Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא הבנת? פונקציה מעריכית של הסכום המושלש לכיסו.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 דקות, BloodFist כתב:

אשמח לדעת מהו מדד השמחה לפי טרנספורטר ואיך הוא נקבע...


Sent from my iPhone using Tapatalk

יש נוסחה פשוטה. תחשב כמות מוזמנים כפול קונפטי חוטים לחלק לק"ג וואגיו אוסטרלי.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 16 דקות, BloodFist כתב:

אשמח לדעת מהו מדד השמחה לפי טרנספורטר ואיך הוא נקבע...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כתבתי כאן מאוד ברור

אירועים עד הבוקר, אפטרים, סוללה של דיג'יים, שאתה לא מפסיק לשמוע צרחות ברחבה

זה לא מובן מאליו בכלל ולא קורה כל ערב.

פורסם
לפני 1 דקה, farkash7 כתב:

הוא דיבר על העושר שלו עצמו 

תיקנתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

האירועים הגדולים, המושקעים, אלה שאתה יכול לעמוד על הרגליים 20 שעות ולא להיות עייף כי כיף לך

אלה האירועים הכי מבוקשים בקרב כל ספקי החתונות. יש אנשים בודדים שלא נהנים מהעבודה שלהם וסובלים שם

הנה  חתונה של חבר הכי טוב של אחד הזמרים המובילים במדינה

4:30 בבוקר

 

מי שלא היה באירוע כזה לא יבין

 

20191129_030147.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

"מסיבות" בחתונות זה תמיד מעפן. מי שרוצה באמת להתפרק הולך לפסטיבל מוזיקה כלשהו ולא רוקד כמו מעפן עד 5 בבוקר עם 50 אנשים בלחץ

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, Transporter כתב:

האירועים הגדולים, המושקעים, אלה שאתה יכול לעמוד על הרגליים 20 שעות ולא להיות עייף כי כיף לך

אלה האירועים הכי מבוקשים בקרב כל ספקי החתונות. יש אנשים בודדים שלא נהנים מהעבודה שלהם וסובלים שם

הנה  חתונה של חבר הכי טוב של אחד הזמרים המובילים במדינה

4:30 בבוקר

 

מי שלא היה באירוע כזה לא יבין

 

20191129_030147.jpg

 

למה יש eyegaina על הקיר? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 5 דקות, yotams4 כתב:

"מסיבות" בחתונות זה תמיד מעפן. מי שרוצה באמת להתפרק הולך לפסטיבל מוזיקה כלשהו ולא רוקד כמו מעפן עד 5 בבוקר עם 50 אנשים בלחץ

 

בתמונה כאן יש אולי 400 איש

וגם 50 איש זה כיף כשכולם חברים שלך

 

זאת לא מסיבה שבנאדם מארגן כי משעמם לו בבית, זאת חתונה, ויש אנשים שיש  להם קהל שאוהב להשתגע ועושים את זה עד הסוף

 

בכל מקרה לא מצפה מכל אחד להבין את זה

יש אנשים שפשוט נגד זה כי אין להם את האפשרות \ את הכמויות האלה

בדיוק כמו אותם  אנשים שאומרים שקיה פיקנטו ופורשה זה בסך הכל אותו דבר עם סמל שונה

Just now, ChemGuy85 כתב:

 

למה יש eyegaina על הקיר? 

 

זה היה השלב של הטכנו

מחשיכים את כל המקום ונותנים גוונים של אדום  סגול כחול

פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

יש אנשים שפשוט נגד זה כי אין להם את האפשרות \ את הכמויות האלה

 

 

או אנשים שיש להם את האפשרות, אבל זה פשוט לא מעניין אותם. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

רק דוגמא למה מצפה לנו.. חשבתי שגמזו יגיע ויביא איתו את האג'נדה שמשחררים הכל.

הרי הוא הביא את מטות שטענה שסתם נכנסו לפאניקה.

ואז... דווקא שפתאום מדברים על הגדלה מ-10 מתפלללים לקצת יותר .. הוא קופץ "זה לא הזמן להגדלת התקהליות בתוך מבנים".

WTF  ???   

כנראה ברגע שמפילים על אדם את האחריות, והוא חייב לשמוע את כל היועצים.. אז הוא מתחיל לשקשק...  

 

 

 

 

image.thumb.png.8e36778ee02e6f8970c39c5133b8c393.png

פורסם
לפני 23 דקות, Transporter כתב:

 

בתמונה כאן יש אולי 400 איש

אם יש 400 אנשים שם אז רובם הגדול מאחורי הצלם, הרווח ביניהם ענק והבמה קטנה ונמוכה מידי בשביל כמות האנשים הזאת. קצת לא אמין

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

טרנספורטר אתה מסוגל להבין שיש אנשים שנהנים מדברים שונים, כן?

כלומר אין קורלציה מוחלטת בין כסף בחשבון בנק למספר חברים לרצון לשמוע "זמרים מובילים" ב-2 בלילה.

בעצם אני יודע את התשובה. 

 

אין פה מה "להבין". בוא. זו הפרנסה שלך וחתונה גדולה מכניסה לך יותר. נהדר. אם הייתי אתה - הייתי גם מתלהב מזה יותר. אבל זה מה שזה.

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...