Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

 

הבנאדם בריא, עובד המון כבר שנים

מצחיק שדווקא בתקופה הזאת "במקרה" נפל עליו ההתקף לב

 

 

איזה טיפול הוא קיבל בבית החולים ? צינתור ? 

איזה כייף לי :)

פורסם

אם הוא עבר "3 התקפי לב" הוא היה עובר כבר 3 צנתורים.

 

דע לך מר טרנספורטר, התקף לב בגיל 40 זה לא משהו כל כך נדיר. במיוחד אצל מעשנים. למעשה אחד מכל 8 ישראלים שחווים התקף לב הוא בן פחות מ-50. אז אם החבר שלך היה רוצה לשמור על עצמו הוא לא היה מעשן ואם אתה רוצה לשמור על עצמך את לעשן ואל תתן לאף אחד לעשן בסביבתך.

 

ודרך אגב, הסיכוי של חברך למות מהתקף הלב היה הרבה פחות מ-50%. בישראל הסיכוי למות בחודש הראשון אחרי התקף לב הוא פחות מ-5%. כמובן, בתנאי שבתי החולים פנויים לטפל בחולים כמו שיודעים. בעולם הגדול שואלים "איפה כל החולים עם התקפי הלב" כיון שמספר אלה שהגיעו לאשפוז במקומות כמו איטליה וניו יורק צנח, והתברר כי הם מתים בבית, בלי טיפול. ככה זה כשבתי החולים מוצפים בחולי קורונה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

לגבי שתית הקפה בחוץ - כל עוד היא מרוחקת מאחרים אין בעיה. זה גם ההגיון מאחורי הפעלת המסעדות עם שולחנות על המדרכות. זה יכול להחזיק אותן עוד 3-4 חודשים, אז יגיע הגשם ויהיה צורך לחשוב מחדש.

 

הבעיה "בחוץ" היא עניין שם פרשנויות. אם הכללים לא נוקשים יש בעיה באכיפה. גם כך יש תקנה שפוטרת ממסיכה בזמן פעילות ספורט, ועכשיו לך תתווכח עם השוטר האם אתה צועד את הקילומטראז' היומי שלך או לא. קרה לעוזרת שלי, לא עזר לה דבר קיבלה דו"ח בגובה שני ימי עבודה.

 

לגבי בני ברק, מדובר באוכלוסיה שמתנהגת לגמרי אחרת ממה שאנחנו מכירים, וככל הנראה זה גורם להדבקות המוניות. מתחיל בבתים צפופים עם קושי בבידוד חולים ומגעים שלהם, דרך הצפיפות בבתי הכנסת ובמוסדות הלימודים, וכלה ב-100% בעלי זקן, שמוריד מיעילות המסיכות שכן אחוז יותר גדול מהאויר הננשף יוצא מצידן בלי שהרסס נתפס במסיכה. ספקולציה שלי: נוהל אב"כ וגילוח זקנים היה מוריד את מספר הנדבקים באי אילו אחוזים.

שוב, בגלל זה לא צריך להמציא נהלים בינאריים שלא עובדים ולא יקפידו עליהם מימלא, רק כדי להגיד אחר כך "אה זה לא עובד".

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מצד שני,קשה לאכוף חוקים שנשענים על סבירות.

זה ימלא את בתי המשפט או יגרום לביטול גורף של הדוחות.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

עליה במספר החולים גם בצרפת וכנראה גם בגרמניה.

לא שאני לא חושב שבארץ יש ברדק קיצוני, אבל אף אחד בעולם לא באמת מנצח את הקורונה.

אז מה נשאר? פניקה והפסקת החיים, או הסתגלות.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

 

לפני 7 שעות, pl7410 כתב:

קבל לייק בתור מעשן

 

יאללה חביבי, חאלס עם זה.

אני עברתי לכמה שנים לאלקטרונית, וגם איתה בסוף הפסקתי.

(לא שההודעה הזאת תעזור, סתם רציתי להתלהב שאני כבר לא מעשן).

 

לפני 14 דקות, יבגניפ כתב:

עליה במספר החולים גם בצרפת וכנראה גם בגרמניה.

בקרוב גם בהולנד.

 

  • מעניין 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

אם הוא עבר "3 התקפי לב" הוא היה עובר כבר 3 צנתורים.

 

דע לך מר טרנספורטר, התקף לב בגיל 40 זה לא משהו כל כך נדיר. במיוחד אצל מעשנים. למעשה אחד מכל 8 ישראלים שחווים התקף לב הוא בן פחות מ-50. אז אם החבר שלך היה רוצה לשמור על עצמו הוא לא היה מעשן ואם אתה רוצה לשמור על עצמך את לעשן ואל תתן לאף אחד לעשן בסביבתך.

 

ודרך אגב, הסיכוי של חברך למות מהתקף הלב היה הרבה פחות מ-50%. בישראל הסיכוי למות בחודש הראשון אחרי התקף לב הוא פחות מ-5%. כמובן, בתנאי שבתי החולים פנויים לטפל בחולים כמו שיודעים. בעולם הגדול שואלים "איפה כל החולים עם התקפי הלב" כיון שמספר אלה שהגיעו לאשפוז במקומות כמו איטליה וניו יורק צנח, והתברר כי הם מתים בבית, בלי טיפול. ככה זה כשבתי החולים מוצפים בחולי קורונה.

 

לא הבנתי הבנאדם יושב בטיפול נמרץ (עדיין)

אתה אומר שהוא משקר וכתב את זה סתם בשביל שהחברים ירחמו עליו ?

למה שבנאדם ישקר  ויגיד שהיה לו התקף לב? מה הוא מסכן ?

 

אני לא נמצא בחשבון בנק שלו ולא יודע כמה לחץ יש לו וכמה זמן הוא כבר לא ישן בלילה

אבל אם הוא אומר שזה קשור לזה שהוא לא עובד הוא כנראה יודע מה מטריד אותו וכמה לחץ זה עושה לו

לפני כשעה, יבגניפ כתב:

שוב, בגלל זה לא צריך להמציא נהלים בינאריים שלא עובדים ולא יקפידו עליהם מימלא, רק כדי להגיד אחר כך "אה זה לא עובד".

 

 

וה"סגר" הזה לא טיפשי ?

אתה לא חושב שעוד חודש יסתכלו  אחורה ויגידו "הסגר לא עבד נצטרך סגר מלא" ?

עושים פה דברים סתם למראית העין כדי שאנשים לא ישרפו את המדינה

פורסם
 לא הבנתי הבנאדם יושב בטיפול נמרץ (עדיין)
אתה אומר שהוא משקר וכתב את זה סתם בשביל שהחברים ירחמו עליו ?
למה שבנאדם ישקר  ויגיד שהיה לו התקף לב? מה הוא מסכן ?

זה בדיוק מה שאתה אמרת על ליאור כלפון?!?
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:


זה בדיוק מה שאתה אמרת על ליאור כלפון?!?

 

ההבדל ביניהם שליאור כלפון סיפר שכאב לו הגרון והיה  לו חום

וחבר שלי דיבר על התקף לב

 

הבדל קטן

פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, יבגניפ כתב:

עליה במספר החולים גם בצרפת וכנראה גם בגרמניה.

לא שאני לא חושב שבארץ יש ברדק קיצוני, אבל אף אחד בעולם לא באמת מנצח את הקורונה.

אז מה נשאר? פניקה והפסקת החיים, או הסתגלות.

 

 

בדיוק. אין מה לעשות מערכת חיסונית מנצחת מחלות, לא סגר מעשה אדם. ברגע שיפתחו את הסגר הוירוס יחזור לא משנה אם יש ברדק או אין ברדק במדינה. לחכות לחיסון זו גם לא אופציה כי אף אחד לא מבטיח שיהיה חיסון בקרוב ועוד אחד ששווה משהו. ואם יהיה חיסון רק ב-2022/2023 נחייה בבונקר עם 30% אבטלה? בסופו של דבר ברירה טבעית תמיד מנצחת.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

החבר שלך הביא את זה על עצמו עם הסיגריות. אולי עם עוד כמה התנהגויות, אולי גם עם קצת גנטיקה גרועה שקיבל מאבא ואמא. 

 

למרות כמה פסיקות משפטיות יש 5 גורמים שנחשבים למעלי סיכון להתקף לב. להיות די ג'יי מובטל איה ביניהן. גם לא להיות די ג'יי שלא יודע לבחור היכן להופיע.

 

שישלח מכתב תודה לפיליפ מוריס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
 
ההבדל ביניהם שליאור כלפון סיפר שכאב לו הגרון והיה  לו חום
וחבר שלי דיבר על התקף לב
 
הבדל קטן

מזל שלא חטף קורונה.
היה הולך למלונית, ״מזיין״ וחוטף התקף לב תוך כדי האקט. אני כבר רואה את הכותרת בעיתון...

איזה דיבור פח אשפה, לא מפתיע מי המודל לחיקוי.
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...