Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקרה לעבוד במקצוע הזה ובמיוחד באירועים האלה

צריך אופי  מאוד ספציפי. יש מקרים שעובדים עם אנשים לא קלים

כאלה שחושבים שקנו אותך , או כאלה שהם פשוט אנשים מאוד חזקים ביום יום ומגיע להם הכל

לא כל אחד בנוי לעבוד כל כך הרבה שעות ולהסתדר עם כולם אפילו שאתה עובד על האירוע הזה מהלילה שלפני

מי שלא עושה את זה מהלב לא יצליח לעולם, לא משנה כמה ישלמו לו. היו ויהיו הרבה שהתברגו בטעות לכל מיני אירועים ונשארו מאחורה כי הם פחי אשפה ובאו להחתים כרטיס

 

פורסם
בכל מקרה לעבוד במקצוע הזה ובמיוחד באירועים האלה צריך אופי  מאוד ספציפי. יש מקרים שעובדים עם אנשים לא קלים כאלה שחושבים שקנו אותך , או כאלה שהם פשוט אנשים מאוד חזקים ביום יום ומגיע להם הכל לא כל אחד בנוי לעבוד כל כך הרבה שעות ולהסתדר עם כולם אפילו שאתה עובד על האירוע הזה מהלילה שלפני מי שלא עושה את זה מהלב לא יצליח לעולם, לא משנה כמה ישלמו לו. היו ויהיו הרבה שהתברגו בטעות לכל מיני אירועים ונשארו מאחורה כי הם פחי אשפה ובאו להחתים כרטיס    

 

 

 

 

 

רק רציתי לציין שמאוד מסכים עם כל מה שטרנספורטר אמר. 

 

 

הוא והמילייה שלו באמת חיים חיים מאוד שונים ונהנים מדברים אחרים לגמרי מהרבה כאן - בין אם זה ההייטקיסט, הרופא עובד המדינה, בעל המפעל, הסטודנט מדמח התפרן או רואה החשבון האינטרוורט - זה קהל שבשבילו כל מה שאנחנו לא אוהבים - ערסים (בבקשה לא לסקול אותי) ומוזיקה חזקה עד אור הבוקר - הוא בדיוק מה שהוא אוהב.

 

זה הגיוני לגמרי שיש אנשים כאלו (הרי אותם אנחנו לא אוהבים, מכאן שהם קיימים), ועוד יותר הגיוני שמי שמשרת (בעיקר) את הקהילה הזו, ואת העילית שבה at that (מבחינה פיננסית) יהיה בעצמו מי שנהנה מדברים כאלה.

 

אתה לא שוכר מעצב שיער שלא אוהב לדבר עם לקוחות או איש מכירות ביישן - באותו אופן כשאתה רוצה אירוע עם מה שאנחנו נקרא לו רעש, שופוני, טעם רע, קונפטי אגזוזים או כל דבר כזה - אתה מביא את מי שחי ונושם את האירועים האלה ומפיק לך אותם ברמה הכי גבוהה - כי זו בדיוק הפואנטה.

 

טרנספורטר הוא הוואגיו של עולם ההפקה, וכמו שיש כאלה שקונים את הבשר הכי יקר ושורפים אותו, יש כאלה שבשבילם חתונה עם חפירות וודקה רדבול עד 6 בבוקר זה החיים.

 

זהו, רק רציתי לחלוק את ההרגשה שבזמן האחרון אתם עושים עוול לשחר שסהכ מעלה פוסטים מנומקים היטב שמסבירים בדיוק מי הקהל, מה הוא רוצה ומה הוא נותן להם.

 

עריכה: הוא גם מודע לזה - הוא קורא לנו קהל של ביטוח לאומי ואנחנו קוראים להם ערסים.

פשוט בדיוק כמו שבשבילנו אירוע 1000 איש של טרנספורטר הוא סיוט, בשבילו כל אירוע אחר הוא בזבוז זמן.

 

@Transporter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

קצת תמוה איך פספסת לחלוטין את הסיבות שבגינן מעבירים עליו ביקורת שוב ושוב, הפוסט שלך די מפספס. (וזה למרות שכבר עלתה פה הנקודה שכן, כולם ללא יוצא מהכלל מודעים לחלוטין לזה שיש אנשים שבהחלט נהנים מהאירועים עליהם הוא מדבר)

פורסם

אתם כבר מזמן לא מדברים על מתווה פיצויים או איזו עבודה צריך להציל - נטו על זה שאירועים כאלה זה חרא

 

סליחה - על זה ששחר לא רואה איש חוץ מעצמו והלקוחות שלו - וכמו שאמרתי - זה בדיוק מי שהוא ומה שהקהל שלו רוצה

 

 

ואצל הקהל הזה המדיום הוא לגמרי המסר. הכל בסדר

פורסם

ואף אחד לא מערער על זה, רק שבין זה לבין הפוסט של קודם יש יותר מפסע או 2.

בחייאת, טרנספורטר אחד זה מספיק, הת'רד לא צריך גרופיז.

פורסם

הוא בסהכ לוקה קצת בחוסר אמפתיה אבל לא חושב שיש רוע באף פעולה או מחשבה.

 

מעדיף את זה אלף מונים על פני ליברטריאנים, שונאי זרים, ביביסטים או קונספירטורים.

 

 

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, khalil כתב:

דבר ראשון אני לא נגד החיסון, דבר שני, חצבת לא גורמת למחלה קשה, חצבת יכולה להתפתח למחלה קשה במקרים נדירים, וכך גם וירוס הקורונה, העובדה שמצאו חיסון לאחד ולא לשני כנראה נעוצה בקושי מציאת החיסון ולא בהבדלים בדרגת הקושי.

אתה לא צריך שאחוז גבוה מהחולים יהיו חולים קשה. ראה פוליו: רוב החולים עוברים את המחלה הזו עם קצת בחילות, הקאות ושלשול ובכלל לא יודעים שחלו בנגיף הזה. אבל האחוז הקטן שנפגע במערכת העצבים גורם מחלה קשה שעוה ביוקר לחולה ולחברה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...