Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא היתה פה משילות אף פעם. צא מזה.

 

ואתה שוב לחלוטין מונחה פניקה. ניהול מדיניות על סמך פניקה גרוע באותה המידה כמו העדר משילות. זה נזק ברור רק מכיוון אחר.

 

יש סטטיסטיקה איפה חולים יותר. אפשר, כנראה, להבין איפה נדבקים יותר.

לא. אישה שיושבת לבד לחלוטין בכיכר עצומה לא מאיימת על אף אחד. אלא אם יש גם הוכחה עכשיו שהוירוס נשאר באוויר מספיק זמן כדי להדביק את מי שישב שם שעה אחריה. במקום זה היא היתה יכולה לשבת גם בחוץ בבית קפה שבו קנתה את הקפה. ומה אז? אני יודע, לפי הגישה שלך אין מה ללכת למסעדות (והן יכולות להעלם מילמא). אבל אם המחוקק מאפשר לה לשבת ליד שולחן עם כוס קפה בבית קפה - מה הבעיה שתעשה את זה מטר ליד בחוץ?

לא, לא כולם מתעלמים מהכללים. יש הרבה יותר אנשים עם מסכות כרגע בחוץ. אגב, כנראה גם בבני ברק, אם לשפוט לפי מה שראיתי בשעה נהיגה שם לאחרונה. ובכל זאת, יש שם יותר חולים. ולכן לא צריך לירות לכל הכיוונים. ואני מקווה שפרופ' גזמו באמת ילך בכיוון כזה - בתור מי שדווקא לא שידר פניקה מday one.

 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

למאבטחים במשרדי הממשלה בדרך כלל השכר ההתחלתי עומד של -33-35 שקלים לשעה ולא שכר מינימום.

השכר ההתחלתי הוא יותר נכון שכר בסיס. במשרדי ממשלה יש תוספות שכר אסטרונומיות, משעות נוספות החל מ2 בצהריים והלאה ועד שעות לילה ושבת וכו

פורסם

שעות נוספות מ2 בצהריים זה הגיוני אם היום שלך מתחיל ב6 בבוקר.

יש פה בונוס,אבל הוא לא מטורף.

אני חושב שראיתי תנאים דומים בנמל אשדוד.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

שעות נוספות מ2 בצהריים זה הגיוני אם היום שלך מתחיל ב6 בבוקר.

יש פה בונוס,אבל הוא לא מטורף.

אני חושב שראיתי תנאים דומים בנמל אשדוד.

 

אשתי עובדת שם. שעות נוספות גם אם התחלת ב2 ודקה.

פורסם
לפני 31 דקות, EliC25 כתב:

אשתי עובדת שם. שעות נוספות גם אם התחלת ב2 ודקה.

יש מצב שזו משמרת שניה אז.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

לא, אין קשר.

125 אחוז מ2 עד 22

150 אחוז צ22 עד 6

לא משנה מתי התחלת.

כמובן שלא בכל משרד ממשלתי.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

לא היתה פה משילות אף פעם. צא מזה.

 

ואתה שוב לחלוטין מונחה פניקה. ניהול מדיניות על סמך פניקה גרוע באותה המידה כמו העדר משילות. זה נזק ברור רק מכיוון אחר.

 

יש סטטיסטיקה איפה חולים יותר. אפשר, כנראה, להבין איפה נדבקים יותר.

לא. אישה שיושבת לבד לחלוטין בכיכר עצומה לא מאיימת על אף אחד. אלא אם יש גם הוכחה עכשיו שהוירוס נשאר באוויר מספיק זמן כדי להדביק את מי שישב שם שעה אחריה. במקום זה היא היתה יכולה לשבת גם בחוץ בבית קפה שבו קנתה את הקפה. ומה אז? אני יודע, לפי הגישה שלך אין מה ללכת למסעדות (והן יכולות להעלם מילמא). אבל אם המחוקק מאפשר לה לשבת ליד שולחן עם כוס קפה בבית קפה - מה הבעיה שתעשה את זה מטר ליד בחוץ?

לא, לא כולם מתעלמים מהכללים. יש הרבה יותר אנשים עם מסכות כרגע בחוץ. אגב, כנראה גם בבני ברק, אם לשפוט לפי מה שראיתי בשעה נהיגה שם לאחרונה. ובכל זאת, יש שם יותר חולים. ולכן לא צריך לירות לכל הכיוונים. ואני מקווה שפרופ' גזמו באמת ילך בכיוון כזה - בתור מי שדווקא לא שידר פניקה מday one.

 

 

 

 

לגבי שתית הקפה בחוץ - כל עוד היא מרוחקת מאחרים אין בעיה. זה גם ההגיון מאחורי הפעלת המסעדות עם שולחנות על המדרכות. זה יכול להחזיק אותן עוד 3-4 חודשים, אז יגיע הגשם ויהיה צורך לחשוב מחדש.

 

הבעיה "בחוץ" היא עניין שם פרשנויות. אם הכללים לא נוקשים יש בעיה באכיפה. גם כך יש תקנה שפוטרת ממסיכה בזמן פעילות ספורט, ועכשיו לך תתווכח עם השוטר האם אתה צועד את הקילומטראז' היומי שלך או לא. קרה לעוזרת שלי, לא עזר לה דבר קיבלה דו"ח בגובה שני ימי עבודה.

 

לגבי בני ברק, מדובר באוכלוסיה שמתנהגת לגמרי אחרת ממה שאנחנו מכירים, וככל הנראה זה גורם להדבקות המוניות. מתחיל בבתים צפופים עם קושי בבידוד חולים ומגעים שלהם, דרך הצפיפות בבתי הכנסת ובמוסדות הלימודים, וכלה ב-100% בעלי זקן, שמוריד מיעילות המסיכות שכן אחוז יותר גדול מהאויר הננשף יוצא מצידן בלי שהרסס נתפס במסיכה. ספקולציה שלי: נוהל אב"כ וגילוח זקנים היה מוריד את מספר הנדבקים באי אילו אחוזים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עצוב מאוד

חבר יקר, דיג'יי מפורסם ומצליח כבר 20 שנה, קיבל  התקף לב

בלי לפגוע באף אחד

אף קשיש בן 90 לא שווה שבנאדם בן 40 ילך בשביל  לשמור על החיים שלו, מצטער מאוד

המדינה הזאת חייבת  להתאפס ולהתחיל בשיטת "איש איש לעצמו- נדבקת שילמת"

אני כבר חודשים ארוכים כותב כאן שאנשים ימותו מהקורונה הכלכלית אבל לא נדע מזה כי אנחנו לא מכירים אותם

אז הנה אחד שאני מכיר באופן אישי, לא ליאור כלפון שמזיין לנו את המוח על דלקת בגרון וחולשה,

בנאדם שאני מכיר שהתמוטט באמצע החיים מכל הלחץ

 

אם אנשים כמו אייל גולן לא היו תומכים בעובדים שלהם היינו רואים עוד אלפים כאלה סביבנו

 

 

 

110791660_3220823537974147_5698022543032818548_n.jpg

פורסם

אבל הוא חי ??  הוא רק קיבל התקף לב.

הוא לא מת?  בכלל הרוב לא מתים מהתקף לב. 

בכל מקרה אם הוא קיבל התקף לב בגיל 40,  אז כנראה הוא בקבוצת סיכון והיה מקבל גם ככה או ככה התקף בשנים הקרובות. 

 

בקיצור... אתה אלוף בלהסתכל על הדברים רק בכיוון שלך

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, korola כתב:

אבל הוא חי ??  הוא רק קיבל התקף לב.

הוא לא מת?  בכלל הרוב לא מתים מהתקף לב. 

בכל מקרה אם הוא קיבל התקף לב בגיל 40,  אז כנראה הוא בקבוצת סיכון והיה מקבל גם ככה או ככה התקף בשנים הקרובות. 

 

בקיצור... אתה אלוף בלהסתכל על הדברים רק בכיוון שלך

 

זה 50-50

יכל למות. יש עוד עשרות אלפים כמוהו שאתה לא יודע עליהם בכלל כי  מה אכפת לך ? גם עליו לא ידעת

סביר להניח שאם היה מקבל קורונה הוא היה צוחק היום, או הולך למלונית ומזיין קצת ילדות מושפעות בנות 20

חוזר ואומר

נותן 50% מהחולים בשבילו ובשביל כל אחד

והנה עוד כתבה על אנשים שאני לא מכיר

כל אחד מהם יכול מחר למות מהתקף לב

בשביל שהקשיש ההוא יוכל להמשיך לשחות בבריכה המסריחה שלו

 

 

לפני 10 שעות, יבגניפ כתב:

צריך להתעסק במה שחשוב. לא אישה בת 70 ששותה קפה בכיכר רבין. יש כרגיל בישראל גם בעיות מגזריות וקושי רגיל עם משילות. לבקש לסגור את כל המסעדות בתל אביב זה נחמד. אבל זה לא יעזור לאלפי נדבקים בירושלים ובני ברק. וגם אם יסגרו את שתי הערים האלו, או שכונות בהן, צריך עדיין להבין שאין לא לישראל ולא למדינות אחרות תחמושת אמיתית נגד הקורונה כרגע. גם לך, ספריאל, עם כל הפניקה הרגילה שלך.

זו המציאות. לא נגיע למצב ש100% מהאזרחים עם מסכה 24\7. סגר זו לא אוצפיה וברוך ה' פרופ' גמזו דיבר נגד סגר עוד מתחילת הגל הראשון.

 

 

במדינות נורמליות היו יכולים למזער יותר את החולים אם היו מסכות

בישראל זה לא יעזור

ובגלל זה פשוט צריך לפתוח. אין מה לעשות

זה לא עוזר שכולם עם מסכות ובימי שישי כולם הולכים לסבא וסבתא עם הנכדים ומחבקים אותם ומדביקים אותם

 

כל השבוע שמרת אבל בסופש אתה מדביק

פשוט צריך לפתוח וכל אחד יקח אחריות על החיים שלו נקודה

 

גם ככה  אין שום איסור על מפגשים משפחתיים אז בסופש כשאסור ים אנשים יושבים בבריכה בבית 40 איש....

אם היה מותר ים היו יושבים בבית רק 7 איש

לפני 15 שעות, snoop90 כתב:

להלן העובדות:מצטט לך "כמה אפשר לאכול סטייק אנטרקוט, מדי פעם צריך פרוסה עם שוקולד". 

ואחרי מספר שנים, אותו אחד מואשם, אבל לא מורשע, בעבירות מין.

 

 

איזה תגובה מטומטמת.

הוא אמר בצחוק שהוא אוהב לגוון בנשים

כל גבר שני אומר את זה

זה הופך אותו לאנס ? אתה אמיתי ?

גם אני אוהב לגוון..נמאס לי מהר...זה אומר שתקרא לי אנס?

 

אתה משווה בנאדם שנחקר מכל כיוון ויצא זכאי לבנאדם שהואשם באונס?

לפני 11 שעות, vladclar כתב:

כדי שיהיה סיכוי לזה שהציבור יתחיל לשתף פעולה, צריכים לבטל חובת המסיכות במקומות פתוחים לאנשים בודדים ולאכוף ( אבל באמת לאכוף ) בתוך מבנים, אוטובוסים , מוסדות , התקהלויות בחוץ ובפנים וכו..
חייבים לסגור באמת את המקומות עם הדבקה ( או לפחות למנוע מהם להפר הנחיות ) ולא קניונים בשבת ( שגם ככה לרוב סגורים ).
כאשר אנשים רואים הנחיות הגיוניות, ולא משהו שנראה כמו החלטות תחת לחץ פוליטי, יש יותר סיכויים לשיתוף פעולה.

 

הסגר הזה זה הדבר הכי מטומטם שראיתי

מה מותר:

הכל

 

מה אסור:

חתונות

 

אהה וקניונים בשבת

וואו כל כך שיניתם לנו את השיגרה שממש מורגש כאן שכולם בפאניקה

לפני 9 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

סיבוכים יש בכל מחלה. קורונה היא לא פוליו אתה לא מסיים את המחלה עם 95% נכות לצמיתות מביטוח לאומי. נכון, יש סיבוכים ארוכי טווח שאנחנו עדיין לא מבינים עד הסוף הסיבוך הבולט ביותר זו עייפות קשה שנמשכת שבועות ואפילו מספר חודשים אחרי החלמה. לעיתים גם קשיי נשימה. עדיין לא ידוע אצל כמה אנשים מופיעים הסיבוכים וכמה זמן הם נמשכים לכן צריך לשמור על זהירות, אבל גם לא צריך לעשות מהמחלה פוליו או אבעבועות שחורות.

 

בינתיים כל האנשים שאני מכיר ועברו את המחלה בבית או במלונית חיים את החיים כרגיל

חלקם זכו להיות במלונית ולעשות מסיבות, לזיין, ועוד כמה דברים שהם לא מדברים עליהם 

כולם נושמים כולם חיים ולאף אחד מהם אין שום נזק

לפני 9 שעות, halperin96 כתב:

 

אם התופעה הייתה בהיקף כמו שאתה מתאר כבר הייתה פאניקה.

אלא החלטת להתיישב על תקן ספריאל 2.0

 

היית צריך להבין את זה כבר לפני 500 עמודים כשהנתונים של אותו יום נוחים לו אז משרד הבריאות מוציא נתונים מדוייקים

למחרת כשהנתונים לא נוחים לו אז משרד הבריאות שקרן ועובד עלינו 

לפני 10 שעות, יבגניפ כתב:

צריך להתעסק במה שחשוב. לא אישה בת 70 ששותה קפה בכיכר רבין. יש כרגיל בישראל גם בעיות מגזריות וקושי רגיל עם משילות. לבקש לסגור את כל המסעדות בתל אביב זה נחמד. אבל זה לא יעזור לאלפי נדבקים בירושלים ובני ברק. וגם אם יסגרו את שתי הערים האלו, או שכונות בהן, צריך עדיין להבין שאין לא לישראל ולא למדינות אחרות תחמושת אמיתית נגד הקורונה כרגע. גם לך, ספריאל, עם כל הפניקה הרגילה שלך.

זו המציאות. לא נגיע למצב ש100% מהאזרחים עם מסכה 24\7. סגר זו לא אוצפיה וברוך ה' פרופ' גמזו דיבר נגד סגר עוד מתחילת הגל הראשון.

 

 

בוא נתחיל בזה שאם לא רוצים סגר, אישה בת 70 לא צריכה לשבת בבית קפה בכיכר רבין בשעות עומס

פשוט לא צריכה. צריכים להגביל הגבלת גיל

רוצה לשתות קפה ? שתי בשעות ייעודיות

זה לא יגמר בלי לעשות הגבלות כאלה

 

הרי זה לא יעלם מעצמו. ואם אתה מנסה להתחמק מסגר אז הפתרון היחיד זה מה שהצעתי פה כבר לפני חודשיים

לבודד את אלה שבסיכון

ואז תקבל כאן רוב של צעירים שנדבקו והולכים למלונית לחגוג שם

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 14 דקות, Transporter כתב:

 

נותן 50% מהחולים בשבילו ובשביל כל אחד

 

 

אני לא מבין איך לא נמאס לי לרשום את זה, אבל יאללה נלך על זה.

אתה מוכן לתת 50% מהחולים (לא שאני מבין מה זה אומר), אבל כעיקרון אתה מוכן ש 20,000 איש יהיו חולים על כל המשמעות של זה.

רק בשביל שהחבר שלך לא יחטוף היתקף לב?

 

אבל שהמדינה לוקחת החלטה לבטל כמה מסיבות בשביל שמאות אלפים לא יהיו חולים, אתה יוצא נגד.. 

 

אבל העיקר שאתה מרגיש סבבה אם עצמך , שאתה מוכן להקריב את ההורים שלנו.. בשביל חבר שלך.

אבל לא מוכן להוריד קצת ברמת החיים שלך בשביל החברים שלנו או ההורים שלנו. 

 

העיקר שאתה חי בשלום עם עצמך, מקווה שלא ימאס לך מהר מידי מעצמך... 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

אני לא מבין איך לא נמאס לי לרשום את זה, אבל יאללה נלך על זה.

אתה מוכן לתת 50% מהחולים (לא שאני מבין מה זה אומר), אבל כעיקרון אתה מוכן ש 20,000 איש יהיו חולים על כל המשמעות של זה.

רק בשביל שהחבר שלך לא יחטוף היתקף לב?

 

אבל שהמדינה לוקחת החלטה לבטל כמה מסיבות בשביל שמאות אלפים לא יהיו חולים, אתה יוצא נגד.. 

 

אבל העיקר שאתה מרגיש סבבה אם עצמך , שאתה מוכן להקריב את ההורים שלנו.. בשביל חבר שלך.

אבל לא מוכן להוריד קצת ברמת החיים שלך בשביל החברים שלנו או ההורים שלנו. 

 

העיקר שאתה חי בשלום עם עצמך, מקווה שלא ימאס לך מהר מידי מעצמך... 

 

 

דברתי על חולים קשים

כמה יש ? 500 ? מוכן לתת 2000

בשביל מעל מליון מובטלים שמחר יכולים לקבל התקף לב ולמות

או להתאבד, או שיעלימו אותם כי הם חייבים כסף.

והמספר הזה רק גודל מיום ליום

לא הורסים את המדינה בשביל 500 או 2000 כאלה

וגם לא בשביל 5000

 

במיוחד לא אם אמרו להם לא להפגש עם הנכדים והם נפגשו ונדבקו

שלא לדבר על אלה שנדבקו בבתי קפה או מסעדות.

בנאדם בן 85 יודע בדיוק כמה הוא בסיכון ואם בחר לשבת בבית קפה שיהיה לו בהצלחה עם המחלה

לא על הגב של אנשים צעירים שכל החיים עוד לפניהם ויש להם עסקים מרוויחים

פורסם

העברתי לגמזו את החשבון שלך, הוא יטפל בזה.

גם הוא מעדיף 2000 חולים בבית חולים מאשר 1 שחטף התקף לב.

פשוט מאוד, מקבלים יותר כסף על 2000 חולים קשה מאשר על 1. 

ואיכילוב , תמיד שהיה צריך לבחור בין בריאות לכסף , הם תמיד בחרו בכסף 

פורסם
Just now, korola כתב:

העברתי לגמזו את החשבון שלך, הוא יטפל בזה.

גם הוא מעדיף 2000 חולים בבית חולים מאשר 1 שחטף התקף לב.

פשוט מאוד, מקבלים יותר כסף על 2000 חולים קשה מאשר על 1. 

ואיכילוב , תמיד שהיה צריך לבחור בין בריאות לכסף , הם תמיד בחרו בכסף 

 

זאת החלטה שביבי צריך לקבל לא אף אחד אחר

אנשים לא רוצים להקפיד על הנחיות, שיקחו בחשבון שהם יכולים למות

ניסו 4 חודש לקחת אחריות עליהם , זה לא עובד

אנשים ממשיכים לעשות מה שבא להם

אין שום סיבה בעולם לרצוח צעירים שהצליחו בחיים ולמוטט להם את העסקים

 

פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

זאת החלטה שביבי צריך לקבל לא אף אחד אחר

אנשים לא רוצים להקפיד על הנחיות, שיקחו בחשבון שהם יכולים למות

ניסו 4 חודש לקחת אחריות עליהם , זה לא עובד

אנשים ממשיכים לעשות מה שבא להם

אין שום סיבה בעולם לרצוח צעירים שהצליחו בחיים ולמוטט להם את העסקים

 

 

אה... גם אתה מחפש בעולם? חשבתי שאתה מחפש רק בארץ.

אז אם אתה מסתכל מה קורה בעולם.. בטוח תצליח למצוא סיבות למגבלות ולסגרים.. 

קבל 641,019 סיבות מכל העולם

 

image.thumb.png.774776547c821f200f52a283dbe4716c.png

×
×
  • תוכן חדש...