Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, farkash7 כתב:


מזל שלא חטף קורונה.
היה הולך למלונית, ״מזיין״ וחוטף התקף לב תוך כדי האקט. אני כבר רואה את הכותרת בעיתון...

איזה דיבור פח אשפה, לא מפתיע מי המודל לחיקוי.

 

פח אשפה זה מי שגידל בחורות שהולכות למסיבות קוק ונדבקות שם

ואז הולכות למלון וחושבות שהכל מותר

ההבדל הגדול בנינו שאני מכיר קצת יותר אנשים ממך שנמצאים שם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 9 שעות, Transporter כתב:

 

אני מנסה לחשוב מי אני מכיר שלא מעשן ולא מוצא כאלה

🤪🙃🥺😖💩🙊🙉🙈

 

  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בכלל לא מפתיע אותי - פגשתי בעבודה שלי עשרות עובדים מהתעשייה הזאת של שרותי ההגברה - כולם מעשנים, בלי יוצא מהכלל.

בכל תחום אחר אני שם לב שיש יותר אנשים שלא מעשנים.

  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

 

אמר שוהא מחכה לצינתור דחוף

ועבר 3 התקפי לב

 

 

כאשר אדם עובר התקף לב ונמצא בסכנת חיים מבצעים צינתור מבלי להמתין גם 10 דקות אחרי בדיקת אקו לב. אם לא נמצא רופא מצנתר בבית-החולים קוראים לרופא מההבית באופן דחוף.

 

לדעתי במקרה של החבר שלך המידע שקיבל מהרופאים והלחץ שהוא נמצא בו כתוצאה מהבשורות הרעות הוא העביר אלייך לא מדוייק.

 

לדעתי חברך ממתין לצינתור אבחנתי של עורקי הלב בכדי לשלול סתימה בעורקים.

 

גם בעיות בקצב הלב מצריכים אישפוז לתקופה מסויימת בטיפול נמרץ לצורך מעקב.

 

 

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 6 דקות, vladclar כתב:

בכלל לא מפתיע אותי - פגשתי בעבודה שלי עשרות עובדים מהתעשייה הזאת של שרותי ההגברה - כולם מעשנים, בלי יוצא מהכלל.

בכל תחום אחר אני שם לב שיש יותר אנשים שלא מעשנים.

 

אני לא מעשן ולא עישנתי  בחיים שום דבר

אבל אין לזה שום קשר

לחץ זה גורם להתקפי לב 

יכול להיות שאם היה משתף את המצב בחשבון בנק שלו היה יותר קל לדבר על זה

אני רק מניח שאם הוא העלה את הנושא, המצב לא להיט

 

 

פורסם

אז אני אכתוב בעדינות: תפטרו מהמנהג הזה. אם אתה מעשן אתה גורם לכל מיני סוגי סרטן, להתקפי לב, לארועים מוחיים, אפילו לאימפוטנציה. ותמורת זה אתה משלם במיטב כספך.

 

כן, אני יודע שלא חסר לך כסף, אבל שווה לך להוציא אותו על מוצר שעושה לך רק נזקים?

 

דרך אגב, אני חייב לך תשובה לשאלה שהעלית קודם. אז, בקצרה  גורמי הסיכון העיקריים לסתימת עורקים הם סכרת, לחץ דם גבוה, שומנים גבוהי בדם, היסטוריה משפחתית של מחלת לב וכלי דם ועישון. מתח נפשי יכול לתרום לארוע החריף, אב בדרך כלל על בסיס תהליך שמתפתח עשרות שנים קודם. 

 

התקפי לב מתרחשים גם אצל אנשים בלי אותם גורמי סיכון אבל הגורמים האלה מגדילים מאד את סכנת התקפי לב ושאר מרעין בישין שהזכרתי קודם.

 

אם, כחבר פורום, אני יכול לתת לך עצה חשובה לחיים הרי שהיא לא לעשן ולא לתת לאף אחד לעשן לידך, שכן גם העשן שהוא פולט מזיק לך. מעבר לכך יש עוד שורה של עצות לשצירה על בריאותך, אבל זו בראש הרשימה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:

 

כאשר אדם עובר התקף לב ונמצא בסכנת חיים מבצעים צינתור מבלי להמתין גם 10 דקות אחרי בדיקת אקו לב. אם לא נמצא רופא מצנתר בבית-החולים קוראים לרופא מההבית באופן דחוף.

 

לדעתי במקרה של החבר שלך המידע שקיבל מהרופאים והלחץ שהוא נמצא בו כתוצאה מהבשורות הרעות הוא העביר אלייך לא מדוייק.

 

לדעתי חברך ממתין לצינתור אבחנתי של עורקי הלב בכדי לשלול סתימה בעורקים.

 

גם בעיות בקצב הלב מצריכים אישפוז לתקופה מסויימת בטיפול נמרץ לצורך מעקב.

 

 

 

 

 

לא יודע

לא מבין בזה

כשיחזור הבייתה נדע

בכל מקרה אין לי שום ספק שהוא לא עשה את זה בשביל רייטינג, הוא לא כוכב ריאלטי ולא צריך לספר שהוא קיבל התקף לב, זה לא מכניס לו כסף

פורסם

@מרק10דחיפות הצנתור נקבעת לפי מצב החולה. יש מצבים, כפי שאתה מתאר, שהוא מבוצע באופן מיידי, והשאיפה היא לקצר זמנים, הסטטסטיקה בישראל מבחינה זו מעולה. אבל יש מצבים אחרים בהם עדיף לדחות את הצנתור בכמה שעות ואף ימים. "התקף לב" הוא מונח מאוד הטרוגני, וכל חולה יטופל לפי מצבו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, vladclar כתב:

בכלל לא מפתיע אותי - פגשתי בעבודה שלי עשרות עובדים מהתעשייה הזאת של שרותי ההגברה - כולם מעשנים, בלי יוצא מהכלל.

בכל תחום אחר אני שם לב שיש יותר אנשים שלא מעשנים.

זה מזכיר לי קצת את הצבא ואת העבודה תוך כדי(מועדון) שסיגריה הייתה הסיבה הלגיטימית היחידה לצאת להפסקה.

אז מידי פעם זה מה שהייתי עושה...

 

אז מתרגלים לעשן  בשביל לשבת 15 דקות מידי פעם ועם הזמן זה נהיה הרגל ומתמכרים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 20 דקות, halperin96 כתב:

אז מתרגלים לעשן  בשביל לשבת 15 דקות מידי פעם ועם הזמן זה נהיה הרגל ומתמכרים.

מזכיר לי את הפסקות התפילה בטירונות.

ניסיתי פעם אחת, ויתרתי.

אבל הטירונות שלי היתה רק שבועיים וחצי גם ככה..

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אדלשטיין: 2% מתוך כל המאומתים יהיו חולים קשים תוך 10 יום

ב 11.7 היינו על 38131 מאומתים

זה אומר שב 21.7 היינו אמורים להיות על 760 חולים קשים

בפועל: 300

 

פח סימן טוב:

1000 חולים קשים

 

על זה אפילו לא נגיב

 

מתי יבינו שכל האנשים האלה הם בדיחה?

הם מפספסים בכל התחזיות

 

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

אין כמו מלצר שמוזג לך שתיה בלי מסכה ונושם לתוך הכוס שלך

 

 

2212.png

איפה כל הטוב הזה?

יין ב17.90 וקורונה חינם

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
Just now, halperin96 כתב:

איפה כל הטוב הזה?

יין ב17.90 וקורונה חינם

 

ביצ קלאב

אבל בטח כשהשמן יעשה סיור בחופים הוא יראה לנו איך הכל נאכף ומלצרים שמים 3 מסכות למקרה שאחת תיפול

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 52 דקות, Transporter כתב:

אדלשטיין: 2% מתוך כל המאומתים יהיו חולים קשים תוך 10 יום

ב 11.7 היינו על 38131 מאומתים

זה אומר שב 21.7 היינו אמורים להיות על 760 חולים קשים

בפועל: 300

 

ב 11.7 היו 18296 חולים פעילים.

2% מזה זה 360 פחות או יותר. אדלשטיין בהחלט ב ballpark הנכון.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...