Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

אה... גם אתה מחפש בעולם? חשבתי שאתה מחפש רק בארץ.

אז אם אתה מסתכל מה קורה בעולם.. בטוח תצליח למצוא סיבות למגבלות ולסגרים.. 

קבל 641,019 סיבות מכל העולם

 

image.thumb.png.774776547c821f200f52a283dbe4716c.png

 

לא הבנת בכלל מה כתבתי

כרגיל אתה מחפש הזדמנויות לדחוף נתונים לא רלוונטים למה שאומרים לך

תקרא שוב אולי תסתדר בסוף

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

כתבת שאין שום סיבה בעולם לסגור את העסקים לצעירים.

אז בעולם יש כמה סיבות לסגור.  אולי אצלך בפינת האלוהים הקטנה אין סיבות , אבל בעולם יש סיבות 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

כתבת שאין שום סיבה בעולם לסגור את העסקים לצעירים.

אז בעולם יש כמה סיבות לסגור.  אולי אצלך בפינת האלוהים הקטנה אין סיבות , אבל בעולם יש סיבות 

 

צודק

גם כתבתי שיש 500 חולים קשים

התכוונתי לעולם

 

פורסם

תראה, יש סיכוי לא מבוטל, שהחבר שלך, אילו במקום התקף לב היה חוטף קורונה ( עם הנטיה שלו לקבל התקף לב ), במקום מסיבות ואורגיות במלונית, היה מצטלם באותו המצב, רק לא היינו רואים טוב את הפנים שלו בגלל מסיכת חמצן. אי אפשר לפסול את זה על הסף.

או, במקרה יותר קל, היה שוכב במיטה ולא זז ממנה, כי זה קשה מאוד להתגלגל עם בחורות בנות 20 עם חום גבוה והרגשה כאילו משאית דרסה אותך...

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 9 דקות, vladclar כתב:

תראה, יש סיכוי לא מבוטל, שהחבר שלך, אילו במקום התקף לב היה חוטף קורונה ( עם הנטיה שלו לקבל התקף לב ), במקום מסיבות ואורגיות במלונית, היה מצטלם באותו המצב, רק לא היינו רואים טוב את הפנים שלו בגלל מסיכת חמצן. אי אפשר לפסול את זה על הסף.

או, במקרה יותר קל, היה שוכב במיטה ולא זז ממנה, כי זה קשה מאוד להתגלגל עם בחורות בנות 20 עם חום גבוה והרגשה כאילו משאית דרסה אותך...

 

 

 

 

זה בדיוק העניין

הוא ועוד המון (חלקם בני 70+) מעדיפים להסתכן בקורונה

ולא להיות מובטלים

 

בינתיים כל החברים שלנו במלונית עושה חיים

כל פעם שכותבים על מישהו שנפטר הדבר הראשון שאני מסתכל זה הגיל

מעניין שכולם כולם כולם בני 80+

אז מצטער חבר שלי בן 40, בריא, חטוב, לא צריך לפחד

הסיכוי שהוא ידבק וגם יסתבך וגם ימות יותר קטן מהסיכוי שרכב יעבור באדום ויכנס בו ויהרוג אותו

פורסם

בריא חטוב ובגיל 40 קיבל התקף לב (בגלל הקורונה בטח). בחיי אפשר לכתוב ספר עב כרס מכמות השטויות שאתה פולט כמו תת מקלע

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

בריא חטוב ובגיל 40 קיבל התקף לב (בגלל הקורונה בטח). בחיי אפשר לכתוב ספר עב כרס מכמות השטויות שאתה פולט כמו תת מקלע

 

צודק בחיים לא שמעתי על בנאדם שבגלל לחצים קיבל התקף לב

איזה דמיוני בטח התמונה גם פקטיבית הוא הצטלם בסלון בכלל

פורסם
לפני 45 דקות, Transporter כתב:

 

צודק בחיים לא שמעתי על בנאדם שבגלל לחצים קיבל התקף לב

איזה דמיוני בטח התמונה גם פקטיבית הוא הצטלם בסלון בכלל

 

הבחור מעשן ? 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

 

הבחור מעשן ? 

 

כן אבל זה  לא קשור

כמעט כל מי שאני מכיר מעשן

אבל כשאתה לא עובד תקופה וזה העסק היחיד שלך ויש לך ילדים  לפרנס וכו' זה גורם ללחץ

במיוחד אם אף אחד לא יודע מתי הכל יחזור.

לך תדע איזה הלוואה הוא בדיוק לקח

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

כן אבל זה  לא קשור

 

 

עישון אחת הסיבות השכיחות כגורם מספר 1 להתקף לב בגיל צעיר.

 

נראה לך שסתם שאלתי. סיפורי הלחץ/פרנסה/קורונה זה טוב בשביל תביעה לביטוח לאומי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

 

עישון אחת הסיבות השכיחות כגורם מספר 1 להתקף לב בגיל צעיר.

 

נראה לך שסתם שאלתי. 

 

אני מנסה לחשוב מי אני מכיר שלא מעשן ולא מוצא כאלה

מעניין שזה קורה דווקא היום ולא לפני שבוע.

  • רעיון גרוע 1
פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

אני מנסה לחשוב מי אני מכיר שלא מעשן ולא מוצא כאלה

מעניין שזה קורה דווקא היום ולא לפני שבוע.

 

לא כול אחד יחטוף התקף לב בגלל שהוא מעשן. אבל הסיכוי גדל מאוד בגלל העישון ולקראת גיל 40-55 הפצצה מגיעה.

איזה כייף לי :)

פורסם

  

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

אני מנסה לחשוב מי אני מכיר שלא מעשן ולא מוצא כאלה

מעניין שזה קורה דווקא היום ולא לפני שבוע.

לפני 55 דקות, Transporter כתב:

 

צודק בחיים לא שמעתי על בנאדם שבגלל לחצים קיבל התקף לב

איזה דמיוני בטח התמונה גם פקטיבית הוא הצטלם בסלון בכלל

 

אם כל מי שהיה בלחץ גדול, גם למשך תקופה, היה חוטף התקף לב- לא היו נשארים סטודנטים למקצועות קשים בישראל. 

יש כל מיני גורמים שמעלים את הסיכון למחלות והתקפי לב (וכפי שאמר מארק- עישון הוא בין הקריטיים ביותר), ועוד כל מיני דברים שנוגעים לשגרה היומיומית (עודף משקל, צריכת מזונות מסוימים, שגרה של חוסר שינה, ועוד ועוד)

לפעמים גורם הבסיס הוא מצב מולד שמתגלה מאוד מאוחר, זה רחוק מלהיות נדיר.

האם אפשרי שהלחץ מהתקופה האחרונה היווה מעין "קש ששבר את גב הגמל"? כן, בהחלט.

אבל באותה מידה זה היה יכול להיות יום לחוץ במיוחד בעבודה או מישהו שעלה לבחור על העצבים קצת יותר מדי. אם זה כרגע כרגע, גם בלי קורונה זה היה קורה בהזדמנות המתאימה. שאתה עומד על הסף זה פחות משנה מה היווה את הדחיפה מעבר לקצה.

 

נ.ב- כל מי שאתה מכיר, ממש כולם, הם אפילו לא כתם בסטטיסטיקה. אתה צריך להפסיק לחשוב בצורה הזו. יש דברים שהם כבר הרבה מעבר לרק "מחקר אומר ש", הודאות שלהם מוצקה כמו אבן, ולא משנה כמה אנשים אתה מכיר- זה לא יערער את זה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 2
פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:

 

לא כול אחד יחטוף התקף לב בגלל שהוא מעשן. אבל הסיכוי גדל מאוד בגלל העישון ולקראת גיל 40-55 הפצצה מגיעה.

 

בעקרון כל דבר אפשר לקשר לסיגריות..אפילו קורונה ניסו בהתחלה

הבנאדם בריא, עובד המון כבר שנים

מצחיק שדווקא בתקופה הזאת "במקרה" נפל עליו ההתקף לב

 

×
×
  • תוכן חדש...