Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

ברירה טבעית.

בינתיים אתה וברירה טבעית לא הולך כזה טוב ביחד. נו שוין.

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

מאוד מוקדם לקבוע שיש לו accountability.

את הכסף סופרים במדרגות.

אם כשיסתיים הסיפור, ואם שוודיה יצאה בשן ועין, ואם הוא יקח אחריות ויתפטר, ניתן יהיה לומר שיש לו accountability.


זה יש לו כבר עכשיו. הפעולות והדעות שלו מכתיבות את הגישה של שוודיה לסיפור. אתה מתכוון האם הוא יקח אחריות בהמשך? זה סיפור אחר. אבל ברור שיש לו accountability עכשיו, להבדיל מדר לס או כל ראש מדבר אחר בטלוויזיה.

פורסם

לא ברור שום accountability, יש לו סמכות ואחריות - כן.

 

accountability יכול להימדד בנושא הקורונה בינתיים בשתי דרכים:

1. מי שמודה שטעה ולוקח אחריות (בריטניה למשל).

2. מי שהיה ללא סמכות ואחריות, טען משהו, קיבל סמכות ואחריות, ופתאום טוען אחרת.

 

עדיין לא ברור האם התפיסה שלו היא טעות או לא, אבל אם התפיסה שלו תתברר כטעות, זה יהיה המבחן accountability, אם ייקח אחריות או שיאשים גורמים אחרים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

accountability או accountable , לא מודדים בדיעבד, אלא בשלב נקיטת האחריות.

 

כלומר אם מישהו מבקש לאפשר הופעות, וטוען שאין הדבקות בהופעות.

אז אפשר לבקש ממנו accountability , מארגן המופע/חתונה/אירוע , יחתום שכל מי שידבק באירוע או ידבק בהמשך מנדבקים באירוע.

יפצה את המדינה על הנזק שיגרם לה - כולל פיצויי נזקים למקרה שמישהו ימות כתוצאה מהאירוע.

נכון זה נשמע המון כסף.. אבל בעל אולם אירועים יכול לפנות לחברת ביטוח שתוציא לו פוליסה בהתאם. 

השאלה האם בעל אולם האירועים מוכן לשלם 50,000 ש"ח ביטוח או 500,000 ש"ח ביטוח על אירוע אחד. 

במקרה שלנו האם הוא ימצא חברת ביטוח שתסכים להיות accountability  על כל הנזקים של האירוע. 

 

כרגע אני רק שומע בכיינים שרוצים שיתנו להם לעבוד - אבל הם לא מוכנים לקחת אחריות על המעשים שלהם.

מבחינתם שאחרים יקחו אחריות.

 

גזמו ומטות בדיוק אותו דבר... בתור עובדי בתי חולים, הם יכולו לבכות עד מחר שסתם סוגרים את המשק,

עכשיו אם ירצו או לא ירצו הם קיבלו accountability , מכיוון שההחלטות שלהם יקבעו את הקריירה שלהם בעתיד. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אממממ לא חביבי.

לצערך לא. להיפך אפילו הייתי אומר. כי חלק גדול מהם עם ילדים, ואתה בלי.

ציטוט

הברִירה הטבעית (באנגלית: Natural Selection) היא מנגנון בתהליך האבולוציה, ובו תכונות תורשתיות של יצורים (אורגניזמים) נעשות לנפוצות יותר באוכלוסייה מדור לדור ככל שהן תורמות לרביית הפרט וליכולת הישרדותו בסביבתו (בנישה שלו).

 

אה כן, ועוד לא חלית בקורונה.

 

אבל בסדר, לא נורא.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 49 דקות, korola כתב:

בכלל.. מספיקה רק שרשרת אחת רצינית על מנת להוביל להדבקה המונית , ולכן לא ניתן להגיד שאם היו סוגרים את הגבולות עם ארה"ב אז לא הייתה קורונה כלל בארץ.

אפילו אם היו סוגרים לחלוטין את נתב"ג .. אז נכנסו לעזה ולרשות הפלסטינאית חולים דרך המעברים היבשתיים והיה כבר מגיע חולה למגע עם האוכלוסייה בארץ. 

 

האמת אני יותר חושש מהדבקות קהילה בארץ מאשר ביבוא המחלה מחול... זה הרבה יותר קטלני 

 

 

זה לא מה שאני אומר בכלל.

יבוא מאסיבי של אנשים ממוקדי הדבקה קשים בלי עריכת בדיקות ושחרורם אל הציבור זה טמטום ברמות בל יתוארו. אתה יוצר עוד שרשראות הדבקה בנוסף לקיימות.

זה לא שאם תחסום כניסה לכולם כרגע אז המשבר יפתר, בכלל לא, אבל לבצע צעדים שעלולים להחריף אותו (ולא רק בטיפל'ה) זו אי שפיות של ממש.

ואין קשר לעובדה שמדובר בחרדים, הייתי מתנגד באותה מידה גם אם היה מדובר בקהילת "החילונים הגיימרים העובדים חובבי המכוניות הסבבה לגמרי".

פורסם
לפני 25 דקות, korola כתב:

accountability או accountable , לא מודדים בדיעבד, אלא בשלב נקיטת האחריות.

 

אפשר למדוד בדיעבד (כלומר הייתה ההזדמנות לקחת אחריות ולא לקח), אפשר למדוד בשלב לקיחת האחריות.

או שאפשר שלא יבדקו בכלל, להצלחה אין מדידת accountability.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אפשר למדוד בדיעבד (כלומר הייתה ההזדמנות לקחת אחריות ולא לקח), אפשר למדוד בשלב לקיחת האחריות.

או שאפשר שלא יבדקו בכלל, להצלחה אין מדידת accountability.

 

בזה אנחנו חלוקים ....

זה לא קשור להצלחה , ולא ברור איך אפשר למדוד בדיעבד.

זה שמישהו נכשל ומחליט להתפטר ... לא קובע שהיה לו accountability ... יכול להיות שהוא סתם מתנדב .. 

גם במקרה שהייתה הצלחה, ניתן לשאול את השאלה מה היה קורה במקרה של כישלון ?

האם הוא היה משלם מחיר כלשהו? האם המוניטין שלו היה נפגע ?

 

לא מדובר במקרה של "הכישלון הוא יתום ולהצלחה יש הרבה הורים "

מדובר על מישהו שבשלב ההריון ברור שהוא האבא.

פורסם

accountability לעולם לא תבוא לידי ביטוי בהצלחה.

מה יאמר? הצלחתי, אני לוקח אחריות ומתפטר? או ביפן יעשה חרקירי אחרי הצלחה?

 

בדיעבד אם היה כשל והאחראי נאחז בקרנות המזבח אין לו accountability, זה בדיעבד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

המערכת החיסונית לא ניצחה פוליו, ולא אדמת, ולא חצבת, ולא SARS ולא MERS ולא עוד מיליון ורבע וירוסים.

לא ממש. אלו מחלות קשות, אבל עדיין רוב האנשים מחלימים מהן בעזרת המערכת החיסונית.

היחידי שבאמת עשה שמות הוא Yersinia pestis עוד מתקופת האבן עד ממש תחילת המאה שעברה.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, borsood כתב:

לא ממש. אלו מחלות קשות, אבל עדיין רוב האנשים מחלימים מהן בעזרת המערכת החיסונית.

היחידי שבאמת עשה שמות הוא Yersinia pestis עוד מתקופת האבן עד ממש תחילת המאה שעברה.

 

לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

אם המערכת החיסונית לא הייתה מנצחת את המחלות האלה אנחנו לא היינו כאן היום. 

 

אני חושב שאנחנו חלוקים על המושג:  

לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

מערכת חיסונית מנצחת מגפות

 

האם ניצחון על מגיפה היא מקרה פרטי בו מערכת חיסונית של פרט מסוים משמידה את הנגיף מגוף הפרט?

אם כן מה הקשר של המילה מגיפה לפה? מגיפה היא התפרצות של וירוס בקנה מידה גדול, משמע לא פרט בודד.

 

ניצחון על מגיפה זה השמדת הנגיף.

את זה השיגו אך ורק עם חיסונים, אחרת לנגיפים תמיד יש פונדקאים זמינים (ילדים קטנים שמערכת החיסונית שלהם עדיין לא פגשה את הוירוס, מדוכאי חיסון שהמערכת החיסונית שלהם לא מסוגלת להתמודד עם נגיפים, או אפילו מי שחלה במחלות מסוימות שמוחקות את הזיכרון החיסוני).

 

לצורך העניין מתואר בספרות מקרה של אשה שאולי המערכת החיסונית שלה ניצחה את נגיף הכלבת, אחת, זה נקרא לנצח?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

 

 

 

 

 

image.thumb.png.7cec4c650c15277560735b0e2ceb5bb6.png

פרופ' גמזו עובד בעיניים על הציבור.

הוא מסביר שצריך להתאמץ על מנת להוריד את ה r0 מתחת ל -1 ... שזה נכון 

אבל שנייה אחר כך הוא מבטיח שאם נצליח אז נוכל לחזור לחיים נורמלים , לחזור לעבודה..

וזה שקר ... אפילו שקר גס.

אם נצליח בצורה התנדבותית של אזרחים מסויימים לרדת מתחת ל 1.. אז צריך להשאיר את ההתנהגות בדיוק אותו דבר על מנת לא לעלות שוב מעל 1. 

ולכן זה שקר.. כי לא נוכל לחזור לנורמליות בלי חיסון.. 

 

לפני 51 דקות, ChemGuy85 כתב:

אם המערכת החיסונית לא הייתה מנצחת את המחלות האלה אנחנו לא היינו כאן היום. 

 

אני לא ממש בטוח שמערכת החיסון הקולקטיבית הצליחה להתגבר על הוירוסים האלה.

היו וירוסים שחיסלו אוכלוסיות שלמות.. מה שבסוף הציל את האנושות זה דווקא דילול האוכלוסיה 

והבידוד שהיה נהוג באותה תקופה. 

שבטים וערים הסתגרו ומנעו מזרים להיכנס...  דווקא התנהגות האזרחים ומגבלות ניצחו את המחלות ולא מערכת החיסון 

 

תשתית החיסונים שינתה את המפה לחלוטין..  

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בתקשורת עושים הרבה באזז סביב מודרנה והחיסון של אוקספורד, אבל אם COVID-19 מתנהג כמו שאר הוירוסים ממשפחת הקורונה יהיה מאוד קשה לפתח חיסון יעיל ללא פריצת דרך משמעותית בעולם הרפואה. לא אומר שזה בהכרח דבר רע גם מלחמות העולם הביאו לזינוק בטכנולוגיה בעקבות המאמץ המלחמתי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...