Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טרנספורטר - ניסית פעם להעביר שאלון אנונימי בין האורחים יומיים אחרי הארועים. נניח כמו השאלון של חברת סלולר אחרי שפנית למוקד השירות? יהיה מעניין לדעת כמה מהם באמת נהנו, וכמה היו מעדיפים להפטר מהדבר הזה כמו מעונש.

 

אנשים שונים אוהבים דברים שונים. אישית הדציבלים של המסיבות שאתה מתאר גומים לי להיות עצבני ולסבול פיזית מכאב באוזניים, לרצות רק לברוח מהמקום. אבל זה אני (דרך אגב, הייתי כזה גם בגיל 18).

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

טרנספורטר - ניסית פעם להעביר שאלון אנונימי בין האורחים יומיים אחרי הארועים. נניח כמו השאלון של חברת סלולר אחרי שפנית למוקד השירות? יהיה מעניין לדעת כמה מהם באמת נהנו, וכמה היו מעדיפים להפטר מהדבר הזה כמו מעונש.

 

התשובה  מאוד ברורה ואני יכול להראות לך אותה בהקלטות שיחות שלי

מתקשר אליי חתן שעשיתי הפקה  לחבר שלו כמה חודשים לפני

אומר לי אתה זוכר מה עשית שם ?  קח את זה ותעשה לי משהו יותר מיוחד. אם אתה בא לעשות אותו דבר אל תבוא

לפני 2 דקות, sperial כתב:

 

אנשים שונים אוהבים דברים שונים. אישית הדציבלים של המסיבות שאתה מתאר גומים לי להיות עצבני ולסבול פיזית מכאב באוזניים, לרצות רק לברוח מהמקום. אבל זה אני (דרך אגב, הייתי כזה גם בגיל 18).

 

חכה עוד לא דברנו על המערכות שמביאים לאירועים כאלה

קהל שעושה אפטר לא יסתפק במערכת של האולם, אנשים בשלב הזה של הערב רוצים להרגיש את הצלילים יותר טוב

אבל זה לא מפריע למבוגרים  כי הם כבר לא שם בשעות האלה.

פורסם

לכן דיברתי על סקר בקהל, לא דגימה של חתן אחד.

 

רוצה להזכיר לך שבפורום הזה יש לא מעט שרשורים שמתיחסים להזמנות לחתונה כאל קנס מהעיריה, אז אני בכלל לא בטוח שאתה צודק. כמובן שיתכן שאני טועה, ודי ברור לי שהמילייה שלי וגם לא של הדור הצעיר שלי אינו זה שלך, כך שאם אני אעביר את השאלון אקבל תוצאות שונות משלך.

 

בכל מקרה, תבין שארוע יכול להיות איכותי מאד גם בלי טונות של בשר ורעש של 747.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

מתקשר אליי חתן שעשיתי הפקה  לחבר שלו כמה חודשים לפני

אומר לי אתה זוכר מה עשית שם ?  קח את זה ותעשה לי משהו יותר מיוחד. אם אתה בא לעשות אותו דבר אל תבוא

אתה מבין שאתה מנסה לצייר לקוחות שהם יעני אניני טעם ומשקיענים ובסוף זה מצטמצם לשופוני ו"אני אעשה יותר גדול מחבר שלי"?

בגלל זה כולם פה עפים על התיאורים שלך.

לי לפחות ברור שכל אירוע מעל 100-120 אלף הוא נטו למטרת ניפוח אגו של הזוג.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

לכן דיברתי על סקר בקהל, לא דגימה של חתן אחד.

 

רוצה להזכיר לך שבפורום הזה יש לא מעט שרשורים שמתיחסים להזמנות לחתונה כאל קנס מהעיריה, אז אני בכלל לא בטוח שאתה צודק. כמובן שיתכן שאני טועה, ודי ברור לי שהמילייה שלי וגם לא של הדור הצעיר שלי אינו זה שלך, כך שאם אני אעביר את השאלון אקבל תוצאות שונות משלך.

 

בכל מקרה, תבין שארוע יכול להיות איכותי מאד גם בלי טונות של בשר ורעש של 747.

 

אתה יכול לשאול אחרת

אם הגעתי למצב שאני צריך לקנת עוד ועוד ציוד כדי להוציא כמה צוותים בערב

זה אומר שחסרים  לקוחות כאלה? 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

רוצה להזכיר לך שבפורום הזה יש לא מעט שרשורים שמתיחסים להזמנות לחתונה כאל קנס מהעיריה, אז אני בכלל לא בטוח שאתה צודק. כמובן שיתכן שאני טועה, ודי ברור לי שהמילייה שלי וגם לא של הדור הצעיר שלי אינו זה שלך, כך שאם אני אעביר את השאלון אקבל תוצאות שונות משלך.

 

יש המון סוגי קהל

יש גם אנשים שאומרים שלא כלכלי לעבוד בתחום האירועים כי אין שם כסף

כמו שאמרתי

אני עושה את זה כל החיים שלי ומקיף את עצמי בקהל מסוג מאוד מסוים, לקח לי שנים ליצור לעצמי שם שיביא לי מספיק זוגות כאלה

יש המון אנשים שהיו רוצים לעבוד עם הקהל הזה ולא מצליחים

פורסם

ווווווו- בלגיה חוזרת לבלאגנים. איזה כיף.

 

 

 

אגב סלואורייד, אני יודע שזאת הייתה בדיחה, אבל דגים לסושי חייבים לעבור הקפאה מהירה כדי להרוג כול מיני פרזיטים אחרת המוזמנים שלך יחזרו הביתה עם חבר חדש .

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

טרנספורטר - אתה מדבר על מי שמזמין את העבודות, שההתרשמות שלי היא שהוא קהל של שופוני, שרוצה להראות שיש לו יותר גדול, אפילו אם הוא משלם אחר כך את החובות עוד כמה שנים אחרי הגרושין. אני מדבר על האורחים, שואל מה הם אומרים כשהם חוזרים הביתה מארועים האלה. הראי כאשר בעל השמחה מתקשר אליהם הם יספרו כמה היה נפלא, אבל אני לא בטוח שזה מה שהם מסכמים עם בן\בת הזוג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

  

לפני 2 דקות, David32 כתב:

אגב סלואורייד, אני יודע שזאת הייתה בדיחה, אבל דגים לסושי חייבים לעבור הקפאה מהירה כדי להרוג כול מיני פרזיטים אחרת המוזמנים שלך יחזרו הביתה עם חבר חדש .

 


אולי ככה מגיעים ל300 חברים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר - אתה מדבר על מי שמזמין את העבודות, שההתרשמות שלי היא שהוא קהל של שופוני, שרוצה להראות שיש לו יותר גדול, אפילו אם הוא משלם אחר כך את החובות עוד כמה שנים אחרי הגרושין. אני מדבר על האורחים, שואל מה הם אומרים כשהם חוזרים הביתה מארועים האלה. הראי כאשר בעל השמחה מתקשר אליהם הם יספרו כמה היה נפלא, אבל אני לא בטוח שזה מה שהם מסכמים עם בן\בת הזוג.

 

אתה סתם  מנסה לנתח בכוח משהו שאתה לא מבין בו

האנשים שבאים לאירועים האלה מחכים לאירועים האלה

הם באים לקבל חוויה שלא חוו

מי שלא נהנה לא נשאר בחתונה עד 5 בבוקר

מי שאין לו קהל כזה  לא משלם לאולם אקסטרה בשביל לעבוד עד 5  בבוקר

 

זה שאתה  לא מכיר אנשים כאלה לא אומר שאין כאלה

כל עוד אני קונה עוד ציוד בכל עונה זה אומר שלא רק שיש כאלה, אלא יש יותר מדי

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • מעניין 1
פורסם

טרנספורטר - גם אתה מתקשה להבין שזה סגמנט מאוד מסויים. האם מדובר ב-10% מהמוזמנים או 50% מהמוזמנים או 90% מהמוזמנים? לא יודע. אבל צריך לבדוק את זה במקום שבו אין מחוייבות, כיוון שברגע שהנשאל מחוייב למשהו התוצאות יהיו מוטות. אנשים יכולים להשאר כיוון שהם נהנים, או לסבול אבל להשאר בגלל איזו "מחוייבות". לכן כתבתי - שאלון אנונימי, כמה ימים אחרי הארוע, כאשר המשקעים, הטובים והרעים, גמרו לשקוע.

 

בדיוק כפי שיש מי שישתה אלכוהול לשוכרה גם אם מדובר בכוהל טהור, יש מי שיסתפק במנה אחת או שתיים של משהו איכותי ויש מי שלא  ייגע כלל באלכוהול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 34 דקות, David32 כתב:

 

אגב סלואורייד, אני יודע שזאת הייתה בדיחה, אבל דגים לסושי חייבים לעבור הקפאה מהירה כדי להרוג כול מיני פרזיטים אחרת המוזמנים שלך יחזרו הביתה עם חבר חדש .

לא נורא, זה עדיף על להיזרק לכרישים.

המוזמנים צריכים לכבד את בעלי השמחה.

 

טרנספורטר, אם אם 100% מהקהל נהנה בחתונות האלה (ואני מאד מקווה שכן כי לשלם כ"כ הרבה כסף ומאמצים ושאנשים בסוף יסבלו זה עצוב ועלוב) זה סבבה אבל אתה צריך להבין שזה לא כוס התה, בעצם סלח לי, כוס הוודקה רדבול, של רוב המגיבים פה והסביבה שממנה הם מגיעים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר - גם אתה מתקשה להבין שזה סגמנט מאוד מסויים. האם מדובר ב-10% מהמוזמנים או 50% מהמוזמנים או 90% מהמוזמנים? לא יודע. אבל צריך לבדוק את זה במקום שבו אין מחוייבות, כיוון שברגע שהנשאל מחוייב למשהו התוצאות יהיו מוטות. אנשים יכולים להשאר כיוון שהם נהנים, או לסבול אבל להשאר בגלל איזו "מחוייבות". לכן כתבתי - שאלון אנונימי, כמה ימים אחרי הארוע, כאשר המשקעים, הטובים והרעים, גמרו לשקוע.

 

בדיוק כפי שיש מי שישתה אלכוהול לשוכרה גם אם מדובר בכוהל טהור, יש מי שיסתפק במנה אחת או שתיים של משהו איכותי ויש מי שלא  ייגע כלל באלכוהול.


אף אחד לא נשאר באירוע עד חמש בבוקר בגלל מחויבות.
אנשים מגיעים לאירוע ושמים צ'ק בגלל מחוייבות. ברגע שנגמרת החופה נגמרת גם המחוייבות.
יש אנשים שהולכים מיד הביתה.
יש אנשים שמחכים לעיקרית.

יש אנשים שמחכים לאיזה שעת קסם כמו 23:30.

 

ויש אנשים שמתוך רצון נשארים לאפטר. עליהם הוא מדבר. הם רוצים להישאר לאפטר והם נהנים מהאפטר.
לא צריך סקר דעת קהל בשביל להבין את זה, צריך פעם אחת להיות באפטר ולראות בעיניים.

אתם כמו שני קטבים. אתה לא מסוגל להבין שהקוסמוס כולל גם אנשים כאלה, והוא לא מסוגל להבין שאירוע יכול להיות גם טוב, מהנה, שמח ואיכותי בלי אפטר פארטי פסיכי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ומנסיונך, איזה אחוז הם הנשארים עד הבוקר? בכוונה אני  שואל אותך, כיוון שלהבנתי אתה לא אינטרסנט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה לא צריך למדוד את זה באחוזים כי זה לא אומר כלום על ההנאה שהפיקו שאר באי האירוע.
האפטר פארטי לא יפריע לך נניח בתור אורח, כי אתה כנראה תחתוך בשעת הקסם שלך (ניחוש 23:00?). היא גם לא תפריע לי בתור מישהו שלא עף על מסיבות כי אני יכול או לחתוך, או ללכת לישון בצד באיזה פינת ישיבה ולחכות שהחברה שלי יעירו אותי, גם זה סוג של כיף תאמין או לא.
היא לא תפריע לסבתא, כי היא מזמן בבית, וגם לא תפריע לדוד דודה כי הם גם מזמן בבית. גם ההורים כבר מזמן בבית.

אבל סתם לצורך העניין נגיד אירוע של 500 איש, מתוכם יש לך 100-150 אנשים צעירים, מתוכם יש לך אפילו רק 50 איש שבאו כדי לחגוג עד 5 בבוקר. לא צריך יותר מזה בשיל לחגוג עד 5 בבוקר.
בטוח שיש גם מגה אירועים כמו שהוא תיאר שיש לך 200-300 חברה שבאו להתפרק עד הבוקר אבל זה מחזה יותר נדיר. ראיתי גם כאלה, אבל בעיקר באירועי שישי צהריים עם אפטר שנמשך עד שעות הערב המאוחרות.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אירועי שישי בצהרים זה הכי גרוע. לא רק שלוקחים ממך כסף, גם לוקחים לך מהסופ"ש.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...