Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)
לפני כשעה, BloodFist כתב:

איך לא צילמת את זה כדי שכולנו נוכל להנות מכל הטוב הזה?

צילמתי אבל אני פשוט מתבייש שמדובר במשפחה המורחבת שלי, גם שומעים אותי ואת אחי מטנפים עליהם כאילו אין מחר.

הקישור של הנס מצולם הרבה יותר טוב.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai
  • מעניין 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, halperin96 כתב:

ואז לפתוח אותו בגיל 43,לראות את הצילומים של המרצדס ולהזכר שיש לך בחניה סקודה ראפיד...ברוך הבא למשבר אמצע החיים

 

LOL 

 

בדיוק! להסתכל בתמונות חתונה רק בשביל להיזכר שהשיא שלך היה בגיל 27. אם מישהו בכלל יטרח לחפש את האלבום המטופש הזה. 

 

לפני 2 שעות, yohai71 כתב:

אז תתפשר ו(בהנחה שהבחורה "ראויה"), אתה תקבל פי חמש ממנה כי היא תעריך שיצאת מגדרך. ככה לפחות זה היה (ועדיין קיים) אצלי. וכן, זה גם כולל את המשפחות, למרות שכביכול אין להן say. כמובן, האמנות שבעניין היא לדעת כמה לשחרר וכמה להתעקש, וזה קשה- מאד קשה. אבל לומדים.

 

זה מה שאומרים כל הגברים המוכים שאחרי החתונה הופכים לפודלים של האישה כי כל הכוח נמצא בידיים שלה. (במיוחד אחרי שיש ילדים). 

 

* לא מופנה אישי אליך לא באתי too bust your balls 

 

לגבי "לקבל פי חמש ממנה" נתוני הגירושים של משרד הפנים מראים תמונה די הפוכה. 

 

אגב, אם כבר מדברים על גירושים שיעור הגירושים במערב זו סיבה ממש טובה למה אסור לשפוך כסף על הטקסים האלה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

כימאי, כמה שנות נסיון יש לך בנישואין? אתה מדבר על פודלים, באותה מידה אתה יכול לדבר על נשים מוכות (לאו דווקא פיזית, יכול להיות נפשית או כלכלית או בכל מיני דרכים אחרות).

 

במשפחה שלי הכלל הוא נישואין ממושכים ומאושרים. אף אחד לא הופך ל"פודל" - כל אחד עומד על שלו בעניינים מסויימים ומוותר באחרים. כל אחד נותן ומקבל. תתפלא, זה עובד, ואפילו טוב. כמובן שצריך קצת מזל בבחירת בן\בת הזוג.

 

לגבי האלבום - דווקא נחמדבשביל המצגת  ביום ההולדת ה-50 או בחתונת הכסף. הוידיאו הרבה פחות חשוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חולה על זה שמי שלא הבריג בורג בחייו נותן כאן עצות איך להרכיב ארון איקאה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

אני חולה על זה שמי שלא הבריג בורג בחייו נותן כאן עצות איך להרכיב ארון איקאה

זה קורה גם בפורום הטכני, מי שמעולם לא התחתן נותן עצות על נישואים.

 

  • מצחיק 3
פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אני חולה על זה שמי שלא הבריג בורג בחייו נותן כאן עצות איך להרכיב ארון איקאה

בשביל זה מספיק לדעת שוודית למתחילים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אני חולה על זה שמי שלא הבריג בורג בחייו נותן כאן עצות איך להרכיב ארון איקאה


כל הקונספט של איקאה בנוי על כך שמי שלא הבריג בורג בחייו יכול לקנות את הארון שלהם ולהרכיב אותו לבד.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

בשביל זה מספיק לדעת שוודית למתחילים.

 

או רקע בקריאת קומיקס

 

Just now, farkash7 כתב:


כל הקונספט של איקאה בנוי על כך שמי שלא הבריג בורג בחייו יכול לקנות את הארון שלהם ולהרכיב אותו לבד.

 

הבעיה היא לא שהוא ירכיב, הבעיה שהוא נותן עצות!

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תשמע, צריך ניסיון ב-to screw/screw up.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מזכיר לי שפעם חבר פורום שפרש, שאני לא אציין את הכינוי שלו, אבל הוא התחיל ב"סטי", כתב לי לא ללמד את האבא איך לעשות ילדים.

אני מת על רמת חוסר מודעות העצמית של חלק מהמגיבים כאן, ועל הדתמית שחלקם בנו לעצמם והם משקפים אותה פה כאילו היא המציאות הכי אובייקטיבית שיש.

זה תכלס מה שהופך את הפורום הזה לפנינה אמיתית. 

  • מצחיק 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, sperial כתב:

במשפחה שלי הכלל הוא נישואין ממושכים ומאושרים. אף אחד לא הופך ל"פודל" - כל אחד עומד על שלו בעניינים מסויימים ומוותר באחרים. כל אחד נותן ומקבל. תתפלא, זה עובד, ואפילו טוב. כמובן שצריך קצת מזל בבחירת בן\בת הזוג.

 

בדרך כלל מי שמדבר ככה חי בהכחשה. 

 

מזכיר לי בחורה שעבדתי איתה שכל היום הייתה מקרקרת "בעלי מדהים, בעלי טוב, בעלי בעלי בעלי בעלי בעלי בעלי". לפני שנתיים ראיתי אותה ב-Okcupid בסטטוס גרושה +1. חחח "בעלי". עוד אחת שהייתה כל היום מבלבלת את המוח על "בעלה המדהים" התגרשה לפני חצי שנה. 

 

אז עזוב סטטיסטיקה לא משקרת מעל 50% מתגרשים. אני לא אומר שזה בהכרח דבר רע, אבל אלה הנתונים. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, sperial כתב:

בשביל זה מספיק לדעת שוודית למתחילים.

אחי איזה התקלות דיפלומטית עם שוודיה ב"רק בישראל" (או שמא "ארץ נהדרת") העלו רעיונות איך שוודיה יכולה להעניש את ישראל. השלב הרשון היה לקחת לשרים את הוולבו, בהמשך היו עוד רעיונות, האחרון היה שההוראות ב"איקאה" יהיו רק בשוודית.

 

כמובן שאני מכיר את החוברות האלה, אבל זה המקום לקצת לצון.

 

@ChemGuy85 תחזור אלינו אחרי 30 שנות נישואין. יודע מה? נסתפק ב-3 שנות זוגיות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בדרך כלל מי שמדבר ככה חי בהכחשה. 

 

מזכיר לי בחורה שעבדתי איתה שכל היום הייתה מקרקרת "בעלי מדהים, בעלי טוב, בעלי בעלי בעלי בעלי בעלי בעלי". לפני שנתיים ראיתי אותה ב-Okcupid בסטטוס גרושה +1. חחח "בעלי". עוד אחת שהייתה כל היום מבלבלת את המוח על "בעלה המדהים" התגרשה לפני חצי שנה. 

 

אז עזוב סטטיסטיקה לא משקרת מעל 50% מתגרשים. אני לא אומר שזה בהכרח דבר רע, אבל אלה הנתונים. 

 


נו אז? גם הגרוש יכול להיות מדהים. אתה חושב שכל מי שמתגרש זה כי הבעל/האישה בגדה? הבעל/האישה מטומטם?
אנשים מתגרשים. קורה. זוגות גם נפרדים אחרי 10 שנים בלי שהתחתנו, מה ההבדל בדיוק? שטרנספורטר לא עשה קרחנות?

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, ChemGuy85 כתב:

בדרך כלל מי שמדבר ככה חי בהכחשה. 

לא יודע אם בדרך כלל, אבל בהחלט יתכן.

לפני 38 דקות, ChemGuy85 כתב:

. לפני שנתיים ראיתי אותה ב-Okcupid בסטטוס גרושה +1.

ומה עשית עם זה?

לפני 49 דקות, sperial כתב:

במשפחה שלי הכלל הוא נישואין ממושכים ומאושרים.

במשפחה שלך כולם מושלמים. עם השכלה מושלמת. בחירות מושלמות בסיכונים כלכליים. בחירה מושלמת של בני זוג, מקצוע, מקום מגורים וחופשות. החיים שלך, בקיצור, הם כמו אירוע בהפקה של טרנספורטר, רק בהתאמה אישית למה שאתה אוהב. מושלם. ואני יודע, שלמות קיימת כדי שיהיה לנו רף לשאוף אליו. נדמה לי שיש אפילו גישה פילוסופית שמוכיחה את קיומו של אלוהים ככה. אבל התחשב באחרים לפעמים. לא כולם נוגעים בשלמות כל יום כל היום. אתה באמת לא חייב to rub it in כל הזמן. גם ככה קשה עם הקורונה והכל.

לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

מכיר הרבה אנשים שאמרו "נישואים שלי מדהימים, אבל בא לי להתגרש בכל מקרה"?

יש לי דה ז'ה וו קל לשנת 2017.

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...