים סכום גבוה אבל עדיין רוצים לבוא.

אני חושב ש500-600 ליחיד זה סבבה,לחבר קרוב אולי הייתי שם קצת יותר,לא נעים לי לבוא לאולם שרק לכסות בו את האירוע עולה 300 שקל ולתת להם עוד 50 שקל אקסטרה.

 

אתה מסתכל על צ'קים כמשהו שאמור להחזיר אירוע וזה לא המצב,אנשים מגיעים ושמים בהתאם ליכולת שלהם.

והחתן/כלה לוקחים את זה בחשבון-הדוד מקנדה ישים 2500 והחבר התפרן ישים 300.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

גם ממה שאני מכיר - חברים מהעבודה\חברים לא הכי קרובים זה בערך 350 לאדם - 600 לזוג.

חברים באמת באמת קרובים 600 לאדם - 1000 לזוג.

משפחה של אוליגרכים - תעודה על תרומה בשמך לקק"ל (מקרה אמיתי. וכואב)...

  • מעניין 1
פורסם

משתף אתכם בכמה דברים מגניבים שעשיתי  בחורף האחרון

בעצם כיבינו לגמרי את  כל  התאורת אולם והשתמשנו רק בשלי,

כולל קונסטרוקציה מיוחדת שבניתי על במת הדיג'יי

שימו לב שהכל מופעל בצורה מדוייקת לפי המוזיקה (בנאדם מפעיל, לא רובוט)

 

 

  • רעיון טוב! 2
  • אחראי פורום
פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

 

יש אנשים שלא מתביישים משום דבר והולכים לאירוע זוג ושמים 400-500 שקל. זה בושה, החבר שהזמין אותם היה מעדיף שהם לא יגיעו בכלל

יש גם אנשים ששמים מעטפה ריקה ומספרים סיפורים, או פשוט לא שמים ואומרים לזוג שזה בטח נאבד. יש המון סיפורים הזויים

ואתה אומר לספריאל לצאת מהקיבעון?

חשבת שאולי אין לאורחים האלה כסף?

הבנאדם כותב לך שאלו סטודנטים. הם אמורים לממן את החבר שלהם עם העבודה בשליש משרה שלהם?

וגם, כל אותם משקיענים, הם רוצים באמת לשמוח ולשמח בכל מחיר או שהם בעצם רוצים שיעזרו להם לממן את החגיגה המופרכת שלהם?

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
Just now, itaysamurai כתב:

ואתה אומר לספריאל לצאת מהקיבעון?

חשבת שאולי אין לאורחים האלה כסף?

הבנאדם כותב לך שאלו סטודנטים. הם אמורים לממן את החבר שלהם עם העבודה בשליש משרה שלהם?

וגם, כל אותם משקיענים, הם רוצים באמת לשמוח ולשמח בכל מחיר או שהם בעצם רוצים שיעזרו להם לממן את החגיגה המופרכת שלהם?

 

לא לא,

הוא אמר "ממוצע"

הוא לא אמר "היו שני אורחים שלא שמו"

 

ממוצע = הרבה אנשים חשבו שזה בסדר לשים 250 או 300 או 350 או 380

 

×
×
  • תוכן חדש...