Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רוב ההורים עוזרים

בכל מקרה זה כבר התפקיד שלי למצוא מה כן  אפשר לעשות כדי לשדרג את האירוע בתקציב הקיים

וממילא בסוף זה תמיד חורג ממה שהקציבו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 48 דקות, EliC25 כתב:

אמאלה איך כל כך הרבה עמודים אנחנו מדברים על אירועים ובמות... יש גם אופניים בעולם, הלו! דברו גם על זה.

אני יכול להסביר למה הבלם ממוקם על ההיקף ולא כלפי פנים(במידה והיה אפשר), היום עשיתי תרגיל שהסביר את זה 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אם כבר אנחנו על אופניים, לא כזה מזמן ניסיתי להתרגל לזה בתור commuter איזורי, כי דבילי להתניע רכב לכל דבר כמו איסוף דואר וכו'. ברחתי מהרעיון כמו מאש ברגע שהטמפרטורות עלו קצת, אולי לאירופה זה מתאים, בטח לא לישראל של בין מאי לנובמבר בכל איזור שדרומי לגליל העליון (חוץ מירושלים)

דוד, חלוק איתנו תובנות לגבי איך מתנהלים על אופניים בישראל. נראה לך הגיוני בעמק?

 

על הדרך, מאז אני מתגלגל להנאתי על משהו חשמלי, מתחרט שלא השכלתי לעשות את זה קודם. עולם שלם של אפשרויות נפתח.

פורסם

מה שאמרתי מתייחס אך ורק לטמפרטורה, אין לי מושג מה קורה בירושלים בפועל מבחינת תחבורה אישית (זה המקום השנוא עלי בעולם לנהוג בו ברכב)

פורסם

כשאתה אומר :

 

לפני 3 שעות, Transporter כתב:

מגניב

עכשיו בוא נחזור ללמד אנשים איך אפשר לשדרג להם את האירוע בתוספת לא גדולה מדי של 50-100 אלף, זה לא משהו שאי אפשר להוציא מההורים משני הצדדים

 

אנשים כמוני קוראים:

 

לפני 3 שעות, Transporter כתב:

מגניב

עכשיו בוא נחזור ללמד אנשים איך אפשר לשדרג לי את חשבון הבנק בתוספת לא גדולה מדי של 50-100 אלף, זה לא משהו שאי אפשר לגרום להם לשנורר מההורים שלהם

 

כמו שאמרת אני לא קהל היעד שלך בלשון המעטה.

לפי הזמרים שהזכרת כאן, אני מתאר לעצמי מי כן.

 

מקווה שבבוא היום שהזוג ירצה לקנות בית ויצטרך עזרה, מישהו שם במשפחה ידאג לפנות אליהם ויגיד

"זוכרים את המסיבה ההיא ששפכתם שם 100 אלף שקל לדיג'יי שנהנה ככל שאתה נותן לו יותר כסף ?"

"עכשיו תעבדו עוד שנתיים-שלוש בשביל המקדמה."

 

 

פורסם (נערך)

שוב פעם אין שום בעיה כאשר הורים מסוגלים לתת לילדים שלהם 50-100 אלף שקל לחתונה. הבעיה היא כאשר הורים שאין להם נותנים 50-100 אלף שקל לחתונה של הילדים ועל ידי כך שוחקים את החסכונות הפנסיוניים שלהם ומקרבים את עצמם לקו העוני.

 

לפני 5 שעות, halperin96 כתב:

עשיתי סיבוב למרכז העיר בירושלים,הסתובבתי באיזור של הברים והמסעדות.

הברים של הצעירים ריקים לחלוטין או 3-5 שולחנות תפוסים גג.

מסעדות ריקות לגמרי או סגורות.

העיקר שהכל פתוח-אבל אף אחד לא בא.

 

אתה יודע איזה יום היה אתמול? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, stum כתב:

מקווה שבבוא היום שהזוג ירצה לקנות בית ויצטרך עזרה, מישהו שם במשפחה ידאג לפנות אליהם ויגיד

"זוכרים את המסיבה ההיא ששפכתם שם 100 אלף שקל לדיג'יי שנהנה ככל שאתה נותן לו יותר כסף ?"

"עכשיו תעבדו עוד שנתיים-שלוש בשביל המקדמה."

 

זה שאתה רוצה לחנך את הילדים שלך ככה, לא אומר שכולם

יש הורים שעוזרים גם בחתונה וגם בדירה

ויש לי לקוחות שלא צריכים את ההורים שלהם בשביל הסכומים האלה

 

כאילו חסר זוגות שלהורים שלהם יש דירות, או יחידה גדולה לתת להם עד שיקנו, או שפשוט כל הורים יתנו 100 אלף שהם חסכו כל החיים

 

הבעיה של אנשים כמוך שאתם מכירים רק מה שאתם רגילים ושום דבר שונה מזה "לא יכול להיות שקיים"

 

אז בוא תשמע סוד

לא צריך לגור בסביון כדי שלהורים יהיה 100 אלף לתת לך לדירה

 


 

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:
שוב פעם אין שום בעיה כאשר הורים מסוגלים לתת לילדים שלהם 50-100 אלף שקל לחתונה. הבעיה היא כאשר הורים שאין להם נותנים 50-100 אלף שקל לחתונה של הילדים ועל ידי כך שוחקים את החסכונות הפנסיוניים שלהם ומקרבים את עצמם לקו העוני.

 


אני טוען שיש יותר מ 1% שיכולים לתת 100 אלף מכל צד
ה 1% שאתה מדבר לא נותנים 100 אלא האבא משלם הכל

יש המון מקצועות שמרוויחים בהם מספיק כדי לתת לילד 100 אלף אבל לא מספיק כדי לגור בסביון
וכמו שאמרתי יש לקוחות שאני לא שואל במה הם עובדים ומבין לבד
פשוט יש כאן אנשים שחושבים שאם אתה מתחתן אז אתה בטוח סטודנט

ובטוח אין לך כסף לשלם שכ"ד

ובטוח להורים שלך אין כסף לעזור

ובטוח שיש לכם עד 300 מוזמנים, וכולם גם יתנו לכם רק 300 שקל אז אין סיכוי שתכסו

 

אנשים חייבים להבין שיש עוד אופציות חוץ מהאופציה הכי גרועה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

אני רואה שמדיון קורונה עברנו לדיון אולמי שמחות וחתונות- דווקא בעד חחח :-).

מניסיון מועט שלי בתור מוזמן לארועים בעדה הגרוזינית, אצלינו כמעט תמיד זה ארועים גדולים+, הרבה פעמים גם באווניו, 300 שקל לאדם לא יכסו את העלות.

הבעיה שלי עם ארועים כאלה היא איכות הסאונד, לא משנה כמה מפואר האירוע וכמה כסף הושקע בו לרוב מקבלים סאונד זוועה וכאילו המדד של האיכות הסאונד זה הווליום המקסימלי שהם מגיעים, ככה לרוב אני בורח מאירועים מהר מידי עם פגיע בשמיעה וכאב ראש נורא.

אני כן מכיר מניסיון מהו סאונד טוב והייתי בארועים כאלה שזה היה פשוט תענוג, אבל לרוב אני רואה שבארועים יקרים שכאלה המיקצועיות של איש הסאונד\הגברה מתחת לכל ביקורת שמבחינתו איכות הסאונד נימדדת ברמת הווליום שהוא מצליח להוציא, פשוט מבאס!.

ולא- ציוד יקר לא בהכרח שווה לאיכות סאונד מעולה, זה נותן פוטנציאל אבל שאיש המיקצוע שמכוון\מתפעל לא מבין כלום מהחיים שלו התוצאה בהתאם.

 

בע"ה שאני אתחתן אני אבחר במקום לא יקר יחסית, עם חניה נורמאלית(לא מיגרש חצץ-מקווה), שיהיה  מספיק לכ250 איש אבל את החיסכון בעלות האולם אשקיע באוכל והסאונד שהם לדעתי המרכיב הכי חשוב לרמת ההנאה של האורחים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ברור שלא צריך לגור בסביון כדי לתת לילדים 100 אלף₪ לרכישת דירה.
המון הורים עושים זאת משמחה.
אבל לתת 100 אלף ₪ כדי לשרוף אותם על זיקוקים בערב אחד - זה כבר סיפור אחר.
אני מקווה שאתה מבין את ההבדל, גם במובן הכלכלי וגם במובן החינוכי.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 7 שעות, Pika007 כתב:

אם כבר אנחנו על אופניים, לא כזה מזמן ניסיתי להתרגל לזה בתור commuter איזורי, כי דבילי להתניע רכב לכל דבר כמו איסוף דואר וכו'. ברחתי מהרעיון כמו מאש ברגע שהטמפרטורות עלו קצת, אולי לאירופה זה מתאים, בטח לא לישראל של בין מאי לנובמבר בכל איזור שדרומי לגליל העליון (חוץ מירושלים)

דוד, חלוק איתנו תובנות לגבי איך מתנהלים על אופניים בישראל. נראה לך הגיוני בעמק?

 

על הדרך, מאז אני מתגלגל להנאתי על משהו חשמלי, מתחרט שלא השכלתי לעשות את זה קודם. עולם שלם של אפשרויות נפתח.

עד לפני חודש רכבתי לעבודה הלוך חזור באופניים שלי, יש לי היברידים גלגל 700 עם 8 הילוכים, לא קלים במיוחד אבל לא כבדים. 2 קמ של עליה בהלוך ו2 קמ של ירידה בחזור. הבאסה זה שאני יוצא בבוקר כשחם וחוזר בערב כשנעים... אז היה נחמד אם זה היה הפוך (גם יותר סבבה להגיע לבית מזיע ולהתקלח מאשר להתחיל ככה יום עבודה)

עד מאי-יוני זה עוד סביר כי כשאתה רוכב ב25-40 קמ"ש יש הרבה רוח. אבל בהחלט עכשיו אי אפשר לנשום בחוץ.

 

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

רוב ההורים עוזרים

בכל מקרה זה כבר התפקיד שלי למצוא מה כן  אפשר לעשות כדי לשדרג את האירוע בתקציב הקיים

וממילא בסוף זה תמיד חורג ממה שהקציבו

 

החתונה שלי הייתה זולה יותר ב-10000 מהתקציב שהקצבנו. זה בנוסף למתנות איפשר לנו לטוס לירח דבש נחמד בנוסף למחצית הון ראשוני לדירה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, David32 כתב:

וואלה עשיתי היום אחלה סיבוב, מה שכן השרשרת נפלה (איך אומרים את זה בעברית?) פעם אחת. הופתעתי.

צריך אולי לראות את הכיוון של המעביר הקדמי אני יודע...

תלוי איפה נפל, אם בחלק הקדמי לבפנים - תסגור את ההגבלה של הL, אם בחלק החיצוני הקדמי אז תסגור הגבלה של הH

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם כבר מדברים על אופניים וקורונה. בעיר שאני גר בה סגרו בערך את כל מרכז העיר כמעט לתנועת מכוניות בחודשים האחרונים, גם הורידו אלפי חניות. החליפו את זה בתשתית אופניים. סכך הכל סללו בחודשים האחרונים כמעט 50 קילומטר של שבילי אופניים - במקרים רבים פשוט ביטלו רחובות והפכו אותם לשבילי אופניים. או שרחוב שהיה עם שני נתיבים בכיוון ביטלו נטיב אחד והפכו לנתיב אופניים מופרד.

 

וזה במזרח אירופה, כן? לא הולנד או דנמרק...

פורסם

@Transporter ההורים נותנים את ה-100 אש"ח לחתונה, ובמקרה הטוב לדירה, ואחרי 10 שנים, כשהם בגמלאות, הם מבקשים עזרה מהילדים כי אין להם כסף לשקית חלב. יותר גרוע - יש כאלה שיקחו את ה-100 אש"ח האלה בהלוואה לכל מטרה" ברבית של 6% לשנה בלי להבין מה הם עושים.

 

אתה רואה את אלה שאתה מעדיף לא לשאול מה הם עושים למחייתם, למזלנו הם מיעוט בחברה.

 

@hwgeek כמה שאתה צודק. זה נכון גם במערכות לרכב. אנשים מחפשים משהו שיעשה בשכונה ריכטר 9,  ויגרום להם לחרשות לכל החיים. בימים שבהם אני התעניינתי בתחום חלק מהסיפור היה שהיית בונה מערכת בהספק גבוה על מנת שהעיוותים בהספק הנמוך יהיו מעטים. מערכת עם הספק מוצהר 100W RMS לערוץ, היית מאזין ב-2-5W וגם זה היה מחריש אותך. אני לא יודע עד כמה זה נכון גם בטכנולוגיה של היום.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...