Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הסימנים מהעולם לא טובים...  עוד כמה זמן נגיע למיליון מאובחנים חדשים ביום. 

ומספר המתים היומי העולמי .. גם מתחיל לגדול, וזה לא בגללנו 

image.thumb.png.769e263fd689a1a6668aeb07c6f91fe5.png

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

הסימנים מהעולם לא טובים...  עוד כמה זמן נגיע למיליון מאובחנים חדשים ביום. 

ומספר המתים היומי העולמי .. גם מתחיל לגדול, וזה לא בגללנו 

image.thumb.png.769e263fd689a1a6668aeb07c6f91fe5.png

 

כנראה כי פשוט למדו לאבחן הרבה יותר טוב ומהר. מצד שני יש אכן מגמה של עלייה במספר המתים. 

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

 

אם התופעה הייתה בהיקף כמו שאתה מתאר כבר הייתה פאניקה.

אלא החלטת להתיישב על תקן ספריאל 2.0

 

מהפכות תמיד היו..

בתקופת האדם הקדמון - הציידים הטובים חיו טוב , היית צריך כישורים של דיוק, זריזות  וכדומה על מנת לצוד.

בתקופת החקלאות  -  דווקא כישורים אחרים נכנסו למשחק,  היה צריך חוזק, כח.. אבל רועה צאן ועובד אדמה צריכים כישורים אחרים.

במהפכה התעשייתית - התעשרו בעלי כישורים אחרים.

 

להיי-טק היה מקום של כבוד ב-20 שנה האחרונות אולי משנת 1996 בתחילה הפריחה בהיי-טק. 

יש מצב שאנחנו הולכים למהפכה ביולוגית .... מעכשיו מומחי ביולוגיה הולכים להתעשר ובגדול... 

 

לא יודע אם הקורונה יוצרה במעבדה או לא .... אבל נראה לי אחלה ביזניס לייצר וירוסים כאלה במעבדה.

כמה מיליונים השקעה... ואם מצליח לך .. אתה מיליארד .. 

ואם זה נראה לי מפה אחלה ביזניס.. אז תאמינו לי שיש עוד מלא מקומות בעולם שכבר עובדים על הוירוס הבא ועל החיסון שלו. 

שיהיה להם חיסון או תרופה.. אז אנחנו נראה גם את הוירוס שלהם, המרצע יצא מהשק, השוק אופיין והשחקנים מתחילים לשחק.

 

 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, vladclar כתב:

אנשים שיושבים לבד על הספסל בפארק , כמו הגברת המבוגרת אתמול בת"א, ש"זכתה" למפגש עם שוטרים ( גם הם לא בדיוק יודעים מה לעשות עם עצמם בסיטואציה החדשה )- צריך לעזוב אותם בשקט.
 

 

לגבי הגברת הזאת, אולי לא היה צריך להתעסק איתה מלכתחילה, אבל היא עצמה מודה שביקשו ממנה להזדהות והיא סירבה, ואז התחיל הבלגאן.

במדינה מתוקנת היא היתה מבלה את הלילה במעצר ולא מקבלת פרחים.

"ai motoare capul doare"

פורסם
Just now, korola כתב:

בתקופת האדם הקדמון - הציידים הטובים חיו טוב , היית צריך כישורים של דיוק, זריזות  וכדומה על מנת לצוד.

meh

בעיקר מנצל את העובדה שאנחנו יעילים בלקרר את עצמנו. ורץ לאט אחרי חיה.

וגם ככה אם נולדת מעוות אז מתת מהר, אז כאילו תיאורתית אם הגעת לגיל שיש לך כבר שיערות בפיפי אז אתה גם צייד די סביר.

ואם אתה אישה, אז מלקט די סביר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 12 דקות, halperin96 כתב:

אלא החלטת להתיישב על תקן ספריאל 2.0

הגזמת, תן קצת כבוד.

הוא וצ'מגיא הם שני נביאי הזעם המקוריים של הקורונה בישראל.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, יבגניפ כתב:

הגזמת, תן קצת כבוד.

הוא וצ'מגיא הם שני נביאי הזעם המקוריים של הקורונה בישראל.

 

צ׳מגאי לאחרונה אופטימיסט חסר תקנה בחלק מהמקרים.

כנראה חזר הטינדר....

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, ChemGuy85 כתב:

גם לי מותר לחיות, אבל משום מה בוחרים לפגוע בזכויות שלי בשביל להגן על אוכלוסיה שלא טורחת לשמור על עצמה. היום המצב יותר טוב, אבל כאשר יצאנו מהסגר הקודם ראיתי המון קשישים/מבוגרים שלא טרחו לשים מסכה על הפנים ולא שמרו על מרחק. 

 

 

מה שאתה כנראה לא מסוגל להפנים הוא שהמסיכה שלך כמעט לא מגנה עליך. אם תעטה מסיכה ותשב ליד חולה קורונה שאינו עוטה אותה הסיכוי שלך להדבק הוא 70-80%. אם הוא יעטה מסיכה ואתה לא הסיכוי שלך להדבק הוא 15%. אם שניכם תעטו מסיכה הסיכוי שלך להדבק 2%. 

 

לכן הקנס צריך להיות שווה לכולם וכבד. כל אחד יכול להיות חתול על בלי להרגיש, ודווקא הצעירים יותר מסוכנים כיון שהם בלי תסמינים או עם תסמינים קלים, ולכן מפיצים את הנגיף. אותי צעיר שיעטה מסיכה יגן על סביבתו ב-85% גם אם שכנו אינו עוטה אותה. זה כולל גם אותך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • משעמם 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

@vladclarכמובן שאתה צודק. הבעיה היא חוסר ההבנה המוחלט בקהל. לכן אני מבחין בין מקומות הומים לבין מקומות בהם אכן נשמר מרחק. אוטובוס הוכ מקום סגור וצפוף וראוי להקפיד בו, גם אם אתה רוצה להתפנק, וטוב שאוכפים בתחב"צ. 

 

במקום העהודה שלי, עם קהל די רב גוני, יש לאחרונה שיפור בהענות, אבל, עדיין, אני נאלץ להעיר ללא מעט אנשים. צעירים בדרך כלל נענים, המלחמות הן דווקא עם המבוגרים ביותר, מקבוצות הסיכון, שמתעקשים לא לעטות מסיכה, ומשוכנעים שמשקף הפלסטיק מגן עליהם. דרך אגב, אף אחד לא מקבל שירות בלי לעטות מסיכה כראוי.

 

כנראה במקום העבודה שלך יש מספיק אנשי אבטחה שעוזרים לך ליישם את הנוהל של עטיית מסכה לכן יש לך את הפרבילגיה לא לתת שירות למי שלא עוטה מסכה.

 

מוסד ציבורי אמרנו כבר ?!

לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

אחי טינדר זו פיקציה. 

 

עבודה ידנית מהבית הכי טוב.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אין קהל יותר רב גוני מזה שבמקום העבודה שלי. מאנשי אקדמיה בכירים ומנהלי חברות גדולות ועד אחרון מטאטאי הרחובות שפוטר. אבל יש לי ולעמיתי הפריבילגיה להגן על עצמנו, כיון שאם אני נדבק אני אפיץ את המחלה לאותם לקוחות בסיכון שמבקרים אצלנו בלי סוף (עזוב את זה שגם אני בקבוצת סיכון, עברתי את גיל 60).

 

מבחינת אנשי אבטחה -  הרוב המוחלט של האנשים נענים להערה. מאז פרוץ המגיפה קראתי רק פעם אחת לאיש אבטחה בגלל איזה בחור צעיר שעשה דווקא באיזור המתנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

מבחינת אנשי אבטחה -  הרוב המוחלט של האנשים נענים להערה. מאז פרוץ המגיפה קראתי רק פעם אחת לאיש אבטחה בגלל איזה בחור צעיר שעשה דווקא באיזור המתנה.

 

מכיר את הנהלים. גם בביטוח לאומי/מס הכנסה ומשרד הפנים אנשים ממתינים בחוץ בחום ורק לאחר בידוק ביטחוני ובדיקה חום ועטיית מסכה אנשים נכנסים לאיזור קבלת שירות וזה רק לאחר הזמנת תור מראש.

 

* דרך אגב שמת לב שכמעט ואין נדבקים במקומות שציינתי ?

 

אם לכול מקומות העבודה והמרחבים המסוכנים הייתה אפשרות להעסיק 3 מאבטחים איכותיים שעברו הכשרה מתאימה כמו דרישות של ביטוח לאומי לאנשי אבטחה המצב היום היה טוב יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

במשרדי הממשלה הבידוק הביטחוני קיים מימים ימימה, הוסיפו מדידת חום (שדרך אגב, מאוד לא אפקטיבית, כיוון שגם בחולים תסמיניים החום מופיע מאוחר). גם סמכויות אנשי הביטחון במקומות האלה אינה דומה ל"סתם" אתרים אזרחיים. בחלק מהאתרים בהם אני עובד כלל אין אנשי ביטחון, למרות שמבקרים בהם מאות אם לא אלפי אנשים ביום. עניין של תקינה שלא ברור לי מקורה.

 

בשנה האחרונה ביקרתי פעמיים במשרדי הממשלה בחיפה - פעם במשרד הפנים ופעם במס הכנסה, הבידוק הביטחוני היה ברמה של שדה תעופה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

בשנה האחרונה ביקרתי פעמיים במשרדי הממשלה בחיפה - פעם במשרד הפנים ופעם במס הכנסה, הבידוק הביטחוני היה ברמה של שדה תעופה.

 

מסכים עם זה. ביטוח לאומי לא יפתח בבוקר את שעריו אם לא הגיעו כול המאבטחים למשמרת.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...