Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

"אחד כמוהו"

לא מבין כלום ושום דבר

שבועיים וחצי הם התווכחו ביניהם אם אם לדרוש עוד 0.2% בפיצוי

איך נגזר בכלל הפיצוי

רבים ביניהם אין כיוון כללי שכולם תומכים בו כל אחד אומר מה שבא לו

בגלל זה זה התחום היחיד שעדיין סגור

 

אוי ואבוי לי אם בגיל 80 העסק שלי יכניס 50 אלף

וכל הזקנים האלה שמדברים שם הם לא באמת יושבים באולם ב 4 בבוקר כשהכל נגמר, לפחות רובם לא

זה לא אולמות של פעם שבעל הבית הוא גם רב מלצרים וגם עושה נקיון לדשא בבוקר

 


לקבל 50 בלי כאבי ראש ובלי לעבוד או לקבל 2 מיליון ברוטו (כמה נטו חביבי? אחרי הכל?) עם ים כאבי ראש, בסדר לא עד 4 בבוקר עד 7 בערב מרוצה?

אתם סגורים משתי סיבות:

או שלא רע להם באמת או שהם בעצמם לא חושבים שצריך לעשות חתונות בזמנים כאלה, אחד מהשניים.

ממה שאתה מתאר נראה שלא רע להם (לגדולים והחזקים). מצד שני יש הרבה אנשים בתעשיה הזו שרע להם מאוד. מכיר אישית זוג כזה וכואב לי עליהם.

אתה ממשיך להשוות אותכם למסעדה. אתם לא מסעדה... אתם יותר דומים לאוטובוס ההבדל היחיד הוא שאתם אוטובוס של 500 איש שמתחבקים ומתנשקים כל היום והספסל האחורי שלכם זה שולחנות אבירים.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, farkash7 כתב:


לקבל 50 בלי כאבי ראש ובלי לעבוד או לקבל 2 מיליון ברוטו (כמה נטו חביבי? אחרי הכל?) עם ים כאבי ראש, בסדר לא עד 4 בבוקר עד 7 בערב מרוצה?

אתם סגורים משתי סיבות:

או שלא רע להם באמת או שהם בעצמם לא חושבים שצריך לעשות חתונות בזמנים כאלה, אחד מהשניים.

ממה שאתה מתאר נראה שלא רע להם (לגדולים והחזקים). מצד שני יש הרבה אנשים בתעשיה הזו שרע להם מאוד. מכיר אישית זוג כזה וכואב לי עליהם.

אתה ממשיך להשוות אותכם למסעדה. אתם לא מסעדה... אתם יותר דומים לאוטובוס ההבדל היחיד הוא שאתם אוטובוס של 500 איש שמתחבקים ומתנשקים כל היום והספסל האחורי שלכם זה שולחנות אבירים.

 

הסברתי לך כבר

אף אחד לא נלחם לפתוח כי אין שם אחדות

כל אחד קם בבוקר זורק איזה שטות שאף אחד לא מסכים איתה וככה זה מתגלגל

אף אחד שם לא מבין שגם אם יקבלו 100,000 זה לא שווה את המיתוג שנשחק וכל השיווק שהשקיעו כל השנה

זה פשוט לא שווה ולא כלכלי

 

אל תדאג אין שם אחד שחושב שלא צריך לעבוד בתקופה הזאת

היחידים שלא רוצים לעבוד הם אלה שלא יודעים לעשות חשבון וחושבים שהם הולכים לעשות פה קופה

הם לא מבינים שאף אחד לא יכול לנצח את המתווה של האוצר, אתה תמיד תפסיד

 

ומי בכלל יסכיים לשלם להם חל"ת, שכ"ד ארנונה ולתת עוד 50 אלף מתנה לבזבוזים ? מה זה פה דובאי ?

 

אומר לך תאמת אני לא רוצה שקל מהמדינה

ניקיתי את כל היומן באוגוסט ואני מוכן שב 1.8 יתנו לי לחזור לעבוד

אני אדע איך להביא עבודה ולמלא את היומן

לא רוצה מענק ולא רוצה טובות מאף אחד

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
 
שלחו למי שצריך עשרות סרטונים מעשרות אירועים

אז הלשנתם עליהם
ועד כאן אג'נדת "אני מסתכל רק על עצמי ושכל אחד יעשה מה שטוב לו" [emoji1]
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:


אז הלשנתם עליהם
ועד כאן אג'נדת "אני מסתכל רק על עצמי ושכל אחד יעשה מה שטוב לו" emoji1.png

 

אף אחד לא הלשין על שום דבר

יש ישיבה \ פגישה \ ועדה

כל ענף מציג אסמכתאות כאלה או אחרות שיצדיקו את הטענות שלו

 

לדוגמא תמונות מבית מלון שהשמן  ביקר ואישר אותו

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

הם לא מבינים שאף אחד לא יכול לנצח את המתווה של האוצר, אתה תמיד תפסיד

 

בדיוק. בנאדם שרע לו ורעב ללחם לא מתנהג ככה. הוא או שם ז*ן ועושה מה שבא לו (כמו שתיארת) או מתחיל להתעסק בקטנות.
מי אמר שצריך לנצח את האוצר? אתם צריכים לקבל מספיק כסף כדי לעבור את הסערה. אם תעשו את זה תרוויחו שני דברים:

1. תעברו את הסערה ותשמרו על העסקים, וכשכל זה יגמר תקבלו פיצוץ של עבודה.

2. מישהו ישים לב שאתם עולים לו יותר מדי כסף ופתאום תקבלו מתווה פתיחה לאירועים כי המדינה מתחילה להתגמש כשזה עולה לה כסף.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

הסברתי לך כבר

אף אחד לא נלחם לפתוח כי אין שם אחדות

כל אחד קם בבוקר זורק איזה שטות שאף אחד לא מסכים איתה וככה זה מתגלגל

אף אחד שם לא מבין שגם אם יקבלו 100,000 זה לא שווה את המיתוג שנשחק וכל השיווק שהשקיעו כל השנה

זה פשוט לא שווה ולא כלכלי

 

אל תדאג אין שם אחד שחושב שלא צריך לעבוד בתקופה הזאת

היחידים שלא רוצים לעבוד הם אלה שלא יודעים לעשות חשבון וחושבים שהם הולכים לעשות פה קופה

הם לא מבינים שאף אחד לא יכול לנצח את המתווה של האוצר, אתה תמיד תפסיד

 

ומי בכלל יסכיים לשלם להם חל"ת, שכ"ד ארנונה ולתת עוד 50 אלף מתנה לבזבוזים ?

 

 

אתה מבין את זה נכון, אבל לא מהכיוון הנכון.

 

בגדול אתה צודק שאם כל שוק האירועים היה עובד ורק אולם אחד היה נסגר לחצי שנה , אז הוא היה מאבד את המוניטין שלו,

היה מאבד את השיווק - כי אם זוגות לא התחתנו שם , אז יש פחות לקוחות לעתיד.

אבל כל השוק סגור, אז בגדול אולם אחד לא מאבד מוניטין .

 

אבל.... מה שקורה לכם זה שכל השוק שלכם מצטמצם. 

זוגות שמתחתנים בחצר האחורית, מביאים לתודעה של החברים שלהם שהאופציה הזאת קיימת.

אם התחום יהיה סגור חצי שנה, אז יהיו אחוז מסויים של זוגות (וזה לא משנה אם זה 10% או 30%) שגם אחרי התקופה 

יבחרו לעשות חתונה קטנה.. וזה עלול לפגוע בכל השוק, אבל לא ספציפי באולם כזה או אחר. 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, korola כתב:

בגדול אתה צודק שאם כל שוק האירועים היה עובד ורק אולם אחד היה נסגר לחצי שנה , אז הוא היה מאבד את המוניטין שלו,

היה מאבד את השיווק - כי אם זוגות לא התחתנו שם , אז יש פחות לקוחות לעתיד.

אבל כל השוק סגור, אז בגדול אולם אחד לא מאבד מוניטין .

 

מאבדים

זה שלא ידברו על המתחרים זה לא אומר שידברו יותר עליי

פשוט יפסיקו לדבר על כולם

ואז כשהכל יחזור כולם יצטרכו לעשות עבודה מחדש

זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות לעסק כזה

לפני 4 דקות, korola כתב:

אבל.... מה שקורה לכם זה שכל השוק שלכם מצטמצם. 

זוגות שמתחתנים בחצר האחורית, מביאים לתודעה של החברים שלהם שהאופציה הזאת קיימת.

אם התחום יהיה סגור חצי שנה, אז יהיו אחוז מסויים של זוגות (וזה לא משנה אם זה 10% או 30%) שגם אחרי התקופה 

יבחרו לעשות חתונה קטנה.. וזה עלול לפגוע בכל השוק, אבל לא ספציפי באולם כזה או אחר. 

 

אל תדאג

אנשים נורמלים שיש להם 1000 איש לא יתחתנו בחצר

אנשים שהחתונה מבחינתם זה להביא זמרים ולעשות אפטר עד 5 6 בבוקר לא יתחתנו בחצר

עבדתי קשה כל החיים כדי לדאוג שהקהל שלי יהיה הקהל של האירועים השמחים והמושקעים ולא קהל ביטוח לאומי

 

רוב הזוגות שעושים את זה , אלה זוגות של 2 שקל שמחפשים את הכי זול שיש

אבל ברגע שאפשר לעשות 200 איש בחצר אין שום סיבה של יתנו לאולם לעבוד

 

אחרי שכמה זוגות יקבלו 5000 שקל קנס בגלל שעברו על החוק

וכמה זוגות יקבלו קנס על עבירת חוק המזומן

אנשים ילמדו שזה לא ערב הסעודית כאן

גם ככה אותם אנשים שעובדים במחירים זנות בשביל לחזור הבייתה עם 200 שקל לא רלוונטים לענף ורק מקלקלים אותו

ככה או ככה הם לא ישרדו את התקופה, אז לפחות שלא יקלקלו לכל אלה שכן יהיו כאן אחרי זה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
  אף אחד לא הלשין על שום דבר יש ישיבה \ פגישה \ ועדה כל ענף מציג אסמכתאות כאלה או אחרות שיצדיקו את הטענות שלו

 

לדוגמא תמונות מבית מלון שהשמן  ביקר ואישר אותו

    

 

תוך כדי הפרות של כל חוק אפשרי, עד לרמה פלילית

עשינו הכל כדי להביא את זה לידיעת הגורמים הרלוונטים, שרים בממשלה, לבקש שהמשטרה לאכוף, רשות המיסים, כל גורם שיכול לעצור את זה

לא יודע, נשמע לי כמו הלשנה פר אקסלנס. מה גם שזכור לי שהתלוננת שיש כאלו שעובדים בשחור ודי התעצבנת על זה, אז לא מפתיע שאתם כועסים על האנשים האלה ומלשינים עליהם. זו לא בושה, אני דווקא מסכים איתך בזה! יחי המלשינים!  

 

אומר לך תאמת אני לא רוצה שקל מהמדינה

אבל עד לפני לא מעט זמן בערך כל הורעה שניה זעקת "אני רוצה פיצוי מהממשלה" "אין לי בעיה לא לעבוד עד שנה הבאה ושישלמו לי כל חודש" ועוד מטעמים

  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

אל תדאג

אנשים נורמלים שיש להם 1000 איש לא יתחתנו בחצר

אנשים שהחתונה מבחינתם זה להביא זמרים ולעשות אפטר עד 5 6 בבוקר לא יתחתנו בחצר

עבדתי קשה כל החיים כדי לדאוג שהקהל שלי יהיה הקהל של האירועים השמחים והמושקעים ולא קהל ביטוח לאומי

 

רוב הזוגות שעושים את זה , אלה זוגות של 2 שקל שמחפשים את הכי זול שיש

אבל ברגע שאפשר לעשות 200 איש בחצר אין שום סיבה של יתנו לאולם לעבוד


אנשים נורמאלים? אתה קורא לאנשים שמזמינים 1000 איש נורמאלים?
קודם כל מה זה נורמאלי? אם זה ממוצע הם לא נורמאלים, הם ממש ממש לא נורמאלים.
ואם זה לא ממוצע אלה הגדרה פרי מוחו של טרנספורטר אז אתן לך קונטרה, הם פסיכופטים בטח לא נורמליים.

גם לגבי הזוגות האחרים אתה שוב קובע הגדרות, "ביטוח לאומי" "זוגות של 2 שקל"... יש הרבה זוגות שלא עושים אירועים כי הם פשוט לא רוצים, לא עניין של יכולת, עניין של בחירה.
לא רוצים כי הם חושבים שזה מטופש.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 6

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

נורמלי זאת הגדרה של סביבה.

מבחינת טרנספורטר חתונות של 1000 זה הנורמלי , כי זה מה שהוא רואה מסביבו.

אתה לא יכול לקחת לו את זה, זאת הסביבה הנורמלית שלו.

הוא לא רואה את הזוגות שבוחרים בחתונות קטנות בחצר האחורית - טוב אולי הוא רואה אבל שוכח מהר. 

 

הבעיה עם הנורמלי, זה שקורונה מייצרת נורמלי חדש... פתאום זה יותר נורמלי לעשות חתונה קטנה.

ולכן זוגות שאולי שקלו חתונה קטנה בעבר.. אבל לא עשו זאת כי חשבו שזה לא יתקבל בסביבה.

בעתיד זה יהיה יותר נורמלי ..  כי הסביבה תקבל את זה. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, Blaz00r כתב:

לא יודע, נשמע לי כמו הלשנה פר אקסלנס. מה גם שזכור לי שהתלוננת שיש כאלו שעובדים בשחור ודי התעצבנת על זה, אז לא מפתיע שאתם כועסים על האנשים האלה ומלשינים עליהם. זו לא בושה, אני דווקא מסכים איתך בזה! יחי המלשינים!  

 

 

אני לא בעל אולם

אבל כן הייתי באילת ודאגתי לצלם מלונות שעוברים על ההנחיות והיה לי חשוב  שיעבירו את זה למי שצריך

אין שום סיבה שיאשרו התקהלויות במלונות ולא יאשרו באולמות

ואין שום סיבה שיעשו 150 איש בבית ולא באולם

מי שצריך העביר את זה למי שצריך ואם אני זוכר שמעתי גם את ביבי אומר על זה משהו

 

אבל יותר חשוב לזיין לנו את המוח על איזה שטות בצפון....עד שיש הזדמנות לתת לאנשים לשכוח שהממשלה הפסיקה לטפל פה בכל הבלאגן

לפני 11 דקות, farkash7 כתב:


אנשים נורמאלים? אתה קורא לאנשים שמזמינים 1000 איש נורמאלים?
קודם כל מה זה נורמאלי? אם זה ממוצע הם לא נורמאלים, הם ממש ממש לא נורמאלים.
ואם זה לא ממוצע אלה הגדרה פרי מוחו של טרנספורטר אז אתן לך קונטרה, הם פסיכופטים בטח לא נורמליים.

גם לגבי הזוגות האחרים אתה שוב קובע הגדרות, "ביטוח לאומי" "זוגות של 2 שקל"... יש הרבה זוגות שלא עושים אירועים כי הם פשוט לא רוצים, לא עניין של יכולת, עניין של בחירה.
לא רוצים כי הם חושבים שזה מטופש.

 

קודם כל הם מאוד נורמלים

ספקי חתונות (אולמות, מפיקים, מעצבים ,דיג'יים וכו') עובדים מאוד קשה כדי להקיף את עצמם בקהל כזה

זה שאתה לא מסכים עם זה זה בעיה שלך.

אלה החתונות הכי שמחות והכי מושקעות, יש שם תקציבים הכי גבוהים

אתה לא חייב להתחתן ככה, אבל עובדתית בתור אחד שנמצא בתחום הזה מאז שאני ילד אני יכול להגיד לך שכל ספק חתונות שואף לקהל כזה

גם אלה שאומרים "לא רוצה חתונות עד הבוקר", זה רק  בגלל שאין להם קהל כזה. 

 

אני לא מכיר בנאדם שיש לו 300 חברים צעירים שרוצים להשתגע עד הבוקר

ואומר לאישתו "עזבי אני מביא רק 40 איש"

לא  קיים

זוגות יושבים לי במשרד ואומרים לי אם האירוע נגמר לפני 3 4 אתה לא מקבל כסף

זה הקהל שאני רוצה סביבי ועבדתי  מאוד קשה להגיע אליו

כמובן שאין אף פעם 100%, אבל גם 85-90% זה בסדר

 

אתה חייב להבין שאני לא מעוניין באותם זוגות שמתחתנים בחצר של בית ליד החדר פחים כדי לחסוך כסף

אלה אותם אנשים שבאים לך למשרד ומתווכחים על 100 שקל

אני לא בן 21 סיימתי עם הנישה הזאת

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

אל תדאג עוד מעט יש בחירות. תהיה לך הזדמנות לשים פתק אחר בקלפי.
 

ברור שזה הקהל שאתה רוצה. 500 שקל לראש תקציב במינימום אני מניח כפול 1000 זה חתיכת חגיגה, לך ולכל השרשרת.

חתונות הכי שמחות? וואלה לא יודע.
תראה הייתי בלא מעט חתונות, מודה רק חתונה אחת של 1500 איש, שם במקום הזה ליד נתב"ג, במהלך הערב עלו לשיר גם כמה "תותחים כבדים" וזה וזה.
להגיד לך שהיה שם יותר שמח מחתונה של 300 איש? לא היה.
להגיד לך שנהנתי יותר מחתונה של 300 איש? לא נהנתי.
להגיד לך שנהנתי יותר בחתונה של 300 איש? לא בהכרח.

זו חתונה וזו חתונה. בסוף הסטייק תמיד חרא, ואתה לא מבין איך הצליחו להרוס את הסלמון והפרגית (סתם היו כמה מקומות עם אוכל טוב, דווקא בחתונה של ה1500 בינוני מינוס).
לכולן הלכתי בכיף, חברים שלי, אני אוהב אותם ובגלל זה הלכתי ופירגנתי. לא בשביל האלכוהול, לא בשביל האוכל, לא בשביל האולם, לא בשביל איל גולן ולא בשביל שיחזירו לי צ'ק, כבר אז ידעתי שאני לא עושה אירוע כזה.

בקיצור לא מדד לאושר, לא מדד לשמחה, לא מדד להשקעה. אולי מדד לכמה כסף שרפו על כל ראש, אבל זה לא בהכרח אומר שהשקיעו באורחים.
איך אפשר להשקיע באורחים כשיש 1500 איש בחייך? הכלה בקושי רואה את סבתא שלה באירוע כזה.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, korola כתב:

הבעיה עם הנורמלי, זה שקורונה מייצרת נורמלי חדש... פתאום זה יותר נורמלי לעשות חתונה קטנה.

ולכן זוגות שאולי שקלו חתונה קטנה בעבר.. אבל לא עשו זאת כי חשבו שזה לא יתקבל בסביבה.

בעתיד זה יהיה יותר נורמלי ..  כי הסביבה תקבל את זה. 

 

זה נורמלי למי שמראש תכנן להביא 150-200 איש  לאולם, למי שמספיק לו להגיש פרגית ואסאדו לא לעיס רק בשביל להגיד "עשינו אירוע"

לא למי שתכנן הפקה מטורפת ויודע שיש לו חברים שלא הולכים הבייתה עד 4 5

אלה דואגים לדחות למאי  יוני  2021 כי המסיבה זה הדבר הכי חשוב להם בכל התהליך

 

החתונות בשנים האחרונות עלו מדרגה

זוגות מביאים דיג'יי לקבלת פנים, בונים לו במה, מייצרים אווירה של לאונג'

ב 1-2 בלילה הכל משתנה, סוללה של דיג'יים שיורדים עם העמדה אל הקהל  ומשנים לגמרי את הז'אנר

בשעות האלה האירוע רק מתחיל. ממש מתחיל סיבוב שלם מההתחלה

 

זאת נישה ויש אנשים שזוכים לקחת בה חלק, יש אנשים שלא

אולי אם הייתי בן 60 לא הייתי רוצה להיות שם, אבל כמו שאני מכיר את עצמי גם בגיל 60 זה יתאים לי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...