Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 35 דקות, halperin96 כתב:

 

מה אתה חושב שאסטון מרטין הולכים לעשות?

קראתי לא מזמן שהן בקשיים ואם רכב יוקרה "פנאי" זה מה שיציל אותם הם ימכרו כזה.

 

אגב פרארי משפחתומטית F12

 

אסטון מרטין החליפה יותר ידיים מנערת ליוווי ב-50 שקל. בכללי מותגי יוקרה בעולם הרכב מפסידים כסף. כנראה מחזיקים אותם משיקולי תדמית ולא משיקולי ריווחיות. 

פורסם

אז מה אתם אומרים על הדיווחים שיש יחסית פחות חולים בשפעת במדינות בןה כבר יש שפעת בתקופה הזו?

צ'מגיא, קורולה, נא להתייצב לבאס אותנו.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מה שאמור להפתיע זה דווקא אם היו חולים ויראליים (ובכללם שפעת) כמו הממוצע הרב שנתי או יותר ממנו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 26 דקות, יבגניפ כתב:

אז מה אתם אומרים על הדיווחים שיש יחסית פחות חולים בשפעת במדינות בןה כבר יש שפעת בתקופה הזו?

צ'מגיא, קורולה, נא להתייצב לבאס אותנו.

 

 

כתבתי על זה  לפני כמה ימים ...

מה שמדהים זה שגם אחרי שהגיעו עדויות מהעולם,  שמחלת השפעת לא מתפרצת בחצי כדור הדרומי.

עדיין בארץ המשיכו לפמפם שבחורף תהיה בעיה להתמודד עם הקורונה והשפעת ביחד 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

עוד קטע מעניין .. 

גמזו מתחיל בהקלות , הוא רואה שכאילו המצב טוב, יש ירידה לכאורה במספר הנדבקים,

זה לא מוצא חן בעיניי בכירים במשרד הבריאות , אז הם טוענים שירידה היא בזכות המאמצים שלהם,

עוד הרבה לפני שגמזו נכנס לתפקיד.

עכשיו יהיה מעניין אם ההקלות של גמזו יגרמו למספרים להתחיל לעלות בחזרה... 

 

 

 

image.thumb.png.410fa015f2d781882fd3f26cab78ec60.png

פורסם
אז מה אתם אומרים על הדיווחים שיש יחסית פחות חולים בשפעת במדינות בןה כבר יש שפעת בתקופה הזו?
צ'מגיא, קורולה, נא להתייצב לבאס אותנו.
 
ברור, אנשים נוקטים בהיגיינה הרבה יותר ממה שהיו רגילים, אז יש פחות הדבקות ממחלות כלליות.

אבל רק תראה את הדיבורים על פגיעות לבביות מהקורונה, ועל זה שיש עכשיו שוב טענה בריטית להדבקות אירוסוליות, ותיכנס לדיכאון עמוק וקיומי למהדרין.




  • רעיון טוב! 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

גמזו: ליורם לס יש רסיסי אמירות נכונות, אבל הוא רואה עקום

 

אז אתה לא תומך בגישת יורם לס שקורונה זו "שפעת עם יחסי ציבור"? "ליורם לס יש רסיסים של אמירות מציאותיות ונכונות, שנמצאות במלל מנותק. לפעמים הוא אומר דברי טעם, אבל הוא רואה את התמונה עקום. איפה העוקם? בחוסר ההבנה של עומס העבודה והמורכבות בטיפול בחולי קורונה בבתי החולים ובקהילה. הוא לא חווה את זה, הוא לא התקרב לזה, והוא מדבר במרחק עשרות שנים מהזמן שבו עשה רפואה קלינית".

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 שעות, halperin96 כתב:

 

מה אתה חושב שאסטון מרטין הולכים לעשות?

קראתי לא מזמן שהן בקשיים ואם רכב יוקרה "פנאי" זה מה שיציל אותם הם ימכרו כזה.

 

אגב פרארי משפחתומטית F12

 

 

לפני 3 שעות, yoav911gt2 כתב:

אסטון מרטין כבר הציגו כזה, פרארי אחרי הצהרות כאלה וכאלה גם בדרך לשם , כרגע יש רק תמונות ריגול.

 

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אולי לא מכונית אוטומטית בסגמנט C, אבל לא חסר דוגמאות שהיו גורמות לאנצו התקף לב, או שניים, או 10.

 

כמו שאנחנו לא הולכים לייצר מחר מערכת הפעלה ולהתחרות במיקרוסופט, אלא רוצים נתח משוק קרוב או מלקוחות פחות אמידים, כמובן לא עם אותם מוצרים, קרא לזה פרארי קליפורניה של השוק שלנו 😆


נו יופי. SUV ביותר ממיליון שקל לא מוזיל את המותג. זה בידיוק דוגמה לDiversification לעומת הוזלה של מותג. תקראו לי כשלמבורגיני יתחרו עם במוו סדרה 3, ואז נדבר.

 

גם פרארי קליפורניה עולה הרבה צפונה ממיליון שקל. 

פורסם (נערך)

זה עניין של 

לפני 43 דקות, מרק10 כתב:

והוא מדבר במרחק עשרות שנים מהזמן שבו עשה רפואה קלינית".

 

הוא בכלל עסק ברפואה קלינית? למיטב זכרוני הוא רוקח או משהו.

 

לפני 38 דקות, garicho כתב:

נו יופי. SUV ביותר ממיליון שקל לא מוזיל את המותג. זה בידיוק דוגמה לDiversification לעומת הוזלה של מותג. תקראו לי כשלמבורגיני יתחרו עם במוו סדרה 3, ואז נדבר.

 

גם פרארי קליפורניה עולה הרבה צפונה ממיליון שקל. 

 

סבבה אנחנו לא מתחילים למכור מוצרי פורנזיקה בשקל תשעים.

למרצדס לא היו קומקפטיות לפני ה-A Class.

לפני הקליפורניה לא יכלת לקנות פרארי במיליון ומשהו.

לפני הקיימן והבוקסטר השגת פורשה אם קנית 911 או קאררה GT.

זה לא אומר שמחר בבוקר תקנה פורשה שתשאיר עודף מ-200 אלף, זה אומר שהרבה פעמים מותחים את המותג למטה. כמו שלפעמים מותחים את המותג למעלה (מאזדה לאחרונה).

 

למבורגיני לא הולכים מחר להתחרות בסדרה 3 בעיקר בגלל בגלל שבבית יש אודי שתעשה את זה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה עניין של 

 

הוא בכלל עסק ברפואה קלינית? למיטב זכרוני הוא רוקח או משהו.

 

 

סבבה אנחנו לא מתחילים למכור מוצרי פורנזיקה בשקל תשעים.

למרצדס לא היו קומקפטיות לפני ה-A Class.

לפני הקליפורניה לא יכלת לקנות פרארי במיליון ומשהו.

לפני הקיימן והבוקסטר השגת פורשה אם קנית 911 או קאררה GT.

זה לא אומר שמחר בבוקר תקנה פורשה שתשאיר עודף מ-200 אלף, זה אומר שהרבה פעמים מותחים את המותג למטה. כמו שלפעמים מותחים את המותג למעלה (מאזדה לאחרונה).


בעולם הרכבים לרוב החברות היו פה ושם דגמים זולים אפילו שהן ממותגות גבוהה יותר. זה נכון לכל הפרימיום האירופאי (במו, מרצדס וכ״ו), לפורשה שאף פעם לא הייתה חברת על (לדוגמא פורשה 924).

 

אבל, עדיין הכל יחסי. אני רוצה לראות את רולקס מייצרים שעון ב-2000 דולר. הם יכולים, אבל לא יעשו את זה אף פעם כי זה יפגע להם במותג.

פורסם
לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הוא בכלל עסק ברפואה קלינית? למיטב זכרוני הוא רוקח או משהו.

 

יחסית היו לו הרבה תפקידים בכירים בתחום הרפואה והיה גם חבר כנסת.

 

אני מציע לך להאזין לתוכנית הרדיו שהוא מגיש בימי חמישי ב-FM103. פשוט זוועה לשמוע אותו מנחה תוכנית רדיו.

האמת מאוד התאכזבתי לשמוע את התבונות שלו או החוכמה שלו (למעה חוסר החוכמה) בתוכנית הרדיו. עדיף כבר לשמוע את נתן זהבי.

  • מעניין 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, itaysamurai כתב:

אתה מבין שאתה מנסה לצייר לקוחות שהם יעני אניני טעם ומשקיענים ובסוף זה מצטמצם לשופוני ו"אני אעשה יותר גדול מחבר שלי"?

בגלל זה כולם פה עפים על התיאורים שלך.

לי לפחות ברור שכל אירוע מעל 100-120 אלף הוא נטו למטרת ניפוח אגו של הזוג.

 

יש גם אנשים שמזמינים 200 איש ומגיעים להם 80, כי חוץ מכמה דודים קרובים אף אחד לא מכבד אותם, יש המון כאלה

אז מה ?

מה זה מעניין אותי מה הרכב הקהל כאן ? אני מסביר לך שאני כבר שנים עושה מאמץ לכוון לקהל מאוד ברור וספציפי

אני לא צריך שזוג בני 45 שעושים חתונה שניה יבואו אלי ויעשו אצלי הפקה גדולה  כי זה לא הקהל יעד שלי

הגעתי למצב שלפחות 90% מהקהל שלי הוא כמו שתארתי

עוד 10% זה קהל מעורב

לא רלוונטי מה אתה חושב על הקהל הזה כמו שלא רלוונטי מה הוא חושב עלייך, אין פה תחרות

עובדתית יש אווירה יותר טובה כשיש 300-400 צעירים ברחבה. זה לא נתון שאפשר להתווכח עליו, כלל ברזל לגבי כל מסיבה \ אירוע \ מופע

לפני 12 שעות, farkash7 כתב:


אף אחד לא נשאר באירוע עד חמש בבוקר בגלל מחויבות.
אנשים מגיעים לאירוע ושמים צ'ק בגלל מחוייבות. ברגע שנגמרת החופה נגמרת גם המחוייבות.
יש אנשים שהולכים מיד הביתה.
יש אנשים שמחכים לעיקרית.

יש אנשים שמחכים לאיזה שעת קסם כמו 23:30.

 

ויש אנשים שמתוך רצון נשארים לאפטר. עליהם הוא מדבר. הם רוצים להישאר לאפטר והם נהנים מהאפטר.
לא צריך סקר דעת קהל בשביל להבין את זה, צריך פעם אחת להיות באפטר ולראות בעיניים.

אתם כמו שני קטבים. אתה לא מסוגל להבין שהקוסמוס כולל גם אנשים כאלה, והוא לא מסוגל להבין שאירוע יכול להיות גם טוב, מהנה, שמח ואיכותי בלי אפטר פארטי פסיכי.

 

זה הרבה מעבר לזה

באותה מידה אפשר להגיד: אף אחד לא מביא דיג'יי שינגן מינימל לאונג' טכנו בקבלת פנים

אף אחד לא יבנה במה ב 4000 שח  רק בשביל שהדיג'יי יעמוד בגובה וכל מי שנכנס לקבלת פנים יראה אותו

אף אחד לא יביא הרכב דיפ אוריינטלי שית שואו בקבלת פנים ובאוכל (10,000-15,000 שח)

אף אחד  לא יסגור אולם אירועים + גן אירועים נפרד לאפטר

אף אחד לא יסגור את כל המתחם כדי לעשות חופה באולם אחד, ריקודים באולם אחר וקינוחים בפאטיו

אף אחד בכלל לא יסכים לנגן  טכנו באירוע

אבל זה לא נכון,

יש המון "אף אחד" כאלה

וזה מה שאנשים כאן לא מבינים. אם הוא לא מכיר אותם זה לא אומר שהם לא קיימים

אני בתור אחד שעושה את זה כמעט מסוף התיכון זכיתי להכיר את כל סוגי הקהל

עד היום יש לי לקוחות מכל קצוות הארץ. החל מאירועי אלפיון עליון, חבר'ה שפשוט מוכנים להשקיע (ולהפסיד 50-60 העיקר שיהיה להם מה שהם חלמו) ועד אתיופים (שתתפלאו חלק גדול מהם משקיע ועושה אירועים מאוד יפים עם תוספות ודברים  מדהימים!) ובתקופות בין המיצרים \ עומר גם אירועים של ערבים\בדואים

מצחיק שיש כאן אנשים שהיו בכמה חתונות בודדות \ אולי עשרות חתונות וחושבים שהם באמת ראו את כל סוגי האירועים

לפני 12 שעות, David32 כתב:

למה זאת השאלה?

את מי זה מעניין בכלל. בעיה של החתן והכיס שלו.

מבחינתי שישלם סכומי עתק כדי שטרנספורטר ינגן לשלושה אנשים וחתול. זה בכלל לא רלוונטי.

 

זאת בדיוק התשובה

יש אנשים שמשלמים 10,000 שח רק לזמר שיכניס אותם לחופה עם 30-40 מוזמנים

 

אבל כן זה לא סוד שאותם אנשים שעושים אירועים מושקעים מרשים לעצמם להזמין הרבה מעבר למה שמותר

(גם עכשיו וגם כשהאולם אומר להם שאפשר להכניס עד 800 והם מזמינים 1400)

לפני 10 שעות, ChemGuy85 כתב:

לא מבין למה אתם הולכים סחור-סחור אנשים שעושים אירועים של 100-200 אלף שקל לא נמצאים בכלל על הראדר של טרנספורטר. לקוחות של טרנספורטר הם ה-1% באוכלוסיה שמחפשים אירוע סופר פרימיום ומוכנים לשלם עליו. 

 

 

 

לא רק, גם

לא צריך כמה מליונים כדי להפיק חתונה טובה

אתה יכול ב 300-400 אלף לעשות אחלה חתונה, עם זמר, עם תוספות יפות ממני ,  ואתה לא חייב להיות אוליגרך

היום המון אנשים עצמאים, מספיק שחסכת קצת כסף, הכלה חסכה קצת כסף, אבא שלה שם 50 אלף, אבא שלך שם 50 אלף

אל תשכח שצעירים מפנקים במתנות. אני לא נותן פחות מ 1000-2000 שח לאירוע של חבר תלוי בקירבה.

אנשים חייבים להבין שהדברים האלה מאוד תלויי קהל

כשאתה הולך לחתונה של איזה מישהו מהעבודה שאתה בכלל לא מכיר ושם לו 400 שקל כי מי הוא בכלל,

זה לא אומר שכל צעיר שהולך לחתונה שם 400 שקל. 

אותם צעירים שבאים לאירוע ונשארים עד 5 בבוקר כנראה מאוד קרובים לזוג ומשאירים סכומים של 4 ספרות

זה עוזר לכסות את האירוע גם אם אתה לא אוליגרך.

 

ד"א אם יש לך אירוע לא  גדול של 300-400 איש אתה יכול ב 200 אלף לסגור אחלה אירוע

פשוט החבר'ה שהגיבו כאן מדברים על אנשים שכיוונו לטווח של 70-100 אלף

יש דברים שמשפיעים באופן משמעותי על המחיר:

1. ויתרת על האנטריקוט ושמת אסאדו

2. הלכת על חתונה בלי עיצוב, עיצוב בייסיק

סתם בשביל שתבין: להקיף את האולם  בוילונות שחורים (נשמע פשוט נכון?) מגיע לכמה עשרות אלפים

שנדליר ? 7000-10,000

ועוד לא דברנו על הכסף הגדול:

הושבה במפלסים, בניית במות הושבה ככה שחלק ישבו בגובה, חלק לא

עיצובי פרחים יפים 

ועכשיו לדובדבן:

כל מתחמי ההושבה

יש לי לקוחות שמרוקנים את כל הציוד שיש באולם, מושיבים אנשים סביב ספות עגולות מקטיפה,

אחד הדברים הכי טרנדים היום. יושבים ממש כמו במסעדה יוקרתית סביב שולחן עגול, כולם סביב ספה יוקרתית

יש כאלה שרוצים יותר אווירת לאונג' ומביאים ריהוט במבוק ,

היה לי זוג שרצה לבנות את הכל בצורת היכל. אתה נכנס לאולם עולה במדרגות (שלא קיימות בכלל במקור) יש בר ענק בצורת ח' שמשקיף על כל  האולם

מתחת להכל זאת הרחבת ריקודים עם נישות של ישיבה ובאמצע הזמר \ דיג'יי

כל הדברים האלה לוקחים יום יומיים של עבודה ועולים המון המון המון כסף ועוד לא התחלנו לדבר בכלל על מה שאני יודע לעשות

 

 

לפני 11 שעות, David32 כתב:

ש לי זוג חברים שרצה להתחתן לפני הקורונה, עשה סבבים של אולמות וגנים באיזור. הרוב שלחו אותם לחפש כי המספרים שלהם נמוכים מדי. החתן היה מתוסכל מזה ממש [כי מה ההגיון להביא אקסטרא אנשים רק כדי שיתנו לך לעשות אירוע...].

 

לכאלה אנשים אני בכלל לא מנסה למכור תוספות

עושה להם אחלה אירוע, סולידי

יש גם כאלה וכל טוב

כמו שיש כאלה, יש גם את הצד השני. זה משהו שהרבה כאן לא מבינים

לפני 11 שעות, יבגניפ כתב:

טרנספורטר מדבר על נישה שבהחלט קיימת. לא ילדים להורים ממעמד הביניים.

 

אני מתעקש להסביר שלא רק

אתה מדמיין בראש משפחה מקיסריה או שוהם, עם פורש, מזראטי, פרארי ועוד רכבים בחניה

שהאבא מחזיק נכסים בארץ ובחו"ל ועוד מליון פחות מליון לא מזיז לו. לא דברתי רק עליהם

יש אנשים "פשוטים"

שהאבא פשוט קבלן שעשה כסף טוב בחיים, או יש בבעלותו 5 דוכנים בשוק, חברה לעבודות עפר, חברה לברזל או מקצוע הזוי אחר שאתה שומע ואומר לעצמך "לא ידעתי שעושים בזה כסף"

והאבא פשוט זורק להם 100-200 אלף, בדיוק כמו שהורים זורקים לילד 400-500 לקנות דירה. לאו דווקא מדובר בהורים שגרים בוילה של עשרות מליונים בקיסריה.

ויש גם אחוז מסויים של אנשים שמתיישבים לך במשרד ואתה לא שואל מה הם  עושים בחיים.

 

לפני 12 שעות, sperial כתב:

 

השאלה היא האם לבעל השמחה יש הצדקה לשלם את סכומי העתק שאני מניח שטרנספורטר גובה תמורת שירותיו (וקרוב לודאי בצדק, הוא משקיע צוות גדול וציוד יקר) בגלל 50 חוגגים (ואם להיות ציני, קרוב לודאי שאלה הצעירים, שנותנים צ'קים צנועים). כמובן שאני מדבר על אנשים מן היישוב, לא על אלה שבשבילם סוגרים גם את המרחב האווירי.

 

כל עוד בעל האירוע רוצה, יש הצדקה

אתה כל הזמן לוקח מקרים  קיצוניים של "50 איש"

מה זה 50 איש? זה משהו שקורה כאן בדיוק 4 חודשים ויגמר יום אחד ונחזור ל 800-1200 איש

אתה נתפס על כמה שבועות בודדים שעשו פה הגבלות ומחליט שכל החיים אנשים מסוגלים להביא רק 50 איש ואין הצדקה שישלמו

ותתפלא,

יש גם כאלה שמביאים 50 איש ורוצים להאיר את כל העצים בחצר, להביא ריהוט מושקע, לייצר נישות, הגברה  טובה, תאורה מיוחדת לריקודים וכו'

והדבר הכי  חשוב בכל הסיפור הזה, שאותם אנשים אף פעם לא באמת מביאים רק 50 איש

לפני 4 שעות, korola כתב:

עוד קטע מעניין .. 

גמזו מתחיל בהקלות , הוא רואה שכאילו המצב טוב, יש ירידה לכאורה במספר הנדבקים,

זה לא מוצא חן בעיניי בכירים במשרד הבריאות , אז הם טוענים שירידה היא בזכות המאמצים שלהם,

עוד הרבה לפני שגמזו נכנס לתפקיד.

עכשיו יהיה מעניין אם ההקלות של גמזו יגרמו למספרים להתחיל לעלות בחזרה... 

 

רק תזכיר לי איזה הגבלות יש במשק?

אין שום הגבלות, הכל מתנהל כרגיל

לפני 10 שעות, יבגניפ כתב:

ל״אנשים מהישוב״ כל זה כמובן יקר מדי.

אבל זה לא מכוון אליהם. והם לא הצרכנים של זה מלכתחילה.

 

חשוב להבין שאף אחד לא מחוייב לקחת פה חבילת הכלל כלול שמנפחת לו את החשבון בכמה מאות אלפי שקלים

אנשים יכולים להחליט שפחות בא להם להשקיע בעיצוב האולם אבל כן בא להם להשקיע בתאורה והגברה חיצונים 20-30 אלף. לא מתים מסכום כזה

זה לא אומר שהם ישקיעו גם בכבד אווז, וגם בריהוט וגם בזמר וגם בצמחיה  מיוחדת וכו' וכו' וכו'

אפשר לעשות רק חלק מהדברים וככה לא להשתגע מדי.

 

 

לפני 1 שעה, מרק10 כתב:

 

אני מציע לך להאזין לתוכנית הרדיו שהוא מגיש בימי חמישי ב-FM103. פשוט זוועה לשמוע אותו מנחה תוכנית רדיו.

האמת מאוד התאכזבתי לשמוע את התבונות שלו או החוכמה שלו (למעה חוסר החוכמה) בתוכנית הרדיו. עדיף כבר לשמוע את נתן זהבי.

 

בלי שום קשר לדעות שלו שאני מסכים איתן אני חושב שהוא בנאדם מאוד חכם

למה נתן זהבי כבר פחות ברדיו? ואיפה שפכטל?

לפני 1 שעה, garicho כתב:


בעולם הרכבים לרוב החברות היו פה ושם דגמים זולים אפילו שהן ממותגות גבוהה יותר. זה נכון לכל הפרימיום האירופאי (במו, מרצדס וכ״ו), לפורשה שאף פעם לא הייתה חברת על (לדוגמא פורשה 924).

 

אבל, עדיין הכל יחסי. אני רוצה לראות את רולקס מייצרים שעון ב-2000 דולר. הם יכולים, אבל לא יעשו את זה אף פעם כי זה יפגע להם במותג.

 

אני חושב שאין רע שעסק יחזיק על המדף מוצרים לכל סוגי האוכלוסיה

אתה לא רוצה לקרוא  לזה  רולקס, תקרא לזה בשם אחר כמו אימפריו ארמני, שזה המותג היותר עממי ביחס לגורגיו אמרני...

כמו טויוטה ולקסוס

אם אני יכול לייצר משהו שמתאים  גם לפשוטי העם במחיר שמכניס לי רווח טוב למה לא? אם אני לא רוצה לפגוע במיתוג, נקרא לזה בשם אחר

כל מותגי העל ספגו מכה בתקופה הזאת

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...