Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקבל יותר לייקים מאשר בתקופה לפני הקורונה, אבל אין לי כוונה לשלם להם כסף אז האפליקציה הזאת היא סתם שעשוע להעביר זמן מת בעבודה.

בטח עובד.

תופתע לשמוע אבל דווקא בשבועות שהיה סגר ועצמאות הייתה הכי הרבה פעילות,כשממש אסור ממש רוצים.

הגיוני, אבל פעילות באפליקציה != אנשים שאשכרה נפגשים. מניח שהסגירה של הרבה מקומות מנעה מאנשים להכיר בדרכים אחרות שהן לא דרך אפליקציות, ומצד שני אנשים "מנצלים" את האפליקציות להעביר את השיעמום בלי כוונות לצאת לחיים האמיתיים (כמו שכמגיא אמר). מצד שני יכול להיות שזה מביא לאפליקציה "חומר" חדש שלא היה בו לפני (לטוב ולרע).

@ChemGuy85 למה שתשלם? יכול להשתמש גם בלי

פורסם
לפני 9 דקות, Blaz00r כתב:

הגיוני, אבל פעילות באפליקציה != אנשים שאשכרה נפגשים. מניח שהסגירה של הרבה מקומות מנעה מאנשים להכיר בדרכים אחרות שהן לא דרך אפליקציות, ומצד שני אנשים "מנצלים" את האפליקציות להעביר את השיעמום בלי כוונות לצאת לחיים האמיתיים (כמו שכמגיא אמר). מצד שני יכול להיות שזה מביא לאפליקציה "חומר" חדש שלא היה בו לפני (לטוב ולרע).

@ChemGuy85 למה שתשלם? יכול להשתמש גם בלי

 

התחלתי לצאת עם מישהי בסוף מרץ אם זה עונה לך על השאלה...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

עד שיבוא לכם איזה פדופיל עם תמונה של בחורה

 

פדופיל שם תמונה של  גבר חתיך וצעיר .. 

אם כבר הם צריכים לפחד מהומו גדול ושעיר שישים תמונה של בחורה .

אני לא ממש רואה איך פדופיל אמור להפחיד אותם

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

 

אני התכוונתי לגבר חתיך וצעיר.. שיצליח למשוך נערות צעירות.

לא הבנתי איך פדופיל עם תמונה של בחורה אמור למשוך נערות צעירות..

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

 

התחלתי לצאת עם מישהי בסוף מרץ אם זה עונה לך על השאלה...

 

היא עובדת ?

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב בעלי האולמות שינו גישה

רוצים קודם כל כסף בכיס

אחר כך הפגנות

 

התנהגות של נרקומנים שלא מבינים שהעסק נשחק כל יום שהוא לא עובד

העיקר תן כסף כסף כסף 

לא פלא שאני חצי מהגיל שלהם ויושב בפגישות ספקים ומשנה להם את כל האולם.

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, מרק10 כתב:

 

היא עובדת ?

באה מבית טוב :)

 

היה נגמר,זה היה לבלאז00ר להמחשה רק.

לפני 13 דקות, Transporter כתב:

טוב בעלי האולמות שינו גישה

רוצים קודם כל כסף בכיס

אחר כך הפגנות

 

התנהגות של נרקומנים שלא מבינים שהעסק נשחק כל יום שהוא לא עובד

העיקר תן כסף כסף כסף 

לא פלא שאני חצי מהגיל שלהם ויושב בפגישות ספקים ומשנה להם את כל האולם.

זה יפה שאנשים בגיל 88 מתפעלים עסק כמו אולם אירועים.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הקורונה עברה, תראו איזה גרף יפה סידרו לנו. 

ירידה מטורפת כבר 5 ימים רצופים, עוד כמה ימים כאלה ונצא מהרשימות האדומות באירופה.

תכינו את המזוודות לאוגוסט .. הולך להיות חם בשדה.

 

 

image.png.c65fc4f79bc24b79a31f4bcb382584ef.png

  • אהבתי 1
פורסם

כל עוד לא עולה דרסטית כמות המתים והחולים קשה אפשר לשחק עם המספרים והאחוזים כמה שבא להם.

 

אם פתאום תהיה עליה חדה שמנוגדת ל"ירידה" בבדיקות יהיה מעניין.

סתם,יהיה סגר...

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתה חושב שרק אתה חכם.

הם גם סגרו את הפינה הזאת, מינו את פרופ' עידית מטות להיות האחראית על מספרים,

איסוף מספר הקשים והמתים מכל בתי החולים.

 

זאת אותה עידית מטות שצחקה שהיא מתבדחת עם חולים "קשים"

עכשיו נשאר למנות את לס לאחראי לספירת המתים בגלל הקורונה..

וזהו ניצחנו את המחלה

  • מעניין 1
פורסם

שמע, זה שני אנשים שהגיעו היישר מהשטח. אני לא יודע מה ברבש היה עושה, אבל הם לפחות לא משדרים פניקה שעוד רגע כולם מתים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...