Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון אני לא נגד החיסון, דבר שני, חצבת לא גורמת למחלה קשה, חצבת יכולה להתפתח למחלה קשה במקרים נדירים, וכך גם וירוס הקורונה, העובדה שמצאו חיסון לאחד ולא לשני כנראה נעוצה בקושי מציאת החיסון ולא בהבדלים בדרגת הקושי.

פורסם
לפני 36 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא נכון אבל @sperial פירט כבר.

 

מכל המחלות רק אבעבועות שחורות הוכחדה לפי ההגדרה הזו. (ולכן כתבתי כמעט). הפוליו עוד חוגג כולל התפרצות בארץ באמצע שנות השמונים.

גם ההכחדה של האבעבועות לקחה כ 15 שנים, ואחרי כמאתיים שנה של חיסון למחלה (לא יודע מה הייתה רמת חיסון העדר כשהתחיל מבצע מיגור המחלה)

ללמוד מאבעבועות שחורות לקורונה זה רעיון לא מוצלח.

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 17 שעות, stum כתב:

עשרות ומאות אלפי שקלים שניתנים לזוג על מנת שיהיה עם מה להתחיל את החיים המשותפים, הולך לעסקנים תפאורה אוכל ובידור לאורחים לערב אחד.

 

בסופו של יום הזוג נשאר נטו עם הכסף מההורים שהיו מקבלים אם היו עושים אירוע או לאו. וחבל.

אני בכלל לא מדבר על זוגות שנכנסים למינוס והלוואות לצורך מימון האירוע זה בכלל מכה.

 

האמת, דווקא אני בעד הצמצום המתבקש בתחום הזה בלי קשר לקורונה.

 

 

לא כל אחד עושה את האירוע בשביל לעשות כסף

יש אנשים שבאמת רוצים להנות מהיום הזה ולזכור אותו לכל החיים

ויש....כאלה שסופרים כל שקל , חוסכים כל שקל, ואני מראש אומר לעובדים היום עדיף נעצור בדבוש ובחזור נאכל בסוהו 

לפני 12 שעות, yotams4 כתב:

אם יש 400 אנשים שם אז רובם הגדול מאחורי הצלם, הרווח ביניהם ענק והבמה קטנה ונמוכה מידי בשביל כמות האנשים הזאת. קצת לא אמין

 

זה צולם מלפני הבר

מאחורה היה בר מלא

ומסביב היו עמדות אפטר

לא עמדו כל האנשים וחיכו שתצלם אותם

בוא נגיד שאני מאחל לך שב 4 5 בבוקר תהיה לך כמות כזאת של אנשים בחתונה

פורסם

מעט מאוד זה אנשים שאומרים יודע מה, שווה לי ש 500 המוזמנים שלי, ייתנו את המתנה לחתונה שלי לבעלי המקצוע פה שאני לא מכיר.

הרוב עושים את זה כי "צריך" או סלח לי, טמטום, בלא מעט מהמקרים, מי שמתפרע בחתונות האלו זה דווקא אלו שאין להם ורוצים להראות שיש להם.

פורסם

הרוב המוחלט של הזוגות הצעירים עושים בשביל לפחות לצאת על האפס.

וגם זה אחרי שההורים שמו סכום יפה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 12 שעות, יבגניפ כתב:

טרנספורטר אתה מסוגל להבין שיש אנשים שנהנים מדברים שונים, כן?

כלומר אין קורלציה מוחלטת בין כסף בחשבון בנק למספר חברים לרצון לשמוע "זמרים מובילים" ב-2 בלילה.

בעצם אני יודע את התשובה. 

 

אין פה מה "להבין". בוא. זו הפרנסה שלך וחתונה גדולה מכניסה לך יותר. נהדר. אם הייתי אתה - הייתי גם מתלהב מזה יותר. אבל זה מה שזה.

 

 

 

 

אתה צודק

שמעתי פעם על בנאדם שקיווה שיגיעו לו כמה שפחות אנשים לאירוע  ויגמר ב 23:00

 

בוא נגלה לך סוד

יש ימים שאני מוציא 5-6 אירועים ואני עצמי רק מסתובב ביניהם לראות שהכל טוב.

כשאני יודע שהכל מתקתק אני פשוט הולך לאחד האירועים ונשאר שם להנות.

מי שעושה את העבודה הזאת בשביל הצק אין לו מה לחפש שם. אני שם כי אני אוהב את זה

 

סביר להניח שאתה לא מכיר סוג כזה של קהל וזה בסדר גמור

יש אנשים  שזה הכיף שלהם,  כמו שאני אוהב לארח בבית ומשקיע, כמו שאני עושה לעצמי ימי הולדת ומביא דיג'יים וקייטרינג, ככה אני ארצה שבחתונה שלי יהנו

גם כשאנחנו נוסעים לחופשה אנחנו עושים הפקה כי זה הכיף שלנו

זה שאתה לא מתחבר לזה או אין לך את  הכמות מוזמנים הזאת זה עניין של שלך, אבל אל תבוא לשכנע אותי שיש מישהו שמאחל לעצמו שיהיה לו אירוע קטן ויגמר ב 23:00 

  • מעניין 1
פורסם
Just now, stum כתב:

מעט מאוד זה אנשים שאומרים יודע מה, שווה לי ש 500 המוזמנים שלי, ייתנו את המתנה לחתונה שלי לבעלי המקצוע פה שאני לא מכיר.

הרוב עושים את זה כי "צריך" או סלח לי, טמטום, בלא מעט מהמקרים, מי שמתפרע בחתונות האלו זה דווקא אלו שאין להם ורוצים להראות שיש להם.

זה נכון בכל תחום בחיים.

תמיד הפקידות עם השכר הנמוך עם האייפון הכי חדש והמנכל מבסוט עם שיומי ב800 שקל.

לגבי רכבים אתה תראה אותו דבר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

זה שאתה לא מתחבר לזה או אין לך את  הכמות מוזמנים הזאת זה עניין של שלך, אבל אל תבוא לשכנע אותי שיש מישהו שמאחל לעצמו שיהיה לו אירוע קטן ויגמר ב 23:00 

 

שלום, נעים מאוד.

זה בדיוק מה שהיה לי וזה בדיוק מה שרציתי. (סבבה ב12 לא 11)

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, stum כתב:

מעט מאוד זה אנשים שאומרים יודע מה, שווה לי ש 500 המוזמנים שלי, ייתנו את המתנה לחתונה שלי לבעלי המקצוע פה שאני לא מכיר.

הרוב עושים את זה כי "צריך" או סלח לי, טמטום, בלא מעט מהמקרים, מי שמתפרע בחתונות האלו זה דווקא אלו שאין להם ורוצים להראות שיש להם.

 

אם היו "מעט מאוד" אנשים כאלה

אני ואנשים כמוני יכלנו כבר מזמן לסגור את העסק וללכת להיות שכירים

בינואר האחרון הגעתי למצב שאני צריך להזמין ציוד חדש כי אני יודע שאין לי מספיק ציוד לעמוד בכל ההתחייבויות לקיץ

שוב יש כאן משתנה מאוד חשוב שאתה ועוד כמה מתעלמים ממנו

אתם לא מכירים או לא נחשפים לקהל הזה. יש קהל כזה, יש המון אנשים כאלה

להגיע אליהם לוקח זמן וצריך גם להיות מאוד טוב  במה שאתה עושה בשביל שיקחו אותך

 

אני לא מכוון לקהל שמחפש חתונות סטנדרט עד 12 בלילה עם 200 איש..לא מחפש אנשים שלא יכולים לסגור חבילות הפקה גדולות כמו שאני מציע

לפני 3 דקות, stum כתב:

 

שלום, נעים מאוד.

זה בדיוק מה שהיה לי וזה בדיוק מה שרציתי. (סבבה ב12 לא 11)

 

זה מה שאתה מכיר וזה התנאים שהקהל שלך מאפשר לך.

אני בטוח שאם היו לך 200-300 צעירים שרוצים טירוף היית מדברת אחרת

אין פה בכלל שאלה. לא ראיתי חתן שיש לו קהל אש ואומר לי עזוב אני רוצה לסיים.

 

עוד פעם בוא נבהיר, חתונה ממוצעת היא בין 300-400 איש, בלי כל התוספות. ברור לי שמי שיש לו כמות מוזמנים כזאת ומכיר רק את זה לא יבין על מה אני מדבר

אני  פשוט לא מכוון לשם ועבדתי המון שנים כדי להגיע לאן שהגעתי

גם לי יש לפעמים חתונות כאלה, ויש גם חתונות של 300 איש שמביאים זמר ומשקיעים, פשוט לרוב האירועים המושקעים אלה אירועים של 500+

לגיטימי שמי שלא חי את זה לא יבין

 

כשאני מסתכל על אולם עם דלתות שקופות אני ישר רואה שחייבים לשים וילון שחור  כדי שלא יכנס אור

אתה כנראה לא היית מבין את זה. לקוחות  שלי מבינים את זה בלי שאני אגיד.

לקוחות שלי מבינים שצריך לייצר מפלסים בהושבה כדי לייצר עניין ואווירה מיוחדת

זה דברים שאתה לא תבין כי אין לך את התנאים (לא כסף) לעשות אירוע כזה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אתה משום מה מסרב להאמין שיש עוד סוגים של אנשים.

את המסיבות, הקרחאנות, הם כבר סיימו לפני עשור.

כאלו שחתונה מבחינתם זה ערב אחדוזהו, מתחילים לחיות.

 

הזילזול במי שמחליט שהמקצוע שלך לא מספיק חשוב כדי לשפוך עליו עשרות ומאות אלפי שקלים נוטף בין השורות.

לא ביטוח לאומי, לא "אנשים שלא יכולים לסגור חבילת", לא חביבי, לא לא יכולים, לא רוצים. יש הבדל עצום.

 

אני באמת חושב שאתה בעל מקצוע מעולה ומאחל לך פרנסה ענקית שיגמר הסיפור הזה, אבל בוא, בין זה לבין הזילזול, יש עוד אנשים שקוראים פה אתה יודע ...

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

בתקשורת עושים הרבה באזז סביב מודרנה והחיסון של אוקספורד, אבל אם COVID-19 מתנהג כמו שאר הוירוסים ממשפחת הקורונה יהיה מאוד קשה לפתח חיסון יעיל ללא פריצת דרך משמעותית בעולם הרפואה. לא אומר שזה בהכרח דבר רע גם מלחמות העולם הביאו לזינוק בטכנולוגיה בעקבות המאמץ המלחמתי. 

 

אולי הם מצאו פתרון לא רע?

פורסם

אני חייב לציין שהחתונה שהכי הכי נהנתי בה הייתה חתונת "ביטוח לאומי" בגינה שבבית של החתן, שיכל להביא כמויות של אנשים, ובמקום זה היה מאוד אינטימי ונחמד.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, stum כתב:

אתה משום מה מסרב להאמין שיש עוד סוגים של אנשים.

את המסיבות, הקרחאנות, הם כבר סיימו לפני עשור.

כאלו שחתונה מבחינתם זה ערב אחדוזהו, מתחילים לחיות.

 

כנראה פספסת שכתבתי 100 פעם שיש לי עדיין 5-15% של קהל שרוצה אירועים פשוטים

אני לא יודע מי זה "סיימו את המסיבות לפני  עשור"

אני עובד עם קהל בגילאים 20-30

אני בעצמי  מעל גיל 30 ואני הולך לבלות גם במסיבות ענק שאני שם בהן ציוד. בימי עצמאות בשנים האחרונות עם כל הלחץ של הבמות העירוניות אני  לא מוותר על סולומון עד הבוקר

זה עניין של אופי ולא עניין של גיל.

תתפלא אבל יש גם מבוגרים שנשארים עד השעות הקטנות, שוב זה עינין של אופי  ואתה זה שלא מבין שיש אנשים שונים ממך שמוכנים להשקיע המון כסף (גם אם הם לא עשירים) כדי להנות

 

ציטוט

הזילזול במי שמחליט שהמקצוע שלך לא מספיק חשוב כדי לשפוך עליו עשרות ומאות אלפי שקלים נוטף בין השורות.

לא ביטוח לאומי, לא "אנשים שלא יכולים לסגור חבילת", לא חביבי, לא לא יכולים, לא רוצים. יש הבדל עצום.

 

אני באמת חושב שאתה בעל מקצוע מעולה ומאחל לך פרנסה ענקית שיגמר הסיפור הזה, אבל בוא, בין זה לבין הזילזול, יש עוד אנשים שקוראים פה אתה יודע ...

 

אין פה שום קשר לזילזול ופרנסה

רוב בעלי המקצוע בתחום שלי, אלה שעושים את זה מאהבה ונהנים מזה, רוצים את האירועים האלה

אנשים אפילו מוצאיםאת עצמם מתבאסים "נדפקתי עם אירוע של 200 איש"

אין לזה שום קשר לכסף אלא לאווירה.

אירוע של 200-300 איש בד"כ יש בו 30-50 צעירים, אווירה שונה, הרבה יותר רגועה מאווירה באירוע עם 300-500 צעירים

הרוב המוחלט של הספקים מחפש את האירועים הגדולים

גם אם מדובר בצלם שבסך הכל לוקח את אותו מחיר, הרבה יותר כיף לו לצלם אירוע שאנשים לא מפסיקים להפוך את המקום עד הבוקר.

 

Just now, David32 כתב:

אני חייב לציין שהחתונה שהכי הכי נהנתי בה הייתה חתונת "ביטוח לאומי" בגינה שבבית של החתן, שיכל להביא כמויות של אנשים, ובמקום זה היה מאוד אינטימי ונחמד.

 

 

אולי לא היית בחתונות באמת שוות :)

×
×
  • תוכן חדש...