Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, yuvalganim כתב:

 

תחליט, אז עכשיו המדד שלך הוא מובטלים ולא הרוגים?

מצטער מאוד, זה לא שווה ערך.

אתה רוצה להמשיך לחגוג כשאנשים פה מתים, אז לא.

אז עכשיו יהיו כמה חודשים קשים, בסוף זה ייגמר והכל יחזור על קדמותו

 

בתקופה הזאת  כמעט ואין הצעות עבודה. מובטל שנקלע לחובות ופונה למקומות עבודה וכולם אומרים לו לא צריכים

ההוצאות  לא נעצרות, כל הזמן מתווספות, גודלות, ההלוואות צוברות ריבית וגם המינוס

יגיע היום שהוא יבין שהוא לא יכול לעמוד בזה

כל מובטל הוא פוטנציאל להתאבדות

בנאדם שדופקים לו בדלת ב 2 בלילה לגבות חוב והילדים שלו שואלים אותו אבא מה הם רוצים

אתה בכלל מבין תדברים האלה ? אתה מבין מה בנאדם כזה יכול לעשות ?

 

לא מדבר בכלל על אלימות במשפחה, רצח נשים ודברים אחרים שהם נגזרות של  בעיות כלכליות

אף אחד לא מוכן לספוג עוד כמה חיודשים קשים, לא כשכל המשק פתוח

 

אירועים סגורים כבר חודש והנה רק עולים ועולים בהדבקות, לא סוגרים שום דבר

אז הגיע הזמן שיפתחו אותנו

 

הצגתי כאן מתווה שמירה על האוכלוסיה המבוגרת

אני יכול להגיד לך שיש אנשים בקרב מקבלי ההחלטות שחושבים על זה בדיוק כמוני ולא מדברים על זה כי קשה לצאת בהצהרה כזאת

אבל זה יגיע

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 26 דקות, מרק10 כתב:

 

קרא את הכתבה על חברך ולהתייחסות הרופא.

 

"במקרה של כפיר, טרשת עורקים נגרמת בגלל גורמי סיכון ואני רואה שהוא עישן אז טרשת העורקים כבר הייתה קיימת אצלו. מה שמצבי הלחץ והמתח עושים זה שטרשת העורקים נקרעת ויושב שם קריש דם שחסם את העורק וגרם להתקף הלב".

 

https://www.ynet.co.il/health/article/S16UAscxP

 

 

 

 

ציטוט

אין לאפשר לחולה לגשת אפילו לשירותים – כל מאמץ גם קל ביותר, עלול להחמיר נזק אפשרי ללב.

 

המשפט הזה הזכיר לי נשכחות,  בעבר שמעתי כבר הרבה שנכנסו לשירותים בזמן שהרגישו מועקה בלב.

והלחץ שהם לחצו על מנת לפנות את הפסולת מהגוף גמרה אותם.

אז עכשיו אפשר לרשום .. סיבת המוות .. "הלך לחרבן", הוא לא מת מקורונה אלה מפעולה פשוטה שעושים כל יום.

 

  

פורסם

המובטלים מקבלים חל"ת עד יוני 2021, אז זה לא כמו שכר אבל בהחלט אפשר לשרוד ולשים אוכל על השולחן.

אם לא היה פתרון אחר הייתי מסכים איתך.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)

גמזו כבר התחיל לעבוד, בנתיים זה מצליח לו .. בניגוד לצפיות שזה יקח לו שבועיים להוריד את המספרים של המאובחנים.

הוא כבר מצליח. 

השיטה שלו, לבדוק פחות .. אז מגלים פחות. 

בדיוק כמו בישיבה בבני ברק!!! אבל הניגוד לישיבה בבני ברק , לגמזו יש תוכנית באמת לעשות את זה.

אז בנתיים הוא דוגל ב..  

fake it till you make it

 

הוא מקווה שהוא באמת יצליח להוריד את המספרים בהמשך , אז בנתיים אפשר  to fake it  .

 

image.png.fc03b0d85d126ae825876001075fd03a.png

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

בנאדם שדופקים לו בדלת ב 2 בלילה לגבות חוב והילדים שלו שואלים אותו אבא מה הם רוצים

אתה בכלל מבין תדברים האלה ? אתה מבין מה בנאדם כזה יכול לעשות ?

שמע, אני אפתח עכשיו משהו אישי, זה קרה לי בתור ילד (היום כבר הכל בסדר ונגמרו הצרות) אבל ראית יותר מדי סרטים. הם לא באים באמצע הלילה להפחיד את הילדים, הם יכולים לבוא גם סתם ככה בהפתעה באמצע היום.

אבל בכל זאת אני אוסיף, שאני מוכן לתת לסבתא שלי לחיות עוד X שנים ולחטוף טראומה כזו בתור ילד שעבריין בן 40 מאיים עליו.

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, EliC25 כתב:

שמע, אני אפתח עכשיו משהו אישי, זה קרה לי בתור ילד (היום כבר הכל בסדר ונגמרו הצרות) אבל ראית יותר מדי סרטים. הם לא באים באמצע הלילה להפחיד את הילדים, הם יכולים לבוא גם סתם ככה בהפתעה באמצע היום.

 

סבבה אחי

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

תלוי מה היה מצבו לפני החל"ת. אדם שעד לפני החל"ת חי מתלוש לתלוש ללא רזרבות חל"ת יכול לרסק אותו מבחינה כלכלית.  

 

נו אז מה?

ובן אדם שגם ככה הבריאות שלו היית רופפת יכול למות בגלל הקורונה.

כל אחד והסיכונים שלו.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
Just now, EliC25 כתב:

שמע, אני אפתח עכשיו משהו אישי, זה קרה לי בתור ילד (היום כבר הכל בסדר ונגמרו הצרות) אבל ראית יותר מדי סרטים. הם לא באים באמצע הלילה להפחיד את הילדים, הם יכולים לבוא גם סתם ככה בהפתעה באמצע היום.

 

 

שאלה לגבי חנויות לממכר אופניים... האם העסקים כרגיל ?

האם כולם מוציאים היום על אופניים כמו פעם? 

בכל התחומים ?? אופניים לילדים ב 300 ש"ח?  לנוער ב 3000 ?

ובוגרים ... קנו אופנים ב 12,000 ו 30,000 ש"ח כאילו אין מחר? 

 

ומה התוכניות לחודש לפני יום כיפור?  האם אתם הולכים להזמין מלאי ענק כמו שנים קודמות?

 

פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

שאלה לגבי חנויות לממכר אופניים... האם העסקים כרגיל ? מבחינת תנועה כן, מבחינת 'איכות' לא. יש יותר תיקונים ופחות מכירה (הכנסות נמוכות יותר אבל רווחיות גבוהה יותר)

האם כולם מוציאים היום על אופניים כמו פעם?  לא יודע כי זה אינדיבדואלי. אני משתדל לבוא לקראת לקוחות שאני רואה שהם צריכים את האופניים אבל אין להם מספיק להוציא או שקשה להם.

בכל התחומים ?? אופניים לילדים ב 300 ש"ח?  לנוער ב 3000 ? אופניים לילדים (אני מדבר עד גיל 6) זה קצת יותר מ300, וקונים, תמיד יתהו על המחיר כי באינטרנט ראו ב299, אז אני צריך להסביר שזו איכות אחרת שמוכיחה את עצמה לתקופה ארוכה ולא לחודש וחצי. לנוער אפשר להסתפק בעד 2000 שקל, כאמור, קונים עכשיו פחות.

ובוגרים ... קנו אופנים ב 12,000 ו 30,000 ש"ח כאילו אין מחר? אף פעם לא קונים 'כאילו אין מחר' אלו נישות שמקומן כך שיש הזמנה אחת לX זמן. קונים בכל אופן באופן די רגיל. 

 

ומה התוכניות לחודש לפני יום כיפור?  האם אתם הולכים להזמין מלאי ענק כמו שנים קודמות? חד משמעית לא.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

תלוי מה היה מצבו לפני החל"ת. אדם שעד לפני החל"ת חי מתלוש לתלוש ללא רזרבות חל"ת יכול לרסק אותו מבחינה כלכלית.  

 

דווקא שכירים שחיו מתלוש לתלוש, בלי שום רזרבות יכולים די בקלות לצלוח את השנה הקרובה.

הם מקבלים דמי אבטלה ויכולים לצמצם טיפה את ההוצאות ולעבור בשלום.

 

מי שחוטף הכי קשה אלו העצמאים הקטנים ..  אלו שמראש לא הבינו על מה הם חותמים.

מי שקנה קו חלוקה במאות אלפי שקלים ... התחייב ל 15,000 בחודש מתוך מחזור של 25,000.

וניסה לחיות על 10,000.... הוא נשאר עם ההתחייבות.

 

אבל עזוב.. אין הרבה כאלה.. אם היו כאלה היינו רואים קפיצה יותר גדולה בבקשות לפשיטת רגל.

בפועל לרוב האנשים יש הון עצמי וחסכונות ברמה כזאת שתספיק להם להרבה יותר משנתיים בלי הכנסות.

 

אבל זה כואב להם לראות את ההון מצטמצם .. ולכן הם רצים לבכות בתקשורת  

לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

יש יותר תיקונים ופחות מכירה (הכנסות נמוכות יותר אבל רווחיות גבוהה יותר)

 

מעולה.. זה בדיוק מה שכתבתי לגבי המוסך שיעבור לחשבונית רק על העבודה ושישלח את הלקוח לקנות את החלקים.

 

המענקים שמקבלים הם לפי ירידה במחזורים .. מי שהמחזור שלו ירד מקבל פיצוי.

למרות שלפעמים .. הרווח נשאר אותו דבר.

נניח מחזור של 100,000 עם רווח של 10% .. נשארים עם 10,000 ש"ח רווח.

אם המחזור ירק ל 50,000 והרווח עלה ל 20% .. עדיין נשארים עם רווח של 10,000 ש"ח.

אבל המדינה תעניק מענקים לבעל העסק .. פעמיים.. 

השתתפות בהוצאות של כ- 7,000 ש"ח לחודש.

+ מענק סוציאלי של כ - 7,000 ש"ח נוספים ..  

 

והעיקר שיש פה בעל עוסק שרוצה פיצוי של 100% מהמחזור ולא 15% מהמחזור ו 70% מההכנסה החייבת . 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 דקות, yuvalganim כתב:

 

נו אז מה?

ובן אדם שגם ככה הבריאות שלו היית רופפת יכול למות בגלל הקורונה.

כל אחד והסיכונים שלו.

 

98% שהוא יישאר בחיים. 

פורסם
לפני 9 דקות, korola כתב:

שאלה לגבי חנויות לממכר אופניים... האם העסקים כרגיל ?

האם כולם מוציאים היום על אופניים כמו פעם? 

לא יודע מה בישראל. אבל בחול אופניים זה מוצר אקסטרא חם עכשיו. (גם דגמים שהם לא הכי זולים, נגיד את זה ככה).

אבל זה לא רלוונטי לישראל כי מה שצריך כדי שיחליפו את האוטו/תחצ באופניים זה תשתית, שכמעט ולא קיימת בארץ (אני לא מחשיב את הקומבינות, אני רוצה משהו מתוכנן נורמלי).

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...